abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25558950
Goedemorgen allemaal

Wat een lieve hondjes

Oeh, dat lijkt me lastig Rena, om een naam te verzinnen, veel succes en verzin maar een leuke

Nog 1 dagje school vandaag en dan lekker weekend

Alleen het weer wil nog niet echt meewerken hier
pi_25559074
Ha Rena, krijgen jullie ook een hondje?
Wij moeten nog een weekje wachten We hebben al weken gepraat over een naam, maar het gaat toch Ozzie worden (of Eddy of Teddy of Guus(t) of ... )

Ik ga 'm helemaal platknuffen, hoe ie ook heet
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_25559327
Er heeft iemand een steen gegooid door de zijruit van mijn auto!!!!!
Ik zag gisterenavond al allemaal kinderen lopen die stenen aan het gooien waren bij de parkeerplaats (want ze zijn hier (nog steeds) aan het breken!).
Mijn vriend kwam er net achter toen hij naar zijn werk ging!

Ik ben echt zooooo kwaaad!! Ik haaat het als mensen iets van iemand anders vernielen! Hoe moet ik nu straks naar school!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 18 maart 2005 @ 09:00:50 #54
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25559375
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 21:19 schreef Faja-Lobi het volgende:
Leuk he Rewimo. Die giraf heb ik gekocht toen ik zwanger was van haar en ik had daarvoor al een giraffentik en die heeft zij nu allemaal in haar bezit en ze is gek van die knisper giraf op de foto.
Volgens mij heb ik zoeentje aan mijn vader gegeven toen hij de vorige keer in het ziekenhuis lag. Ook deze keer is Raffi weer meegeweest Ik heb er zelf ook een paar op mijn bed zitten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 18 maart 2005 @ 09:02:27 #55
13151 crew  Rewimo
pi_25559386
Zabb, heb je wel aangifte gedaan? Wat een rotstreek zeg. En ik snap ook niet dat ouders zoiets maar toelaten. Schade is sowieso heel vervelend, maar voor hetzelfde geld krijgt iemand een steen tegen zijn hoofd.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 18 maart 2005 @ 09:07:18 #56
81992 Githa
pi_25559438
ik geloof dat je wel aangifte moet doen anders krijg je niet eens iets terug van de verzekering.

Ongelukjes gebeuren maar wat ik niet snap is dat mensen dan niet even een briefje achter laten ofzo.
Vervelende start van de dag zabb .... kun je niet een stuk karton op het raam plakken en dan het raam gewoon ter plekken op school laten maken ? .... veel bedrijven komen daarvoor naar je toe.
pi_25559485
Nou lekker dan Zabb. Wat een klotenstreek! Aangifte doen hoor!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_25559519
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 09:02 schreef Rewimo het volgende:
Zabb, heb je wel aangifte gedaan? Wat een rotstreek zeg. En ik snap ook niet dat ouders zoiets maar toelaten. Schade is sowieso heel vervelend, maar voor hetzelfde geld krijgt iemand een steen tegen zijn hoofd.
Ik heb nu eerst de verzekering gebeld. Vanavond komen ze er al een nieuwe ruit inzetten! Ik heb alleen nog geen vervangend vervoer geregeld. Misschien kan ik dat ook nog wel regelen.

Ik ga nog wel aangifte doen hoor!
pi_25559629
Nou vervangend vervoer kan dus niet geregeld worden .... maar ff denken over iets anders!

Ik ga nu eerst mijn ontbijtje opeten, dat staat al een uur naast me.
pi_25559637
Is het belangrijk dan Zabb? Hoe laat moet je er zijn dan, is OV geen optie?
pi_25559894
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 09:24 schreef clauwheee het volgende:
Is het belangrijk dan Zabb? Hoe laat moet je er zijn dan, is OV geen optie?
OV kan wel, dan moet mijn vriend me ff van huis ophalen en me naar het station brengen ofzo. Maar die vent van Carglass belde net alweer terug. Ze hadden toch nog tijd en konden wel even snel een noodruit erin zetten!! Das beter! Hij komt er zo aan!
pi_25560191
Nou prettig geregeld dan Zabb!
pi_25560322
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 09:58 schreef clauwheee het volgende:
Nou prettig geregeld dan Zabb!
Das goeie service idd!! Ik ben wel blij dat ik all-risk verzekerd ben! Komt op dit soort momenten goed uit!
  † In Memoriam † vrijdag 18 maart 2005 @ 10:30:06 #64
43556 miss_dynastie
pi_25560745
Wat klote zabb
Wel fijn dat car glass gelijk tijd heeft
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 18 maart 2005 @ 10:40:07 #65
13151 crew  Rewimo
pi_25560942
Goeie service zeg!
pi_25561162
Zabb wat eem kl#testreek!
Ik weet precies wat je voelt.

* Jonnetje heeft een probleempje.. *
* Jonnetje ziet errug weinig, werd vanmorgen wakker met ontzettend dikke prutogen en ziet nu verschrikkelijk wazig. (Dus niet op typo's letten! ) *
* Jonnetje kan haar brilletje ook nog eens niet vinden.. *
W ~ H ~ T
pi_25562141
*SPAM* *SPAM* *SPAM* *SPAM*

Wat doe jij allemaal voor leuks met je kind?????

*SPAM* *SPAM* *SPAM* *SPAM*

Wow, dat was best subtiel voor mijn doen. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_25568743
Wat een klotestreek Zabb

Maar gelukkig dat ze er zo snel een noodraam in konden zetten

Jonnetje, wat vervelend zeg, beterschap

Ik ben echt kapot, maar nu gelukkig weekend

Alleen alles wat ik voor dit weekend had afgesproken gaat niet door Dus dat schiet niet echt op
pi_25568858
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 10:40 schreef Rewimo het volgende:
Goeie service zeg!
Inmiddels zit er een noodruit in. Ze zouden vanmorgen dus langskomen, maar ik heb wel dik 2 uur gewacht en toen waren ze er nog steeds niet. Toen ben ik maar met de auto van mijn vriend naar school gegaan, want met het OV zou ik het niet meer redden. Maar ik kwam net terug van school en nu hebben ze er vanmiddag, toen ik weg was, toch nog een noodruit ingemaakt. Ze hebben ook het glas van binnen uit de auto weggehaald. Dat is wel netjes!
pi_25568871
balen dat ze toch niet meteen kwamen, maar idd wel erg netjes dat ze het glas ook uit de auto hebben gehaald
pi_25571125
Wat rustig hier, iedereen druk? Ik krabbel weer overeind, ben vanmiddag zelfs nog ff met de scriptie en het onderzoek bezig geweest
pi_25571667
Nee hoor, ik ben niet druk mijn kind daarin tegen is wel druk en is nog net niet de box uit elkaar aan het trekken.

Ik ga vanavond ook niks meer doen denk ik, filmpje kijken misschien.
pi_25571725
Ik was wel druk met school, was deze week notulist en moest die notulen allemaal nog uitwerken, maar ben nu klaar

Ga vanavond of de hele avond achter pc zitten of ook maar ff een dvdtje kijken
pi_25571921
Gaan we nu trouwens nog mooi weer krijgen dit weekend?

En ik kwam er ineens achter dat het volgende week goede vrijdag en pasen is..wat vroeg!! Maar wel een lang weekend
pi_25571979
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 08:34 schreef Syrena het volgende:
We hebben al weken gepraat over een naam, maar het gaat toch Ozzie worden (of Eddy of Teddy of Guus(t) of ... )
...of Snoopy
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')