Ik wel kennelijkquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:16 schreef Troel het volgende:
Zo traag waren we nou ook weer niet hoor Fles
Ja het zal vanmiddag al weer gaan regenen...quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is binnenkort weer gedaan met het mooie weer hoor ik net.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:09 schreef Geqxon het volgende:
Lekker is dat, val je in slaap met Daft Punk, word je wakker, ren je je bed uit om je wekker af te slaan, kom je terug, zie je dat je je telefoon een meter met je mee hebt getrokken
Mijn telefoon wat doe je
Sjtuk?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:09 schreef Geqxon het volgende:
Lekker is dat, val je in slaap met Daft Punk, word je wakker, ren je je bed uit om je wekker af te slaan, kom je terug, zie je dat je je telefoon een meter met je mee hebt getrokken
Mijn telefoon wat doe je
Ja hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:04 schreef TimmyAsd het volgende:
Netjes
Bestaan er trouwens mobiele kachels? Was best koud in de tram net...
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:46 schreef Remzz het volgende:
Goedemorgen deze pre-pasen dag
De eieren staan hier al klaar.
Op batterijenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoorMaar waar haal je je stroom vandaan? Bovenleiding aftappen?
Hmm toch nog een beetje frisjes voorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens lekker in de zon in het gras liggen
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm toch nog een beetje frisjes voor
Zo zoquote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
net ff lekker door het A'damse Bos heengerend/gelopen. Lekker![]()
Gotsiequote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:59 schreef TimmyAsd het volgende:
Dus ik denk helaas van niet Flash
Heel weinig gadgy hier gisteravond, voetbal gekeken, film gekeken en gaan slapen..quote:Op zondag 27 maart 2005 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee, ik heb alleen nog even voetbal gekeken gisteren en een mooi boek over WO1 gelezenBar weinig gadgy natuurlijk
Jaaaaa ja ik heb PTA connectiesquote:Op zondag 27 maart 2005 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
En moet je een rijbewijs hebben voor een quad?
Ja??quote:
Net weer terug hele familie afgeweestquote:Op maandag 28 maart 2005 16:06 schreef Geqxon het volgende:
Seite ge allemaal naar uwen familie ofzo?
*bier *popcornquote:Op maandag 28 maart 2005 16:58 schreef Geqxon het volgende:
Lol, ik zit hier nog in mijn badjas
Man, wat ben ik toch een fokker. Zo maar even aan mijn paashaas knabelen
Wat voor werk doe je dan?quote:Op maandag 28 maart 2005 20:23 schreef TimmyAsd het volgende:
Toeristen
Allemaal van die zeikvragen op het werk
Bliksemquote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 22:46 schreef Troel het volgende:
Zo, hier is het wat rustiger.
Ja had ik ook al en vrijdag het gevoel dat het zaterdag wasquote:Op maandag 28 maart 2005 22:48 schreef Troel het volgende:
Ja, morgen weer stage... Ik vind het wat minder prettig zo direct na de paasdagen hoor. Ik heb vandaag de hele dag het gevoel gehad dat het zondag is
whehhequote:Op maandag 28 maart 2005 22:54 schreef Troel het volgende:
dat is ook niet leuk als je vandaag moest werken.
Wat voor werk doe je?
Hey dat vroeg ik ook alquote:Op maandag 28 maart 2005 22:54 schreef Troel het volgende:
dat is ook niet leuk als je vandaag moest werken.
Wat voor werk doe je?
Tis maar wat je gelukkig noemt (9.15 hierzo, dus dat scheelt niet bepaald veel)quote:Op maandag 28 maart 2005 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey dat vroeg ik ook al[quote]Ik ben gewoon populair
[quote]Ik moet morgen weer werkenMaar gelukkig pas om 9 uur
Kwartiertje lopen van waar ik woonquote:Op maandag 28 maart 2005 23:06 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Tis maar wat je gelukkig noemt (9.15 hierzo, dus dat scheelt niet bepaald veel)
Waar werk jij trouwens?
Dit is de echte Troelquote:Op maandag 28 maart 2005 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Troel! Je avatar!Ik vind deze eigenlijk wel leuker trouwens
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nope, zit al wel vol puistenFok! Style dus
Dank jequote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:49 schreef Geqxon het volgende:
Mja, ga werken ofzoEn doe mutz de groten :smiliemetpompoms:
Ja dat snap ikquote:
Jaaaa... party bij Timmy hierquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er hier nog wat spannends te beleven vanavond?
\quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:27 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Jaaaa... party bij Timmy hier
Had ik trouwens al gezegd dat ik op sommige momenten zoooo moe wordt van toeristen:
'I don't get all the 19% tax back at the airport? Well then I'm also not so sure if this phone is tri-band' Alsof dat ook maar iets met elkaar te maken heeft![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
\
Dan dreigen ze gewoon dat ze hem misschien wel niet van je gaan kopenStoer
quote:Op woensdag 30 maart 2005 07:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiemorgen allemaal slowchattertjes van me![]()
Wel hoor, hij is druk met andere dingenquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:52 schreef TimmyAsd het volgende:
Komt QuietGuy nog wel eens in GAD
Zie hem zo weinig
Mooiquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel hoor, hij is druk met andere dingen
En ik met slapenNu
Doei
Morguhquote:Op donderdag 31 maart 2005 08:04 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hoi
Goeiemorgen op deze mooie laatste maart dag
ff lezen..quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Fotografen met een PocketPC hier?
PDA Software voor fotografie
Oh? Je collega MutZ kan het wel af en toe hoorquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
ff lezen..
Owja: [GSM] probleem, hij kan niet meer aan
Geef mij snel ff die modrechten
Die van mij werken alleen op de FP namelijk
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh? Je collega MutZ kan het wel af en toe hoor
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:26 schreef MutZ het volgende:
Fles is moderator van GC en GAD, maar ook wel bekend als mijn vriendje
quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat wist je nog niet wou je zeggen??![]()
Nou succes maar danquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:18 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
![]()
Nu moet ik alleen nog iemand vinden met wie ik aan kan pappen. Zulke rechten zijn altijd handig natuurlijk..
Ik?? rechten??quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh? Je collega MutZ kan het wel af en toe hoor
Stel je gerust, het zit wel goedquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:19 schreef Geqxon het volgende:
MutZ, ik had zijn mannelijke penis gedrag niet gepikt![]()
MutZ! Lieve schatquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:13 schreef Troel het volgende:
MutZ!Lieve schat, ik ben blij dat ik je vanmiddag gesproken heb!
Brakjesquote:
Mja ik ga ook maar eens douchen.. Toch zonde van het weer anders ookquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:59 schreef Geqxon het volgende:
Mja ik ben al weer bijna uit. gelukkig
En foto's maken! En een reportage van je activiteiten postenquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:59 schreef Geqxon het volgende:
Mja ik ben al weer bijna uit. gelukkig
Jaaaa en dan komen zo mijn dvd's binnen! En ga ik branden! En ga ik ledjes inbouwen!
Oh dat zal wel een reden hebben danquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:58 schreef Geqxon het volgende:
Mja LED achterverlichting is wel "gadgety".
En in PTA kotsen me zo onderhand uit met me tomos
Het is ook zulk mooi weerquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen ineens weer er vantussen?
Dan ga ik ook maar zo eens in de zon liggen
Echt welquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou mensjes, ik geloof het wel weerIk ga lekker slapen
Zoooo relaxtquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik ga ook maar slapen, moet over 5 uur weer opstaan. Weekendje parijs met de collega's
Op GAD ook nog hequote:Op zaterdag 2 april 2005 00:09 schreef Geqxon het volgende:
Zo, de hele woonkamer is gevuld met bitches, en waar zit ik?
Interessant wel, tochquote:Op zaterdag 2 april 2005 10:52 schreef Geqxon het volgende:
http://www.nu.nl/news/503(...)_via_Simwatcher.htmlZo nutteloos, aangezien je het met gemak de-installed
quote:Op maandag 4 april 2005 23:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan blijf ik jou gewoon Flash noemen ipv. "Moderator Dr_Flash"![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:06 schreef Geqxon het volgende:
W000t, zojuist 36 worstenbroodjes van mijn tante gekregen 8)
Een tante hebben die bij de hema werkt roeleert
Kom op! Dooretenquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:06 schreef Geqxon het volgende:
W000t, zojuist 36 worstenbroodjes van mijn tante gekregen 8)
Een tante hebben die bij de hema werkt roeleert
Plaatje?quote:Op donderdag 7 april 2005 20:07 schreef TimmyAsd het volgende:
EINDELIJK!!!
De opvolger van de Nokia 8910/8850/8890 serie is bekend..De Nokia 8800
quote:
Volgens mij schuift het scherm alleen naar boven.quote:Maar ik weet niet of alleen het scherm, of dat het scherm EN keyboard omhoog schuiven (kijk maar eens goed naar het filmpje)
Goedquote:Op donderdag 7 april 2005 19:46 schreef Geqxon het volgende:
SLOW-CHAT hiero man
Fles hoe gaat het met je 'dinnetje?
Ach ja laatste tentamen vandaag. Geschiedenis niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:28 schreef Geqxon het volgende:
Ga je een leuke dag hebben?
Onmogelijkquote:Wat vinden jullie van films waar onmogelijke gadgets worden gebruikt?
Grolschquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Warsteiner is echt heerlijk bier jonge
neuh, ik geniet van een vrije dag.. Morgen weer de toko inquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:45 schreef Geqxon het volgende:
Hij woont in Schipluiden
Maar zijn jullie al aan het werk?
Ja heb ik ook al gezien(trouwens welkomstgeschenk bij abbonement op sportweek) lijkt me erg gaaf. Ik snap trouwens niet waarom ze nog steeds de draadlose oordopjes hebben uitgevonden dat moet toch niet zo moeilijk zijn. Ik vind dat gekloot met draden ook altijd zo irritant.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:30 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb zojuist ff een enorm geile gadget in mijn handen gehouden
Koptelefoon met ingebouwde mp3-spelergeen gefuck met draden meer
Heej ik woon ook "ergens in Utrecht"quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:20 schreef Geqxon het volgende:
Pff, ergens in utrecht60 euro voor 256mb
welke?quote:Op zondag 10 april 2005 09:53 schreef tonks het volgende:
goeie morgen GAD-ers iemand nogn telefoontje kopen?
Ik ruil mijn 6600 al in tegen een 3310quote:Op zondag 10 april 2005 09:53 schreef tonks het volgende:
goeie morgen GAD-ers iemand nogn telefoontje kopen?
ik pasquote:Op zondag 10 april 2005 09:56 schreef tonks het volgende:
Ik heb me mpx200 en me sendo p600 te koop
Ja dat is zonde had ik ook met m'n 6600 als Bluetooth aanstond kon ik er de helft korter mee doen.quote:
Heeft ie wel een puntquote:Op zondag 10 april 2005 21:59 schreef Geqxon het volgende:
En hij blijft er steeds op hameren dat de chickie's op iPod's vallen, en een iPod daarom doper is
Een ipod is ook veel geilerquote:Op zondag 10 april 2005 21:59 schreef Geqxon het volgende:
Haha, ik ben hier in discussie met iemand die vind dat een iPod vetter is dan een iAudio of een Iriver
En hij blijft er steeds op hameren dat de chickie's op iPod's vallen, en een iPod daarom doper is
Nietquote:Op maandag 11 april 2005 08:50 schreef Geqxon het volgende:
Als je een iPod nodig hebt om bij de chickies in de smaak te vallen, doe je het flink fout
Hoezo? Ik gebruik daar ook altijd een hard langwerpig ding voor wat speciaal gebouwd is om met de vingers zachtjes rondjes omheen te draaien hoorquote:Op maandag 11 april 2005 08:50 schreef Geqxon het volgende:
Als je een iPod nodig hebt om bij de chickies in de smaak te vallen, doe je het flink fout
quote:Op woensdag 13 april 2005 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo? Ik gebruik daar ook altijd een hard langwerpig ding voor wat speciaal gebouwd is om met de vingers zachtjes rondjes omheen te draaien hoor
Zoveel vaste bezoekers heeft GAD dan ook nog niet..quote:Op woensdag 13 april 2005 23:34 schreef ook_gek het volgende:
wat gaat deze slowcaht traag zeg. Dit is op zeker de slechts lopende slowchat van fok
Doe er wat aan zou ik zeggen. Ik ben geen vaste bezoeker maar ik kan lullen als de bestequote:Op woensdag 13 april 2005 23:36 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zoveel vaste bezoekers heeft GAD dan ook nog niet..
Wat wil je dat ik doe? Ik kom elke dag in GAD, lul dit topic vol en open topics in GAD...quote:Op woensdag 13 april 2005 23:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doe er wat aan zou ik zeggen. Ik ben geen vaste bezoeker maar ik kan lullen als de beste![]()
ja mensen werven. Maak mooie antrekkelijke topics. Het enige wat er nu zo beetje staat gaat over mobiele telefoons. Vind ik niet echt GAD waardigquote:Op woensdag 13 april 2005 23:47 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik doe? Ik kom elke dag in GAD, lul dit topic vol en open topics in GAD...
Tja, allemaal leuk en aardig. Maar als ik 30 minuten naar het kleine schermpje tuur, zie ik al beginnende sterretjes..quote:Op woensdag 13 april 2005 23:50 schreef Geqxon het volgende:
Wat vind jij van telefoons waar je films op kan kijken Timmy?
daar heb je mobiele DVD spelers voor.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:50 schreef Geqxon het volgende:
Wat vind jij van telefoons waar je films op kan kijken Timmy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |