Santa Cruz zal dan wel het haasje zijn,want ik denk idd niet dat ze Guerrero laten gaan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als die aangetrokken wordt zal Pizarro of Santa Cruz toch moeten vertrekken lijkt me.
Willen?quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:02 schreef methodmich het volgende:
Parma zou Frey aan Inter en Gilardino aan Milan willen slijten.
LOL iddquote:
Ik ga er vanuit dat je het niet trollend bedoelt dus hier wat achtergrond-informatiequote:
Ook al?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:34 schreef cultheld het volgende:
De 21-jarige Amerikaan wordt gezien als het grootste talent ooit
Van zijn leeftijdscategorie wel ja. Adu is pas 15quote:
En leeftijdscategorieen lopen van? Telkens 1 jaartje?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van zijn leeftijdscategorie wel ja. Adu is pas 15
18 t/m 25 zeg maar. Van al die spelers geldt hij als het grootste talent; Adu moet het nog waar gaan maken.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
En leeftijdscategorieen lopen van? Telkens 1 jaartje?
Dus Robinho is geen talent volgens jouquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:46 schreef JeroenV het volgende:
Ben wel met je eens dat Adu van een andere leeftijdcategorie is, maar vanaf je 22e ben je echt geen talent meer hoor.
Dat is ie echt al 3 jaar ofzo. Zou die onderhand niet al 17/18 zijn?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van zijn leeftijdscategorie wel ja. Adu is pas 15
Hij wordt 16 in juni.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:47 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dat is ie echt al 3 jaar ofzo. Zou die onderhand niet al 17/18 zijn?
Mwah, ik weet niet. Het is in Brazilie toch al weer een aardige naam. Zijn VDV en Sneijder nog talenten dan volgens jou?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dus Robinho is geen talent volgens jou
Yupquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:52 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Mwah, ik weet niet. Het is in Brazilie toch al weer een aardige naam. Zijn VDV en Sneijder nog talenten dan volgens jou?
Amerika, dus hij mag zelfs met de autoquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dan mag ie een brommertje.
Nee nooit geweestquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:53 schreef cultheld het volgende:
Mwah, ik weet niet. Het is in Brazilie toch al weer een aardige naam. Zijn VDV en Sneijder nog talenten dan volgens jou?
Yup
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |