abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 maart 2005 @ 00:49:15 #201
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25698940
zeker over nagedacht renzell, ben net zo nieuwschierig als jij.
ik verwacht geen problemen aangezien hier regelmatig kinderen komen in de leeftijd van 1 maand tot 10 jaar en op allemaal reageren de katten goed.

Baby's vinden ze interesant maar niet echt indrukwekkend, peuters zijn leuk om te volgen en te bestuderen, als ze te dicht bij komen toch even weglopen om daarna weer terug te lopen.
En vanaf een leeftijd of 6 zijn kinderen enorm leuk om mee te spelen, vooral balletje gooien en met de verenstok is helemaal geweldig, zowel kind als kat gegarandeerd moe.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_25702155
Mijn ervaringen met katten en kinderen zijn zo'n beetje als snakelady ook omschrijft. Met een baby 'kunnen' ze nog heel weinig. Ik wil ze wel heel erg bij alles betrekken zodat ze in ieder geval niet jaloers worden of het gevoel krijgen dat ze aan de kant geschoven worden. Is ook niet zo natuurlijk. Bij 5 van de 6 verwacht ik geen problemen. We hebben 1 kat die nogal slecht kan tegen veranderingen dus daar moeten we nog extra aandacht aan besteden. Ben wel benieuwd hoe dat gaat lopen...
De kinderkamer zit nu dicht en de deurklink zit omhoog zodat ze hem niet open kunnen springen. Als de baby slaapt mogen ze er absoluut niet bij. Als ik er zelf bij ben wel, dan kan ik het in de gaten houden. En verder ben ik van plan om niet te veel af te wijken van de routine die we nu met de katten hebben zodat ze niet te veel van slag raken. Verder is het toch afwachten
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  donderdag 24 maart 2005 @ 11:50:33 #203
62233 Jelief
ikke lief!
pi_25703534
ten eerste, felies voor luisa, icaa, suzanna en ingrid!!!!!

ten tweede. Ik ben moe!!! zo ontzettend moe ik kan de hele dag wel slapen. daarbij ben ik ook nog flink verkouden. Ik heb mij op het werk maar ziekgemeld voor vrijdag. Baby gaat nu even voor.
Afgelopen maandag voor het eerst naar de vlos geweest. We hadden een vlos in opleiding. Ze heeft niet veel gedaan, vooral veel gevraagd. bloeddruk opgemeten die was ok 132/85 geloof ik. We werden ook nog gevraagd of we een 'downtest' wilden doen, ik zei meteen al nee maar mikeair wist niet wat het inhield dus uitleg gekregen. In de auto zei hij meteen al dat hij er het nut niet van inzag, abortus is voor eens sowieso geen optie dus om nu te weten hoe groot de kans is dat we een kindje met down krijgen lijkt ons niet zinvol. Moet bloed laten prikken en 13 april voor een echo (bij de vlos) 18 april weer een afspraak en dan gaan we hartje luisteren.
Dit bezoek aan de vlos maakte het hele zwanger zijn meteen een stuk werkelijker. Als ik aan het eind van de dag weer eens geen pap kan zeggen en ook al niet aan eten moet denken dan verzucht ik wel eens dat dat zwangergedoe wel weer over mag zijn. niet dat ik niet blij ben dat we een kindje verwachten maar die klachten erbij .

Babylover; roze urine... had je bietjes gegeten???
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_25703909
Er is ergens een apart kinderwagentopic..
Wij hebben een Bugaboo Frog, die zijn 2ehands nog wel te koop. Licht, stuurt erg makkelijk (met 1 hand, wat erg handig is als je in de supermarkt een boodschappenmandje vasthoudt want die kun je niet op de kinderwagen zetten), erg klein op te vouwen. Nadeel: weinig boodschappenruimte, en die is ook lastig te bereiken (niet handig als je altijd lopend de boodschappen haalt). Het regenscherm is zo groot dat er bijna niets meer in de boodschappenruimte past als je die voor de zekerheid meeneemt.
Voor 10 euro extra heb je tassenklemmen waarmee je zo'n boodschappennetje kunt vastmaken.
Nog een nadeel: de voor- en achterwielen staan vrij dicht bij elkaar; lastig als je een hoge stoep af moet.
Maar wel een goede vering, en een baby kan al vrij vroeg over naar de buggystand (wel ligstand). Is belangrijk aangezien veel kinderen al uit de bak groeien voor ze zelfstandig kunnen zitten.
Verder schijnt Bugaboo een goede service te hebben, kapotte onderdelen worden vaak gratis vervangen. Hebben we alleen nog niet nodig gehad.

En nieuwe zwangeren: gefeliciteerd!
  † In Memoriam † donderdag 24 maart 2005 @ 12:17:37 #205
43556 miss_dynastie
pi_25703951
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 12:14 schreef poemojn het volgende:
Er is ergens een apart kinderwagentopic..
Wat voor soort kinderwagen #2
pi_25703972
Ik hoopte al op miss_d Spaart mij weer werk
  † In Memoriam † donderdag 24 maart 2005 @ 12:22:29 #207
43556 miss_dynastie
pi_25704047
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 12:18 schreef poemojn het volgende:
Ik hoopte al op miss_d Spaart mij weer werk
Hahaha
pi_25704850
Tearsong en SnakeLady, Joshua reageert echt super op onze kat. Had niet gedacht dat het zo goed zou gaan. Maar hij is heel zachtjes met aaien en vind het erg leuk om achter de kat aan te lopen. De kat zelf vind het ook erg interessant en geeft hem graag koppies en hij krijgt ook regelmatig een staart in zijn snoet Als je er vanaf begin gewoon heel leuk mee omgaat hoeft er helemaal geen probleem te zijn. Als de kat zelf maar niet een moeilijke kat is.

Zo het aquazwemmen van de week heeft toch wel geholpen. Pijn in eigenlijk alle ledematen is wat minder, dus ik hoop dat ik dit elke week kan doen tot de bevalling. En mijn arm en pols. Dat valt ook wel weer een beetje mee. Het is volgens mij wel door het vocht vasthouden dat ik het heb. Maar het is nog niet al te erg.

Renzell, die nachtrust is erg vervelend. Maar niet veel aan te doen, ik deed altijd schaapjes tellen, en echt dat hielp ook wel. Plus naar bed gaan voordat husby erin gaat. Maar de anderen hebben wel gelijk hoor. Mijn nachtrust wordt ook steeds meer gebroken. En dat komt niet omdat ik naar de wc moet. Mijn lichaam is gewoon onrustig, en ik lig niet lekker als ik lang op 1 zij lig. Ik heb ook oordoppen in voor het gesnurk van husby, en dat gaf me veel meer rust. Ik zou wel adviseren dat als je s'nachts niet veel slaapt om dan overdag wel wat in te halen. Lekker even op de bank liggen ofzo.

Jelief, wat kun je moe zijn he in het begin. Ik vond het wel een bezoeking hoor die eerste weken als je je zo moe en misselijk voelt. Maar dat gaat wel over, al denk je nu waarschijnlijk jij hebt makkelijk praten
pi_25711128
Joepieeeeeeee wij hebben beebje vandaag gezien op de echo. jeetje, wat bewoog ie zeg, was lekker aan het stuiteren. Zal vanavond even de echo inscannen!

Ik ben
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 24 maart 2005 @ 17:42:47 #210
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_25711604
Mooi om te horen Vicky.. dat alles goed is gegaan!
Kan me inderdaad goed indenken, dat het een mooi gezicht was, je beebje voor het eerst in je buik te zien bewegen..
Ik ben een tijdje geleden ook met iemand meegeweest voor een echo! Die gene is inmiddels van een gezond zoontje: Tygo..

Ik wens je nog veel geluk in je zwangerschap, nog maar 5 daagjes.. dan zit je alweer aan de 12 weken!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 24 maart 2005 @ 18:15:14 #211
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_25712444
Vicky, wat een bijzonder moment is dat altijd, zo'n echo . Als je erover nadenkt is het echt iets onwezenlijks, zo'n kijkje in je eigen buik. Vooral de eerste echo is geweldig, want je kunt je er vooraf gewoon geen voorstelling van maken, tenminste ik niet.

Alle LLM, sterkte met de nachtrust.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_25713806
Ik verlies bloed, dus het zal wel weer mis gaan.
  donderdag 24 maart 2005 @ 19:27:43 #213
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_25714120
Niet zomaar van uitgaan Ingrid maar sterkte in elk geval
pi_25714171
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:27 schreef Rottdog het volgende:
Niet zomaar van uitgaan Ingrid maar sterkte in elk geval
Lijkt mij wel he. Ik heb al eerder een mk gehad. Maar ik heb helemaal nergens last van. Ik mag zo naar de huisartsenpost en ga drammen om een echo.
pi_25714939
Ik mocht geen echo. Als t fout gaat, gaat het fout en kun je er niks aan doen. Een echo verandert er niks aan. Ik heb geen krampen, maar vloei wel. Dus het is einde verhaal. Haal mij maar uit het lijstje.
pi_25715017
He verdorie Ingrid sterkte joh
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 24 maart 2005 @ 20:19:56 #217
37150 livelink
pi_25715100
Sterkte, Ingrid. Ik hoop dat je bij de huisartsenpost iets meer duidelijkheid krijgt.
Oh, ik lees net dat je geen duidelijkheid hebt gekregen. Bah, wat een rotnieuws.
  donderdag 24 maart 2005 @ 20:21:00 #218
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25715124
Ingrid, ik heb ook last van bloedingen gehad in het begin van de zwangerschap dus er is nog een kleine hoop.
Sterkte ermee.

Vicky, ben benieuwd naar de echo.

Lewis, leuk dat Joshua zo super reageerd op de kat en andersom ook.

[ Bericht 2% gewijzigd door snakelady op 24-03-2005 20:54:45 (typvout ;)) ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 24 maart 2005 @ 20:25:03 #219
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25715206
he ingrid duim dat er niks aan de hand is hoor dat mag helemaal niet...

vicky mooi is dat om te zien he zo
pi_25715218
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 20:21 schreef snakelady het volgende:
Ingrid, ik heb ook last van bloedingen gehad in het begin van de zwangerschap dus er is nog een kleine hoop.
Sterkte ermee.

Vicky, ben benieuwd naar de echo.

Lewis, leuk dat Joshua zo super reageerd op de echo en andersom ook.
Was het helderrood? En hoeveel waas het? Had je wel of geen krampen?
  donderdag 24 maart 2005 @ 20:36:43 #221
37150 livelink
pi_25715443
Ik ben dan wel geen Snakelady, maar ik heb ook gebloed in het begin van de zwangerschap van Job. Het was bij mij helderrood en in één keer wel een maandverband vol, maar daarna bleef ik niet vloeien. Ik had er geen krampen bij.
  donderdag 24 maart 2005 @ 20:37:39 #222
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_25715464
Ingrid toch, wat een narigheid!, ik duim uit alle macht voor een goede afloop!!! En... zoals Snake al zegt; het komt vaker voor in het begin van de zwangerschap en hoeft niet altijd het einde te betekenen. Sterkte meis!

Lewis; fijn dat het weer ietsje beter met je gaat en het zwemmen de pijn schijnbaar verlicht! (Trouwens... aquazwemmen? Ik dacht dat zwemmen altijd in water was... )

Tearsong en Snake; ik houd klein poesje Oidipoes inderdaad ook weg uit de babykamer, maar verder verwacht ik niet te veel problemen. Leuk om te lezen trouwens Snake, jouw ervaringen met katjes en kindjes.

Tearsong; moet jij trouwens inmiddels niet al lang ergens liggen baren?! T'is vandaag al een week na je uitgerekende datum! We gaan toch niet voor een slepend verhaal zoals bij Bixis hè?! Straks haal ik je nog in joh, en dat lijkt me toch niet de bedoeling. Nee hoor, ik zeg; Tearsong is baarklaar!

Hier alles oké, same story; moe moe moe en geen slaap, maar ik weiger te panieken!
Struikje is bijzonder beweeglijk vandaag. Hij kronkelt en krioelt door mijn buik alsof het een slangetje is, gek ding. Morgen 39 weken! Pfffff, wat gaat het snel. Ik maak deze periode héél bewust mee als zijnde de laatste dagen van mijn leven zonder kind. Het is een beetje afscheid nemen en het zijn ook een beetje zenuwen voor dit grote, nieuwe avontuur. Een beetje melancholie soms (of zijn het ordinaire hormonen?) en heel veel zin en vertrouwen in het nieuwe. Maar bizar blijft het! Straks is alles anders, voor altijd! Mooi en groot en eng tegelijk.
Tot zoverre deze emotionele bespiegeling.
Ajuus!
pi_25715536
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 20:37 schreef renzell het volgende:

Tearsong; moet jij trouwens inmiddels niet al lang ergens liggen baren?! T'is vandaag al een week na je uitgerekende datum! We gaan toch niet voor een slepend verhaal zoals bij Bixis hè?! Straks haal ik je nog in joh, en dat lijkt me toch niet de bedoeling. Nee hoor, ik zeg; Tearsong is baarklaar!
Tis volle maan hoorde ik net op tv zeggen dusse .............. Tearsong????
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  donderdag 24 maart 2005 @ 20:42:15 #224
37150 livelink
pi_25715569
Ingrid, ik weet niet of je er wat aan hebt, maar er is een topic over bloedverlies bij de zwangerschap. Ik heb hem even voor je opgeduikeld Bloedverlies tijdens de zwangerschap
  donderdag 24 maart 2005 @ 20:43:09 #225
24188 Belana
kloon van belana
pi_25715586
Ingrid, sterkte!
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator donderdag 24 maart 2005 @ 20:44:05 #226
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25715609
tnx livelink daar was ik net naar aan het spitten
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 24 maart 2005 @ 20:47:04 #227
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_25715669
Ps- Ingrid; ik heb ook gevloeid aan het begin van mijn zwangerschap! Ik was wel verder dan jij nu bent trouwens, ik geloof 14 weken ofzo. Helderrood bloed was het. Ik schrok me helemaal wezenloos. De verloskundige is naar mijn huis gekomen en heeft geluisterd of ze het hartje hoorde kloppen. En ja... het deed het nog! Moest daarna wel een spoedecho laten maken, maar ook daarop was niets vreemds te zien. De verlos vertelde me dat het vaker voorkomt en heel goed te maken kan hebben met de doorbloeding in de vagina en/of baarmoedermond, die beter is dan normaal. Er kan zonder veel reden (of bijvoorbeeld door seks) een haarvaatje springen en dat kan een hoop bloed en daarmee paniek veroorzaken. Ik weet natuurlijk niet of dit bij jou het geval is, maar ik hoop hoop hoop van wel!!!
pi_25715775
Dank je livelink. Het klote is dat je maar af moet wachten. Als het morgen nog hetzelfe is, probeer ik bij mijn eigen huisarts een echo te versieren. Ik vind het trouwens wel raar dat er tegen mij werd gezegd dat je met 6,5 weken alleen vliesjes ziet en dat een echo geen nut heeft. De vriendin van een vriendin heeft met 6 weken een inwendige echo gehad en daarop kon ze een knipperend hartje zien.
  donderdag 24 maart 2005 @ 20:51:30 #229
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25715776
Ingrid, bij mij hetzelfde als bij livelink en renzell , best veel en helder bloed, geen krampen.
Ik heb het 1x spontaan gehad en 1x door sex.
pi_25715935
Ik ga proberen afleiding te zoeken. Bedankt voor de reacties en ik hou jullie op de hoogte. Ik heb nog steeds geen krampen.
pi_25717736
Ingrid, ik hoop dat er niks aan de hand is en 't morgen in ieder geval over is...

Ik heb ook 3 katten en ben zo benieuwd hoe ze gaan reageren op die kleine straks. 1 van mijn katten heeft wel door dat er iets aan de hand is in ieder geval volgens mij, komt sinds ik zwanger ben elke nacht tegen me aanslapen, meestal tegen mn buik. Nu is hij ook heel gevoelig voor stemmingen en spanningen van mensen dus kan ook daarmee te maken hebben.

'T wordt alleen nog lastig om ze uit de kinderkamer te gaan houden, want diezelfde kat accepteert geen gesloten deuren in huis...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_25719000
Ik hoop het ook Igraine. 50-50. Ik ga iig morgen mijn eigen ha bellen voor een ech. Aangezien ik van velen heb gehoord en ook veel heb gelezen, ook hier, dat je met 6,5 weken wel degelijk een inwendige echo kan laten maken. En dan een knipperend hartje kan zien, of niet natuurlijk.
Trusten en ik zal me morgen in de loop van de dag wel melden.
pi_25719061
Ingrid klote bloed. Die echo's rond de 6,5 week doen ze meestal niet omdat het gewoon niet zoveel zegt. Meestal zie je geen hartje, maar dat wil niet zeggen dat het ook fout zit. Je gaat dus vrijwel altijd met een rotgevoel naar huis. Bij Isa moesten ze rond de 8 weken al flink zoeken naar het hartje. Het was dat die arts niets te doen had en nog even bleef "roeren", maar als ze meer haast had gehad was ik met slecht nieuws naar huis gestuurd. Het heeft gewoon nog geen zin in dit stadium, een echo. Sterkte de komende tijd. In 50% van de gevallen van bloedverlies blijft het gewoon goed gaan, probeer daar aan te denken.
mooi he, alles
  donderdag 24 maart 2005 @ 22:44:10 #234
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_25719144
Het probleem is dat 6.5 week een grensgeval is. Het kan zijn dat je een kloppend hartje ziet, maar het kan ook zijn van niet en dan hoeft dat nog niet te zeggen dat het mis is. Het kan dan best zijn dat het hartje een paar dagen later wel klopt. Kortom, een echo op deze termijn zorgt vaak alleen maar voor meer onzekerheid.

Mijn gyn hield altijd de termijn van 8 weken aan, dan MOET het hartje kloppen, en weet je iig meteen waar je aan toe bent.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  † In Memoriam † donderdag 24 maart 2005 @ 22:44:59 #235
43556 miss_dynastie
pi_25719173
Ingrid en Djeez
  donderdag 24 maart 2005 @ 22:47:14 #236
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_25719240
Bloedverlies zegt niet altijd wat Ingrid en zo was die opmerking van mij ver hierboven ook bedoelt heb zelf nl meerdere bloedingen gehad in de zwangerchap vandaar niet altijd van het ergste uitgaan.
pi_25719308
ingrid wat ontzettend balen. kan me je schrik erg goed voorstellen, maar ook hier een positief ervaringsverhaal, met vrij helderrood bloed en ook wat menstruatie-achtige krampen. bij 8 weken zwangerschap. en ik had ook een miskraam gehad de 1e x, dus ik dacht bij dat bloedverlies ook meteen het allerergste. ik had toevallig precies die dag een afspraak voor een vroege echo, en wilde die zelfs al afzeggen omdat ik er niet meer in geloofde. maar men zei: kom toch maar even hoor. en wat bleek: een kloppend hartje, dat van Piet-in-wording! ik hoop van harte voor jullie dat dit ook zo'n vals alarm is. sterkte ermee.
  Redactie Frontpage donderdag 24 maart 2005 @ 22:50:09 #238
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_25719333
Ingrids PC is al uit, dus die kan niet meer reageren. Maar ik moest dit ff van haar zeggen, waar ik het overigens ook mee eens ben. Zoals jullie het uitleggen, komt het veel duidelijker over. Maar zo had de dokter het ook wel kunnen zeggen. En als het echt een miskraam is, moet het toch dit weekend wel doorzetten, vinden jullie ook niet ? Ingrid heeft nog geen krampen btw.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  donderdag 24 maart 2005 @ 22:56:06 #239
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_25719504
Ik wil je niet ontmoedigen, maar bij mijn eerste miskraam heb ik drie weken gevloeid voordat ik het vruchtje verloor. Let wel, ik zeg dus helemaal niet dat het nu bij jullie weer misgaat, maar het kan dus best lang duren voordat je zekerheid hebt.
  † In Memoriam † donderdag 24 maart 2005 @ 22:56:42 #240
7074 moussy
kuttekop
pi_25719515
Een miskraam kan nog heel lang sudderen hoor, dus het zegt écht allemaal niks.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 24 maart 2005 @ 22:59:42 #241
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_25719598
Het rottige is dat je gewoon geen zekerheid hebt. Ik zou overigens wèl met 8 weken om een echo vragen als de situatie dan nog hetzelfde is.
  Redactie Frontpage donderdag 24 maart 2005 @ 23:02:09 #242
3926 crew  Djeez
pi_25719661
Ingrid komt net terug van de wc en zegt dat het nu bruinrood is. Het is lang geen maandverbandje vol. Gelukkig ook geen krampen. We gaan nu proberen te slapen. Trusten.
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  † In Memoriam † donderdag 24 maart 2005 @ 23:02:55 #243
43556 miss_dynastie
pi_25719685
Welterusten, hoop dat jullie een beetje kunnen slapen
  Redactie Frontpage donderdag 24 maart 2005 @ 23:04:54 #244
3926 crew  Djeez
pi_25719734
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:59 schreef Leah het volgende:
Het rottige is dat je gewoon geen zekerheid hebt. Ik zou overigens wèl met 8 weken om een echo vragen als de situatie dan nog hetzelfde is.
Idd. Dat is juist het irritante, het geen zekerheid hebben. We zien dit weekend maar aan. Hopen dat het niet meer bloedt. En wat jij ook zegt, als er niks verandert met 8 weken een echo vragen. Nu gaan we echt pitten.
pi_25724204
Hier istie dan:

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 09:14:25 #246
37150 livelink
pi_25724958
Ik kan hem niet zien, Vicky.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 09:24:47 #247
57865 wiseguy79
wil weer op vakantie!
pi_25725085
Zoooooo...

Na een lánge tijd hier niet op het forum geweest te zijn (drukdrukdruk), nu maar even weer een klein berichtje.

De zwangerschap van m'n vrouw verloopt voorspoedig en we gaan nu wekelijks naar de verloskundige. Het hoofdje is al volledig ingedaald. Nu is het dus gewoon een kwestie van afwachten....

Nog een week of drie te gaan!
  vrijdag 25 maart 2005 @ 09:33:18 #248
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_25725200
*zet vergrootglas op monitor* Even kijken hoor Vicky.. ah daar zie ik iets heel kleins wat dus een nieuw leven moet zijn! Tjeeee wat is het nog klein zeg.. hoe groot moet het nu ongeveer zijn ??

Ingrid.. ik hoop niet het ergste voor jou en Djeez

En spannend WiseGuy ! Toi Toi met de laatste loodjes
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 25 maart 2005 @ 10:01:13 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25725611
Ingrid... Ik hoop dat het bloeden toch weer af gaat nemen!

Vicky! Je plaatje doet het niet! Maar wat leuk dat jullie het hebben gezien zeg!
pi_25725676
Vicky ik kan 'm zo via Fok! niet zien.
Maarrrrr, ik heb 'm met wat kunst en vliegwerk ook tevoorschijn kunnen toveren..

Als ik het goed heb zie ik een minimensje van boven af gezien met het hoofdje aan de rechterkant. Toch? En bij behorende armpjes en beentjes..
[edit]Nu zie ik 'm wel?

Oooow nee he Ingrid.. Ik hoop dat het net als in de verhalen hierboven gewoon 'vals alarm' is.

[strenge moeder-modus (kuch)]
Beebje van Indrid en Djeez....
Zittuh blijvuh! ! ! ! !
[/strenge moeder-modus (kuch)]
W ~ H ~ T
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')