Aaaaaaaaaaaaaaaah, die bureaucratie op fok altijd!!!!!! Grrrrrrrr!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:06 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Voor ondertitels en sigs moet je bij de FA's zijn.
Denk dat die dan zo weg is trouwens.
Ik heb al gelobbied voor meer rechten voor mods maar dat willen ze niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaah, die bureaucratie op fok altijd!!!!!! Grrrrrrrr!![]()
hangt van de mod af.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik heb al gelobbied voor meer rechten voor mods maar dat willen ze niet.
Zeer terecht waarschijnlijk.![]()
"Maerycke zegt: Rot toch op!"quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik heb al gelobbied voor meer rechten voor mods maar dat willen ze niet.
Zeer terecht waarschijnlijk.![]()
Dus je bedreigt m'n dochter doelbewust?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:07 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik een PI over het hoofd zien? Hallo, ik ben Meki niet
Nee, ik beledigde je doelbewust.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus je bedreigt m'n dochter doelbewust?
Bedreig je me nu trouwensquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus je bedreigt m'n dochter doelbewust?
Het eerste; volslagen bullshit. Zijn gewoon verveelde jongeren, zonder toekomst, die daarom maar wat lopen aankloten. Uiteraard moet daar wel tegen opgetreden worden, en niet met de fluwelen handschoen zoals nu wordt gedaan. Keihard straffen, dit is poging tot doodslag. Nu ga je dan 2 weken de bak in, dat moeten er 20 jaar zijn. En nee, dat vind ik niet overdreven, dat vind ik geheel terecht. Ok, niet in de gevangenishotels die we nu hebben, maar gewoon in uiterst sobere instellingen. Maar goed, ik kan mijn mening er wel over geven, feit is dat ik alleen er weinig aan kan veranderen. Dat moeten we én met zijn allen doen, samen staan we sterk, én de regering moet eens een keer onder die grote steen die op de 2e kamer ligt uitkomen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:57 schreef JohnDope het volgende:
------
Dit is nou het gevolg van Germaine die die rover in amsterdam in 2en heeft gereden. Men durft zichzelf niet meer te verdedigen omdat wanneer je een marokkaan goed te grazen neemt, jij problemen met justitie krijgt.
Ik zal de dag zegenen wanneer ik is een mediakop te zien krijg in de trand van: "2 slachtoffers besteken 20 marokkanen tijdens noodweer".
Waarom niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
"Maerycke zegt: Rot toch op!"
Mag dit?
Dat ligt niet aan Fok!, dat is typisch Nederlands. Nederland is papierland, dat zei die Turkse man uit die docu van gisteren op de publieke ook al.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaah, die bureaucratie op fok altijd!!!!!! Grrrrrrrr!![]()
Viel het jou ook al op?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou NorthernStar, die was meer grappig dan bedreigend dacht ik zo.
Ik geloof niet dat youssef en ik echt mot hebben met elkaar.
Keihard straffen? Bij strontvliegen? Dat werkt averechts. Die lui moeten weg. Dat is het beste voor de maatschappij, die wil je niet terug. terug naar marokko, maak gebruik van die paspoortenbullshit.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:13 schreef Otpor het volgende:
[..]
Het eerste; volslagen bullshit. Zijn gewoon verveelde jongeren, zonder toekomst, die daarom maar wat lopen aankloten. Uiteraard moet daar wel tegen opgetreden worden, en niet met de fluwelen handschoen zoals nu wordt gedaan. Keihard straffen, dit is poging tot doodslag. Nu ga je dan 2 weken de bak in, dat moeten er 20 jaar zijn. En nee, dat vind ik niet overdreven, dat vind ik geheel terecht. Ok, niet in de gevangenishotels die we nu hebben, maar gewoon in uiterst sobere instellingen. Maar goed, ik kan mijn mening er wel over geven, feit is dat ik alleen er weinig aan kan veranderen. Dat moeten we én met zijn allen doen, samen staan we sterk, én de regering moet eens een keer onder die grote steen die op de 2e kamer ligt uitkomen.
Wat betreft het 2e, ja, dat lijkt me ook wel een keer leuk om te zien. Denk alleen dat wanneer dat gebeurt, je niet ver verwijderd bent van een burgeroorlog, want zo kan je natuurlijk niet doorgaan.
Ik moet wel zeggen dat als dit op 3 november was gebeurt, ik een heel andere mening had gehad. Toen had ik ook zoiets van alles wat Marokkaans is eruit. Gelukkig ben ik daar nu wat genuanceerder in.
Een goeie maatregel voor notoir straatvuil, maar denk dat het amper haalbaar is. Lijkt me niet dat Marokko er op zit te wachten. En waar stuur je ze dan naartoe? België?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Keihard straffen? Bij strontvliegen? Dat werkt averechts. Die lui moeten weg. Dat is het beste voor de maatschappij, die wil je niet terug. terug naar marokko, maak gebruik van die paspoortenbullshit.
Het kan me geen hol donderen of Marokko er op zit te wachten. Ze zijn wel marokkaan volgens de paspoorten, dus doei, doe er wat leuks mee.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:17 schreef Otpor het volgende:
[..]
Een goeie maatregel voor notoir straatvuil, maar denk dat het amper haalbaar is. Lijkt me niet dat Marokko er op zit te wachten. En waar stuur je ze dan naartoe? België?
Is het zo erg al hier joh?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:20 schreef NorthernStar het volgende:
Kappen nu Swets en Youssef. Daar is het hier de plek niet voor. Volgende keer meent er weer iemand dat hij aangifte moet doen enzo.
http://www.bprc.nl/quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:17 schreef Otpor het volgende:
[..]
Een goeie maatregel voor notoir straatvuil, maar denk dat het amper haalbaar is. Lijkt me niet dat Marokko er op zit te wachten. En waar stuur je ze dan naartoe? België?
We kunnen het allicht proberenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Keihard straffen? Bij strontvliegen? Dat werkt averechts. Die lui moeten weg. Dat is het beste voor de maatschappij, die wil je niet terug. terug naar marokko, maak gebruik van die paspoortenbullshit.
Is dat gebeurd danquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:20 schreef NorthernStar het volgende:
Kappen nu Swets en Youssef. Daar is het hier de plek niet voor. Volgende keer meent er weer iemand dat hij aangifte moet doen enzo.
Geef me dan eens een paar voorbeelden van misdrijven waarvan jij denkt dat er reden genoeg is om een buitenlander (ik ga ff in het algemeen spreken nu) naar zijn eigen land te sturen?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het kan me geen hol donderen of Marokko er op zit te wachten. Ze zijn wel marokkaan volgens de paspoorten, dus doei, doe er wat leuks mee.![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |