Ja vrijdagavond.. Ik ben moe man. Morgen ga ik maar op pad. Trouwens.. ik stap morgen in Zwolle uitquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:21 schreef Waxxer het volgende:
Jonguh, ik ben de mannelijkheid zelve
Wat mot jij thuis op vrijdagavond? Hoort jij niet ergens in den lande met je kont omhoog te legge?
(Misterrrrrrrr Fok dus)
-------->trouwens dus he, ik typ dit in bij snel reageren en daar kun je niet zo'n dinges aanklikken.
Want ik kan helemaal niet zo tegen iemand doen
Da's een andere jongen, maar bestemming is volgens mij wel gelijk..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:36 schreef Waxxer het volgende:
Je stapt UIT???
Ooohhhh de lijn Roosendaal-Zwolle??Kom je het station ook uit of stap je over naar die bepaalde persoon waar die ene jongen met een J in zijn naam eerder ook met enige regelmaat naartoe ging?
![]()
OMG aan de zuid-kant??quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Da's een andere jongen, maar bestemming is volgens mij wel gelijk..![]()
Ik stap niet over.. Kword opgehaald.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Wax! Wat is er met je onderkin gebeurd! [afbeelding]
Dat is hier pak 'm beet 200 meter vandaan en als je met de auto daar weer weggaat, kan ik je vanuit mijn kamer de ringweg op zien rijden.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is hier pak 'm beet 200 meter vandaan en als je met de auto daar weer weggaat, kan ik je vanuit mijn kamer de ringweg op zien rijden.
Let op he, als je niet in de roes van spanning en sensatie zit in die karquote:
*applaus doe*quote:
ooooooooohhhh................ okequote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:54 schreef beaverhausen het volgende:
En nu wachten tot MUUS ze online gooit..
óók al een exje?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
O>>>M>>>G!
Heheh ik zie Waxxer al glurenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Let op he, als je niet in de roes van spanning en sensatie zit in die karmaar als je rechts Unive ziet, ben je aan de linkerkant heel, heeeeellll dichtbij (Just_Dennis weet de precieze weg)
Echt man, zonder overdrijven weet je, als jij daar staat kan ik letterlijk binnen twee minuten bij je zijn
nee..vraag me af wie die outfit mijn kast heeft uitgesmokkeldquote:
als je verder naar beneden scrollt zo je dat hij er met yammie-torso op staat! (i wish i had a torso like that)quote:waxxer plaatst een foto
Hehe ik ga wel vissen daar ofzo. Ja ik heb dan wel geen hengel, laat staan een stoeltje, maar dan doe ik wel alsofquote:
Hahah Live Report op fok straks hehehe..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hehe ik ga wel vissen daar ofzo. Ja ik heb dan wel geen hengel, laat staan een stoeltje, maar dan doe ik wel alsofin elk mens schuilt een stalker
![]()
Ooohhhooohhhhh Wiz...... ik ben zoooooooooo dichtbij jonguh...........quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hahah Live Report op fok straks hehehe..
Nou ja, eerst ff z'n tanden uit z'n bek slaanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:06 schreef wizarddragon het volgende:
Jaromir mag er zeker wezen..
Ik vind zijn smile best cutequote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, eerst ff z'n tanden uit z'n bek slaan
Ik ga maar heel onherkenbaar dan..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhhooohhhhh Wiz...... ik ben zoooooooooo dichtbij jonguh...........
Op seltenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik ga maar heel onherkenbaar dan..
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Op seltenhahaha LOL sorry moet er zelf om lachen, maar ik zie ze zo uit 't portier bungelen
Okay, ik verwacht een tuutquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..].. Okay.. Ik zwaai wel naar jou
Thanx.. Trustequote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Okay, ik verwacht een tuut
Maar ik ga slapen
Welterusten!![]()
En een goede reis morgen
en een heeeeellll, heeeeellll........ prettig weekend
Ja.quote:
Nee, maar ik doe 't tochquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Strakke shirts bij een slank/mager lichaam, dat kan toch eigenlijk niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |