T is al voorbij.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:28 schreef Xennia het volgende:
Wanneer begint het?
quote:
En toch verbaast het me stiekem niet dat het knulletje met de grote mond zich door zn eigen wijf van FOK! weg laat pesten.quote:
Ik wil ook zo'n wijf!quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
En toch verbaast het me stiekem niet dat het knulletje met de grote mond zich door zn eigen wijf van FOK! weg laat pesten..
Persoonlijk heeft het omgekeerde mijn voorkeur. Dat iemand van FoK mijn wijf wegpest. Zijn er nog vrijwilligers?quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En toch verbaast het me stiekem niet dat het knulletje met de grote mond zich door zn eigen wijf van FOK! weg laat pesten..
Heb je MUUS al eens echt kwaad gemaakt? Volgens mij grijp jij dan ook naar de passmailer.quote:
Tsssk, ik doe niks anders...quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:21 schreef Insomaniac het volgende:
Heb je MUUS al eens echt kwaad gemaakt? Volgens mij grijp jij dan ook naar de passmailer.
En nog steeds slaat dat nergens op.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze gaat sinds kort trouwens als "Plempie" door het leven.
Hoi Dirkhquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Persoonlijk heeft het omgekeerde mijn voorkeur. Dat iemand van FoK mijn wijf wegpest. Zijn er nog vrijwilligers?
quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:16 schreef Swetsenegger het volgende:
goh verrassend... skaai is een wijf
hey....ik ben je naam ff kwijtquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:59 schreef Houzer het volgende:
Wie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |