tis gewoon OUD hoor. Zeker dat nieuwe spul dat hier ineens postquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:55 schreef Faithz het volgende:
Geen reacties..
Ik bedoelde natuurlijk hoe JONG...
quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
hoest met de kart met GS500 motorblok
33. Maar pas sinds een week.quote:
Tussen de 3 en 5 ..quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:55 schreef Faithz het volgende:
Geen reacties..
De eigenaar van Freebike (ook lid van FJR Club Nederland) geeft zondag een gratis theoriecursus genaamd Droge FTT Cursus met na afloop wat demonstratiesquote:
Moet je nog boeken hebben?quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben 19, enne Pepijn, wij zullen ook wel in Duitsland komen zaterdag, want wij rijden vanaf Sabra richting Berg en Dal, Groesbeek enzo. En ja, dan kom je ook wel stukjes door Duitsland
Ik ben net trouwens naar de open dag van het Albeda College gegaan en heb me ingeschreven voor Medewerker ICT (niveau 3 dus). En in het 2e jaar van niveau 4 ga ik voor Embedded SystemsKan ik mn eigen schakelindicators maken, of zo'n dingetje als Plo laatst gemaakt had
Dat lijkt me wel erg leuk. Alleen hoorde ik dat je programmeren wel goed moet zijn in wiskunde, wat vind jij Hicham? En Plo?
Preciesquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:33 schreef Faithz het volgende:
ECDL was lekker dromen joh
10 weken les (lees: internetuurtje) voor elk deel.. ole!
quote:
Ik ben van bouwjaar 1968quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:55 schreef Faithz het volgende:
Geen reacties..
Erg vreemd dat het met die shopper niet wilde lukken hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:12 schreef bwt het volgende:
Dat sportiefrijden doe ik al vanaf dag 1, alleen wilt het pas lukken met de SV650s.
Niet iedere dag neem ik aan, en met 3 kilometer kan je net zo goed de fiets pakken.quote:en woon werk is, ach wat zal ik zeggen, 3 KM heen en 20-30 KM terug om uit te waaien.
Geilquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:45 schreef Patrick281 het volgende:
Stampertje van Motor Forum kan ook aardig rijden met zijn R1100S.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen nu het mooi weer gaat worden zitten al die gasten ineens vol met rijden.
In januari waren er nog grootste plannen voor een R1100S meet.![]()
Mooi nietquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Aangepast
Maar dat moet je dan ook nog wel een keer tegen Youssef zeggen, want zo staat het ook in die standaard OP.
Jaartalllllquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:15 schreef Makster het volgende:
Pleur deze er maar tijdelijk in, zal morgen ofzo is nieuwe pics maken met de Dubble Bubble erop, ziet er wel een stuk beter uit!
Link is
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |