Ik kan niets anders lezen uit jouw reactie, en anders moet je maar eens wat minder duister en mysterieus gaan doen. Stoer kom je toch niet overquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Praat jij maar lekker door over geweldadige akties, alsof er geen andere wegen zijn om die knulletjes uit de maatschappij te verwijderen.![]()
Ik hoef ook niet stoer te zijn, weer zoiets uit die apencultuur van je.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:27 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik kan niets anders lezen uit jouw reactie, en anders moet je maar eens wat minder duister en mysterieus gaan doen. Stoer kom je toch niet over
leuk dat je germaine er ff weer bijhaalt. zij was gewoon een agrissieve surinamer die elke keer als haar niet wat zinde geweld gebruiktequote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:57 schreef JohnDope het volgende:
Dit is nou het gevolg van Germaine die die rover in amsterdam in 2en heeft gereden. Men durft zichzelf niet meer te verdedigen omdat wanneer je een marokkaan goed te grazen neemt, jij problemen met justitie krijgt.
Ah, vandaar dat ik altijd volop gerespecteerd word.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet stoer te zijn, weer zoiets uit die apencultuur van je.![]()
Altijd maar lullen over respect, maar respect moet je verdienen, dat héb je niet vanzelf.![]()
Ik draag geen goud zoals mijn geloof beaamt.quote:(en al zeker niet in trainingspak met gouden kettingen, petje, whatever, stelletje losers.)
van dat soort ontkenningen hebben wel meer lui als jij last van..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:23 schreef Meki het volgende:
oow ik geloof er niks van , zij hebben zeker wat gedaan ( uitgescholden etc. ) en nu huilen bij de Media
geloof er niks van en is leugen
Al dat andere wat ie opnoemde blijkbaar wel, want dat spreek je niet tegen... en laat me raden, je draagt daaroverheen een zwart jekkie met nep-bontkraag capuchon?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:37 schreef Youssef het volgende:
Ik draag geen goud zoals mijn geloof beaamt.
Wil je Riffers niet op 1 lijn stellen met Spanjaarden, Italianen, Grieken enz. bvd!quote:
Dat gaat vast gebeuren , wacht jij erop?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Duidelijk dat jij er geen hol van snapt, ik heb het over de gasten die denken dat ze in een vrijstaat leven. Dat daarvan veel gastjes uit het Rifgebergte komen is een voordeel, met één handtekening onder een akkoord kunnen die linea recta terug/heen. Jij denkt toch niet dat het nog zo eeuwen door zal gaan?
Marokko zeker lastig vallen met het aso-product wat Nederland geschapen heeft?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Keihard straffen? Bij strontvliegen? Dat werkt averechts. Die lui moeten weg. Dat is het beste voor de maatschappij, die wil je niet terug. terug naar marokko, maak gebruik van die paspoortenbullshit.
Zijn helemaal niet Marokkaans volgens de paspoorten.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het kan me geen hol donderen of Marokko er op zit te wachten. Ze zijn wel marokkaan volgens de paspoorten, dus doei, doe er wat leuks mee.![]()
![]()
Oh ja, hij had het natuurlijk per kledingdeel moeten tegensprekenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:00 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Al dat andere wat ie opnoemde blijkbaar wel, want dat spreek je niet tegen... en laat me raden, je draagt daaroverheen een zwart jekkie met nep-bontkraag capuchon?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:23 schreef Meki het volgende:
oow ik geloof er niks van , zij hebben zeker wat gedaan ( uitgescholden etc. ) en nu huilen bij de Media
geloof er niks van en is leugen
Ze zijn ook marokkaan, omdat marokko dat eist. En als ze zich hier dan niet gedragen, moet maar gewoon de Nederlandse nationaliteit afgenomen worden en bij een volgend vergrijp oprotten naar marokko.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:37 schreef Amando het volgende:
[..]
Zijn helemaal niet Marokkaans volgens de paspoorten.
Marokkanen die hier zijn geboren zijn Nederlands staatsburger en dus ook het probleem van Nederland.
De meeste hebben 2 paspoorten (De meesten voelen zich Marokkaan , maar zijn Nederlander als dat hun beter uitkomt), zo moeilijk moet het niet zijn om die Nederlandse af te pakken en ze dan als ongewenst vreemdelingen beschouwen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:37 schreef Amando het volgende:
[..]
Zijn helemaal niet Marokkaans volgens de paspoorten.
Marokkanen die hier zijn geboren zijn Nederlands staatsburger en dus ook het probleem van Nederland.
Dat is toch zielig!! Want die arme Marokkaantjes mogen van Marokko hun marokkaanse nationaiteit niet opgeven. Als je er dan geen twee mag hebben, dan kunnen ze de Nederlandse er niet bij krijgen, en dan kunnen ze niet goed integreren.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
De meeste hebben 2 paspoorten (De meesten voelen zich Marokkaan , maar zijn Nederlander als dat hun beter uitkomt), zo moeilijk moet het niet zijn om die Nederlandse af te pakken en ze dan als ongewenst vreemdelingen beschouwen.
Wanneer komt die wt er eigenlijk dat je nog maar 1 paspoort mag hebben ?
Dat kan niet, omdat elk Nederlands staatsburger gelijk behandeld moet worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze zijn ook marokkaan, omdat marokko dat eist. En als ze zich hier dan niet gedragen, moet maar gewoon de Nederlandse nationaliteit afgenomen worden en bij een volgend vergrijp oprotten naar marokko.
Wat doe je toch moeilijk over een papiertje waarvan de meeste marokkanen die hier geboren zijn niet eens weten dat ze het hebben .... :Squote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is toch zielig!! Want die arme Marokkaantjes mogen van Marokko hun marokkaanse nationaiteit niet opgeven. Als je er dan geen twee mag hebben, dan kunnen ze de Nederlandse er niet bij krijgen, en dan kunnen ze niet goed integreren.
Pfff, alsof ze met twee nationaliteiten WEL goed integreren. Zelfs jongeren die hier zijn geboren, zijn nog niet geïntegreerd.
Dus ben het helemaal eens met afschaffing van die dubbele nationaliteit. Nog sterker, ik vind dat je maar één nationaliteit mag hebben en dat het land waarvan je die nationaliteit hebt, in jouw onderhoud moet voorzien in geval van langdurige werkeloosheid of blijvende arbeidsongeschiktheid. (oftewel bijstand en WAO)
Het hebben van twee nationaliteiten is geen grondrecht en dat kan afgeschaft worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:56 schreef Amando het volgende:
[..]
Dat kan niet, omdat elk Nederlands staatsburger gelijk behandeld moet worden.
Dat staat in internationale verdragen, maar ook in onze eigen grondwet. Nog sterker, het is zelfs artikel 1 volgens mij.
Uitzetting zou wel kunnen bij mensen die nog in de asielprocedure zitten, maar niet bij mensen die hier geboren zijn en gewoon de Nederlands identiteit hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |