Zo Obli ook al weer vroeg op.quote:
En hoe was de date?quote:
Oke we wachten afquote:Op zondag 20 maart 2005 11:27 schreef karper het volgende:
goede morgen.
vandaag op fok: karper culinair aan de waterkant.
Ja, dat krijg je als je laat gaat slapen en te veel plum wijn drinkt.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 17:07 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je laat gaat slapen en te veel plum wijn drinkt.![]()
Oke, is goed.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:29 schreef Oblivion het volgende:
Ik zal er zo even een paar neerzetten, niet hele recepten, maar de namen, mag jij er 1 van kiezen...![]()
quote:Op zondag 20 maart 2005 17:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Oke, is goed.
Maar nu vraag ik me af hoe sta ik hier bekend? Als een Port drinkende kipliefhebber of zo?![]()
![]()
quote:Op zondag 20 maart 2005 17:27 schreef Martijn_77 het volgende:
Fajitas wat zijn dat?
Oei,quote:Op zondag 20 maart 2005 17:38 schreef Oblivion het volgende:, ja en 1 die altijd wel een vraag heeft...
![]()
quote:Op zondag 20 maart 2005 17:38 schreef Oblivion het volgende:
Voor de rest ben je wel een schatje hoor...![]()
Mij is altijd verteld: Zoveel mogelijk vragen. Zie je iets wat je niet kent? Vragen! Ook naar achtergrond informatie. Kun je altijd wat aan hebben, vooral in de prof. keuken.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:38 schreef Oblivion het volgende:
[..], ja en 1 die altijd wel een vraag heeft...
![]()
Volgens mij was ik dat ook......quote:Op zondag 20 maart 2005 17:44 schreef Oblivion het volgende:
Wie moest er ook alweer BBQ saus hebben? En waar?
Hij heeft helemaal gelijk!quote:Op zondag 20 maart 2005 17:45 schreef Euc- het volgende:
[..]
Mij is altijd verteld: Zoveel mogelijk vragen. Zie je iets wat je niet kent? Vragen! Ook naar achtergrond informatie. Kun je altijd wat aan hebben, vooral in de prof. keuken.
Dat is voor mij echt een zomergerecht. Lekker de hele tuintafel volstouwen met bakjes met ingrediënten, biertje erbij en lekker met je handen eten.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:41 schreef Euc- het volgende:
Dan mik je gewoon een heleboel ingredienten op tafel: zure room, guacamole, salsa saus, komijm, bruine bonen en wat je zelf denkt dat er wel eens lekker zou bij kunnen smaken. Iedereen krijgt een pannekoekje en doet op zijn pannekoekje wat ie zelf wilt
*aai over het bolletje van euc geeft...quote:Op zondag 20 maart 2005 17:46 schreef Euc- het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor, die uitleg over Fajitas
Ja, en daarnaast ben ik ook erg nieuwsgierigquote:Op zondag 20 maart 2005 17:45 schreef Euc- het volgende:
Mij is altijd verteld: Zoveel mogelijk vragen. Zie je iets wat je niet kent? Vragen! Ook naar achtergrond informatie. Kun je altijd wat aan hebben, vooral in de prof. keuken.
Dank je Eucquote:
Ben gewoon erg nieuwsgierigquote:Op zondag 20 maart 2005 17:46 schreef Oblivion het volgende:
Hij heeft helemaal gelijk!![]()
Juich dat alleen maar toe.![]()
Ging over kipnugets maar kan het niet vinden omdat de search het niet doetquote:Op zondag 20 maart 2005 17:46 schreef Oblivion het volgende:
@ martijn, weet je nog waar? Van die BBQ saus..
Ik pik meestal zaken uit de diverse recepten en verwerk deze in mijn eigen recepten. Gewoon combinaties waar je zelf nooit aan zult denken.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:51 schreef shredder het volgende:
Martijn, wat ik me afvraag, je vraagt echt om de tien posts om recepten. Hoe groot is de kans is deze recepten ook daadwerkelijk op de eettafel beland?
En wat gevangen?quote:Op zondag 20 maart 2005 23:36 schreef karper het volgende:
toch iets eerder thuis gekomen van vissen dus maar gewoon boterhammetje gegeten
toen ik thuis kwam kippenbouten met aardappels en verse kruiden uit de oven
Maar die dingen vreten wel stroomquote:Op maandag 21 maart 2005 16:24 schreef Oblivion het volgende:
Mijn mams heeft zo'n dubbele en als je tegen een lipje aan drukt krijg je ijsblokjes, die koelkast is ook aangesloten op water, dus die doet dat allemaal zelf.
Waarom nu weer?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heeft iemand ooit, kattenbiefstuk bereid...
Ik zit erover te denken om die kat van de buren op te eten...
Fucking dikke luie poes van de buren...quote:Op maandag 21 maart 2005 19:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Waarom nu weer?
Heb trouwens gehoord dat het heel mooi mager witvlees moet zijn.
Is wel een grote poes. Misschien dat de lokale chinees hem wil hebben.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Fucking dikke luie poes van de buren...
Hmm, dacht dat, dat wel meeviel...quote:Op maandag 21 maart 2005 19:27 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Maar die dingen vreten wel stroom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |