Volgens mij kwamen ze net achter 'm aan toen 't vliegtuig in de problemen kwam..daarom dook hij 't toilet in om zijn coke te verstoppen...en toen stortte 't vliegtuig neer.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
best wel vaag trouwens dat je zo'n zak coke mee krijgt in het vliegtuig.
en zijn ontwenningsverschijnselen zijn wel een beetje overdreven, maar het maakt het wel wat spannender.
ja dat weet ik maar toch vreemd dat je dat langs de douane krijgt.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:39 schreef Smittend het volgende:
[..]
Volgens mij kwamen ze net achter 'm aan toen 't vliegtuig in de problemen kwam..daarom dook hij 't toilet in om zijn coke te verstoppen...en toen stortte 't vliegtuig neer.
Ach d'r kloppen wel meer dingen niet: hoogzwangere vrouw..marshall met wapen..charlie met coke... Maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar toch vreemd dat je dat langs de douane krijgt.
hoewel ik wel gekkere dingen langs de douane heb gekregen![]()
als je geen spoilers wilt weten dan zou ik sowieso aanraden niet naar de abc.com site te gaan.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:12 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ach d'r kloppen wel meer dingen niet: hoogzwangere vrouw..marshall met wapen..charlie met coke... Maar dat mag de pret niet drukken.
Ben me trouwens klem aan het lezen bij ABC.com..maar ik zal niets verklappen![]()
Oh ik vind 't juist wel prettig om wat vooraf te weten...dan is 't niet zo engquote:Op maandag 21 maart 2005 12:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als je geen spoilers wilt weten dan zou ik sowieso aanraden niet naar de abc.com site te gaan.
heb net ff gekeken en weet helaas alweer wat meer dingen.
Hahaha, zo had ik het nog niet bekeken.... Dan is ie niet zo eng... hahaha Jij bent wel grappig! Maar het enge en onbekende is toch juist het spannende?quote:Op maandag 21 maart 2005 14:17 schreef Smittend het volgende:
[..]
Oh ik vind 't juist wel prettig om wat vooraf te weten...dan is 't niet zo eng
Boeken lees ik meestal ook meerdere keren, maakt mij niet uit dat ik al weet wat er gaat gebeuren.
Maar die site is zeker geen plek voor mensen die geen spoilers willen !
Ik ben gewoon een bangeschijterd (durf na Jaws ook echt niet meer de zee inquote:Op maandag 21 maart 2005 14:30 schreef Seefje het volgende:
[..]
Hahaha, zo had ik het nog niet bekeken.... Dan is ie niet zo eng... hahaha Jij bent wel grappig! Maar het enge en onbekende is toch juist het spannende?
Een beetje vreemd![]()
Maar ieder zijn ding!![]()
Kijk, dat zijn tips, daar hebbie wat aanquote:Op maandag 21 maart 2005 15:49 schreef spooky1234 het volgende:
In t midden van een eiland heb je meeste voedsel denk ik.. en het grenst aan alle uithoeken waardoor je een afwisselend dieet kan hebben als een grote predator. Kleintjes vluchten meestal naar de uithoeken omdat ze daar relatief veilig zijn.
Seefje: ik weet dat je nieuw bent en nog moet leren.. bij deze weer een les: 3e ikoontje van rechts boven je eigen bericht kan je aanklikken als je je bericht wil wijzigen, zo hoef je niet een nieuwe post te doen
Scherp gedacht, het kan inderdaad gewoon een kust zijn...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:37 schreef FremantleDockers het volgende:
Maarreh, waarom gaan we er eigenlijk vanuit dat het een eiland is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Mike op 22-03-2005 21:37:47 ]Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 03:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
gdver!
Krijg k net een link, vol met spoilers!Jaja, maar das een deal, geen liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
voor zover ik het heb kunnen verstaan klopt het wat ze zeiquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:25 schreef Frutsel het volgende:
Nog ff over dat Franse signaal... dat al 16 jaar wordt uitgezonden... d'r is jammer genoeg niet nog 1 fransoos die dit bevestigen kon en dat grietje heeft ut alleen vertaald. Misschien is ut wel niet waar![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:51 schreef phileine het volgende:
Ik mag die Al Jazeera wel (weet niet hoe ie heet, maar zo noemt die wat agressieve blonde kerel hem steeds).
Ik zou overigens zeer teleurgesteld zijn als de misdaad van Kate iets sympatieks was, uit zelfverdediging of onschuldig veroordeeld. Van mij mogen mensen wel wat dubbele lagen hebben, dat maakt het allemaal wat interessanter. Die Jack wordt me ook een beetje te schijnheilig, hopelijk komt daar ook nog iets menselijks van boven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
Dit is wat je letterlijk hoort: (maar er ontbreken stukjes omdat andere mensen tussendoor praten dus je hoort meerdere iteraties door elkaar heen:quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:25 schreef Frutsel het volgende:
Nog ff over dat Franse signaal... dat al 16 jaar wordt uitgezonden... d'r is jammer genoeg niet nog 1 fransoos die dit bevestigen kon en dat grietje heeft ut alleen vertaald. Misschien is ut wel niet waar![]()
De baby blijkt een alien te zijn!quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik verwacht dat we nog wel een verrassing krijgen met het verhaal achter de baby...
Ssst, dat jij en ik hem nou al hebben gezien...quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
De baby blijkt een alien te zijn!
Oh wacht!quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ssst, dat jij en ik hem nou al hebben gezien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was an atheist until I realized I was God
Whehequote:Op woensdag 23 maart 2005 18:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
De baby blijkt een alien te zijn!
Dat van die accu die het 16 jaar doet is natuurlijk echt wazig... (misschien moeten we onze ogen open houden... lopen er allemaal Duracell konijntjes rond op dat eiland) maar eh... is zo'n automatische-iteratie-zender niet gewoon een onderdeel van een vliegtuig ofzo? Ik bedoel die neergestorte pipo's van ons hebben toch ook zo'n ding om te zenden en te ontvangen?quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:08 schreef FremantleDockers het volgende:
Ik kon het (met video terugspoelen) allemaal wel volgen. Zelfs het iraaks hoofdrekenwonder zat er redelijk accuraat bij.
Blijft natuurlijk de vraag welke accu het in godsnaam 16 jaar volhoudt. Waar staat die zender? En welke fransoos heeft er uberhaupt een automatische-iteratie-zender bij zich?!? Zou dat een rescue-squad geweest zijn?
Wow... de vertaal master...quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:52 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
Dit is wat je letterlijk hoort: (maar er ontbreken stukjes omdat andere mensen tussendoor praten dus je hoort meerdere iteraties door elkaar heen:
Si qui que ce soit puisse entendre ceci, ils sont morts. Veuillez nous aidez. Je vais essayez d'aller jusqu'au rocher noir. Il les a tués. Il les a tués.
If someone can hear this, they are dead. Please help us. I'll try to go to the black rock. He/It killed them. He/It killed them all
Il est dehors, veuillez nous aidez, veuillez nous aidez. Il est dehors (...) aidez nous. Ils sont morts.
(He/It is outside, please help us, please help us. He/It is outside (...) help us. They are dead.)
l est dehors, il est dehors et Brendon/Brandon a prit les clés. Veuillez nous aidez. Ils sont morts, ils sont tous morts. Aidez nous. Ils sont morts.
(He/It is outside, he/it is outside and Brendon/Brandon took the keys. Please help us. They are dead, they are all dead. Help us. They are dead.)
Eigenlijk kan je het samenvatten in:
''They are dead, they are all dead. . . . Come to help us. . . . I am trying to reach the black rock. . . . If someone can hear this . . . It/he killed them, it/he killed them all. . . . It's/he's outside, and Brendan/Brenda/Brandon/etc. took the keys.''
Dat is ongeveer 1 boodschap als je het in 1 keer zou horen zonder dat charley, shannon en sawyer erdoorheen lullen.
Ik zit nu bij aflevering 10quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |