Ja, raar in Nederland.quote:
Komend weekend, mijn beste, dan wordt er weer geneukt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:13 schreef Harry_Sack het volgende:
jezus AAAAH, wat ben je negatief man. Neuk het er eens uit ofzo
je had hem ook kunnen vangen en dan vrijlaten in Afrika, Moordenaar!!!!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:14 schreef du_ke het volgende:
GVD! Ne een mug dood moeten maken, klein nadeel van de lent.
Rot TOCH OP!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
je had hem ook kunnen vangen en dan vrijlaten in Afrika, Moordenaar!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spaar niets he..quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Komend weekend, mijn beste, dan wordt er weer geneukt.
Nope.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sneeuw van de schotel halen, anders heb je geen beeld. Moest jij ook je schotel ontsneeuwen, Mutant?
Nope, RACISME!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb van de wooncoop. een zeemlap gekregen, als aardigheidje. Wat zijn dat voor een belachelijke fratsen?? DoG, jij ook? Mutant, jij ook?
Maar neuk jij nog wel eens?quote:
je mag die van mij wel hebben hoor.quote:
nee, nooitquote:
Waarom niet? Ben je zo lelijk dat zelfs de visboerin niet wil?quote:
Nee, zit verlopig nog in een koopwoning.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb van de wooncoop. een zeemlap gekregen, als aardigheidje. Wat zijn dat voor een belachelijke fratsen?? DoG, jij ook? Mutant, jij ook?
Kut zeg.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee, zit verlopig nog in een koopwoning.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom niet? Ben je zo lelijk dat zelfs de visboerin niet wil?
Welke naziband is dat? Gaaf!quote:
Uitleg? Avond.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:51 schreef gelly het volgende:
Een echte liberaal huurt niet. Goedenavond trouwens.
Ik wil als maagd trouwenquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom niet? Ben je zo lelijk dat zelfs de visboerin niet wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |