ach het flamen van tegenwoordig is toch wel redelijk gelimiteerd tot het toewensen van enge ziekten e.d.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:18 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Dat klopt, met als enige verschil dat er destijds 10 man zaten te dissen en het er nu honderd zijn (bij wijze van spreken dan)
Je houdt het geen week vol, poepbroek.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:20 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ik zou het zo kunnen, maar wie wil er nou een deel uit maken van de FOK!crew?
Tssk ik doe iig nog me best.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je vergeet het Meki/DP/Wrinex telefoon mp3tje,
toch 2 topics gehaald,
kut, ben je al blij mee.
Ik werd persoonlijk door Big gevraagdquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:19 schreef yvonne het volgende:
De HMS's vergeten we helemaal, ook zon briljante oplossing
Hoofd Groep Moderator
recent gelezen dat ze dit onzalige plan weer willen opppikken,, toekomstige misser ;')
Al zeg ik het zelf, maar ik vind niet dat Fok! of de mensen die me gevraagd hebben die misser hebben gemaakt. Ik heb het zelf verkloot met dom gedrag, dat kun je niet bij een ander leggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:20 schreef MUUS het volgende:
Ik vond het binnenhalen van Snakey een behoorlijke misser.
Niet eens omdat Snakey het allemaal niet trok, maar die pleurisbagger in ONZ een week lang....
Zijh posts ook. En ook dat is geen misserquote:
Hallo! Dit is Fok! hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:23 schreef Snakey het volgende:
Ik heb het zelf verkloot met dom gedrag, dat kun je niet bij een ander leggen.
Owja, WAT er ook gebeurt op FOK! het zal altijd wel mijn schuld zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:25 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hallo! Dit is Fok! hoor.
Dus jij kon er niks aan doen, Yvonne is een kankerhoer en Cynix een uitgelubberde slingnicht.
Zo is het, niet anders.
respect voor deze post !quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Al zeg ik het zelf, maar ik vind niet dat Fok! of de mensen die me gevraagd hebben die misser hebben gemaakt. Ik heb het zelf verkloot met dom gedrag, dat kun je niet bij een ander leggen.
Weet je dat niet meer?quote:
Ik bedoelde eigenlijk de topics die er kwamen met Snakey grappen en gezeik.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Al zeg ik het zelf, maar ik vind niet dat Fok! of de mensen die me gevraagd hebben die misser hebben gemaakt. Ik heb het zelf verkloot met dom gedrag, dat kun je niet bij een ander leggen.
Nee.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:27 schreef Silmarwen het volgende:
De nieuwe lay out van Fok! is anders ook een grote misser geweest
Het uitdelen van iq puntjes bij de geboorte van Snakey was ook een misser.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de topics die er kwamen met Snakey grappen en gezeik.
Ow... Denk dat ik me er nog te lullig over voel dus bijna alles persoonlijk neemquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de topics die er kwamen met Snakey grappen en gezeik.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:28 schreef Havoc het volgende:
[..]
Het uitdelen van iq puntjes bij de geboorte van Snakey was ook een misser.
Zeker rond haar terugkeer (Vuilnisman), subsequente ban, en re-reintergratie. En er staat me nog iets bij over klonen met medicijnnamen en een bijbehorende bitchfight.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:28 schreef buzzer het volgende:
de rellen rond de Parasiet waren ook altijd enig.....
Lekken ja, was van het ene moment op het andere zwartquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:28 schreef TimberWolf het volgende:
Hm, was langhaarTara niet al eens eerder geband geweest, voor het keldertje incident? Geen idee waar dat ook al weer voor was, al staat me lekken bij. Dat leverde best ook een relletje op, al was eea minder goed als anders door wat move en delete acties volgens mij.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:31 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
WEL! Tis kut. Lelijk. Niet Fok!
EEN MISSER DUS!![]()
Maar de grootste misser daarin was dat ie zijn kleurtje weer terug kreeg.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lekken ja, was van het ene moment op het andere zwart
Ja tuurlijk begon het met mij, ik was the source of all evil, weet je nog? Dat wordt een mens niet zomaar hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:31 schreef Knut het volgende:
Ik wist niet meer dat het allemaal met jou begonnen was MUUS.
Whehehehehheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:Ik weg met een "zij eruit of ik eruit".
2 dagen later zij weg.
"Nee, doe ik niet. Pleur op, ik vind 'm leuk."quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:31 schreef yvonne het volgende:
dat we alle topics van Kasta moesten ruimen en het niet deden,
"nou, en toch moet het want regels zijn regels "quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:35 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Nee, doe ik niet. Pleur op, ik vind 'm leuk."
Mja, dat soort dingen vallen soms een beetje slecht bij bepaalde mensen..
Dat soort regels zijn altijd briljant idd.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:36 schreef Mike het volgende:
Het verbieden van de 'lege' quote: er mocht niet meer gequote worden met alleen een posticon als toevoeging.
Zelden zoveel 'lege' quotes gezien als de week erna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |