preciesquote:Op maandag 21 maart 2005 18:18 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat kan je ook gewoon in amsterdam zien hoeft ze niet persé op wintersport voor te gaan
Jij maakt me niet wijs dat jij je er niet aan hebt verlekkerd, honey!quote:Op maandag 21 maart 2005 18:18 schreef haagse_elfje het volgende:
dat kan je ook gewoon in amsterdam zien hoeft ze niet persé op wintersport voor te gaan
tsss......quote:Op maandag 21 maart 2005 18:18 schreef haagse_elfje het volgende:
wat zij zegt.....quote:Op maandag 21 maart 2005 18:45 schreef Wup het volgende:
tsss......
MMH =quote:Op maandag 21 maart 2005 18:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ben ik hier de enige die zich mateloos aan Marc-Marie Huijbrechts stoort? Wat een irritante valse nicht!
het is uitermate off-topic maar sinds wie is de mol ben ik op hem afgeknapt......quote:Op maandag 21 maart 2005 18:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ben ik hier de enige die zich mateloos aan Marc-Marie Huijbrechts stoort? Wat een irritante valse nicht!
Dan is het nog beter dat Kwalbert er zit. Ook een irritanteling, maar beter dan dat ex-KRO-wijf van een Marie. Die moet eens dringend naar de haarknipper.quote:
Ehhhh .... Aram-John van de Rest is net als Marc-DansMarietje ook niet helemaal straight. Die voosde vroeger met allerlei soorten en maten van gay's.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:07 schreef Wup het volgende:
het enige verband met ONM wat ik kan vinden is dat hij een soort Chris stemmetje heeft.
ow, vandaar, nou eigen schulld moet je maar niet naar kotsprogramma's kijkenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan is het nog beter dat Kwalbert er zit. Ook een irritanteling, maar beter dan dat ex-KRO-wijf van een Marie. Die moet eens dringend naar de haarknipper.
En Marc-Marie was jaren geleden (als vrouw) te zien in de 'Brabo-soap' 't Benkske op TV8 (destijds de commerciële tegenhanger van Omroep Brabant).quote:Op maandag 21 maart 2005 19:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ehhhh .... Aram-John van de Rest is net als Marc-DansMarietje ook niet helemaal straight. Die voosde vroeger met allerlei soorten en maten van gay's.
Heb jij een laptop dan?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ligt de fp weer op de kloten?
En ja hoor, dan zie je hem weer als eerstquote:Op maandag 21 maart 2005 19:30 schreef babette21 het volgende:
oké, kom maar op met die Foppele.... ik kan 'm hebben....![]()
GedraaiT hebben ze nog nooit iets of iemand.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:34 schreef pberends het volgende:
Tijdens die hevige sneeuwval een paar weken terug heeft ONM zeker een paar weken geen buitenscenes gedraait zeker?.
We zien daar supercd-r's. De datacd-r van Victor veranderde te pas en te onpas in een dvd-r.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:36 schreef pberends het volgende:
Waarom zien we nooit gekopieerde cd's in ONM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |