Ja, wanneer komen ze eigenlijk naar de Rivierenwijk in Deventer?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:46 schreef Erasmusch het volgende:
Ik vond het de naam probleemwijk niet echt waard. Erg makkelijk om gewoon wat hoerenlopers in beeld brengen. Zulke idioten heb je overal. Ze hadden ook al geen plantages, traangas of klusjes.
dat zag er ook slecht uit... hier zag het er gewoon netjes uitquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
idd duindorp was tot nu toe de enige echte probleemwijk.
Een groot gedeelte was niet eens woensel west....quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:53 schreef SanyoSoft het volgende:
[..]
dat zag er ook slecht uit... hier zag het er gewoon netjes uit
Bijvoorbeeldquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja, wanneer komen ze eigenlijk naar de Rivierenwijk in Deventer?
Ook wel benieuwt naarquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja, wanneer komen ze eigenlijk naar de Rivierenwijk in Deventer?
Inderdaad, vond het ook nogal meevallen, zag ook niet waarom er zo'n ophef over werd gemaakt vantevoren. Zeker wanneer je dit vergelijkt met de vorige afleveringen..quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:46 schreef Erasmusch het volgende:
Ik vond het de naam probleemwijk niet echt waard. Erg makkelijk om gewoon wat hoerenlopers in beeld brengen. Zulke idioten heb je overal. Ze hadden ook al geen plantages, traangas of klusjes.
In woenselwest wonen meer afrikanen dan nederlanders,nieuwe woningen?Daarom gaan ze die huisjes allemaal afbreken.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:54 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld
Maar dit, tsja dr leg wat zwerfvuil op straat en iemand heeft zn auto verkeerd geparkeerd. Allemaal redelijk nieuwe woningen. Valt me ook op dat het allemaal 100% blanke wijken zijn.
Het was echt genant.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:39 schreef El_Rolando het volgende:
Ik vond het deze keer wel lachwekkend
Was dat die aflevering dat ze half gingen vechten? Dat was stoerquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
idd duindorp was tot nu toe de enige echte probleemwijk.
Volgende week Den Bosch "de bartjes"quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:09 schreef Toewan het volgende:
[..]
Maar waar gaan ze nog meer naartoe eigenlijk, zie er niets van op de sbs6 pagina.
vraag me af als ie weet dat een kont nooi nat wordtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:29 schreef J-Will het volgende:
"Ik dacht doe het een keer anders. in die kont hè?
En nat jongen! Godverdomme die was echt nat!
Ik heb nog nooit zo'n nat wijf gezien man!"
Heb er geen een in beeld gezienquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:33 schreef klootje het volgende:
[..]
In woenselwest wonen meer afrikanen dan nederlanders,nieuwe woningen?Daarom gaan ze die huisjes allemaal afbreken.
Welke dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar wijken in Rotterdam en Amsterdam moeten nog komen dus het zou wel los lopen.
ik heb in de hele serie nog geen neger gezienquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Heb er geen een in beeld gezien
[..]
Welke dan?
Zap de negerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:13 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ik heb in de hele serie nog geen neger gezien
Van Amsterdam volgens mij de bijlmer en van Rotterdam spartaan of krooswijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Heb er geen een in beeld gezien
[..]
Welke dan?
Negers zat dus nogquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Van Amsterdam volgens mij de bijlmer en van Rotterdam spartaan of krooswijk.
En van Utrecht krijgen we nog kanaaleiland dus dat word ook wel weer leuk
Ik weet niet hoe je daarbij komt, maar ik weet dat sowieso nog een Bossche wijk komt en volgensmij nog een Limburgse. In de wijken die jij opnoemt (het is trouwens Spangen) zijn ze echt niet geweest.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Van Amsterdam volgens mij de bijlmer en van Rotterdam spartaan of krooswijk.
En van Utrecht krijgen we nog kanaaleiland dus dat word ook wel weer leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |