Ik vind het wel wat hebben, het uitdiepen van de personages..beetje diepgang in de serie voor zover dat kanquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zit nu bij aflevering 10.
Maar zo boeiend als de eerste 2 afleveringen is het niet meer geworden om eerlijk te zijn, het verhaal zelf slentert maar een beetje voort omdat eerst alle karakters verplicht uitgediept moeten worden en dat in een 1 persoon per aflevering tempo.
Heel interessant allemaal, maar om daar nu 6 afleveringen over te doen, gaat me een beetje te ver.
Pas bij episode 8 wordt het weer enigszins interessant en spannend.
De herhaling is al geweest. Op zaterdag is de herhaling van de vrijdag ervoor. Originele uitzending op Yorin, herhaling op Veronica.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:35 schreef _Supreme het volgende:
weet er iemand of aflevering 3 nog herhaald wordt?
oh.. ben ik nou gek of heb ik vorige week echt een herhaling van ep. 1 en 2 gezien op Net5?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De herhaling is al geweest. Op zaterdag is de herhaling van de vrijdag ervoor. Originele uitzending op Yorin, herhaling op Veronica.
dat was eenmalig volgens mij.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:20 schreef _Supreme het volgende:
[..]
oh.. ben ik nou gek of heb ik vorige week echt een herhaling van ep. 1 en 2 gezien op Net5?
Eenmalig 1 en 2 (de pilot) op net 5, en vanaf 3 is de heraling op veronica te zien.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:20 schreef _Supreme het volgende:
[..]
oh.. ben ik nou gek of heb ik vorige week echt een herhaling van ep. 1 en 2 gezien op Net5?
quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eenmalig 1 en 2 (de pilot) op net 5, en vanaf 3 is de heraling op veronica te zien.
In het midden van aflevering 3 zit geen muziek volgens mij...op het einde wel..quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:55 schreef delasuede het volgende:
wie kan me vertellen welk gaaf muzieknummer er midden in aflevering 3 van de TV serie LOST gespeeld werd ????
Net5 half 10 aflevering 4quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:33 schreef MasterDisaster het volgende:
Hoelaat en welke zender en welke aflevering ?
Nah, nu gaan mijn verwachtingen ineens erg hoog liggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
Hurley is id erg lekkerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:35 schreef Aventura het volgende:
Vanavond komt het weer!! Vind de heren in de serie trouwens best smakelijk. Is weer eens wat anders dan het standaard blik lekkere bimbo's
Het vrouwelijk oog wil ook wel eens wat..
In nederland duurt dat nog wel even.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:36 schreef MasterDisaster het volgende:
Wanneer komt aflevering 19 etc op tv dan?
Tis ook een drama serie, geen ATWTquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:35 schreef Aventura het volgende:
Vanavond komt het weer!! Vind de heren in de serie trouwens best smakelijk. Is weer eens wat anders dan het standaard blik lekkere bimbo's
Het vrouwelijk oog wil ook wel eens wat..
Ik maak een opmerking over het uiterlijk van de acteurs en meteen deduceer jij me tot een oppervlakkige soapkijkende kip?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tis ook een drama serie, geen ATWTmaw: waarom komt dit uberhaupt hier ter sprake?
Net zoals jij nu mensen die naar ATWT kijken meteen deduceert tot oppervlakkige soapkijkende kippen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik maak een opmerking over het uiterlijk van de acteurs en meteen deduceer jij me tot een oppervlakkige soapkijkende kip?
Echt belachelijk.
Dit had ik ook niet verwacht, Locke is eigenlijk niet echt eng dan ik had gedachtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:03 schreef bar_rel het volgende:
Het leek er echt op dat Locke oog in oog was met een ''Dino''
Echtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:16 schreef Aventura het volgende:
Goede aflevering! Die man in pak..hallucinatie of echt?
Ik vond het ook een mooie aflevering, beter dan de voorgaande 2quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:17 schreef CloudStrife het volgende:
Locke is echt cool!
Dit is echt de beste aflevering tot nu toe!![]()
Aan zoiets dacht ik ook ff ja. Maarja, Locke die weer kan lopen, dan denk je toch eerder aan paranormaal/droom gedoe enzo.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:24 schreef Aventura het volgende:
Dat van die energiebron..dat vroeg ik me vorige uitzending ook al af, hoe kan die boodschap zich nu al 16 jaar herhalen, dat moet toch ergens uit komen? Ben erg benieuwd. Misschien is dat eiland wel een test/onderzoeksfaciliteit van een of andere overheidsinstelling, zoiets als Roswell ofzo.En dat die man in het zwart ook echt een 'man in black 'is..?
quote:
Dat zou leuk zijn!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:24 schreef Aventura het volgende:
Dat van die energiebron..dat vroeg ik me vorige uitzending ook al af, hoe kan die boodschap zich nu al 16 jaar herhalen, dat moet toch ergens uit komen? Ben erg benieuwd. Misschien is dat eiland wel een test/onderzoeksfaciliteit van een of andere overheidsinstelling, zoiets als Roswell ofzo.En dat die man in het zwart ook echt een 'man in black 'is..?
Das een mooie vrouw! Dat mag!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:59 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou Skull, waar ben je? Dit 'mag' toch niet in dit topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |