Tuurlijk een twijfelachtige kwalitatieve eurodancesong. Alhoewel het niet echt "zingen" is, maar beetje gekreun en gemompel.quote:
Je hebt geen alleenrecht op comics lieverdquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
soms haat ik msn echt.
Overigens... Sin City...
Ik haat het dat er nu al wannabe figuren rondlopen die doen alsof ze al eeuwen naar film uitkeken, en dat ze verstand van zaken hebben. Ik kocht m'n eerste trade-paperback van A Dame To Kill For, jaren geleden, en dan heb ik het over pak-en-beet vijf-zes jaar als het er niet meer zijn.
Toen was het al oud.
Sin City speelt zich niet af in een stad die Las Vegas heet, de echte naam van Sin City word niet genoemd, je ziet geen neon-lichten en gokhallen, maar een zeer donkere stad die overloopt met kwade invloeden, gruwelijke moorden, afpersingen, afranselingen en prostitutie, Sin City is verdoven tot aan de kern.
lange strandwandelingen en puzzelen... wil jij mee op zoek gaan naar het laatste puzzelstukje ergens in zeeland?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:52 schreef Ryan_R het volgende:
En heeft er iemand nog coole plannen voor dit weekend?
neequote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt geen alleenrecht op comics lieverd
mensen kunnen ook de FILM leuk vinden ongeacht of ze die hele strip nou kennen of niet.
Nou, die draag ik ook wel eens, dus ik zeg ja dat kanquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Strakke shirts bij een slank/mager lichaam, dat kan toch eigenlijk niet?
Of wel?
Footoooooooow!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:22 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou, die draag ik ook wel eens, dus ik zeg ja dat kan![]()
Nou, lijkt me niet z'n denderend idquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Footoooooooow!
Misschien kunnen we je dan voordragen als de Fok!-[HOMO]-hunk..
Ik denk dat ie wel kans maakt...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Footoooooooow!
Misschien kunnen we je dan voordragen als de Fok!-[HOMO]-hunk..
*in fotoboek kijk*quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:25 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou, lijkt me niet z'n denderend id
En volgens mij staan er al genoeg foto's in mijn fotoboek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |