abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 maart 2005 @ 13:33:33 #281
49894 POLL
Pathetisch
pi_25755927
Het probleem bij programma's als NOVA is de zelfingenomenheid van presentatoren. Doordat ze al langer in het vak zitten (Mingelen en vooral Witteman) hebben ze geen zelfreflectie meer. Witteman in het interview met Noten was bij NOVA daar een goed voorbeeld van. Witteman heeft een mening en valt daar steeds op terug, ookal werd die mening tegengeworpen door Noten. Ik denk dat daar de crux zit. In de zelfingenomenheid. De eigen mening die door een hoge eigendunk vastgeroest zit aan de interviewer. Zonde want met wat zelfkritiek kan je flexibeler en objectiever met de materie omgaan.
The Black Knight always triumphs!
  zaterdag 26 maart 2005 @ 14:36:09 #282
95608 Speth
Rorschach
pi_25757172
quote:
Nou, in zijn programma steekt Harry Mens zijn rechtse politieke voorkeur niet onder stoelen of banken.
Hm, dat heb ik nooit echt gekeken. Wellicht heb je gelijk.
quote:
Lachen! De enigste partij in Nederland die een beetje rechts is, begint net!

Of wou jij CDA en VVD rechts noemen?
"Jullie zijn niet rechts man, pussies, IK ben echt diehard hardcore rechts!'

Wat zou het uberhaubt uitmaken? We weten allemaal wat de standpunten van de verschillende partijen zijn, welk naamkaartje er dan op wil plakken is aan jou. Lijkt me niet echt relevant.
  zondag 27 maart 2005 @ 09:34:58 #283
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_25775291
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:33 schreef POLL het volgende:
Het probleem bij programma's als NOVA is de zelfingenomenheid van presentatoren. Doordat ze al langer in het vak zitten (Mingelen en vooral Witteman) hebben ze geen zelfreflectie meer. Witteman in het interview met Noten was bij NOVA daar een goed voorbeeld van. Witteman heeft een mening en valt daar steeds op terug, ookal werd die mening tegengeworpen door Noten. Ik denk dat daar de crux zit. In de zelfingenomenheid. De eigen mening die door een hoge eigendunk vastgeroest zit aan de interviewer. Zonde want met wat zelfkritiek kan je flexibeler en objectiever met de materie omgaan.
Sterker nog, Witteman probeert nogal eens zijn eigen mening als het juiste werkelijksheidsbeeld te presenteren. Vervelend dat die Noten niet zo goed wilde meewerken maar Noten was dan weer van de eigen politieke familie... Misschien kan Geert Mak nog eens een Goebbelsvergelijking maken in een schotschriftje om de bevolking op dit sluipende mechanisme van gekleurde nieuwsvoorziening te wijzen.
  maandag 28 maart 2005 @ 04:47:26 #284
117876 Riverpoet31
Iedere stap is vrede
pi_25799602
Een tip: je kan ook de telegraaf lezen voor wat tegenwicht.......Net als wetenschap, is journalistiek nooit objectief, de invalshoek / intentie van de maker, bepaalt het eindresultaat.....simpel
pi_28375228
Nova is wel erg aan het navelstaren op het moment. Al dagen gaat het over het mogelijk verdwijnen van nova zelf. kweet niet of ik dat nu wel zo geslaagd vind, tis voor nu wel makkelijk, maar als je pretendeert objectief te zijn dan hoort daar ook de duur en aandacht voor een bepaald onderwerp bij.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_28375818
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 00:30 schreef R_ON het volgende:
Nova is wel erg aan het navelstaren op het moment. Al dagen gaat het over het mogelijk verdwijnen van nova zelf. kweet niet of ik dat nu wel zo geslaagd vind, tis voor nu wel makkelijk, maar als je pretendeert objectief te zijn dan hoort daar ook de duur en aandacht voor een bepaald onderwerp bij.
Je zoekt ook onderwerpen uit die de kijkers interessant vinden. Het lijkt mij dat kijkers van Nova het heel interessant vinden of zij in de toekomst ook Nova kunnen blijven kijken. Ik althans, vind dat als vaste Nova kijker wel interessant.
lollig
pi_28375932
Alleen het feit al dat NOVA de veranderingen bij de PO behandelt als een gigantisch issue, zegt genoeg.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28375954
Ferry Mingelen = PvdA

What else is new?

De hele media zit er vol van.
  Moderator vrijdag 1 juli 2005 @ 02:20:18 #289
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_28377044
ach NOVA ... wat kan ik er nog over zeggen, ik houd er niet zo van

maar ik kijk het wel altijd, dan weet ik ook wat 'de andere kant' van de wereld vind
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 03:23:53 #290
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_28377612
Ik erger mij ook hier lichtelijk aan, een eigen programma in elkaar draaien gaat ook niet. Dan zou ik worden opgepakt voor het aanzetten tot geweld danwel haat tegen moslims, kunstenaars, links in het algemeen, maar in het bijzonder Ad Melkert en Job Cohen. Iemand met een genuanceerde rechtse mening zou dat dus moeten doen. Iemand als pberends.
pi_28377665
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 03:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Iemand met een genuanceerde rechtse mening zou dat dus moeten doen. Iemand als pberends.
Ik ben zo bang dat je gaat zeggen dat dit sarcastisch is bedoeld.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_28378097
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 00:58 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Je zoekt ook onderwerpen uit die de kijkers interessant vinden. Het lijkt mij dat kijkers van Nova het heel interessant vinden of zij in de toekomst ook Nova kunnen blijven kijken. Ik althans, vind dat als vaste Nova kijker wel interessant.
Het is natuurlijk idioot hoe de PO reageert op de plannen van het kabinet, NoVA (NOS/VARA) bestond al voordat NPS was opgericht en hetzelfde geldt voor Sesamstraat. De vrees dat NPS programma's zullen verdwijnen is dus nogal een zwak argument.
pi_28378243
Ach ja, NOVA. Zo objectief....

Eerst voert Clary Polak bij de VARA anderhalf uur lang oppositie tegen het beleid van minister Verdonk in een programma van 26000 gezichten, en een dag later presenteert ze weer vrolijk NOVA bij de oh zo neutrale NPS.

NOVA is de buikspreekpop van links Nederland en dat laten ze weten ook in hun verslaggeving.

(Voorbeeld)

Leni Riefenstahl had het ze niet nagedaan...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_28378472
Maar rechtse Fok!kers jullie hebben toch SBS6 actienieuws?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_28378499
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 08:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Maar rechtse Fok!kers jullie hebben toch SBS6 actienieuws?
Daar betaal ik in ieder geval geen belasting voor.
pi_28378539
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 08:48 schreef CeeJee het volgende:

[..]

Nee dat moest er ook nog eens bijkomen. Voor inhoudelijke documantaires zoals die van NOVA, netwerk, andere tijden, etc vind ik het helemaal niet zo erg om wat te betalen.

Maar het iets serieuzere programma van Harry Mensch op RTL5 dan?

Daarnaast is andere tijden ook nog wel eens kritisch over links hoor.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_28378745
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 08:05 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het is natuurlijk idioot hoe de PO reageert op de plannen van het kabinet, NoVA (NOS/VARA) bestond al voordat NPS was opgericht en hetzelfde geldt voor Sesamstraat. De vrees dat NPS programma's zullen verdwijnen is dus nogal een zwak argument.
Was het maar waar - die vrees is zeer gegrond.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 09:05:09 #298
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28378771
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 08:48 schreef CeeJee het volgende:

[..]

Maar wel extra wc-papier.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28378826
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 09:05 schreef popolon het volgende:

[..]

pi_28379473
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 09:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Was het maar waar - die vrees is zeer gegrond.
En waarom dan wel? Beide voorbeelden (Sesamstraat en NoVa) bestaan al wat langer dan de NPS, dus waarom zouden ze dan nu opeens niet meer kunnen bestaan zonder de NPS?
pi_28379490
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 09:05 schreef popolon het volgende:

[..]

Er zit ook nog een knop op je tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')