In alle maten en soortenquote:
Ja maar jij mag niet met mes en vork eten.quote:
Kots ik fijn over ze heenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar jij mag niet met mes en vork eten.
Trouwens krijg net bericht dat Doc en Golfer je graag willen voeren.
* FrankyMcG gooit aansteker op Suijk!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:27 schreef Suijk het volgende:
Eindelijk gebeurt er hier weer eens wat.
Jaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:27 schreef SCH het volgende:
Tong ik wil je weer gewoon op msn kunnen uitfoeteren
Precies. Ik blijf ons SCHeetje wel voeren zodat hij kan blijven happen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:27 schreef Suijk het volgende:
Eindelijk gebeurt er hier weer eens wat.
Dat zoetsappige gekroel de hele tijd werkte slaapverwekkend.
Ik raak acuut aan de diarreequote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. Ik blijf ons SCHeetje wel voeren zodat hij kan blijven happen.
Ik vraag Bluezz straks wel, als ze zo thuis komt, je een nieuwe pamper om te doen.quote:
Uit jouw voorraad zeker, met ajax-logoquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vraag Bluezz straks wel, als ze zo thuis komt, je een nieuwe pamper om te doen.
Waar ga je zuipen vanavond?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt is weer eens in Weert bij den oudersch.
Vanavond een mooi en goed feest om alle stress weg te drinken
Ik hoop dinsdagquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
En tong, wanneer werkt je MSN weer eens?
Ik kom zometeen ook even mee tekenen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Wat doet men tegenwoordig 's avonds, naast het fokken? Isketch of IRC nog steeds?
En tong, wanneer werkt je MSN weer eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |