Nou wat apart.... is alledaags werk, ik werd ook een tijdje geleden in een niet zo fijn buurtje door een stuk of 10 marokkanen uitgescholden. er zat een metertje of 60 tussen ons, ik denk dat ze te lui waren om naar me toe te lopen, want ik riep nog wel terug dat ze lekker naar hun land moesten rotten met zo'n instelling.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:04 schreef Tikorev het volgende:
Apart verhaal. Dinsdag maar even Premtime kijken voor de achtergronden...
Ik gok uit, daarom waren ze ook zo fanatiek.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:16 schreef Harry_Sack het volgende:
20 Marokkanen, dat zijn een hoop identiteitspapieren..
Voetbal huh? Speelden ze uit of thuis?![]()
Anders kan dat stigmatiserend werken. Dat weet je toch wel!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:07 schreef Redux het volgende:
Waarom heeft de politie dit verzwegen?
1 van velen ja...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:22 schreef Darkster het volgende:
ach tis maar een incident hoor
bron: NWS-FAQquote:Wanneer je een topic opent, verwachten we in ieder geval een bronvermelding op het moment dat je refereert aan feiten of een nieuwsbericht.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:35 schreef Harry_Sack het volgende:
Waar is Wilbers als je 'm nodig hebt?
Twee mannen mishandeld door twintig Marokkanenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Beste TS, waar heb je dit verhaal gelezen? Of nog beter: waar kan ik het nalezen?
[..]
bron: NWS-FAQ
Het originele bericht uit de Gooi en Eemlanderquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:42 schreef Gappie het volgende:
[..]
Twee mannen mishandeld door twintig Marokkanen
Wie is Wilbers?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:35 schreef Harry_Sack het volgende:
Je wereldje is te klein.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:45 schreef yvette1982 het volgende:
ik geloof het verhaal wel. Dat vok bestaat gewoon uit wilden. Het zijn idioten die het liefst echt alles en iedereen kapot maken. Het is toch niet meer normaal wat we meemaken in ons land.
Ja, preciesquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:50 schreef djenneke het volgende:
Zouden ze al die marokkanen echt een voor een geteld hebben? een... twee... drie... vier.... wel knap als je op dat moment met je armen om je hoofd zit....
"werden we omsingeld door ONGEVEERr twintig Marokkaanse jongeren tussen de achttien en 25 jaar"quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:51 schreef Harry_Sack het volgende:
er komt ineens een vraag bij me op. Hoe weten die 2 gasten dat het er 20 waren? Ze wisten blijkbaar tegen wie ze het opnamen he ?
O, dus ze wisten ook nog leeftijden bij alle 20 te plaatsenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:55 schreef Darkster het volgende:
[..]
"werden we omsingeld door ONGEVEERr twintig Marokkaanse jongeren tussen de achttien en 25 jaar"
leer lezen sukkel!
Ja, ik zou meteen om identiteitspapieren hebben gevraagd. Stel je voor dat je een minderjarige slaatquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:54 schreef westrtp het volgende:
[..]
even stoppen met schoppen jongens..even kijken met hoeveel jullie zijn :S
Je bedoelt natuurlijk hoeveel klappen je kunt verdragen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:13 schreef speedfreakssj het volgende:
dat is wel zo. kratje pils [er week en er zijn geen problemen.
kost je 40 eu per maand ofzo max. ligt wat je wilt.
Heb je Geen marocs meer in je buurt die je lastig vallen en zo.
Toch jammer dat ze dat ny nooit doen als ik langsrij met de fiets.
Lijkt me wel leuk om te kijken hoe scherp mijn zaag nu eifenlijk is.
Of we kunnen concluderen dat ze dronken waren en dubbel zagen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:56 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
O, dus ze wisten ook nog leeftijden bij alle 20 te plaatsen
hehequote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:57 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, ik zou meteen om identiteitspapieren hebben gevraagd. Stel je voor dat je een minderjarige slaat![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:35 schreef Harry_Sack het volgende:
En volledig onterecht, want in het geval van Germaine ging het om 'verdediging van eigendom' waartoe niet het doodrijden van de dader behoort, hier zou het gewoon zelfverdediging zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:57 schreef JohnDope het volgende:
------
Dit is nou het gevolg van Germaine die die rover in amsterdam in 2en heeft gereden. Men durft zichzelf niet meer te verdedigen omdat wanneer je een marokkaan goed te grazen neemt, jij problemen met justitie krijgt.
Ik zal de dag zegenen wanneer ik is een mediakop te zien krijg in de trand van: "2 slachtoffers besteken 20 marokkanen tijdens noodweer".
Leuk dat je er weer bentquote:
da's al de 2e keer in dit draadje, vind je me lief ofzo? Dit topic is bloedserieus, weet jequote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Of we kunnen concluderen dat ze dronken waren en dubbel zagen.
Brilletje nodig?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:02 schreef SCH het volgende:
Is er een bron eigenlijk? Of is het weer van Spa?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |