Mazzelpikquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:00 schreef Jerruh het volgende:
nog even!!!!!!!!!!!!!!!
*in feauteaubouque kledder*quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:00 schreef Jerruh het volgende:
nog even!!!!!!!!!!!!!!!
Door alle consternatie las ik heel eventjes "Wie Is De Lul", maarja, het is een kwestie van tijd voordat dát programma er komt...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bijna tijd voor Wie Is De Mol, LOST en Desperate Housewives!!!!!
Of wat dacht je van: Wie heeft de grootstequote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Door alle consternatie las ik heel eventjes "Wie Is De Lul", maarja, het is een kwestie van tijd voordat dát programma er komt...
het gaat zn gangetjequote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:10 schreef Jerruh het volgende:
hoest met bart trouwens?!!?
hehe gelukkig zie je het leven gewoon verder gaan!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
het gaat zn gangetje
dadelijk avondwake, en morgen crematie
en dan beginnen we maar weer aan een nieuwe week
en dan sta ik vrijdag weer achter de wheels of steel![]()
![]()
het is vrijdagmiddag ook kindermiddag op stratum hequote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe gelukkig zie je het leven gewoon verder gaan!
ik ga vanavond anar de Rechter! ik was daarstraks al geweest maar toen was er niemand.
ja de laatste aflevering van wie is de mol, met de antwoorden !quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bijna tijd voor Wie Is De Mol, LOST en Desperate Housewives!!!!!
nee, heb ik niet (ken ik ook niet trouwens)quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bart: heb jij Breathe In van Lucie Silvas?
Ook na de uitzending van vorige week nog? Dus na het golven en het stellen van die vragen? Ik vond het toen wel overduidelijk hoor. Hoewel ik steeds dacht dat Lottie de mol was...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:23 schreef creno het volgende:
[..]
ja de laatste aflevering van wie is de mol, met de antwoorden !
ik dacht echt dat MMH het was.
Lost moet ik opnemen want ik ga filmpje kijken bij een vriendin, desp. housewives heb ik nog nooit gezien...
Wij hebben ook 2 foons, maar als de een in gebruik is, staat er bij de ander Line In Use.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lekker aso van dr!
Bedoel heb hier ook 2 foons maar check wel altijd even of iemand er al mee belt!
Tuurlijk een twijfelachtige kwalitatieve eurodancesong. Alhoewel het niet echt "zingen" is, maar beetje gekreun en gemompel.quote:
Je hebt geen alleenrecht op comics lieverdquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
soms haat ik msn echt.
Overigens... Sin City...
Ik haat het dat er nu al wannabe figuren rondlopen die doen alsof ze al eeuwen naar film uitkeken, en dat ze verstand van zaken hebben. Ik kocht m'n eerste trade-paperback van A Dame To Kill For, jaren geleden, en dan heb ik het over pak-en-beet vijf-zes jaar als het er niet meer zijn.
Toen was het al oud.
Sin City speelt zich niet af in een stad die Las Vegas heet, de echte naam van Sin City word niet genoemd, je ziet geen neon-lichten en gokhallen, maar een zeer donkere stad die overloopt met kwade invloeden, gruwelijke moorden, afpersingen, afranselingen en prostitutie, Sin City is verdoven tot aan de kern.
lange strandwandelingen en puzzelen... wil jij mee op zoek gaan naar het laatste puzzelstukje ergens in zeeland?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:52 schreef Ryan_R het volgende:
En heeft er iemand nog coole plannen voor dit weekend?
neequote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt geen alleenrecht op comics lieverd
mensen kunnen ook de FILM leuk vinden ongeacht of ze die hele strip nou kennen of niet.
Nou, die draag ik ook wel eens, dus ik zeg ja dat kanquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Strakke shirts bij een slank/mager lichaam, dat kan toch eigenlijk niet?
Of wel?
Footoooooooow!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:22 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou, die draag ik ook wel eens, dus ik zeg ja dat kan![]()
Nou, lijkt me niet z'n denderend idquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Footoooooooow!
Misschien kunnen we je dan voordragen als de Fok!-[HOMO]-hunk..
Ik denk dat ie wel kans maakt...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Footoooooooow!
Misschien kunnen we je dan voordragen als de Fok!-[HOMO]-hunk..
*in fotoboek kijk*quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:25 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou, lijkt me niet z'n denderend id
En volgens mij staan er al genoeg foto's in mijn fotoboek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |