Dat zie je in mindere tijden ook bij PSV en je ziet het bijna weekelijks in Rotterdam. Doe je vrij weinig aan ben ik bang.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:36 schreef Tvduijn het volgende:
Idd wel triest dat er zoveel mensen zo vroeg weggingen...
Dat viel flink tegenquote:Op zondag 20 maart 2005 09:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Mitea
Hopelijk mag ie vandaag weer ballen en de winnende maken
Bij de Vijverberg niet trouwensquote:Op zondag 20 maart 2005 16:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat zie je in mindere tijden ook bij PSV en je ziet het bijna weekelijks in Rotterdam. Doe je vrij weinig aan ben ik bang.
Ja dat is overal zo als het slecht gaatquote:Op zondag 20 maart 2005 16:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat zie je in mindere tijden ook bij PSV en je ziet het bijna weekelijks in Rotterdam. Doe je vrij weinig aan ben ik bang.
Vond ik eigenlijk niet. Zeker rond de periode dat Trabelsi z'n schot een centimeter naast ging, had ik genoeg hoop dat het nog een wedstrijd zou worden. Pas bij het tegen krijgen van die strafschop had ik er geen geloof meer in.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:38 schreef PyTh het volgende:
Had tot de 0-1 ook niet echt het idee van dit gaan we met 0-4 winnen.
Vond de ploegen tot dan toe gelijkwaardig maar na de 0-1 wist ik wel dat het binnen was.
Beetje zuur voor Blind dat hij zo moet debuteren, zeker ook met de wedstrijden die nog komen gaan in het vooruitzicht.
Iedere club kent dit in meerdere of mindere mate. Zo is het leven.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bij de Vijverberg niet trouwensAl staan ze daar met 0-6 achter, zo lang er maar bier is
Idd...quote:
Ja, gek he? Verschilletje in verwachtingquote:Op zondag 20 maart 2005 16:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bij de Vijverberg niet trouwensAl staan ze daar met 0-6 achter, zo lang er maar bier is
Boukhari vond ik eik in de eerste helft nog 1 van de beste aan Ajax kantquote:Op zondag 20 maart 2005 16:43 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Idd...
Ik weet niet wie nou het meest tegenviel, Boukhari of Mitea. Straks ga ik nog hopen op de terugkeer van sikora
wil de foto's wel zien ja. Onder de vellen vandaan, leek het bij 413/414 beetje rommelig.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:44 schreef superjoden het volgende:
Eerbetoon aan Michels was trouwens wel zeer mooi.
Die jaartallen waren wel goed te lezen van de andere kant. Wat daarvoor stond niet eerlijk gezegd. Best mooi. Ook mooi dat iedereen netjes stil was.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:47 schreef The_Hives het volgende:
wil de foto's wel zien ja. Onder de vellen vandaan, leek het bij 413/414 beetje rommelig.
Beter dan Trabelsi?quote:Op zondag 20 maart 2005 16:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Boukhari vond ik eik in de eerste helft nog 1 van de beste aan Ajax kant
ik vond het wel meevallen vanaf de andere zijde gezien eigenlijk. Spandoek met Boer zoekt vrouw was wel geinigquote:Op zondag 20 maart 2005 16:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wil de foto's wel zien ja. Onder de vellen vandaan, leek het bij 413/414 beetje rommelig.
over een frustratie gesprokenquote:Op zondag 20 maart 2005 17:00 schreef superjoden het volgende:
Nog even over de wedstrijd, wanneer gaan we nu eens oefenen op voorzetten, vrije trappen en corners
Dat zullen er een hoop zijn, vermoed ikquote:Op zondag 20 maart 2005 18:43 schreef Nashje het volgende:
Hier kan Blind eigenlijk weinig aan doen. Heel het seizoen is al verneukt.
Het wordt tijd dat er spelers gaan vertrekken.
v.d.vaart en sneijder moeten wegwezen als ze zo belabberd blijven spelen.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zullen er een hoop zijn, vermoed ik
En Obodai, Sonck, Grygera, Anastasiou, Charisteas en andere toppers dan?quote:Op zondag 20 maart 2005 18:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
v.d.vaart en sneijder moeten wegwezen als ze zo belabberd blijven spelen.
Sonck is al weg.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
En Obodai, Sonck, Grygera, Anastasiou, Charisteas en andere toppers dan?
Maxwell snap ik ook niet nee. Die is het echt helemaal kwijt. Doodzonde.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:54 schreef HeatWave het volgende:
de enige die ik echt zal missen is trabelsi. de rest speelt ondermaats, door gebrek aan talent of een hopeloze vormcrisis.
Wat de hel is er toch met onze voetballer van het jaar Maxwell gebeurd?? Die gast speelt zo ongelovelijk beroerd....
Je bedoelt die van Ajax vorige week tegen NEC?quote:
dat was een schandalig genomen penaltyquote:Op zondag 20 maart 2005 19:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bedoelt die van Ajax vorige week tegen NEC?
snap je wel dat maduro en babel zijn geselecteerd dan ?quote:Op zondag 20 maart 2005 19:11 schreef tong80 het volgende:
Als Ajacied snapik er niks van dat ooyer niet is geselecteerd.
Zelfs jij moet kunnen toegeven dat dit geen pingel was, maar je reinste aanstellerijquote:Op zondag 20 maart 2005 19:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Na vandaag snapte ik ze allebei niet, voor die tijd vond ik Babel nog vrij logisch. Maargoed, datzelfde geldt voor alle andere geselecteerde Ajacieden. Jammer dat Trabelsi geen Nederlander is.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
snap je wel dat maduro en babel zijn geselecteerd dan ?
nee, daar snap ik ook niets van. Die spelen ook beroerd, en hebben nog niets gepresteerd op het hoogste niveau om aanspraak te maken op een selectieplaats....quote:Op zondag 20 maart 2005 19:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
snap je wel dat maduro en babel zijn geselecteerd dan ?
Babel speelde dramatisch idd, maar Maduro vond ik nog wel redelijk spelen.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:32 schreef twi het volgende:
[..]
Na vandaag snapte ik ze allebei niet, voor die tijd vond ik Babel nog vrij logisch. Maargoed, datzelfde geldt voor alle andere geselecteerde Ajacieden. Jammer dat Trabelsi geen Nederlander is.
ja dat vond ik echt schandalig. hij begon volgens mij al in de eerste helft.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:33 schreef HeatWave het volgende:
Waarom liep Lindgren zich eigenlijk warm??
Maduro speelt echt niet beroerd hoor. Zeker niet vergeleken bij andere vaste krachten.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, daar snap ik ook niets van. Die spelen ook beroerd, en hebben nog niets gepresteerd op het hoogste niveau om aanspraak te maken op een selectieplaats....
Ergens in de 1e helft kreeg Maduro de knie van Cocu wat ongelukkig in z'n maag, waardoor 'ie weinig lucht meer kreeg. Toen stuurde Blind Rasmus als potentiele vervanger.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:33 schreef HeatWave het volgende:
Waarom liep Lindgren zich eigenlijk warm??
Ah, dat had ik ff gemist danquote:Op zondag 20 maart 2005 19:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ergens in de 1e helft kreeg Maduro de knie van Cocu wat ongelukkig in z'n maag, waardoor 'ie weinig lucht meer kreeg. Toen stuurde Blind Rasmus als potentiele vervanger.
hij deed het niet slecht hoor, iedere bal die hij bij een aanvaller kreeg was binnen 1 balcontact alweer ingeleverd.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, dat had ik ff gemist dan.
Ik vond Maduro weinig brengen hoor, op zijn positie moet je veel meer aanwezig zijn in de opbouw, en aangezien we dat niet gezien hebben speelde hij slecht.
Nee, die van pisvee vandaag. Zelfs jij kan niet ontkennen dat die penalty onterecht was. Of is het bord voor je kop ECHT gigantisch groot?quote:Op zondag 20 maart 2005 19:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Goh je bedoelt de eerste pingel die Ajax kreeg sinds ruim een jaar? Als je FF dat psv bord van je kop af had gehaald, had je kunnen zien dat het een terechte pingel was.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:29 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Of is het bord voor je kop ECHT gigantisch groot?
Nou ben je zelf aan het calimeroën...quote:Op zondag 20 maart 2005 20:36 schreef twi het volgende:
't Is trouwens echt godsgeklaagd. Wint PSV met 4-0 van Ajax, zitten veel Feyenoorders en PSV'ers nog te calimero'enJe moet maar zo'n complex hebben zeg, ik heb er gewoon medelijden mee...
Dat is niet calimeroen, dat is gewoon vaststellen waarover andere mensen aan het zeuren zijn zonder enige aanleiding.quote:
nou veel kansen hebben we niet gehad hoor.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:00 schreef sjeng007 het volgende:
lekker hoor Braamhaar
zat kansen op de 1-2, maarja als je PSV dan de 0-3 schenkt.....
Als ze een goed seizoen hebben.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:17 schreef kamagurka het volgende:
Zo vaak zal het de afgelopen 10 jaar iig niet zijn gebeurd dat ajax 3e werd...![]()
Da's meer de positie van f'noord normaal...![]()
Vond je het toen ook erg toen Matglas een schwalbe maakte tegen Feyenoord? Denkt het niet, dus moet je nu ook niet zeiken. Ook al had Braamhaar die pingel niet gegeven dan hadden jullie nog verloren. Toen tegen Feyenoord zat het anders. Het werd een gelijkspel of een winstpartij.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:00 schreef sjeng007 het volgende:
lekker hoor Braamhaar
zat kansen op de 1-2, maarja als je PSV dan de 0-3 schenkt.....
Ja en die ene keer in 1961 toen die hond van feyenoord zich liet vallen dan! Zeker ook al vergetenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:42 schreef Moreno het volgende:
[..]
Vond je het toen ook erg toen Matglas een schwalbe maakte tegen Feyenoord? Denkt het niet, dus moet je nu ook niet zeiken. Ook al had Braamhaar die pingel niet gegeven dan hadden jullie nog verloren. Toen tegen Feyenoord zat het anders. Het werd een gelijkspel of een winstpartij.
quote:
get over itquote:Op zondag 20 maart 2005 21:42 schreef Moreno het volgende:
[..]
Vond je het toen ook erg toen Matglas een schwalbe maakte tegen Feyenoord? Denkt het niet, dus moet je nu ook niet zeiken. Ook al had Braamhaar die pingel niet gegeven dan hadden jullie nog verloren. Toen tegen Feyenoord zat het anders. Het werd een gelijkspel of een winstpartij.
Kan me niet voorstellen dat Blind dramatischer aankoopt dan Koemanquote:Op zondag 20 maart 2005 21:44 schreef HeatWave het volgende:
Probleem met aankopen is dat ze bij Ajax een goeie speler nog niet herkennen als die ze in de enkels bijt....
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:46 schreef Chadi het volgende:
Je mag blij zijn als we derde worden.
Als Ajacied mag je nooit blij zijn met derde worden.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:46 schreef Chadi het volgende:
Je mag blij zijn als we derde worden.
Dat kan ook bijna gewoon niet... wat een totaal gebrek aan inzicht van wie er in dit team zou passen zeg....quote:Op zondag 20 maart 2005 21:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Blind dramatischer aankoopt dan Koeman.
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:42 schreef Moreno het volgende:
Als je daarnaast ook nog eens reeel bent dan is dat niet eens zo slecht.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Als Ajacied mag je nooit blij zijn met derde worden.
Tijd voor een grote schoonmaak?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan ook bijna gewoon niet... wat een totaal gebrek aan inzicht van wie er in dit team zou passen zeg....
Het was 61!quote:Op zondag 20 maart 2005 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk van die frusti's die maar in het verleden blijven leven.
Ik kan me nog een wedstrijd in 1964 herinneren.......![]()
Opzich wel, maar als je realistisch bent weet jedat men ook niet staat te trappelen om naar Ajax te komen op dit moment... geen CL volgend jaar, zware druk om te presteren... En zoveel geld hebben we nou ook weer niet ivm de buitenlandse clubs.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als je daarnaast ook nog eens reeel bent dan is dat niet eens zo slecht.
Aan Blind de kunst om een collectief te smeden.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich wel, maar als je realistisch bent weet jedat men ook niet staat te trappelen om naar Ajax te komen op dit moment... geen CL volgend jaar, zware druk om te presteren... En zoveel geld hebben we nou ook weer niet ivm de buitenlandse clubs.
Hopen op nog 2 toppers uit de jeugd en dat er wat spelers weer opbloeien.
quote:Weet je, van der Vaart is mentaal helemaal kapotgemaakt. Hij zit bij een club waar ie al van jongs af aan speelt maar door trainers en medespelers wordt ie al tijden volledig afgemaakt en afgebrand. Zijn vorm is weg, zijn privéleven wordt uitgelicht en elk stapje buiten de gebaande paden wordt meteen in de krant geplaatst. VDV zit in een vicieuze cirkel die hij bij Ajax nooit of te nimmer kan doorbreken. VDV heeft behoefte aan rust, vertrouwen en zekerheid. Vertrouwen van een trainer die het in hem ziet zitten, zekerheid van een elftal dat draait en waar de waterdrager water draagt en niet de lijnen wil uitzetten en de rust van een ploeg waar niet iedere dag 25 cameraploegen van TV Glamour staan te wachten.
Ik ben ervan overtuigd als VDV besluit om naar PSV te gaan, zijn carrière gered kan worden. Gaat hij naar een middenmoter in Engeland of Spanje (type Man. City/Zaragoza) dan kwijnt ie weg vanwege het gebrek aan kwaliteit, blijft ie bij Ajax dan is het gedaan met VDV. Alleen een overstap naar PSV of een buitenlandse topclub kan hem redden, en ik vraag me af of er in Europa een Europese topclub interesse heeft in de Van der Vaart van nu.
Humorquote:
Hilarisch.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Humor![]()
Zo ja, leg m dan eens uit..
quote:
Ben ik niet met je eens. Gaat 'ie naar PSV, wordt 'ie door heel Nederland afgeslacht. Raffie doet er goed aan om even aan te pappen met Blind en door de appel van nog een jaar doorspelen in Amsterdam heen te bijten. Z'n klus is gewoon nog niet klaar hier, en de grote klappers met transfers worden rond grote toernooien geslagen. Maar er moet wel snel duidelijkheid komen, want anders kunnen we beginnen met scouten. En dan misschien niet direct voor een 10, als wel voor een linksback en linkshalf.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Pingel was een schwalbe maar ik ben fan van de functionele schwalbe. Als ie geel had gekregen had ik het ook kunnen billijken, dit ook.
Elders schreef ik over Van der Vaart, hoe denken jullie ajacieden hierover?
Hoezo?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:31 schreef F1Bas het volgende:
Trouwens die megafoon was NOT done, leek echt nergens op.
Kwam daar dat uiterst originele 'van bommel homofiel' vandaan?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:31 schreef F1Bas het volgende:
Trouwens die megafoon was NOT done, leek echt nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |