abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25583229
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 11:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Praat jij maar lekker door over geweldadige akties, alsof er geen andere wegen zijn om die knulletjes uit de maatschappij te verwijderen.
Ik kan niets anders lezen uit jouw reactie, en anders moet je maar eens wat minder duister en mysterieus gaan doen. Stoer kom je toch niet over
  † In Memoriam † zaterdag 19 maart 2005 @ 11:30:18 #142
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25583277
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 11:27 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik kan niets anders lezen uit jouw reactie, en anders moet je maar eens wat minder duister en mysterieus gaan doen. Stoer kom je toch niet over
Ik hoef ook niet stoer te zijn, weer zoiets uit die apencultuur van je.
Altijd maar lullen over respect, maar respect moet je verdienen, dat héb je niet vanzelf.

(en al zeker niet in trainingspak met gouden kettingen, petje, whatever, stelletje losers. )

[ Bericht 12% gewijzigd door Aaahikwordgek op 19-03-2005 11:36:29 ]
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  Eindredactie Games zaterdag 19 maart 2005 @ 11:35:22 #143
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_25583361
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 16:57 schreef JohnDope het volgende:
Dit is nou het gevolg van Germaine die die rover in amsterdam in 2en heeft gereden. Men durft zichzelf niet meer te verdedigen omdat wanneer je een marokkaan goed te grazen neemt, jij problemen met justitie krijgt.
leuk dat je germaine er ff weer bijhaalt. zij was gewoon een agrissieve surinamer die elke keer als haar niet wat zinde geweld gebruikte
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_25583409
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 11:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik hoef ook niet stoer te zijn, weer zoiets uit die apencultuur van je.
Altijd maar lullen over respect, maar respect moet je verdienen, dat héb je niet vanzelf.
Ah, vandaar dat ik altijd volop gerespecteerd word.
quote:
(en al zeker niet in trainingspak met gouden kettingen, petje, whatever, stelletje losers. )
Ik draag geen goud zoals mijn geloof beaamt.
pi_25585818
Zoveelste incident..
Nederlands, Marokkaans, Turks, Antiliaans, Italiaans, Pools, Fins, weet ík het.. In iedere bevolking zitten rotte appels.

Even on topic: Ik zou die gastjes wel eens willen zien als hun vader het zou weten, dat wil je écht niet meemaken.
De mediterane cultuur is dat jongeren vooral op straat opgroeien. Daar is dit land niet naar, er is hier te weinig sociale controle op straat en de verleiding van drugs, sex, etcetera is hier veel te groot.

Daarnaast maakt de politie ook niet bijster veel indruk op dit soort types (lees: asociaal tuig) en daarom zou ik een soort Carbinieri/ Gardia Civil(spaanse politie) aanpak van harte toejuichen.
Niet luisteren? Knuppel erover. Nog steeds niet? Kom maar even mee naar het bureau. Kijken of dit helpt. (Misschien beetje populistische praat, maar toch.)

[ Bericht 3% gewijzigd door vinsbergen op 19-03-2005 13:53:47 (typo) ]
l a u w e g a s t e e e h
pi_25587867
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 22:23 schreef Meki het volgende:
oow ik geloof er niks van , zij hebben zeker wat gedaan ( uitgescholden etc. ) en nu huilen bij de Media

geloof er niks van en is leugen
van dat soort ontkenningen hebben wel meer lui als jij last van..
een fabeltje is dat struisvogels dat doen maar irl blijken dat types zoals jij te zijn
  zaterdag 19 maart 2005 @ 16:00:53 #147
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_25588616
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 11:37 schreef Youssef het volgende:

Ik draag geen goud zoals mijn geloof beaamt.
Al dat andere wat ie opnoemde blijkbaar wel, want dat spreek je niet tegen... en laat me raden, je draagt daaroverheen een zwart jekkie met nep-bontkraag capuchon?
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
  zaterdag 19 maart 2005 @ 16:03:19 #148
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_25588685
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 13:50 schreef vinsbergen het volgende:

De mediterane cultuur...
Wil je Riffers niet op 1 lijn stellen met Spanjaarden, Italianen, Grieken enz. bvd!
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
  zaterdag 19 maart 2005 @ 16:30:12 #149
91072 Amando
Ik zweer trouw aan de Nederlan
pi_25589377
Hoe wisten ze dat het Marokkanen waren?
Algerijnen, Spanjaarden, Tunesiers, Egyptenaren, Palestijnen, Italianen, Grieken en zelfs Turken worden tegenwoordig bestempeld als "Marokkaans uiterlijk"

Lijkt me sterk dat ie even al die ID-bewijzen heeft gevraagd
  zaterdag 19 maart 2005 @ 16:32:02 #150
91072 Amando
pi_25589428
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 11:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Duidelijk dat jij er geen hol van snapt, ik heb het over de gasten die denken dat ze in een vrijstaat leven. Dat daarvan veel gastjes uit het Rifgebergte komen is een voordeel, met één handtekening onder een akkoord kunnen die linea recta terug/heen. Jij denkt toch niet dat het nog zo eeuwen door zal gaan?
Dat gaat vast gebeuren , wacht jij erop?
Dan ga ik alvast verder
  zaterdag 19 maart 2005 @ 16:36:53 #151
91072 Amando
pi_25589533
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 22:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Keihard straffen? Bij strontvliegen? Dat werkt averechts. Die lui moeten weg. Dat is het beste voor de maatschappij, die wil je niet terug. terug naar marokko, maak gebruik van die paspoortenbullshit.
Marokko zeker lastig vallen met het aso-product wat Nederland geschapen heeft?
Denk niet dat Marokko daar aan mee zal werken, nog zachtjes uitgedrukt....
  zaterdag 19 maart 2005 @ 16:37:55 #152
91072 Amando
pi_25589551
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 22:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Het kan me geen hol donderen of Marokko er op zit te wachten. Ze zijn wel marokkaan volgens de paspoorten, dus doei, doe er wat leuks mee.
Zijn helemaal niet Marokkaans volgens de paspoorten.
Marokkanen die hier zijn geboren zijn Nederlands staatsburger en dus ook het probleem van Nederland.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 16:41:13 #153
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_25589628
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 16:00 schreef MasterPeace het volgende:

[..]

Al dat andere wat ie opnoemde blijkbaar wel, want dat spreek je niet tegen... en laat me raden, je draagt daaroverheen een zwart jekkie met nep-bontkraag capuchon?
Oh ja, hij had het natuurlijk per kledingdeel moeten tegenspreken
En alle Marokkanen dragen uiteraard hetzelfde

Wake up idioot.

(Overigens is Youssef zijn mammie volgens mij rasechte Nederlandse... correct me if i'm wrong Youssef).
Krekker is de bom!
  zaterdag 19 maart 2005 @ 16:46:21 #154
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_25589762
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 22:23 schreef Meki het volgende:
oow ik geloof er niks van , zij hebben zeker wat gedaan ( uitgescholden etc. ) en nu huilen bij de Media

geloof er niks van en is leugen

typisch Meki
Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 19 maart 2005 @ 16:46:29 #155
3542 Gia
User under construction
pi_25589766
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 16:37 schreef Amando het volgende:

[..]

Marokkanen die hier zijn geboren zijn Nederlands staatsburger en dus ook het probleem van Nederland.
Ze zijn ook marokkaan, omdat marokko dat eist. En als ze zich hier dan niet gedragen, moet maar gewoon de Nederlandse nationaliteit afgenomen worden en bij een volgend vergrijp oprotten naar marokko.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 16:51:20 #156
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_25589880
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 16:37 schreef Amando het volgende:

[..]

De meeste hebben 2 paspoorten (De meesten voelen zich Marokkaan , maar zijn Nederlander als dat hun beter uitkomt), zo moeilijk moet het niet zijn om die Nederlandse af te pakken en ze dan als ongewenst vreemdelingen beschouwen.

Wanneer komt die wt er eigenlijk dat je nog maar 1 paspoort mag hebben ?
Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 19 maart 2005 @ 16:55:45 #157
3542 Gia
User under construction
pi_25589972
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 16:51 schreef Enchanter het volgende:

[..]

De meeste hebben 2 paspoorten (De meesten voelen zich Marokkaan , maar zijn Nederlander als dat hun beter uitkomt), zo moeilijk moet het niet zijn om die Nederlandse af te pakken en ze dan als ongewenst vreemdelingen beschouwen.

Wanneer komt die wt er eigenlijk dat je nog maar 1 paspoort mag hebben ?
Dat is toch zielig!! Want die arme Marokkaantjes mogen van Marokko hun marokkaanse nationaiteit niet opgeven. Als je er dan geen twee mag hebben, dan kunnen ze de Nederlandse er niet bij krijgen, en dan kunnen ze niet goed integreren.

Pfff, alsof ze met twee nationaliteiten WEL goed integreren. Zelfs jongeren die hier zijn geboren, zijn nog niet geïntegreerd.

Dus ben het helemaal eens met afschaffing van die dubbele nationaliteit. Nog sterker, ik vind dat je maar één nationaliteit mag hebben en dat het land waarvan je die nationaliteit hebt, in jouw onderhoud moet voorzien in geval van langdurige werkeloosheid of blijvende arbeidsongeschiktheid. (oftewel bijstand en WAO)
  zaterdag 19 maart 2005 @ 16:56:52 #158
91072 Amando
pi_25589994
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 16:46 schreef Gia het volgende:

[..]

Ze zijn ook marokkaan, omdat marokko dat eist. En als ze zich hier dan niet gedragen, moet maar gewoon de Nederlandse nationaliteit afgenomen worden en bij een volgend vergrijp oprotten naar marokko.
Dat kan niet, omdat elk Nederlands staatsburger gelijk behandeld moet worden.
Dat staat in internationale verdragen, maar ook in onze eigen grondwet. Nog sterker, het is zelfs artikel 1 volgens mij.

Uitzetting zou wel kunnen bij mensen die nog in de asielprocedure zitten, maar niet bij mensen die hier geboren zijn en gewoon de Nederlands identiteit hebben.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 16:58:10 #159
91072 Amando
pi_25590020
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 16:55 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat is toch zielig!! Want die arme Marokkaantjes mogen van Marokko hun marokkaanse nationaiteit niet opgeven. Als je er dan geen twee mag hebben, dan kunnen ze de Nederlandse er niet bij krijgen, en dan kunnen ze niet goed integreren.

Pfff, alsof ze met twee nationaliteiten WEL goed integreren. Zelfs jongeren die hier zijn geboren, zijn nog niet geïntegreerd.

Dus ben het helemaal eens met afschaffing van die dubbele nationaliteit. Nog sterker, ik vind dat je maar één nationaliteit mag hebben en dat het land waarvan je die nationaliteit hebt, in jouw onderhoud moet voorzien in geval van langdurige werkeloosheid of blijvende arbeidsongeschiktheid. (oftewel bijstand en WAO)
Wat doe je toch moeilijk over een papiertje waarvan de meeste marokkanen die hier geboren zijn niet eens weten dat ze het hebben .... :S
Zal weinig verschil maken.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 16:59:50 #160
3542 Gia
User under construction
pi_25590055
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 16:56 schreef Amando het volgende:

[..]

Dat kan niet, omdat elk Nederlands staatsburger gelijk behandeld moet worden.
Dat staat in internationale verdragen, maar ook in onze eigen grondwet. Nog sterker, het is zelfs artikel 1 volgens mij.

Uitzetting zou wel kunnen bij mensen die nog in de asielprocedure zitten, maar niet bij mensen die hier geboren zijn en gewoon de Nederlands identiteit hebben.
Het hebben van twee nationaliteiten is geen grondrecht en dat kan afgeschaft worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')