abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 maart 2005 @ 14:50:55 #76
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_25543515
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 14:18 schreef Carport het volgende:

[..]

Dus wij (in dit geval dan die vrouw) moeten ons aanpassen aan hém?
Ja waarom niet? Daar is niks mis mee hoor. Heb je gezien hoeveel kerken er in Nederland zijn afgebroken om er vervolgens een Moskee te bouwen? Sterker nog, sommige kerken zijn omgebouwd tot Moskee. Dat is toch ook aanpassing ?
quote:
Dacht het niet hè, hij is hier met zijn familie heen gekomen en moet zich daarom aanpassen aan wat wij normaal vinden.
Misschien is die gozer wel hier geboren, dus waar heb je het over ?
quote:
Het zou een mooie boel worden als wij ons zouden moeten aanpassen aan mensen die hier als gast komen!
Dus je ziet mensen zoals ik als "gast"?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_25543659
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 14:50 schreef BansheeBoy het volgende:

Misschien is die gozer wel hier geboren, dus waar heb je het over ?
Mensen die hier geboren zijn en desondanks dit soort onzinnige gewoontes en ideeën erop nahouden en mensen die hier niet geboren zijn, maar hier willen wonen en desondanks vasthouden aan hun eigen gewoontes kunnen niet anders dan 'gast'genoemd worden. Immers: Zij laten hun denkpatroon bepalen door een andere cultuur dan de cultuur waar zij wonen en horen daar dus niet thuis. Simple comme toujours.
  donderdag 17 maart 2005 @ 15:04:27 #78
3542 Gia
User under construction
pi_25543813
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 13:35 schreef Sater het volgende:

[..]

Je betoont je deskundig te zijn. Je wil mij zeker wel aangeven welke wet c.q. regelgeving er is aangaande het niet betaalbaar stellen van uitkeringen aan hen die handen weigeren te schudden?
Er is een wet die zegt dat de werkeloze alle mogelijke moeite moet doen om een baan te vinden. Met het niet willen schudden van de hand van een vrouw, voldoet hij niet aan bovenstaande regel en mag derhalve gekort worden.

Ik snap niet waarom ze zo moeilijk doen over een hand geven. Andere voorschriften van hun geloof laten ze wel varen, als dat zo uitkomt. Bijvoorbeeld bidden op de voorgeschreven tijden. Als dat onder werktijd is en het mag niet van de baas, dan wordt daar over het algemeen niet zo moeilijk over gedaan. Maar een hand schudden van een vrouw is zo erg, dat kan echt niet!

Jaja, zo de wind waait, waait mijn hoedje!
pi_25543857
quote:

[..]

Ja waarom niet? Daar is niks mis mee hoor.
Dus als mensen ongelovelijke rare regels naleven moeten wij ons daar altijd maar aan aanpassen? Eerwraak en dergelijke is ook heel gewoon voor jou, immers...dat is hun geloof?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  donderdag 17 maart 2005 @ 15:15:34 #80
13462 BansheeBoy
pi_25544099
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 15:06 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Dus als mensen ongelovelijke rare regels naleven moeten wij ons daar altijd maar aan aanpassen? Eerwraak en dergelijke is ook heel gewoon voor jou, immers...dat is hun geloof?
De tactiek der overdrijving wordt weer uit de kast gehaald. Eerwraak heeft 1 niks met geloof te maken en 2 dit is zoiets belachelijks, daar gaat toch echt niemand zich aan aanpassen. Gaarne wel redelijke voorbeelden gebruiken

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_25544212
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 15:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De tactiek der overdrijving wordt weer uit de kast gehaald. Eerwraak heeft 1 niks met geloof te maken en 2 dit is zoiets belachelijks, daar gaat toch echt niemand zich aan aanpassen. Gaarne wel redelijke voorbeelden gebruiken

Overdrijven heb ik wellicht geleerd van jou, jij beschrijft het voorbeeld van de uitkeringstrekker als iemand met 5 kinderen, een slechte opleiding en zware hongersnood als die een maand geen loon krijgt

Een hand schudden heeft net zo min te maken met geloof als eerwraak, mensen moeten onze waarden en normen respecteren. Doen ze dat niet, dan hebben ze zichzelf er alleen maar mee.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  Moderator donderdag 17 maart 2005 @ 15:20:07 #82
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_25544213
* sp3c zit in het verkeerde topic te posten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 17 maart 2005 @ 15:23:08 #83
13462 BansheeBoy
pi_25544286
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 15:20 schreef sp3c het volgende:
dus als er morgen een landelijk hoofddoekjes verbod wordt ingevoerd met als straf de doodstraf dan vind bansheeboy dat ok?
Huh ?

donderdag 17 maart 2005 @ 15:27:43 #84
3542 Gia
User under construction
pi_25544400
Ik vind dat geloven en alles wat daarbij hoort, in de privésfeer thuishoort. Je hoort niemand met je geloof lastig te vallen, noch te confronteren. Dat je in je privésfeer iemand geen hand geeft, moet je zelf weten. Je beledigt er mensen mee, maar dat mag. Je mag in Nederland mensen beledigen!
Maar je mag niet je kansen op een baan beperken door achterlijke geloofsvoorschriften.
Dus: Als een baas eist dat je hoofddoek af moet, dan moet dat. Als je dat werk dan weigert, dan kun je gekort worden.
Als je bij een gesprek weigert een hand te geven en je wordt daardoor niet aangenomen, dan is dat je eigen schuld en kun je gekort worden.
Als je eist dat je onder werktijd wilt bidden en het mag niet en je weigert dan die baan, dan weer kun je gekort worden.

Kortom, willens en wetens je kansen op een baan beperken kan leiden tot korting op je uitkering. En terecht.
pi_25544972
quote:

[..]

Ja waarom niet? Daar is niks mis mee hoor. Heb je gezien hoeveel kerken er in Nederland zijn afgebroken om er vervolgens een Moskee te bouwen? Sterker nog, sommige kerken zijn omgebouwd tot Moskee. Dat is toch ook aanpassing ?
Ombouwen van kerken naar moskeeën vind ik ook een slechte zaak ja. Ik vind niet dat wij ons hoeven aan te passen aan mensen die uit het buitenland komen en hier willen gaan wonen. Als iemand met een goed idee komt, kan er wel over nagedacht worden, maar helemaal aanpassen aan hun wensen, nee
Geef mij eens een goede reden waarom wij ons dan zouden moeten aanpassen?

Waarom schrijf je trouwens kerk met een kleine letter en moskee met een hoofdletter?
quote:
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar als je een allochtoon bent noem ik je een gast ja. Op het moment dat je hier in Nederland een baan hebt en gewoon goed werkt en verder aangepast bent aan de Nederlandse manieren noem ik je geen gast meer. Ik ken een aantal mensen die ook uit het buitenland komen, maar gewoon goed meedraaien, dat zijn goede vrienden van me. Totaal geen problemen mee. Maar zolang daar geen sprake van is blijf ik zo'n iemand een gast noemen.
pi_25545573
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 15:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

ehhem ehhem....

"de tactiek der overdrijving wordt weer uit de kast gehaald"....

Jij was degene die begon over 4 tot 5 kinderen die nu de hongersdood zouden sterven.....

Voor jou ook Banshee:

Gaarne wel redelijke voorbeelden gebruiken....
Yeah baby Yeah!
pi_25546308
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 13:42 schreef BansheeBoy het volgende:

Dat zal ongetwijfeld kloppen, maar de samenleving zal er niet op vooruit gaan als een gezin van 5 kinderen sterft van de honger omdat een mevrouw van de sociale dienst zich gekwetst voelt en het persoonlijk opneemt dat een Islamitische man haar de hand niet mag schudden,
Stop breeding and get to work, zou ik dan zeggen. Sterven van de honger? Fuck off.
Mijn moeders kant van de familie is Spaans. Deze familie kwam naar Nederland toen mijn moeder 11 was. Mijn oudste tante heeft nooit scholing gehad in Nederland, ze werkt zich te pletter (schoonmaakwerk) voor 800 euro per maand. En ze werkt 37,5 uur. Zij weigert haar hand op te houden bij de sociale dienst omdat zij kán werken. Dat zal die vent vast ook wel kunnen, dus hoeft dat gezien bij lange na niet te sterven van de honger.

En als die vent toevallig net onslagen was en op zoek is naar nieuw werk, en ondertussen wel een uitkering wilt, hoort hij zich te gedragen naar ónze cultuur, ónze normen en waarden. En in ons land, in onze cultuur, werken vrouwen gewoon en staan ze (vrijwel) gelijk aan mannen. Dat hij niet gewend is aan emancipatie is jammer voor hem, maar zo werkt het híer. Bevalt het hem niet, gaat hij lekker ergens zijn hand ophouden waar men wel begrip heeft voor zijn maniertjes.

Een korting op zijn uitkering vind ik een supergoede maatregel. Jammer dat ze daar niet eerder op gekomen zijn. Wat, wil je je niet aanpassen aan Nederland, krijg je ook geen geld van Nederland.
Rot op, we zijn geen filantropische instelling.
quote:
hij wil het wel, graag zelfs, maar zijn religie beperkt hem daarin, een beetje begrip is wel op zijn plaats. Kij, ik zelf zit niet in die situatie gelukkig, ik ben dus echt objectief, ik heb begrip en laat ook mijn hart spreken

En dáárom stuit religie me zo tegen de borst.

"It wasn't me! ...It was Allah!"
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek
pi_25546678
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 15:04 schreef Gia het volgende:

[..]

1e: Er is een wet die zegt dat de werkeloze alle mogelijke moeite moet doen om een baan te vinden. Met het niet willen schudden van de hand van een vrouw, voldoet hij niet aan bovenstaande regel en mag derhalve gekort worden.

2e: Ik snap niet waarom ze zo moeilijk doen over een hand geven. Andere voorschriften van hun geloof laten ze wel varen, als dat zo uitkomt. Bijvoorbeeld bidden op de voorgeschreven tijden. Als dat onder werktijd is en het mag niet van de baas, dan wordt daar over het algemeen niet zo moeilijk over gedaan. Maar een hand schudden van een vrouw is zo erg, dat kan echt niet!

Jaja, zo de wind waait, waait mijn hoedje!
M.b.t. 1e: indien weigeren vrouwen de hand schudden impliceert niet met vrouwelijke collegae te willen samenwerken; dan heb je inderdaad een punt. Dan wordt in het kader van de wet Boete en Maatregelen inderdaad de uitkering terecht niet betaalbaar gesteld. Uit het topicbericht heb ik echter niét kunnen opmaken dat hier sprake was van toepassing van bedoelde wet. Het betreft immers een peroonlijke actie van de betreffende ambtenaar. In die zin zou het wel eens eigen richting kunnen zijn. In ieder geval dunkt het mij wellicht precedentwerking te hebben. Het zou minstens gezien kunnen worden als signaal naar andere moslim - uitkeringsgerechtigden.

M.b.t. 2e: er is inderdaad de plicht om vijf maal daags te bidden. Invullen hiervan wordt vanaf de Profeet aan de gelovige zélf overgelaten.
iedere engel heeft een duivelse kant.
pi_25546693
Hmmz...volgens mij zit de gemeente Den Haag te rommelen aan de grondwet.. immers, wij hebben hier toch de vrijheid van godsdienst en dus ook het uitten ervan? en inherent aan het uiten van iets staat het laten van bepaalde zaken die tegen diezelfde religie ingaan.

Daarnaast is het niet zo dat Moslims vrouwen 'minder' achten, Integendeel: Ze geven de vrouw geen hand om zelf niet in de verleiding te komen om zich te vergrijpen aan de vrouw. Daarom moeten vrouwen ook bedekt zijn. Ze moeten zo onaantrekkelijk mogelijk zijn opdat de 'zwakkere' man niet in de verleiding komt zich te vergijpen aan een vrouw.

pi_25546985
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 17:18 schreef Tobbes het volgende:
Hmmz...volgens mij zit de gemeente Den Haag te rommelen aan de grondwet.. immers, wij hebben hier toch de vrijheid van godsdienst en dus ook het uitten ervan? en inherent aan het uiten van iets staat het laten van bepaalde zaken die tegen diezelfde religie ingaan.

Daarnaast is het niet zo dat Moslims vrouwen 'minder' achten, Integendeel: Ze geven de vrouw geen hand om zelf niet in de verleiding te komen om zich te vergrijpen aan de vrouw. Daarom moeten vrouwen ook bedekt zijn. Ze moeten zo onaantrekkelijk mogelijk zijn opdat de 'zwakkere' man niet in de verleiding komt zich te vergijpen aan een vrouw.

het uitten van je godsdient is ondergeschikt aan regels waar je je aan hoort te houden.
Een van die regels is dat je je optimaal in moet zetten zodat je weer aan het werk kan, een handje is nog wel het minste.
Typisch ook dat men altijd volledig op de hoogte is van de rechten, maar dagelijks onderwezen moet worden op de plichten die je als burger in deze maatschappij OOK hebt.
Zonder het een, geen ander.

het laatste is inderdaad een op papier prima uitleg van een fenomeen dat in de praktijk andere vormen aanneemt.
Een praktischere oplossing zou een kuisheidsgordel voor mannen kunnen zijn waarvan het sleuteltje thuis in de kluis ligt
De overheid zegt ook te snelheid te controleren om het aantal verkeersslachtoffers terug te dringen.

Je moet niet alles geloven wat je voorgelegd krijgt Tobbes....
Yeah baby Yeah!
pi_25547158
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 17:29 schreef Elgigante het volgende:

[..]

het uitten van je godsdient is ondergeschikt aan regels waar je je aan hoort te houden.
Een van die regels is dat je je optimaal in moet zetten zodat je weer aan het werk kan, een handje is nog wel het minste.
Typisch ook dat men altijd volledig op de hoogte is van de rechten, maar dagelijks onderwezen moet worden op de plichten die je als burger in deze maatschappij OOK hebt.
Zonder het een, geen ander.

het laatste is inderdaad een op papier prima uitleg van een fenomeen dat in de praktijk andere vormen aanneemt.
Een praktischere oplossing zou een kuisheidsgordel voor mannen kunnen zijn waarvan het sleuteltje thuis in de kluis ligt
De overheid zegt ook te snelheid te controleren om het aantal verkeersslachtoffers terug te dringen.

Je moet niet alles geloven wat je voorgelegd krijgt Tobbes....
Het verschil tussen jou en mij is waarschijnlijk dat ik op een of andere manier altijd van de eerlijkheid, integriteit en de pure bedoelingen van mensen uit ga. Jij bent waarschijnlijk wat minder naief.

Daarnaast: Het gaat om het geven van een hand? Hoe moeilijk is het om daar mee te kunnen leven?
pi_25547563
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 17:36 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Het verschil tussen jou en mij is waarschijnlijk dat ik op een of andere manier altijd van de eerlijkheid, integriteit en de pure bedoelingen van mensen uit ga. Jij bent waarschijnlijk wat minder naief.

Daarnaast: Het gaat om het geven van een hand? Hoe moeilijk is het om daar mee te kunnen leven?
Mij maakt het geven of weigeren van een hand niks uit, maar daar gaat het nu niet over.

We hebben het over een man die wil werken in een maatschappij en op dit moment een uitkering ontvangt.
Tijdens deze periode wordt deze man begeleid om weer aan het werk te gaan. In deze fase wordt veel van je verwacht.
Je moet alles in dienst van die terugkeer stellen, daar hoort bij dat je compromissen moet sluiten, óók als gelovige.
Als deze meneer de hand niet schudt van iemand van de sociale dienst, waarom zou hij dat wel doen bij een sollicitatiegesprek?

Als hij dat bij dat sollicitatiegesprek ook niet doet kan hij de vacature daar op zijn buik schrijven en zit hij nóg langer met een uitkering opgescheept.

Er zijn gewoon een aantal eisen waaraan je moet voldoen bij het zoeken van een baan, zo zul je je ook netjes moeten kleden, ook al loop je graag in trainingsbroek met slippers.
Yeah baby Yeah!
pi_25547701
De Dienst Sociale Zaken en Werkgelegenheidsprojecten den Haag gaat ervan uit dat iemand die vrouwen geen hand wenst te schudden ook niet aan het werk te krijgen is.
Een woordvoerder van de SDA - Amsterdam meldt dat er géén gevallen bekend zijn van een uitkering di4e ia gekort of gestaakt, omdat een aanvrager weigerde een hand te geven. De woordvoerder: " Een aanvrager moet voldoen aan bepaalde verplichtingen, zoals het invullen van formulieren. Een klant mag niet verweten worden dat hij zich onvoldoende inspant voor het vinden van werk." Bron Parool 17 - 03 - '05.

Der rijksoverheid bepaalt de landelijke wetten; de gemeenten voert ze, naar eigen inzicht, uit. Ziehier de reden van verschil benaderingswijze tussen Den Haag en Amsterdam. Of beider opvatting met de landelijke wet Boete en Maatregelen strookt?
iedere engel heeft een duivelse kant.
pi_25547760
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 17:58 schreef Sater het volgende:

De Dienst Sociale Zaken en Werkgelegenheidsprojecten den Haag gaat ervan uit dat iemand die vrouwen geen hand wenst te schudden ook niet aan het werk te krijgen is.
Een woordvoerder van de SDA - Amsterdam meldt dat er géén gevallen bekend zijn van een uitkering di4e ia gekort of gestaakt, omdat een aanvrager weigerde een hand te geven. De woordvoerder: " Een aanvrager moet voldoen aan bepaalde verplichtingen, zoals het invullen van formulieren. Een klant mag niet verweten worden dat hij zich onvoldoende inspant voor het vinden van werk." Bron Parool 17 - 03 - '05.

Der rijksoverheid bepaalt de landelijke wetten; de gemeenten voert ze, naar eigen inzicht, uit. Ziehier de reden van verschil benaderingswijze tussen Den Haag en Amsterdam. Of beider opvatting met de landelijke wet Boete en Maatregelen strookt?
Dat kan je pas zeggen als je de wet zelf gelezen hebt. Is er iemand die daar toevallig een linkje naar heeft?
  donderdag 17 maart 2005 @ 18:02:05 #95
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25547802
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 10:43 schreef niet_links het volgende:
Sociale dienst eist beleefde klanten

De sociale dienst van Den Haag kort cliënten op hun uitkering als ze vrouwelijke medewerkers geen hand geven.

Een Noord-Afrikaanse man die een 'acceptabele begroeting' achterwege liet, is het eerste slachtoffer; hij moet zijn inkomen over februari missen. Het personeel heeft de maatregel zelf bedacht. Aanleiding was de commotie in november over een imam die weigerde minister Verdonk de hand te schudden. PvdA-wethouder P. Heijnen stemt in met de richtlijn, die in december is ingegaan.
Volgens de gemeente staat het niet groeten van een werknemer gelijk aan belediging en kan de uitkering deels worden ingehouden.

Ikzelf vind dit vrij ver gaan. Tenzij het dus echt duidelijk was dat er totaal geen respect was. Dus in zn geheel meer als alleen geen hand geven
Niet meer en niet minder dan een logische stap.

Het feit alleen al dat men geld krijgt is een gunst van de belastingbetaler aan Marokkaanse uitvreters. Als je het dan ook nog eens flikt om nog niet eens fatsoen en beleefdheid op te brengen richting de financiers van jou en je familie, hoef je van mij eigenlijk helemaal nooit meer een uitkering te krijgen.

Wiens brood men eet............
  donderdag 17 maart 2005 @ 18:08:06 #96
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25547926
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 13:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het niet schudden van de hand van een vrouw heeft absoluut niets te maken met ongelijkheid of disrespect, het is een geloofsregel waar Moslims niet van mogen afwijken. En het is bij wet niet verboden om de hand niet te schudden. Dus de persoon in kwestie leeft naar de regels van de wet. En wat normen en waarden betreft, dat neem ik niet serieus, want dat is zo subjectief.
Hoeft ook niet, alleen mag je daar wel de consequenties van gaan dragen. Je bent hier in mijn land waar Nederlandse regels, normen en waarden gelden.
quote:
Ik kijk naar wat er in de wet staat. Wanneer zoiets verplicht wordt bij wet moet de persoon in kwestie en alle andere Moslims die waarde hechten aan deze regel emigreren naar een beter (Islamitisch) vriendelijk oord
Laat ik het met dat laatste nou helemaal eens zijn!
quote:
Of de dame van de sociale dienst stelt zich begripvol op en we hebben een win-win situatie

Grapjas!
Nogmaals, je leeft hier in Nederland. Pas je gewoon aan of lazer op. Ik begin dat arrogante Islamitische gejammer meer dan beu te worden.
  donderdag 17 maart 2005 @ 18:30:31 #97
3542 Gia
User under construction
pi_25548387
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 17:18 schreef Sater het volgende:

[..]

M.b.t. 1e: indien weigeren vrouwen de hand schudden impliceert niet met vrouwelijke collegae te willen samenwerken; dan heb je inderdaad een punt. Dan wordt in het kader van de wet Boete en Maatregelen inderdaad de uitkering terecht niet betaalbaar gesteld. Uit het topicbericht heb ik echter niét kunnen opmaken dat hier sprake was van toepassing van bedoelde wet. Het betreft immers een peroonlijke actie van de betreffende ambtenaar. In die zin zou het wel eens eigen richting kunnen zijn. In ieder geval dunkt het mij wellicht precedentwerking te hebben. Het zou minstens gezien kunnen worden als signaal naar andere moslim - uitkeringsgerechtigden.

M.b.t. 2e: er is inderdaad de plicht om vijf maal daags te bidden. Invullen hiervan wordt vanaf de Profeet aan de gelovige zélf overgelaten.
Ik heb het helemaal niet over het niet willen samenwerken met vrouwen, maar het beledigen van een eventuele vrouwelijke personeelsfunctionaris door haar niet de hand te schudden, die zij ongetwijfeld zal uitsteken. Ook kan de functionaris hieruit concluderen te maken te hebben met een moslim die zich aan elke regel van de koran wenst te houden en dus op den duur mogelijk eisen gaat stellen met betrekking tot geloofszaken. Aangezien dit onwenselijk is, bij de meeste bedrijven, zal zij niet voor deze kandidaat kiezen.

Ergo: het niet willen schudden van de hand van een vrouw verkleint de kansen op een baan.
Iemand die willens en wetens iets doet waardoor hij/zij minder kansen op een baan heeft, kan gekort worden.

Vind het trouwens ook grote kolder dat men een vrouw geen hand mag schudden. Dat je niet hand in hand mag zitten met een vrouw, kan ik in komen, maar een hand schudden!! Je hoeft die niet te strelen!!
pi_25549420
in dit geval zullen het wel moslims zijn geweest die de vrouwen minderwaardig vonden en die geen hand willen geven (maar wel willen komen zeuren om een uitkering).

dat stinkvolk moet zich gewoon keer aanpassen of terug gaan naar het platteland van turkije en/of marokko
pi_25549459
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 19:22 schreef Darkster het volgende:
in dit geval zullen het wel moslims zijn geweest die de vrouwen minderwaardig vonden en die geen hand willen geven (maar wel willen komen zeuren om een uitkering).

dat stinkvolk moet zich gewoon keer aanpassen of terug gaan naar het platteland van turkije en/of marokko
kneus...
  donderdag 17 maart 2005 @ 19:24:46 #100
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25549492
het wordt steeds absurder inderdaad
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: