Volgens mij heb ik zoeentje aan mijn vader gegeven toen hij de vorige keer in het ziekenhuis lag. Ook deze keer is Raffi weer meegeweestquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:19 schreef Faja-Lobi het volgende:
Leuk he Rewimo. Die giraf heb ik gekocht toen ik zwanger was van haar en ik had daarvoor al een giraffentik en die heeft zij nu allemaal in haar bezit en ze is gek van die knisper giraf op de foto.
Ik heb nu eerst de verzekering gebeld. Vanavond komen ze er al een nieuwe ruit inzetten! Ik heb alleen nog geen vervangend vervoer geregeld. Misschien kan ik dat ook nog wel regelen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:02 schreef Rewimo het volgende:
Zabb, heb je wel aangifte gedaan? Wat een rotstreek zeg. En ik snap ook niet dat ouders zoiets maar toelaten. Schade is sowieso heel vervelend, maar voor hetzelfde geld krijgt iemand een steen tegen zijn hoofd.
OV kan wel, dan moet mijn vriend me ff van huis ophalen en me naar het station brengen ofzo. Maar die vent van Carglass belde net alweer terug. Ze hadden toch nog tijd en konden wel even snel een noodruit erin zetten!! Das beter! Hij komt er zo aan!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:24 schreef clauwheee het volgende:
Is het belangrijk dan Zabb? Hoe laat moet je er zijn dan, is OV geen optie?
Das goeie service idd!! Ik ben wel blij dat ik all-risk verzekerd ben! Komt op dit soort momenten goed uit!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:58 schreef clauwheee het volgende:
Nou prettig geregeld dan Zabb!
Inmiddels zit er een noodruit in. Ze zouden vanmorgen dus langskomen, maar ik heb wel dik 2 uur gewacht en toen waren ze er nog steeds niet. Toen ben ik maar met de auto van mijn vriend naar school gegaan, want met het OV zou ik het niet meer redden. Maar ik kwam net terug van school en nu hebben ze er vanmiddag, toen ik weg was, toch nog een noodruit ingemaakt. Ze hebben ook het glas van binnen uit de auto weggehaald. Dat is wel netjes!quote:
...of Snoopyquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:34 schreef Syrena het volgende:
We hebben al weken gepraat over een naam, maar het gaat toch Ozzie worden(of Eddy of Teddy of Guus(t) of ... )
Ik ook nietquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:51 schreef clauwheee het volgende:
Hmm naja afwachten maar, werd al geen wijs uit de weersberichten!
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:03 schreef jessie het volgende:
Hahahahaha nu ik t terug lees lijkt het wel:
De kip is naar Roos.
Het vuur is aan.
Waar is de maan?
Wat een korte domme zinnetjes Jessie
Dan is het goed, doe maar lekker vroeg slapen danquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:05 schreef Lois het volgende:
Wil ik net gaan posten beginnen jullie al te gillen.
Ikben er nog hoor, ik leef ook nog maar met een 2 dagen durende casemastoring en daarnaast een traag fok post het allemaal niet zo geweldig snel. Verder hebben we nogal wat slaapproblemen gehad de afgelopen dagen met Eva (oorpijn) dus ik lig er nogal vaak vroeg in.
Vanavond dus ook weer, ik ben werkelijk helemaal kapot van moeheid, ik liep om 10 uur vanmorgen al te gapen.![]()
Dit weekend lees en praat ik alles weer bij, dat beloof ik.
Mosterdsoepje vooraf, varkenshaas/biefstukspies met champignonroomsaus, frietjes en groente, en appeltaart toequote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:16 schreef jessie het volgende:
O lekker Miss D wat heb je gegeten?
Ik plof al bijna als ik het leesquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Mosterdsoepje vooraf, varkenshaas/biefstukspies met champignonroomsaus, frietjes en groente, en appeltaart toe
quote:
Jemig, dat valt niet mee Loisquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:05 schreef Lois het volgende:
Vanavond dus ook weer, ik ben werkelijk helemaal kapot van moeheid, ik liep om 10 uur vanmorgen al te gapen.![]()
Eieren natuurlijk! Hehequote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:38 schreef Neva het volgende:
ik heb zin om wat creatiefs te doen schilderen maar ik wete niet watiemand tips/suggesties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |