abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50152532
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 08:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Inderdaad. Hij zal dus waarschijnlijk wel naar feyenoord gaan. Hopelijk kan Ajax hem weer voor een mooi bedrag verkopen dan. Al baal ik er ontzettend van dat hij weggaat. Vind hem een geniale speler. Ben trouwens wel benieuwd hoe hij in rotterdam ontvangen wordt. Is deze neus wel welkom?
Pfff, ze moeten niet zeuren; Perez is voor iedere ploeg een aanwinst
plus dat hij daar ook een gezellig rijtje ex-AZ'ers tegenkomt....
pi_50152554
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 08:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Inderdaad. Hij zal dus waarschijnlijk wel naar feyenoord gaan. Hopelijk kan Ajax hem weer voor een mooi bedrag verkopen dan. Al baal ik er ontzettend van dat hij weggaat. Vind hem een geniale speler. Ben trouwens wel benieuwd hoe hij in rotterdam ontvangen wordt. Is deze neus wel welkom?
Feyenoord heeft maar weinig te makken, daar ga je nooit miljoenen winst op maken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_50152586
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 08:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Pfff, ze moeten niet zeuren; Perez is voor iedere ploeg een aanwinst
plus dat hij daar ook een gezellig rijtje ex-AZ'ers tegenkomt....
Tja, je weet hoe ze daar zijn he

Hij komt ook in een gezellig rijtje ex-Ajacieden hoor
pi_50152597
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 08:33 schreef Suijk het volgende:

[..]

Feyenoord heeft maar weinig te makken, daar ga je nooit miljoenen winst op maken.
Dat weet ik. Maar het is Ajax ook gelukt de schade bij Charisteas redelijk beperkt te houden.
  woensdag 6 juni 2007 @ 08:46:05 #255
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50152740
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 08:33 schreef Suijk het volgende:

[..]

ruilen tegen het duo Timmer en Angelos vind ik wel een optie.

Maar wat mij betreft is Kenneth welkom mits behalve hij niet meer gaat lopen zeiken als dr een zwarte grens is
pi_50152836
Perez word wel geaccepteerd? Vaag hoor
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 6 juni 2007 @ 09:02:29 #257
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50153028
die voegt wat toe, Angelos voegt niks toe. Denk dat dat een verschil is.
pi_50153043
Op zich wel grappig dat in het bericht staat dat Kenneth wacht op wie de nieuwe trainer wordt. Het lijkt me toch meer dat Feyenoord met een evt. nieuwe trainer eerst gaat kijken met wie en hoe hij zijn team zal willen versterken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_50153053
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 09:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Destijds ging het erover dat Harry een "kankerjood" was, dat is Perez ook
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_50153080
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 09:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Die andere 10 die in de basis staan voegen ook niks toe
pi_50153182
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 08:52 schreef denthemen het volgende:
De wanhoop is groot in Rotterdam zuid.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_50153786
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 08:52 schreef denthemen het volgende:
Vorig jaar verkocht Feyenoord Kuijt voor 16 miljoen. In de media gingen geruchten rond dat Vagner Love zou komen. Maar op de deadline kwam Feyenoord met een afdankertje aanzetten waar niemand vertrouwen in had.
pi_50153874
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 09:36 schreef Snatsie het volgende:

[..]

Vorig jaar verkocht Feyenoord Kuijt voor 16 miljoen. In de media gingen geruchten rond dat Vagner Love zou komen. Maar op de deadline kwam Feyenoord met een afdankertje aanzetten waar niemand vertrouwen in had.
Vagner Love is geen afdankertje?
pi_50154018
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 09:39 schreef Longmen het volgende:

[..]

Vagner Love is geen afdankertje?
Niet bepaalt toch? Hij heeft vorig jaar een aantal wedstrijden met het Braziliaanse elftal mee mogen doen.
pi_50154028
Gisteren en afgelopen vrijdag ook.
pi_50154181
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 09:44 schreef Snatsie het volgende:

[..]

Niet bepaalt toch? Hij heeft vorig jaar een aantal wedstrijden met het Braziliaanse elftal mee mogen doen.
Ja, maar dat mag Afonso Alves ook
pi_50154233
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 09:44 schreef Snatsie het volgende:

[..]

Harry is europees kampioen geworden en maakte de winnende in de finale
pi_50154433
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 09:51 schreef Longmen het volgende:

[..]

Harry is europees kampioen geworden en maakte de winnende in de finale
Bij Brazilie heeft Love concurentie van Adriano, Robinho, Ronaldo en Alves (ik ken er ook nog wat vergeten zijn).
Charisteas heeft bij Griekeland concurentie van ene Popudopulos
pi_50154584
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 09:58 schreef Snatsie het volgende:

[..]

Bij Brazilie heeft Love concurentie van Adriano, Robinho, Ronaldo en Alves (ik ken er ook nog wat vergeten zijn).
Dat maakt niet uit Harry heeft een grote prijs gwonnen en een grote inbreng gehad. En je hebt het hier over afdankertjes n.a.v. zn kwaliteiten de afgelopen jaren. Ik vind die Love ook niets bijzonders. Denk zelfs dat Harry beter bij 010 past....
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:32:41 #270
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50157312
Angelos past 0,0 in Rotterdam want WIJ (het publiek dus) moeten hem aansporen te jagen want uit zichzelf doettie geen zier!!
pi_50166924
quote:

[..]

Griekenland heeft de topscorer van de Bundesliga....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_50167830
Perez gewoon aan z'n contract houden.
pi_50170973
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:13 schreef Radegast het volgende:
Want een trainer die het niet in een speler ziet zitten en een speler die vaste prik op de bank zit is een goede combinatie? .
pi_50171020
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:13 schreef Radegast het volgende:
Vanuit Ajax-oogpunt kun je hem het best aan Feyenoord slijten.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50172562
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:51 schreef methodmich het volgende:

[..]

Griekenland heeft de topscorer van de Bundesliga....
En Nederland die van Spanje
pi_50172677
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 17:55 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Want een trainer die het niet in een speler ziet zitten en een speler die vaste prik op de bank zit is een goede combinatie? .
Ging dit seizoen prima.
pi_50172835
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Angelos past 0,0 in Rotterdam want WIJ (het publiek dus) moeten hem aansporen te jagen want uit zichzelf doettie geen zier!!
Haha, en Perez gaat wel voorop in de strijd..

Onruststoker die Perez heppie niks aan.
"..and in my brain it's going wrong.."
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:40:52 #278
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_50174326
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 18:56 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ging dit seizoen prima.
Haha, zo kan je het ook bekijken.

Als we 'm verpatsen het liefst naar het buitenland, en niet naar PSV/AZ/Feyenoord.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:42:15 #279
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50177183
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:01 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Haha, en Perez gaat wel voorop in de strijd..

Onruststoker die Perez heppie niks aan.
Voetballend heb je er wellicht wat aan maar idd die strijd vrees ik ook en onrust neemtie vaak mee!!
pi_50180214
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 17:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

Vanuit Ajax-oogpunt kun je hem het best aan Feyenoord slijten.
Daar is dan ook al het positieve mee gezegd. Het blijft natuurlijk een geweldige speler al zet je hem links achter bij wijze van spreken dan nog voegt hij wat toe voetballend gezien.
pi_50180257
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:42 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Voetballend heb je er wellicht wat aan maar idd die strijd vrees ik ook en onrust neemtie vaak mee!!
Ik denk dat Da Guzman wel naar Ajax verhuist en het feyenoord zo minder geld gaat kosten..anders kunnen ze Perez niet betalen.
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:52:46 #282
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_50180369
quote:

[..]

Of je vergeet even de topscorer uit de bundesliga (Gekas) en Samaras. .
Salpiggidis en Papadopoulos ook.
-
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:57:08 #283
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_50180607
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:50 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik denk dat Da Guzman wel naar Ajax verhuist en het feyenoord zo minder geld gaat kosten..anders kunnen ze Perez niet betalen.
Tuurlijk niet. De Guzman is een veelvoud waard tov Perrez.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_50192116
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:57 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. De Guzman is een veelvoud waard tov Perrez.
Voor Feyenoord op dit moment absoluut niet.
pi_50219892
quote:
PSV en Feyenoord strijden om Perez
Door SJOERD MOSSOU en CHRIS VAN NIJNATTEN

ROTTERDAM - Zolang Feyenoord wacht op het ja-woord van de beoogde trainer Bert van Marwijk, blijft het voor de Rotterdammers schipperen op de transfermarkt.

Feyenoord jaagt op Kenneth Perez, maar ook PSV maakt serieus werk van de Ajacied. PSV wil snel zaken doen met Ajax en Kenneth Perez. De Eindhovense club heeft zich al gemeld in Amsterdam en hoopt op een spoedig akkoord over de Deense aanvaller, die wil en mag vertrekken bij Ajax.

Ook Feyenoord wil Perez dolgraag presenteren als versterking voor komend seizoen, maar de Rotterdamse club heeft voorlopig niet veel méér te bieden dan de wachtkamer. Zolang er geen nieuwe trainer is, wordt de toekomst in de Kuip omringd door vraagtekens.

Perez heeft de interesse van beide clubs in beraad en legt dezer dagen de voor- en nadelen naast elkaar. PSV speelt Champions League én beschikt over een sterke selectie, maar in Eindhoven is de Deen allerminst verzekerd van een basisplaats.

Dat Perez moeite heeft met een rol op het tweede plan, bleek afgelopen seizoen in Amsterdam. Zijn rendement bij Ajax was uitstekend, maar de voetballer past niet in de voetbalvisie van trainer Henk ten Cate en was dit seizoen vooral invaller. Een forse teleurstelling voor Perez, die vorige zomer voor zo’n 2,4 miljoen euro overkwam van AZ.

Bij Feyenoord is de 32-jarige aanvaller wél zo goed als verzekerd van een hoofdrol. De Rotterdamse club ziet in Perez een belangrijke pijler onder een gerenoveerde selectie, die dringend behoefte heeft aan ervaring en individuele kwaliteit. Dat perspectief prikkelt de Deen, maar reden tot twijfel is er ook volop. Want welke garanties zijn er dat Feyenoord er op korte termijn weer bovenop komt? En welke trainer gaat de wederopbouw in gang zetten?

Al ruim een week wacht de top van Feyenoord op het ‘jawoord’ van Bert van Marwijk. ,,Er moeten,’’ zo zei financieel directeur Onno Jacobs gistermiddag, ,,nog enkele belangrijke zaken afgewikkeld worden. Alleen daarop is nog het wachten.

Jacobs wilde niet bevestigen welke ‘belangrijke zaken’ het betreft. ,,Het gaat in ieder geval niet over de persoonlijke financiële wensen van Van Marwijk,’’ zo wilde hij wel kwijt. ,,Daar zijn we allang uit.’’

Op dit moment wordt er door de beleidsbepalers van Feyenoord alles aan gedaan om aan de resterende verlangens van Van Marwijk te voldoen. Het gaat hier voornamelijk om toezeggingen over versterking van de selectie en de samenstelling van de technische staf. Officieel wil Feyenoord dat laatste niet bevestigen.

,,De media slaan daar een slag naar, maar op die details gaan we niet in. We zijn gewoon erg ons best aan het doen om ervoor te zorgen dat Bert van Marwijk haast geen ‘nee’ meer kan zeggen. Laat ik het daar op houden. Er is ons veel aan gelegen om deze trainer zo snel mogelijk te kunnen presenteren. Niet alleen omdat we aan de slag moeten voor het seizoen ‘07/’08. In feite wordt daar al hard voor gewerkt. Maar het is ook omdat we hem gewoon graag willen. Hij past in het profiel dat we voor deze functie maakten en van dat specifieke kaliber zijn er gewoon niet zo veel mensen beschikbaar. Vandaar dat Feyenoord zo zijn best doet voor Van Marwijk,’’ aldus Jacobs.

