Ja dat bedoel ik eigenlijk. Ik heb geen tijd om een lang weekend te houden!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:42 schreef clauwheee het volgende:
Whaha Zabb hoe bedoel je dat? Geen tijd? Pasen is eigenlijk niets bijzonders. Tenminste, voor mij niet. Ja, een lekker lang weekend
Ow ok op die manierquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:43 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik eigenlijk. Ik heb geen tijd om een lang weekend te houden!Ik moet nog zooveeel voor school doen! Wij doen trouwens ook nooit iets bijzonders met Pasen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:41 schreef jessie het volgende:
Wij hebben een schattig paasboompje van hout van de hema. Erg leuk. En nog leuker... Bo loopt overal te verkondigen dat we een kerststal hebben![]()
![]()
Hoe komt ze daar nou opquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:41 schreef jessie het volgende:
Bo loopt overal te verkondigen dat we een kerststal hebben![]()
![]()
Nee hoor, gewoon gekocht bij de Dekaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:36 schreef reni het volgende:
oh das ook leuk rewimo maak je die zelf?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:06 schreef rena het volgende:
Even een vraagje, wat kun je eigenlijk voor spelletjes doen met kinderen van 7 en 10?
Bij Hoogvliet zag ik ze gisteren ook (weet niet of je die in de buurt hebt?). Het zijn in principe gewone witte broodjes maar dan in de vorm van een haasje of haantje, en met oogjes van krenten. Het lijkt me dat gewone bakkers ze ook wel hebben.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:10 schreef reni het volgende:
[wij hebben hier geen deka enig idee waar je die dingen dan kan halen of hoe je ze maakt?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:33 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Miss Dynastie.. Ik wil je niet nog jaloerser maken, maar ik kreeg 9 van zulke takken (bijna elk een meter lang) en dat voor maar ¤ 2,50!!Exclusief versiering
ik voel me vandaag zelfs 180quote:
ik vond em leuk, voor vriendje had hij wel enger gemogen zei hij. ik vond de ontknoping wel verrassendquote:Op zondag 20 maart 2005 08:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe was de film lady-wrb?
Mooi zoquote:Op zondag 20 maart 2005 10:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vond em leuk, voor vriendje had hij wel enger gemogen zei hij. ik vond de ontknoping wel verrassend
Eerst stokbrood en olijfjes in een dip, als tapas zeg maar. Daarna heb ik champignons in een kruidensaus gehad, gegratineerd met kaas. Als hoofdgerecht heb ik een mexicaans gerecht gehad, een gehaktschotel met nachos en kaas! Was erg lekker!quote:Op zondag 20 maart 2005 11:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Leuk zabb! Wat hebbie gegeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |