Ingrid toch, wat een narigheid!, ik duim uit alle macht voor een goede afloop!!! En... zoals Snake al zegt; het komt vaker voor in het begin van de zwangerschap en hoeft niet altijd het einde te betekenen. Sterkte meis!
Lewis; fijn dat het weer ietsje beter met je gaat en het zwemmen de pijn schijnbaar verlicht! (Trouwens... aquazwemmen? Ik dacht dat zwemmen altijd in water was...
![]()
)
Tearsong en Snake; ik houd klein poesje Oidipoes inderdaad ook weg uit de babykamer, maar verder verwacht ik niet te veel problemen. Leuk om te lezen trouwens Snake, jouw ervaringen met katjes en kindjes.
Tearsong; moet jij trouwens inmiddels niet al lang ergens liggen baren?! T'is vandaag al een week na je uitgerekende datum! We gaan toch niet voor een slepend verhaal zoals bij Bixis hè?! Straks haal ik je nog in joh, en dat lijkt me toch niet de bedoeling. Nee hoor, ik zeg; Tearsong is baarklaar!
Hier alles oké, same story; moe moe moe en geen slaap, maar ik weiger te panieken!
Struikje is bijzonder beweeglijk vandaag. Hij kronkelt en krioelt door mijn buik alsof het een slangetje is, gek ding.
![]()
Morgen 39 weken! Pfffff, wat gaat het snel. Ik maak deze periode héél bewust mee als zijnde de laatste dagen van mijn leven zonder kind. Het is een beetje afscheid nemen en het zijn ook een beetje zenuwen voor dit grote, nieuwe avontuur. Een beetje melancholie soms (of zijn het ordinaire hormonen?) en heel veel zin en vertrouwen in het nieuwe. Maar bizar blijft het! Straks is alles anders, voor altijd! Mooi en groot en eng tegelijk.
![]()
Tot zoverre deze emotionele bespiegeling.
Ajuus!