In een gedroomd scenario presenteert Feyenoord in korte tijd Van Marwijk, Perez en Roy Makaay, maar die route begint hoe dan ook bij een nieuwe trainer. Nog los van de vraag of een speler van het kaliber Makaay haalbaar is voor de Rotterdammers. Met een relatief lage vraagprijs is Perez dat wél. Ook omdat Ajax in principe liever zaken doet met Feyenoord dan met directe concurrent PSV.

Over een uiterste datum waarop Feyenoord zekerheid wil hebben van Van Marwijk, wilde Jacobs niets zeggen. ,,Dat heeft weinig zin. Iedereen met interesse in Feyenoord kan weten dat we haast hebben. De selectie voor het volgend seizoen moet rond gemaakt worden, om maar eens wat te noemen. Nu is de periode dat er wat dat betreft beslissingen vallen. Daarbij heb je als Feyenoord je nieuwe trainer gewoon nodig.’’
pi_50221115
Interessant...
  vrijdag 8 juni 2007 @ 00:04:32 #287
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_50222630
Feyenoord wint om de doodsimpele reden, bij PSV belandt hij resoluut op de bank, Feyenoord kan hem een basisplaats garanderen..
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_50320218
quote:
Perez: voor drie jaar naar PSV
Door PETER VAN DUYL SJOERD MOSSOU

EINDHOVEN/AMSTERDAM - Kenneth Perez tekent deze week een driejarig contract bij PSV. De bijna 33-jarige Deen is persoonlijk akkoord met de landskampioen; PSV en Ajax zijn dicht bij een sluitende afspraak over de transfersom. Perez speelde één jaar in Amsterdam, maar mag na een voor hem teleurstellend jaar vertrekken. Omdat de deal nog niet volledig rond is, maken ze bij PSV nog wel een voorbehoud over de komst van Perez. Toch is ook technisch manager Stan Valckx optimistisch.

,,Kenneth heeft zijn voorkeur uitgesproken, maar wij zijn nog wel in gesprek met Ajax,’’ zegt Valckx. ,,Je weet nooit of dat tot problemen leidt. Natuurlijk weten wij wat Ajax wil, we hopen binnen een paar dagen duidelijkheid te geven.’’

De Deense aanvaller mocht zich ook verheugen in de belangstelling van Feyenoord. Perez was wel enthousiast over het verhaal van de Rotterdamse clubleiding, maar uiteindelijk vond hij het risico te groot dat succes bij Feyenoord uitblijft.

De speler viel onder meer voor de status van PSV en de verleidingen van de Champions League. Ook in Rotterdam kon Perez voor drie jaar tekenen.

Voordat Perez zijn jawoord aan PSV gaf, had hij een uitgebreid onderhoud met trainer Ronald Koeman. Dat gesprek gaf hem het gevoel waarnaar hij op zoek was. Perez wil niet nog een jaar als wisselspeler door het leven en is ervan overtuigd dat hij bij PSV een beter jaar gaat beleven dan de voorbije maanden in Amsterdam.

Het is de bedoeling dat Perez in Eindhoven linkerspits wordt, incidenteel zal hij ook als voorste middenvelder spelen. Het lijkt er dus op dat PSV van plan is om na de zomer met drie aanvallers te beginnen. Voorin heeft Perez concurrentie van Jefferson Farfán, Arouna Koné, Danko Lazovic en het Braziliaanse supertalent Jonathan Reis.

,,We wilden,’’ zegt Valckx, ,,sowieso vier topaanvallers hebben. Lazovic komt binnen met een schorsing en in januari zijn we ook Koné een paar weken kwijt door de Afrika Cup. Lazovic is een echte spits, maar zowel Perez, Farfán als Koné kan op meerdere posities uit de voeten. Als we er met Ajax uitkomen, zijn we zeer tevreden.’’
pi_50422416
Ook al is hij beter dan Mendez en multi-functioneel maar ik hoop niet dat hij naar PSV gaat en zeker niet voor 3 jaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 13 juni 2007 @ 20:02:29 #290
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_50422699
Is 't nu al rond, er was toch een kink in de kabel begreep ik?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_50442348
Ajax en PSV zijn er nog niet uit. Ik denk dat Ajax de hoofdprijs wil hebben, en daarom een beetje tegen werkt. Maar zal binnenkort wel rond zijn.
pi_50475882
quote:
Ajax woedend op Kenneth Perez
door onze Telesportredactie

AMSTERDAM - De Ajax-top heeft woedend gereageerd op de uitlatingen die de manager van Kenneth Perez, de Deen Karsten Aabrink, gisteren in TELESPORT deed en waarin hij trainer Henk ten Cate ervan beschuldigde de transfer van de middenvelder naar PSV te blokkeren.
Foto: DIJKSTRA BV

De Ajax-coach: "Het grote zwartepietenspel is nu dus aan de gang. Die man vertelt echt de grootste onzin. Vlak voor m'n vakantie heb ik nota bene nog een gesprek met Perez gehad, waarin ik aangegeven heb dat hij wat mij betreft onder dezelfde voorwaarden bij Ajax kan blijven. En als ik zie hoeveel wedstrijden hij dit seizoen gespeeld heeft, dan is hij er niet bepaald slecht vanaf gekomen. Als hij bij de directie daarna toch aangeeft weg te willen, dan is het verder zijn zaak en die van de directie. Daar sta ik helemaal buiten. Waar hij dan eventueel naartoe gaat, interesseert me daarom ook helemaal niets."

De Amsterdamse algemeen directeur Maarten Fontein bevestigt de lezing van Henk ten Cate. "Ik heb met verbazing de uitlatingen van die manager gelezen. Het is bij Ajax zo dat niet de trainer, maar de directie beslist of een speler al dan niet wordt verkocht. Het klopt dat Perez van ons niet weg hoeft, maar zelf weg wil. Dat zijn manager nu suggereert dat Henk ten Cate zijn transfer naar PSV tegenhoudt, is klinkklare nonsens. Het is Perez zelf die ten aanzien van PSV en Feyenoord nu al vier keer zijn mening heeft veranderd. Bovendien is hij degene die van zijn nog doorlopende contract afwil. Daarom hebben wij ook het recht om te bepalen voor welk bedrag het contract moet worden afgekocht en niet Perez en zijn manager. Daar draait het momenteel om en niets anders."
quote:
Met Ajax heeft Feyenoord overeenstemming over de transfersom voor Perez van bijna twee miljoen euro, maar de speler geeft de voorkeur aan PSV dat slechts een half miljoen euro biedt.
pi_50475893
Ten Cate heeft zijn emoties weer eens niet in bedwang, schiet je lekker wat mee op Henk

Ga zo door
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50475906
Dat wordt nog een hele soap zo. Bij Ajax wordt het sowieso niet meer wat. PSV zal het niet worden als ze maar een half miljoen bieden.
That's all folks!
pi_50475912
Tuurlijk wel, Ten Cate werkt ook lekker goed mee
pi_50475927
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 08:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat wordt nog een hele soap zo. Bij Ajax wordt het sowieso niet meer wat. PSV zal het niet worden als ze maar een half miljoen bieden.
En ik denk ook niet dat Feyenoord hem nu wil, nadat hij zo zijn voorkeur voor PSV uitsprak.
pi_50475946
En terugkeren naar Ajax zal er ook niet in zitten na de snuggere actie van Ten Cate
pi_50475948
Feyenoord misschien wel, maar de achterban waarschijnlijk niet. Al kan Bert het wel weer verkopen aan het legioen denk ik. Kwaliteit boven andere zaken.
That's all folks!
pi_50475994
Valkx lacht zich rot nu in elk geval en die gaat natuurlijk het bod nog niet met een euro verhogen
pi_50476035
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 08:09 schreef sjimz het volgende:

[..]

En ik denk ook niet dat Feyenoord hem nu wil, nadat hij zo zijn voorkeur voor PSV uitsprak.
Ik denk dat Feyenoord dolgelukkig mag zijn als Perez zou komen. Die zijn blij met elke kwalitatieve aanvulling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')