Pillen? Wie gebruikt er hier pillen om in slaap te komen?quote:Op zondag 20 maart 2005 03:17 schreef krakkemieke het volgende:
Ok, maar het werkt prima en is beter dan pillen......
Dus als m'n buurvrouw me voor de thee uitnodigd, bedoeld ze eigenlijk dat ik daar moet blijven slapen of wat?quote:Op zondag 20 maart 2005 03:22 schreef krakkemieke het volgende:
In dit geval was de thee bedoeld ipv slaappillen Mr.Noodle.
quote:Op zondag 20 maart 2005 03:24 schreef krakkemieke het volgende:
van celestial dinges? die hebben heerlijke dingen !
En dat vraag je ons?quote:Op zondag 20 maart 2005 03:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dus als m'n buurvrouw me voor de thee uitnodigd, bedoeld ze eigenlijk dat ik daar moet blijven slapen of wat?
Nah, neej ik wilde het even pollen voor vrouwen in het algemeen..quote:Op zondag 20 maart 2005 03:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En dat vraag je ons?
Wie is hier nou de lady-killer?![]()
Heb jij de ei er niet vergeten in te doen, zoals een huisgenote van me..quote:Op zondag 20 maart 2005 03:30 schreef Oblivion het volgende:
Heb vandaag trouwens voor het eerst een quiche gemaakt, en die was lekker!!!
Zo, die houden we erin!![]()
Maar dat wil niet zeggen dat ze geen culinaire blunders kan makenquote:Op zondag 20 maart 2005 03:33 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke wijst Mr.Noodle op het feit dat Obli blauw is en dus vast wel iets over CUL zaken weet......
Zoonlief: (4 en een half) Mama, ik ga toch echt met de hotwheelsbaan spelen hoor. (serieus gezichtje)quote:Op zondag 20 maart 2005 03:43 schreef Chielus het volgende:
pssst, Oblivion, was het nog leuk kokkerelen met je zoon (wat had je uiteindelijk nog gemaakt?)
Wat mist er danquote:Op zondag 20 maart 2005 08:36 schreef Evil-Cherry het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen waarom ik 1 wit puntje en 1 stokje saté krijg als ik om een broodje saté vraag?
Ja he... Ik denk, lekker broodje saté. 3 uur later zat ik weer met een knorrende maag :| Volgende keer bestel ik wel saté met brood...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |