Zo snel ben ik niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:30 schreef Ryan_R het volgende:
En dan laat je niet effe een berichtje achter?![]()
En dat weet je omdat....?quote:
Is dat een vereiste voor de verkiezing dan? Tja, dan val ik natuurlijk ook afquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben geen kewle hippe hunk..
Dus als ik me opgeef ben jij weer blij? Hmmmquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar zijn er dan helemaal geen kewle hippe [homo] hunks?
Wat doe ik hier dan nog..
Oke, nu weet ik twee nogal-prive-dingen van Fokkers die hier direct of indirect, bewust of onbewust zijn "toegegeven"quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:36 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En dat weet je omdat....?
@ G_E, Waarom doe je zelf niet mee?
En iemand nomineren kan natuurlijk altijd, je kunt hem alleen niet opgeven.
Leg uit leg uit. Wie, wat waar, wat bedoel je?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke, nu weet ik twee nogal-prive-dingen van Fokkers die hier direct of indirect, bewust of onbewust zijn "toegegeven"
Dus hup, 't mes er weer overheen, morgen voor je gaat stappen?
Je bedoelt wie wel en wie niet een ehm... Fortuyn/Jean-Luc Picard/Frits Wester-look heeft tussen z'n benen?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke, nu weet ik twee nogal-prive-dingen van Fokkers die hier direct of indirect, bewust of onbewust zijn "toegegeven"
Dus hup, 't mes er weer overheen, morgen voor je gaat stappen?
Okeej, ik hou er al over op.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:45 schreef Waxxer het volgende:
Hoe vaker er gepusht wordt, hoe minder homootjes zich op gaan geven, denk ik he
Wie: Rianne Luchtigquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:46 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Leg uit leg uit. Wie, wat waar, wat bedoel je?![]()
Ja precies, zeg maar zó kort en zó ingezalfd, dattie piept als je looptquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bedoelt wie wel en wie niet een ehm... Fortuyn/Jean-Luc Picard/Frits Wester-look heeft tussen z'n benen?.
En om het rijtje naar vier te brengen:quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Okeej, ik hou er al over op..
.
Hmmmz... En het feit dat jij daarquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wie: Rianne Luchtig
Wat: scheren
Waar: het mannelijk geslachtsorgaan, daar de term "private parts" is gevallen
Wat bedoel je: jij zegt "hoe weet jij dat", wat suggereert dat hetgeen Jerruh zegt, ook daadwerkelijk zo is. En om online in het openbaar dergelijke persoonlijke zaken al dan niet tussen neus en lippen door te bespreken, vind ik nogal wat.
Ach, waar gááát het over.... Als'ie maar fris is
Mijn grote god, ik moet er niet aan denken. Stel je voor. Dan word je opeens op straat herkend ofzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En om het rijtje naar vier te brengen:
Jij! Doet! Mee!
Gewoon doen!![]()
Mja dat zou je kunnenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmmz... En het feit dat jij daarop reageert, kun je daar dan niet uit afleiden dat jij
Oh ja, dat zou ook DE reden zijn..... Zie het al voor me: "Waxxer is Mister Fok 2005" (as íf...) en dan met hele foto-repo's, en dan een paar kinderen uit D. die het zien en heel het dorp op de hoogtequote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn grote god, ik moet er niet aan denken. Stel je voor. Dan word je opeens op straat herkend ofzo..
Och, Google weet toch helemaal niet dat het hier ging over het sch3r3n van sch44mh44r?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja dat zou je kunnenmaar ben ik van het type dan van wie je zou verwachten dat er alleen haar boven zijn ogen zit en op zijn hoofd?
Tot zover mij als persoon, google-technisch
1) ik heb een ivoor-witte huidquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:11 schreef wizarddragon het volgende:
Ja Waxxer for presi...uh ik bedoel Mister Fok 2005..
da's hip.. anti-hip.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
1) ik heb een ivoor-witte huid
2) ik ben 25
3) ik heb geen wilde, uitdagende kleren
4) ik heb de taal der fokkers nog niet door
Dus ach, sla mij maar overIk doe wel verslag
h4h4h4, d44r 944n w3 w33r?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Och, Google weet toch helemaal niet dat het hier ging over het sch3r3n van sch44mh44r?.
Ik kan me hier bij aansluiten, alleen sta ik nog een paar jaar dichter bij het graf.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:13 schreef Waxxer het volgende:
Dus ach, sla mij maar overIk doe wel verslag
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja precies, zeg maar zó kort en zó ingezalfd, dattie piept als je loopt
Ben ik anti-hip?quote:
Ach, zelfs G_E heeft hip potentie dus met jouw anti-hipheid zal het wel meevallen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ben ik anti-hip?Zo erg is't toch ook weer niet......
ik ben gewoon een doorsnee iemand zonder uitgesproken looks
maar anti-hip.....
Kraagjes omhoog?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:19 schreef Waxxer het volgende:
Oh, nou, ik heb zelf nét twee RL polo's, knalblauw en opvallend groen, met een witte longsleeve er onder![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ben ik anti-hip?Zo erg is't toch ook weer niet......
ik ben gewoon een doorsnee iemand zonder uitgesproken looks
maar anti-hip.....
Inderdaad. Ik zat Waxxer maar te plagenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
boeiend wat hip is:
Als JIJ t maar leuk vindt
Dat is zoooo jaren '90quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
boeiend wat hip is:
Als JIJ t maar leuk vindt
"YO.. meid.. je onderkinnen zijn weg".quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:05 schreef Waxxer het volgende:![]()
Maareehhhh... nah, in plaats van dat je zegt, wax, meid, je onderkinnen zijn weg....
Maar tjeedepee zeg....Naja, sfeerlicht hier he
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:07 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
"YO.. meid.. je onderkinnen zijn weg".![]()
JAAAAAAAAAAAA.. Waxxer meldt zich aan voor Miss uh Mister FOK! Verkiezing..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maargoed, de combi ogen en die blik erbij..... dat versterkt weer het beeld dat ik een in de goot belandende weirdo ben, wat dan weer stoer is én dus een streepje meer bij de Mister Fok verkiezing
Doe maar mailen naar fokfotos@gmail.com.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maargoed, de combi ogen en die blik erbij..... dat versterkt weer het beeld dat ik een in de goot belandende weirdo ben, wat dan weer stoer is én dus een streepje meer bij de Mister Fok verkiezing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |