abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25551349
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 20:30 schreef Mea_Culpa het volgende:

[..]

Ah. Iedereen heeft een bovenwoning natuurlijk.

Geef nou gewoon toe dat je het alleen hebt om Murkenzenders te bekijken.
Ik had het over eensgezinswoningen. Ik woon niet in een flat of iets dergelijks. Tegenwoordig hebben zelfs flatgebouwen speciale daken waarbij antenne's en schotels kunnen worden geplaatst.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2005 @ 20:34:45 #102
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25551365
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 20:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, omdat er meer en meer vraag is naar sattelliet. Het is een algemene trend die in het gehele land is waar te nemen. Welkom in 2005, digitale Sateliet heeft ook erg mooie beeld en geluidskwaliteit. (was laatst ook bij Kassa)
Er is meer vraag naar kanalen, niet specifiek naar satelliet, digitenne en Kpn's initiatief is bijv. geen satelliet.
Kassa is nou niet bepaald een programma dat je daar de details over kan vertellen....
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2005 @ 20:35:29 #103
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25551387
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 20:32 schreef Monidique het volgende:
Ja, en iedereen die CNN kijkt, moet maar naar Amerika verhuizen.

. Je kunt natuurlijk doorslaan in je haat.
wat een suffe opmerking, ik denk dat dit soort gedachten meer in jouw hoofd zitten.
pi_25551436
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 20:32 schreef Monidique het volgende:
Ja, en iedereen die CNN kijkt, moet maar naar Amerika verhuizen.

. Je kunt natuurlijk doorslaan in je haat.
Volgens de rechtse kliek is het een nieuw soort haat:

"gerechtvaardigde haat"
Allah Al Watan Al Malik
pi_25551455
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 20:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

wat een suffe opmerking, ik denk dat dit soort gedachten meer in jouw hoofd zitten.
Potje... héle grote ketel. Balk... splinter... je kent het wel.
  donderdag 17 maart 2005 @ 20:38:32 #106
116987 Mea_Culpa
Het spijt me, vergeef me
pi_25551472
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 20:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik had het over eensgezinswoningen. Ik woon niet in een flat of iets dergelijks. Tegenwoordig hebben zelfs flatgebouwen speciale daken waarbij antenne's en schotels kunnen worden geplaatst.
Is in mijn aankomende nieuwbouwhuis verboden trouwens. Er mag helemaal niets aan de gevels bevestigd worden. En terecht, als je zonodig meer wilt neem je maar digitale TV. Schotels zijn passe.
Het spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen, er valt nog zoveel uit te leggen, dus doe ik het maar zo.
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2005 @ 20:39:32 #107
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25551505
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 20:38 schreef Monidique het volgende:

[..]

Potje... héle grote ketel. Balk... splinter... je kent het wel.
man lul niet. JIJ wilt marokkaanse zenders kijken en verpaupert de buurt met je schotel. Je zou je kunnen afvragen waarom je vanalles wilt dat hier niet standaard is. Kun je niet aarden, kijk je neer op Nederland? Wat is er met je?
pi_25551521
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 20:38 schreef Mea_Culpa het volgende:

[..]

Is in mijn aankomende nieuwbouwhuis verboden trouwens. Er mag helemaal niets aan de gevels bevestigd worden. En terecht, als je zonodig meer wilt neem je maar digitale TV. Schotels zijn passe.
Mama mia... HET IS OOK VERBODEN OM OP DE GEVEL TE PLAATSEN!!!!!!!!!!!!! MAAKT NIET UIT WAAR JE WOONT!! Zoals ik AL ZEI: Er is een speciale stang gemaakt op het DAK, aan de ACHTERKANT van het HUISSSSS
Allah Al Watan Al Malik
pi_25551564
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 20:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

man lul niet. JIJ wilt marokkaanse zenders kijken en verpaupert de buurt met je schotel. Je zou je kunnen afvragen waarom je vanalles wilt dat hier niet standaard is. Kun je niet aarden, kijk je neer op Nederland? Wat is er met je?
Dus jij bent er zo-eentje die mensen met bijv. een Amerikaanse auto rijden, op straat tegenhoud en vervolgens zegt: Kun je niet aarden, kijk je neer op Nederland? Wat is er met je?
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2005 @ 20:41:49 #110
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25551566
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 20:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mama mia... HET IS OOK VERBODEN OM OP DE GEVEL TE PLAATSEN!!!!!!!!!!!!! MAAKT NIET UIT WAAR JE WOONT!! Zoals ik AL ZEI: Er is een speciale stang gemaakt op het DAK, aan de ACHTERKANT van het HUISSSSS
Mijn verhuurder verbiedt ook schotels waar dan ook op te hangen, wordt overigens wel genegeerd door al die losers. Jouw achterkant is vaak de voorkant van een ander huis in grote steden...
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2005 @ 20:42:39 #111
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25551593
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 20:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus jij bent er zo-eentje die mensen met bijv. een Amerikaanse auto rijden, op straat tegenhoud en vervolgens zegt: Kun je niet aarden, kijk je neer op Nederland? Wat is er met je?
Nee, want Amerikanen zijn tof. Marokkanen zijn over het algemeen boeren en dom.
pi_25551612
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 20:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Mijn verhuurder verbiedt ook schotels waar dan ook op te hangen, wordt overigens wel genegeerd door al die losers. Jouw achterkant is vaak de voorkant van een ander huis in grote steden...
"Vaak", maar niet altijd . Dat jou huurder dat verbied dat is waarschijnlijk omdat hij niet wil dat ze gaten gaan boren en kabels gaan trekken. Maar in een NIEUWBOUWHUIS is de bekabeling door te rekken naar de meterkast zonder te boren of iets dergelijks, want die buizen lopen door je muren heen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_25551625
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 20:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Geheel met je eens
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2005 @ 20:44:43 #114
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25551647
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 20:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Geheel met je eens
  donderdag 17 maart 2005 @ 20:45:45 #115
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_25551685
quote:
Steeds meer jongeren hebben seks

ROTTERDAM, 17 MAART. Het aantal jongeren onder de achttien dat seks heeft gehad is de afgelopen tien jaar gestegen. In 1995 had een kwart van de jongeren voor hun achttiende seks (alleen coïtus) gehad, nu geldt dat voor eenderde van de jongeren.

Eén op de zes meisjes die aan het onderzoek meededen, is wel eens gedwongen tot seks. Dat geldt ook voor 5 procent van de jongens. De gemiddelde leeftijd bij de eerste seksuele ervaring is de afgelopen tien jaar niet significant gedaald, en blijft rond de vijftien jaar liggen.

Deze conclusies komen uit het onderzoek 'Seks onder je 25ste' dat Soa Aids Nederland en de Rutgers Nisso groep in opdracht van het ministerie van Volksgezondheid uitvoerden. Zij onderzochten het seksuele gedrag van jongeren tussen de 12 en 25 jaar. Voor het onderzoek vulden bijna 5.000 jongeren, een kwart van het aangeschreven totaal, via internet een vragenlijst in. Dat gebeurde bij schoolgaande jongeren klassikaal in de computerlokalen. Onder jongeren met een Marokkaanse, Turkse, Surinaamse of Antilliaanse achtergrond was de respons met 10 procent ,,aanzienlijk lager'' dan gemiddeld. Om een representatieve steekproef te krijgen, deden de onderzoekers extra moeite om ook deze jongeren te bereiken. Dat gebeurde ook voor het bereiken van homoseksuele jongeren. Zo werden duizend lezers van het homoblad Expreszo aangeschreven.

Condoom- en pilgebruik bij de eerste keer geslachtsgemeenschap zijn sinds 1995 toegenomen. Ook gebruiken jongeren steeds vaker zowel pil als condoom (35 procent in 2005 tegenover 24 procent tien jaar daarvoor), een stijging die de onderzoekers opvallend noemen.

Het aantal jongeren tot achttien jaar dat ervaring heeft met anale seks is de afgelopen tien jaar meer dan verdubbeld (van drie naar zeven procent). ,,Wij staan versteld van de stijging, maar hebben nog geen idee wat de oorzaak is', zegt een woordvoerder van Soa Aids Nederland. Mogelijke oorzaken, zegt de woordvoerder, zijn onder meer de toename van anale seks op tv en de behoefte aan het behouden van maagdelijkheid.

Drie keer zo veel vmbo-jongeren van 14 en 15 jaar (28 procent) hebben ervaring met coïtus als hun leeftijdsgenoten uit havo en vwo procent). Van de laatsten hebben er weer iets meer ervaring met masturberen.

1 procent van de onderzochte meisjes tussen 12 en 25 heeft in het afgelopen jaar abortus ondergaan. 2,6 procent van die groep had een ongeplande zwangerschap.

De school blijkt voor jongeren de meest voorkomende informatiebron over seks. Ook televisie, tijdschriften en en boeken dragen bij aan de seksuele kennis van jongeren. Twee keer zoveel jongens als meisjes (64 tegenover 35 procent) maken gebruik van internet als informatiebron. De ondervraagde jongeren vinden de schoolinformatie het beste.

Het onderzoek is betaald door ZonMW, dat onderzoek doet op het gebied van gezondheidszorg, en grotendeels betaald wordt door de overheid en de Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek. Soa Nederland wordt onder meer gefinancieerd door verschillende overheden, het farmaceutische bedrijf GlaxoSmithKline en condoomfabrikant Durex.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2005 @ 20:46:37 #116
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25551711
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 20:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

"Vaak", maar niet altijd . Dat jou huurder dat verbied dat is waarschijnlijk omdat hij niet wil dat ze gaten gaan boren en kabels gaan trekken. Maar in een NIEUWBOUWHUIS is de bekabeling door te rekken naar de meterkast zonder te boren of iets dergelijks, want die buizen lopen door je muren heen.
Maar de schotels blijven een plaag.

donderdag 17 maart 2005 @ 20:46:38 #117
116987 Mea_Culpa
Het spijt me, vergeef me
pi_25551712
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 20:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mag ook niet hier. Niets bevestigen aan de buitenkant.
Je woont in NL. Je hoeft geen Marokkaanse onzinzenders te bekijken. Integreer eens een keer.

Oh, en die stang is ongetwijfeld door de vorige bewoner erop geplaatst.
Het spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen, er valt nog zoveel uit te leggen, dus doe ik het maar zo.
  donderdag 17 maart 2005 @ 20:47:18 #118
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_25551724
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 20:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Nee, want jij vindt Amerikanen tof. Marokanen vind jij over het algemeen boeren en dom.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_25551734
Wij hebben geen schotel, maar gewoon kabel. Er zit een Arabische zender op, een Turkse, een Chinese en nog wat bende. Ik kijk inderdaad neer op Nederland.
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2005 @ 20:48:56 #120
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25551770
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 20:47 schreef Monidique het volgende:
Wij hebben geen schotel, maar gewoon kabel. Er zit een Arabische zender op, een Turkse, een Chinese en nog wat bende. Ik kijk inderdaad neer op Nederland.
Zou ik ook doen, want een programmaraad vindt het blijkbaar nodig om al die pauperzenders er op te zetten en eurosport en dergelijke te weren.
  donderdag 17 maart 2005 @ 20:49:13 #121
959 opa
De man met de witte shawl
pi_25551784
Die Gedanken sind frei, wer kann sie erraten,
Sie fliehen vorbei, wie nächtliche Schatten.
Kein Mensch kann sie wissen, kein Jäger erschießen,
mit Pulver und Blei: die Gedanken sind frei.
Ich denke, was ich will, und was mich beglücket.
Doch alles in der Still und wie es sich schicket.
Mein Wunsch und Begehren kann niemand verwehren.
es bleibt dabei: die Gedanken sind frei.

Ich liebe den Wein, mein Mädchen vor allen.
Sie tut mir allein am besten gefallen.
Ich bin nicht alleine bei meinem Glas Weine.
mein Mädchen dabei: die Gedanken sind frei.

Und sperrt man mich ein im finsteren Kerker,
das alles sind rein vergebliche Werke.
Denn meine Gedanken zerreißen die Schranken
und Mauern entzwei. die Gedanken sind frei.

Drum will ich auf immer den Sorgen absagen,
Und will mich auch nimmer mit Grillen mehr plagen.
Man kann ja im Herzen stets lachen und scherzen
Und denken dabei: die Gedanken sind frei.
Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
  donderdag 17 maart 2005 @ 20:49:18 #122
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_25551789
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 20:46 schreef Mea_Culpa het volgende:

[..]

Je woont in NL. Je hoeft geen Marokkaanse onzinzenders te bekijken. Integreer eens een keer.

De overbekende antenne op het dak van het huis, nog van voor de tijd van kabeltelevisie, is zeker ook verboden?
En de vlaggenstok bevestigd aan de voorgevel....
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_25551804
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 20:46 schreef Mea_Culpa het volgende:

[..]

Hier dus wel, en nee er was geen vorige bewoner... het is een koopwoning uit 1999. En de hele wijk die ongeveer uit dezelfde soort huizen bestaat heeft die stang op het dak bevestigd en het staat dan ook op de tekeningen. Marokkaanse onzinzenders kijken doen niks af aan de integratie, tenzij de persoon die kijkt een dusdanig onderontwikkeld vermogen heeft dat hij zaken in marokko niet kan scheiden met de zaken hier.
Allah Al Watan Al Malik
pi_25551820
Eurosport hebben wij wel, maar daar kijk ik volgens mij niet echt naar. Alleen maar turnen en bende. Bende, bende en bende. Ik wil gewoon zelf een pakket samenstellen en ik vermoed dat dat over enkele jaren dan ook mogelijk is.
pi_25551859
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 20:47 schreef Monidique het volgende:
UPC heeft de arabische zenders erafgegooit omdat ze geen rechten meer hadden erop, die schijt turkse zenders zijn er nog wel, chinese shit ontvangen we al helemaal niet.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')