Een desensibillisatiekuur is met injecties, dit(wat ik doe) word via de tong opgenomenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:04 schreef longinus het volgende:
Ik heb ook eens zo'n desensibilisatie gehad via de dokter. Het is niet helemaal weg maar aanzienlijk minder
zoals?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:12 schreef BRITTJE het volgende:
[..]
Ik krijg nu alleen allerlei nare bijverschijnselen van en daar ben ik niet blij mee
Jeuk in mijn mond/keel, snotterige neus, brandende ogen,allergische reactie op voeding zoals paprika. Gewoon hooikoorts in de herfst dus (muv die paprika)quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:11 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
zoals?
hm..quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:15 schreef BRITTJE het volgende:
[..]
Jeuk in mijn mond/keel, snotterige neus, brandende ogen,allergische reactie op voeding zoals paprika. Gewoon hooikoorts in de herfst dus (muv die paprika)![]()
Ik hoefde niets bij te betalenquote:Wordt het overigens vergoed door de verzekering of moet je bijbetalen?
Als hij nu last heeft van hooikoorts is er denk ik wat anders aan de handquote:Op woensdag 17 november 2004 13:51 schreef So_Addictive het volgende:
Mijn broertje heeft het ook gedaan, het hielp wel, maar die eikel was te lui om het vol te houden
Dus nu heeft hij weer last van hooikoorts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |