Oe, jammiequote:Op zondag 20 maart 2005 11:35 schreef Zabb het volgende:
[..]
Eerst stokbrood en olijfjes in een dip, als tapas zeg maar. Daarna heb ik champignons in een kruidensaus gehad, gegratineerd met kaas. Als hoofdgerecht heb ik een mexicaans gerecht gehad, een gehaktschotel met nachos en kaas! Was erg lekker!![]()
Ohja, hierna heb ik nog een chocokoffie (half chocomel, half koffie) gehad. Dat was ook best lekker!
*Toet checkt*quote:Op zondag 20 maart 2005 11:37 schreef clauwheee het volgende:
Wij zijn gister bijEsmee
Het is zo'n droppie en dr ouders geweest. Was erg gezellig!
quote:
*verontwaardigd*quote:Op zondag 20 maart 2005 12:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]Ja ben bang van wel, de camera hadden we niet bij ons...
![]()
k heb de koffie nog niet klaar staanquote:Op zondag 20 maart 2005 08:34 schreef Anitra het volgende:
Wow das idd een tongbreker daniman
Hier "druk" met spullen bij elkaar zetten voor een ritje Enschede vandaag. Voor het eerst alleen op stap met beide kindersBest spannend dus. Eerst ff langs het tuincentrum bloemetje kopen en dan Rick afzetten om vervolgens de lange rit te gaan maken.
Ja die had ik inderdaad ook ontdekt..maar nog geen resultaat.. thanxquote:Op zondag 20 maart 2005 22:29 schreef snoopy het volgende:
misschien is dit iets: http://www.knuffelkwijtsijt.nl/
Hey, welkom terugquote:Op zondag 20 maart 2005 13:27 schreef Karin het volgende:
Zow wij zijn weer terug van vakantie. Met een zwaar ziek kind vandaar dat ik nu pas achter de computer kruip
De vakantie was echt geweldigKan Rabbit Hill van Landal echt iedereen aanraden met kinderen! Wat een leuke speeltuinen, speelhal, zwembad en activiteiten. Helemaal gericht op kinderen, zo ontzettend leuk! Bram heeft ook genoten. 's Morgens naar de speelhal en 's middags lekker zwemmen. We zijn het park niet afgeweest, er was daar genoeg te doen. Zal zo wat foto's plaatsen in het fototopic en dan ga ik moed verzamelen om ruim een week bij te lezen.
Ja inderdaad, ik krijg er nu ook helemaal zin in. Was wel balen deze week, mijn familie (ouders, zus, en Esmeetje en dr ouders) gaan eind juni samen op vakantie naar Mallorca, wij zouden ook mee, maar nu kan het niet omdat Noca en ik dan in de laatste week van ons afstuderen zitten (als het goed is..). Is niet anders...ik gun hen het ook heel erg en heb gezegd dat ze geen rekening met ons hoefden te houden. Ik wil binnenkort maar es kijken of Nocaatje en ik een weekendje weg kunnen..we zijn al drie jaar niet meer op vakantie geweest inmiddels.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:56 schreef Luchtbel het volgende:
Wat is iedereen lekker vakantie aan het houden geweest
Vinnik ook, gewoon een weekend of lang weekend, en dan last minute boeken, zodat je weet watvoor weer het gaat worden!quote:Op maandag 21 maart 2005 12:02 schreef Luchtbel het volgende:
Ah joh, gewoon een paar dagen weg is in mijn ogen ook op vakantie hoor!
Tuurlijk!!quote:Op maandag 21 maart 2005 12:29 schreef clauwheee het volgende:
Als het mooi weer is kan Nederland ook heel mooi zijn miss_d!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |