Pfff, ze moeten niet zeuren; Perez is voor iedere ploeg een aanwinstquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Inderdaad. Hij zal dus waarschijnlijk wel naar feyenoord gaan. Hopelijk kan Ajax hem weer voor een mooi bedrag verkopen dan. Al baal ik er ontzettend van dat hij weggaat. Vind hem een geniale speler. Ben trouwens wel benieuwd hoe hij in rotterdam ontvangen wordt. Is deze neus wel welkom?
Feyenoord heeft maar weinig te makken, daar ga je nooit miljoenen winst op maken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij zal dus waarschijnlijk wel naar feyenoord gaan. Hopelijk kan Ajax hem weer voor een mooi bedrag verkopen dan. Al baal ik er ontzettend van dat hij weggaat. Vind hem een geniale speler. Ben trouwens wel benieuwd hoe hij in rotterdam ontvangen wordt. Is deze neus wel welkom?
Tja, je weet hoe ze daar zijn hequote:Op woensdag 6 juni 2007 08:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Pfff, ze moeten niet zeuren; Perez is voor iedere ploeg een aanwinst
plus dat hij daar ook een gezellig rijtje ex-AZ'ers tegenkomt....
Dat weet ik. Maar het is Ajax ook gelukt de schade bij Charisteas redelijk beperkt te houden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Feyenoord heeft maar weinig te makken, daar ga je nooit miljoenen winst op maken.
ruilen tegen het duo Timmer en Angelos vind ik wel een optie.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Feyenoord heeft maar weinig te makken, daar ga je nooit miljoenen winst op maken.
Destijds ging het erover dat Harry een "kankerjood" was, dat is Perez ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:02 schreef TJDoornbos het volgende:
die voegt wat toe, Angelos voegt niks toe. Denk dat dat een verschil is.
Die andere 10 die in de basis staan voegen ook niks toequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:02 schreef TJDoornbos het volgende:
die voegt wat toe, Angelos voegt niks toe. Denk dat dat een verschil is.
De wanhoop is groot in Rotterdam zuid.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:52 schreef denthemen het volgende:
Perez word wel geaccepteerd? Vaag hoor
Vorig jaar verkocht Feyenoord Kuijt voor 16 miljoen. In de media gingen geruchten rond dat Vagner Love zou komen. Maar op de deadline kwam Feyenoord met een afdankertje aanzetten waar niemand vertrouwen in had.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:52 schreef denthemen het volgende:
Perez word wel geaccepteerd? Vaag hoor
Vagner Love is geen afdankertje?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:36 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Vorig jaar verkocht Feyenoord Kuijt voor 16 miljoen. In de media gingen geruchten rond dat Vagner Love zou komen. Maar op de deadline kwam Feyenoord met een afdankertje aanzetten waar niemand vertrouwen in had.
Niet bepaalt toch? Hij heeft vorig jaar een aantal wedstrijden met het Braziliaanse elftal mee mogen doen.quote:
Ja, maar dat mag Afonso Alves ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:44 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Niet bepaalt toch? Hij heeft vorig jaar een aantal wedstrijden met het Braziliaanse elftal mee mogen doen.
Harry is europees kampioen geworden en maakte de winnende in de finalequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:44 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Niet bepaalt toch? Hij heeft vorig jaar een aantal wedstrijden met het Braziliaanse elftal mee mogen doen.
Bij Brazilie heeft Love concurentie van Adriano, Robinho, Ronaldo en Alves (ik ken er ook nog wat vergeten zijn).quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:51 schreef Longmen het volgende:
[..]
Harry is europees kampioen geworden en maakte de winnende in de finale![]()
Dat maakt niet uit Harry heeft een grote prijs gwonnen en een grote inbreng gehad. En je hebt het hier over afdankertjes n.a.v. zn kwaliteiten de afgelopen jaren. Ik vind die Love ook niets bijzonders. Denk zelfs dat Harry beter bij 010 past....quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:58 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Bij Brazilie heeft Love concurentie van Adriano, Robinho, Ronaldo en Alves (ik ken er ook nog wat vergeten zijn).
Charisteas heeft bij Griekeland concurentie van ene Popudopulos![]()
Griekenland heeft de topscorer van de Bundesliga....quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:58 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Bij Brazilie heeft Love concurentie van Adriano, Robinho, Ronaldo en Alves (ik ken er ook nog wat vergeten zijn).
Charisteas heeft bij Griekeland concurentie van ene Popudopulos![]()
Want een trainer die het niet in een speler ziet zitten en een speler die vaste prik op de bank zit is een goede combinatie?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:13 schreef Radegast het volgende:
Perez gewoon aan z'n contract houden.
Vanuit Ajax-oogpunt kun je hem het best aan Feyenoord slijten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:13 schreef Radegast het volgende:
Perez gewoon aan z'n contract houden.
En Nederland die van Spanjequote:Op woensdag 6 juni 2007 15:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Griekenland heeft de topscorer van de Bundesliga....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |