abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 maart 2005 @ 23:52:18 #1
72094 mwvdlee
Absolute beginner
pi_25870164
Voor degene die een PocketPC PDA hebben heb ik een klein programmaatje gemaakt waarmee je je witbalans kan instellen; het toont een vol scherm met één kleur die je kan instellen van wit naar zwart over één as en warm naar donker (grijs in het midden) over de andere as door met de stylus te bewegen. Er zijn ook wat standaard instellingen.

Hier te downloaden (Alleen ARM processors momenteel en fullscreen optie werkt nog niet):
http://www.vanderlee.com/wb/wb_alpha.zip
Uitpakken en het progje kopiëren naar je PDA, vervolgens in de File Explorer klikken.
Het is nog niet bepaald "af" maar is in bruikbare staat.

Geen idee of het heel goed werkt voor jullie, waarschijnlijk werkt het op een ontspiegeld LCD (duurdere PDA's) wat beter dan op een basale LCD maar als het nuttig is voor jullie wil ik het graag weten, als het niet nuttig is ook, dan kan ik het wellicht verbeteren.

Overigens zijn er ook wat gratis tools te krijgen waarmee e.e.a. berekent kan worden voor zowel analoge als digitale fotografie. Ben ff de maker kwijt maar als je even zoekt op internet heb je het zó gevonden.
pi_25875370
Cool Ik link even naar diit topic vanuit GAD, daar zitten een heleboel PocketPC-gebruikers, en vast ook wel wat fotografen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')