Hm, dat heb ik nooit echt gekeken. Wellicht heb je gelijk.quote:Nou, in zijn programma steekt Harry Mens zijn rechtse politieke voorkeur niet onder stoelen of banken.
"Jullie zijn niet rechts man, pussies, IK ben echt diehard hardcore rechts!'quote:Lachen! De enigste partij in Nederland die een beetje rechts is, begint net!
Of wou jij CDA en VVD rechts noemen?
Sterker nog, Witteman probeert nogal eens zijn eigen mening als het juiste werkelijksheidsbeeld te presenteren. Vervelend dat die Noten niet zo goed wilde meewerken maar Noten was dan weer van de eigen politieke familie... Misschien kan Geert Mak nog eens een Goebbelsvergelijking maken in een schotschriftje om de bevolking op dit sluipende mechanisme van gekleurde nieuwsvoorziening te wijzen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:33 schreef POLL het volgende:
Het probleem bij programma's als NOVA is de zelfingenomenheid van presentatoren. Doordat ze al langer in het vak zitten (Mingelen en vooral Witteman) hebben ze geen zelfreflectie meer. Witteman in het interview met Noten was bij NOVA daar een goed voorbeeld van. Witteman heeft een mening en valt daar steeds op terug, ookal werd die mening tegengeworpen door Noten. Ik denk dat daar de crux zit. In de zelfingenomenheid. De eigen mening die door een hoge eigendunk vastgeroest zit aan de interviewer. Zonde want met wat zelfkritiek kan je flexibeler en objectiever met de materie omgaan.
Je zoekt ook onderwerpen uit die de kijkers interessant vinden. Het lijkt mij dat kijkers van Nova het heel interessant vinden of zij in de toekomst ook Nova kunnen blijven kijken. Ik althans, vind dat als vaste Nova kijker wel interessant.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:30 schreef R_ON het volgende:
Nova is wel erg aan het navelstaren op het moment. Al dagen gaat het over het mogelijk verdwijnen van nova zelf. kweet niet of ik dat nu wel zo geslaagd vind, tis voor nu wel makkelijk, maar als je pretendeert objectief te zijn dan hoort daar ook de duur en aandacht voor een bepaald onderwerp bij.
Ik ben zo bang dat je gaat zeggen dat dit sarcastisch is bedoeld.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 03:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Iemand met een genuanceerde rechtse mening zou dat dus moeten doen. Iemand als pberends.
Het is natuurlijk idioot hoe de PO reageert op de plannen van het kabinet, NoVA (NOS/VARA) bestond al voordat NPS was opgericht en hetzelfde geldt voor Sesamstraat. De vrees dat NPS programma's zullen verdwijnen is dus nogal een zwak argument.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:58 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Je zoekt ook onderwerpen uit die de kijkers interessant vinden. Het lijkt mij dat kijkers van Nova het heel interessant vinden of zij in de toekomst ook Nova kunnen blijven kijken. Ik althans, vind dat als vaste Nova kijker wel interessant.
Daar betaal ik in ieder geval geen belasting voor.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Maar rechtse Fok!kers jullie hebben toch SBS6 actienieuws?
Nee dat moest er ook nog eens bijkomen. Voor inhoudelijke documantaires zoals die van NOVA, netwerk, andere tijden, etc vind ik het helemaal niet zo erg om wat te betalen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:48 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Daar betaal ik in ieder geval geen belasting voor.
Was het maar waar - die vrees is zeer gegrond.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:05 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk idioot hoe de PO reageert op de plannen van het kabinet, NoVA (NOS/VARA) bestond al voordat NPS was opgericht en hetzelfde geldt voor Sesamstraat. De vrees dat NPS programma's zullen verdwijnen is dus nogal een zwak argument.
Maar wel extra wc-papier.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:48 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Daar betaal ik in ieder geval geen belasting voor.
En waarom dan wel? Beide voorbeelden (Sesamstraat en NoVa) bestaan al wat langer dan de NPS, dus waarom zouden ze dan nu opeens niet meer kunnen bestaan zonder de NPS?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Was het maar waar - die vrees is zeer gegrond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |