nee joh, die hoereloper sorteert pallets voor zijn geldquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:36 schreef SanyoSoft het volgende:
[..]
ik vind het wel schokkend.... schokkend dat dit soort zwakzinnigen niet gewoon afgemaakt worden ipv dat ze uitkeringen trekken en dat uitgeven aan 'spaanse' () hoeren
en hoestte als de ziektequote:Op donderdag 24 maart 2005 22:38 schreef JaWi het volgende:
Hij dacht wel dat hij 80 of 90 ging worden, zonder ziektes en dan naar de hemel.
Ondertussen rookte hij als een hoogoven.
'daar ben ik niet van gediend he'quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:39 schreef StarGazer het volgende:
Mag ik je pijpen?
nee? Wil je dan neuken?
quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
'daar ben ik niet van gediend he'
Ja, wanneer komen ze eigenlijk naar de Rivierenwijk in Deventer?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:46 schreef Erasmusch het volgende:
Ik vond het de naam probleemwijk niet echt waard. Erg makkelijk om gewoon wat hoerenlopers in beeld brengen. Zulke idioten heb je overal. Ze hadden ook al geen plantages, traangas of klusjes.
dat zag er ook slecht uit... hier zag het er gewoon netjes uitquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
idd duindorp was tot nu toe de enige echte probleemwijk.
Een groot gedeelte was niet eens woensel west....quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:53 schreef SanyoSoft het volgende:
[..]
dat zag er ook slecht uit... hier zag het er gewoon netjes uit
Bijvoorbeeldquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja, wanneer komen ze eigenlijk naar de Rivierenwijk in Deventer?
Ook wel benieuwt naarquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja, wanneer komen ze eigenlijk naar de Rivierenwijk in Deventer?
Inderdaad, vond het ook nogal meevallen, zag ook niet waarom er zo'n ophef over werd gemaakt vantevoren. Zeker wanneer je dit vergelijkt met de vorige afleveringen..quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:46 schreef Erasmusch het volgende:
Ik vond het de naam probleemwijk niet echt waard. Erg makkelijk om gewoon wat hoerenlopers in beeld brengen. Zulke idioten heb je overal. Ze hadden ook al geen plantages, traangas of klusjes.
In woenselwest wonen meer afrikanen dan nederlanders,nieuwe woningen?Daarom gaan ze die huisjes allemaal afbreken.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:54 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld
Maar dit, tsja dr leg wat zwerfvuil op straat en iemand heeft zn auto verkeerd geparkeerd. Allemaal redelijk nieuwe woningen. Valt me ook op dat het allemaal 100% blanke wijken zijn.
Het was echt genant.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:39 schreef El_Rolando het volgende:
Ik vond het deze keer wel lachwekkend
Was dat die aflevering dat ze half gingen vechten? Dat was stoerquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
idd duindorp was tot nu toe de enige echte probleemwijk.
Volgende week Den Bosch "de bartjes"quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:09 schreef Toewan het volgende:
[..]
Maar waar gaan ze nog meer naartoe eigenlijk, zie er niets van op de sbs6 pagina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |