Hmmz...maakt niet uit hoor...ik vergeet mijn dromen ook wel eens. ZELFS als ze een geweldige indruk op me gemaakt hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
sorry hoor, maar....... wie bén jij?!??!
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Renée mag suïcide plegen als ze hoort dat Gyman zich in de minibak aan zijn broekriem heeft opgehangen. Marjolijn is als lezzie geen enorme paal gewend en overleeft een neukpartij met Dr. Stinkerd Knoeier - Coffeeboy niet. De rechter voorziet Coffeeboy van een doeltreffende alternatieve straf: hij moet toekijken als Hugo en Lizzy rampetampen en als Joost zijn biertieten kneedt. Hij moet alles met Kyra nadoen.
ik wil niet eens weten wat 't is.... en bovendien: ben al in de liefde...quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:27 schreef Tobbes het volgende:
Hmmz...maakt niet uit hoor...ik vergeet mijn dromen ook wel eens. ZELFS als ze een geweldige indruk op me gemaakt hebben.
Maar ik ben je POHWP, aangenaam![]()
ok...quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wil niet eens weten wat 't is.... en bovendien: ben al in de liefde...
wiv, kon je je vriendjes niet langer buiten de deur houden?!?
en nu back ontopic.................
haha viel mij ook op!! en beide keren werd er prachtig *ahum* meegezongen...quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:39 schreef Iwan1976 het volgende:
Was het vandaag soms Marco Borsato dag? In GTST stonden ze ook al op z'n muziek te kwelen.
Over haar droom ik ook wel eens ... wat een meid!quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:26 schreef Tobbes het volgende:
Keep on dreaming...
dan doe ik dat over mijn Haagse...
Capisce?![]()
Om in Marco Borsato sfeer te blijven:quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Over haar droom ik ook wel eens ... wat een meid!
Zouden we dit seizoen nog een Turkse bruiloft krijgen?quote:De meeste dromen zijn bedrog...
LOLquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:16 schreef Wup het volgende:
een onmisbaar exemplaar voor het smoelenboek......
[afbeelding]
niet zo mopperen jij....quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:14 schreef Wup het volgende:
welja, geef dat varken met tieten nog een topic ook:(
is fok eindelijk een keertje niet onlief gaan jullie vervelend doen.....
mja ik wil ook wel over ONM gaan klagen maar dit was korter:)quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:25 schreef babette21 het volgende:
niet zo mopperen jij....
Yep... gelukkig had hij z'n messenset bij... maar het opereren was allemaal off the record.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:35 schreef babette21 het volgende:
toen ik 'm aanzette stond er net 'n agentje naast zijn auto, dus het voorafgaande heb ik gemist
hij had iemand geopereerd ofzo??! tot nu toe kan hij me niet echt boeien [Sanne he...]
ik persoonlijk begin een vrij intense en onherstelbare Robin Rienstra afkeer te ontwikkelenquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:43 schreef babette21 het volgende:
ze is niet de meest irritante [lees: Kyra!!!!] maar bijster boeiend is ze nog steeds niet
de combinatie met Stephan is bijna smakeloos.... ik vind 't niks
Het lijkt wel of hij het acteren is verleerd.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:50 schreef Wup het volgende:
ik persoonlijk begin een vrij intense en onherstelbare Robin Rienstra afkeer te ontwikkelen
heee Iwan is het met me eens....quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Het lijkt wel of hij het acteren is verleerd.
Misschien moest Hugo toch maar eens overwegen om vervroegd op wereldreis (die begint in Madagascar) te gaan.![]()
hou op, schei uit.....quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:04 schreef Wup het volgende:
en het ergste moet nog komen... Hugo versus Joost;(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |