Behalve als die kriebel in je neus zit en de nies niet wil komen en je er onwijs lijp bij gaat lopen kijken en iedereen je uit gaat lachenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:06 schreef Roi het volgende:
Ach na een tijdje geeft dat niezen ook wel een lekker gevoel![]()
![]()
Ja das waar, en na een tijdje wordt het ook wel irritant maar tochquote:Op zondag 8 mei 2005 09:46 schreef Nijna het volgende:
[..]
Behalve als die kriebel in je neus zit en de nies niet wil komen en je er onwijs lijp bij gaat lopen kijken en iedereen je uit gaat lachen. Niezen zelf is heerlijk
, geeft even opluchting ...
Ik vind niezen heerlijk, vooral een aantal keer achter elkaarquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:06 schreef Roi het volgende:
Ach na een tijdje geeft dat niezen ook wel een lekker gevoel![]()
![]()
1 keer niezen is idd wel lekker, maar als ik geen medicijnen slik loopt het soms echt de spuigaten uit. Dan nies ik heel mijn strot en neus schraal.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind niezen heerlijk, vooral een aantal keer achter elkaarDan voel ik me ineens een stuk rustiger, meer relaxed.. Wel vervelend is als de nies maar niet komt ja
Heel rot is dat..als ik in de kas ga werken dan kan ik net zo goed gewoon gewoon tissues in m'n neus proppen, zo erg loopt het eruit (ja hallo, 4 uur lang tussen de planten zitten!quote:Op zondag 8 mei 2005 20:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
1 keer niezen is idd wel lekker, maar als ik geen medicijnen slik loopt het soms echt de spuigaten uit. Dan nies ik heel mijn strot en neus schraal.
Plak op de laatste strip van je tabletten een briefje: "herhalingsrecept aanvragen!"quote:Op maandag 2 mei 2005 14:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mn medicijnen zijn op. heb vandaag herhlingsrecept gevraagd en medicijnen liggen pas morgen klaar. lekker. 3 dagen zonder medicijnen
Bij mij helpt je gezicht wassen als je thuis komt van werk (of school) en savonds voor het slapen douchen meestal wel om brandere ogen en jeuk etc wat terug te dringen.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:55 schreef Muck het volgende:
Ik heb het ook al best lang. Waarvan weet ik helaas niet precies, maar ik vermoed dat het van de pluisjes van wilgen komt.
Brandende ogen, gek van de jeuk aan mijn neus en niezen. Dat laatste vooral 's nachts![]()
Brandende ogen is vooral lastig omdat ik lenzen draag.
Ik heb een tijdje Pollinosan van Vogel gebruikt, en was daar redelijk tevreden over.
Op het moment gebruik ik niks, maar het is nu ook (nog) niet zo erg als anders
straks eens proberen dan....quote:Op maandag 9 mei 2005 20:05 schreef PS het volgende:
[..]
Bij mij helpt je gezicht wassen als je thuis komt van werk (of school) en savonds voor het slapen douchen meestal wel om brandere ogen en jeuk etc wat terug te dringen.
Ik heb een mailing gehad van de fabrikant. De indicatie is uitgebreid tot "astma met seizoensgebonden allergische rhinitis". Het is dus voor mensen met asthma en hooikoorts en niet voor alleen hooikoorts.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:01 schreef mcsluis het volgende:
In de telegraaf stond een medicijn tegen hooikoorts, Genaamd Singulair. Schijnt te werken tegen hooikoorts en astma. Heeft iemand hier al ervaringen mee?
Ja, dat werkt heel goed. Zolang je die stekker met die rode lampjes in je neus hebt, durf je niet buiten te komen en heb je dus minder last van hooikoorts.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:54 schreef Scarecrow het volgende:
kent iemand dit apparaatje? (de bionase)
je moet de "stekker" in je neus doen...en dan heb je na een tijdje nergens meer last van!
klinkt mij te mooi om waar te zijn maar goed....
hij kost rond de 60/80 euro, dus ik wacht eerst de eventuele ervaringen af...
[afbeelding]
Ja, mijn nichtje van 6 maanden heeft het ook.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:09 schreef Anitra het volgende:
Ik hoor veel mensen over hooikoorts als boven de 10 zijn. Maar mijn vraag is of er hooikoorts kan voorkomen onder de 1 jaar. Mijn zoon is nl de afgelopen week bij mijn vriendin geweest in den haag, dus strand lucht en weinig weiland. Eenmaal thuis gekomen was het binnen 5 minuten raak. Rooie ogen, niezen en een heleboel zooi uit zijn neus. Gelijk weer vlekjes over zijn lichaam. Dus nu hebben we een vermoeden dat het hooikoorts kan zijn. Maar kan dat wl bij zulke jonge kinderen?
Voor mede-oralgen-gebruikers zie dit topic: Kent iemand de methode van Oralgen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:26 schreef Wallie23 het volgende:
Ha Luitjes ik ben nieuw hier
Heb Helaas ook nogal heftig last van hooikoorts (graspollen).Ben sinds 1,5 jaar met een desensibilisatiekuur bezig (Oralgen). Wie heeft hier ook ervaring mee ?Daarnaast gebruik ik Flixonase en Xyzal ook buiten het hooikoorts seizoen. Heb vandaag voor het eerst dit jaar erg last
Hoofdpijn die niet weggaat , branderige ogen af en toe jeukende ogen en erg moe![]()
![]()
Ja, Rhinocort!! (budesonide)quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:53 schreef 9christensen het volgende:
Ik heb eigenlijk (nog) nergens last van, behalve heb ik altijd de neus dicht zitten als ik wakker word en overdag moet ik ook vaak snuiten. Is daar nog een goed middel tegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |