Nou nou nou, je hebt weer een onderwerp gevonden om af te kraken.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Schotels verneuken het straatbeeld, dat is nog steeds zo, ook al hebben woningbouwcoorporaties regels daarvoor opgesteld, maar die worden genegeerd door die pauperfiguren.
Ik woon in een nieuwbouwhuis die standaard opgeleverd werd met een speciale stang bovenop het dak waar je je schotel kon plaatsen uit het zicht van anderen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Schotels verneuken het straatbeeld, dat is nog steeds zo, ook al hebben woningbouwcoorporaties regels daarvoor opgesteld, maar die worden genegeerd door die pauperfiguren.
Wat? Ben jij de voorzitter van de Grongingse Schuttelflietsers?quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:57 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nou nou nou, je hebt weer een onderwerp gevonden om af te kraken.
Dat is echt te triest voor woorden.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik woon in een nieuwbouwhuis die standaard opgeleverd werd met een speciale stang bovenop het dak waar je je schotel kon plaatsen uit het zicht van anderen.
Wel, anders moet ik extra dokken. Dan liever zo'n schotel waardoor ik duizende andere kanalen ontvang.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:52 schreef Mea_Culpa het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Typerend weer.
[..]
Daar heb je geen schotel voor nodig hoor.
Hoezo?quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is echt te triest voor woorden.![]()
![]()
![]()
Zegt wat over de buurt.quote:
De Marokkaanse zenders kijk ik alleen maar voor het nieuws, en ik ga er al jaarlijks naartoe op vakantie dus verhuizen hoeft niet.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als je nu zo gecharmeerd bent van Marokkaanse zenders, stel ik voor dat je naar het land verhuist. Pik je nog veel vruchten van de fijne cultuur op.
quote:
Maar dat nieuws kun je toch ook op internet vinden? waarom dan die schotel die én extra geld kost én het buurtbeeld laat verpauperen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De Marokkaanse zenders kijk ik alleen maar voor het nieuws, en ik ga er al jaarlijks naartoe op vakantie dus verhuizen hoeft niet.
Wat een bullshit, waar haal je die onzin vandaan? Worden er ook standaard vleeshaken geinstalleerd om je vers geslachte schaap uit te laten bloeden? Come on!quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Huizen worden standaard met dat soort shit geleverd, het zegt geen drol over de buurt. Tenzij je meent dat Nederlanders allemaal graag naar schotel kijken? (Gezien het aantal NL-ers in mn wijk)
Ik vind schuttingen heel erg lelijk. En auto's in de straat...quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar dat nieuws kun je toch ook op internet vinden? waarom dan die schotel die én extra geld kost én het buurtbeeld laat verpauperen.
Die haken zijn om je klompen aan op te hangen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat een bullshit, waar haal je die onzin vandaan? Worden er ook standaard vleeshaken geinstalleerd om je vers geslachte schaap uit te laten bloeden? Come on!
Maar jij hebt niks te vinden, student. Jij profiteert alleen maar van andermansgeld.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:03 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik vind schuttingen heel erg lelijk. En auto's in de straat...
Ik werk voor mijn geldquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar jij hebt niks te vinden, student. Jij profiteert alleen maar van andermansgeld.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:03 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Die haken zijn om je klompen aan op te hangen.
Jij bent hoer?quote:
Met de monopoliepositie van de kabelmaatschappijen, UPCquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar zo'n rail wordt dus niet standaard opgeleverd, dat is echt kul. Zal wel weer zo'n linkse trut zijn geweest die vond dat de buurt daarmee uitgerust moest worden.
A) op internet krijg je er niet 1000 andere kanalen bijquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar dat nieuws kun je toch ook op internet vinden? waarom dan die schotel die én extra geld kost én het buurtbeeld laat verpauperen.
Net ned3 gezien B&W. Alle die vreselijk degelijke wijven vertellen dat ze gedwongen zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Maar goed, wat kan mij het eigenlijk verrekken, er is niet eens iets fatsoenlijks op tv.
Nee, dat heet nu inspelen op de vragen van de markt Aaahtje! Indien er veel vraag is naar vleeshaken om je verse geslachte schaap uit te laten bloeden, zullen ook deze geleverd worden.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat een bullshit, waar haal je die onzin vandaan? Worden er ook standaard vleeshaken geinstalleerd om je vers geslachte schaap uit te laten bloeden? Come on!
Who gives a fuck about Geert Makquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:14 schreef George-Butters het volgende:
Geert Mak op een politiek correct zandpad?
Over slaapverwekkend gezever gesproken.
Te (s)links?quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Heb net ff de twee vandaag aflevering gekeken over het programma van wilders. Wat een walgelijke aflevering zeg![]()
Nou, hij is belangrijk voor de weergave van de met name Amsterdamse geschiedenisquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:15 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Who gives a fuck about Geert Mak![]()
Extreem vanuit 1 kant bekeken en erg ridiculiserend. Gaan ze naar een kamertje met een paar ambtenaren: "Ja, zeg het maar, welke 2 van jullie kunnen er weg? Van Wilders moet de helft weg."quote:
Oh ja, want die schotel + abbo zijn gratisquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wel, anders moet ik extra dokken. Dan liever zo'n schotel waardoor ik duizende andere kanalen ontvang.
Schotel is wel prijzig maar abbo kan al voor een paar euro per maand.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:22 schreef Mea_Culpa het volgende:
[..]
Oh ja, want die schotel + abbo zijn gratis
Wat een gelul. Hier in Den Haag is zelfs een offensief begonnen om schotels te verwijderen aangezien het gewoon verboden is lelijke shit aan je gevel te bevestigen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Huizen worden standaard met dat soort shit geleverd, het zegt geen drol over de buurt. Tenzij je meent dat Nederlanders allemaal graag naar schotel kijken? (Gezien het aantal NL-ers in mn wijk)
Jazekers, bv. belastingsverlaging zou goed zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:22 schreef du_ke het volgende:
Zijn er ook punten van Wilders die niet ridicuul zijn?
Wat moet je met 1000 kanalen?quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
A) op internet krijg je er niet 1000 andere kanalen bij
B) de kosten zijn eenmalig
C) De schotel is niet te zien, gezien de speciale plek op het dak.
Ik hoorde iets op de radio, gedwongen, omdat anderen het ook doen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:08 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Net ned3 gezien B&W. Alle die vreselijk degelijke wijven vertellen dat ze gedwongen zijn.
Wat een bullshit! Je hebt gewoon SPIJT. Dat gelul over sex. Als iets overschat is.
Tja maar die moeten wel met bepaalde structurele bezuinigingen samengaan die ik bij wilders voorlopig nog niet ziequote:Op donderdag 17 maart 2005 20:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Jazekers, bv. belastingsverlaging zou goed zijn.
Maar los daarvan, maak dan geen nieuwsrubriek en laat het over aan Vara laat ofzo.
LOL ben je echt zo'n dombo of niet. Het hangt tegenwoordig dan ook NIET MEER AAN JE GEVEL. Zoals ik al zelf meldde. Kennelijk ken je niet lezen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:24 schreef Mea_Culpa het volgende:
[..]
Wat een gelul. Hier in Den Haag is zelfs een offensief begonnen om schotels te verwijderen aangezien het gewoon verboden is lelijke shit aan je gevel te bevestigen.
http://www.radio.nl/2003/(...)f/2004/07/90583.html
Dus je geeft toe dat het is omdat je wijk uitelkaar knalt van de allo's?quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat heet nu inspelen op de vragen van de markt Aaahtje! Indien er veel vraag is naar vleeshaken om je verse geslachte schaap uit te laten bloeden, zullen ook deze geleverd worden.
Schotel = paar honderd euro (eenmalig), voor de rest heb je geen abbo nodig om de kanalen te ontvangen hoorquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:22 schreef Mea_Culpa het volgende:
[..]
Oh ja, want die schotel + abbo zijn gratis
Wat stel je voor, Ché?quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:26 schreef du_ke het volgende:
Ach Aah is een obscure lokale oostenrijkse zender voor een gezapige donderdagavond niet wat?
Ah. Iedereen heeft een bovenwoning natuurlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
LOL ben je echt zo'n dombo of niet. Het hangt tegenwoordig dan ook NIET MEER AAN JE GEVEL. Zoals ik al zelf meldde. Kennelijk ken je niet lezen.
Net als dat belastingsverhoging niet tot meer inkomsten voor de staat hoeft te leiden hoeft een belastingsverlaging niet tot minder inkomsten te leiden.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja maar die moeten wel met bepaalde structurele bezuinigingen samengaan die ik bij wilders voorlopig nog niet zie.
Nee, omdat er meer en meer vraag is naar sattelliet. Het is een algemene trend die in het gehele land is waar te nemen. Welkom in 2005, digitale Sateliet heeft ook erg mooie beeld en geluidskwaliteit. (was laatst ook bij Kassa)quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat het is omdat je wijk uitelkaar knalt van de allo's?
Schroder verlaagt de belasting voor bedrijven en gaat mega in snelwegen investeren om de werkeloosheid in Duitsland aan te pakken.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:26 schreef du_ke het volgende:
Ach Aah is een obscure lokale oostenrijkse zender voor een gezapige donderdagavond niet wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |