'god, die gaat er diep in'.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:29 schreef StarGazer het volgende:
Kees gooit z'n fav film er nog maar eens in
sorteren zelfsquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
hee! mister jampot deed toch wat. Pallets stapelen!
Die kees die dood leuk gaat vertellen over zijn spaanse hoertje en doet of het stoer is om naar de hoeren te gaanquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:29 schreef StarGazer het volgende:
Kees gooit z'n fav film er nog maar eens in
Geen beter vermaak dan leedvermaakquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:32 schreef Pool het volgende:
Bovendien vond ik het nu niet echt schokkend allemaal.
'naar spanje?'quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:32 schreef JaWi het volgende:
Tegen die hoer:
"Ga je dan weer terug naar je eigen land"?
ik vind het wel schokkend.... schokkend dat dit soort zwakzinnigen niet gewoon afgemaakt worden ipv dat ze uitkeringen trekken en dat uitgeven aan 'spaanse' (quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:32 schreef Pool het volgende:
Hm, het is wel echt zo dat een groot deel van deze mensen niet in die wijk woonde. In een grote stad als Eindhoven is het dan wel makkelijk om een paar vreemde mensen te vinden. Bovendien vond ik het nu niet echt schokkend allemaal. Een zachte versie van Ma Tokkie en twee ouwe rukkertjes.![]()
nee joh, die hoereloper sorteert pallets voor zijn geldquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:36 schreef SanyoSoft het volgende:
[..]
ik vind het wel schokkend.... schokkend dat dit soort zwakzinnigen niet gewoon afgemaakt worden ipv dat ze uitkeringen trekken en dat uitgeven aan 'spaanse' () hoeren
en hoestte als de ziektequote:Op donderdag 24 maart 2005 22:38 schreef JaWi het volgende:
Hij dacht wel dat hij 80 of 90 ging worden, zonder ziektes en dan naar de hemel.
Ondertussen rookte hij als een hoogoven.
'daar ben ik niet van gediend he'quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:39 schreef StarGazer het volgende:
Mag ik je pijpen?
nee? Wil je dan neuken?
quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
'daar ben ik niet van gediend he'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |