[Today's puzzle completed 6 minutes, 38 seconds]quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:22 schreef timbob het volgende:
[Today's puzzle completed 6 minutes, 51 seconds]
eerste keer dat ik dit doe
leuk spel
Whoohoo!quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:22 schreef timbob het volgende:
[..]
[Today's puzzle completed 6 minutes, 38 seconds]
wauw.. wat een verbetering
Nee, ik geloof het niet. Maar je kunt van die website wel een demo-versie van Set downloaden, waarmee je een beetje kunt oefenen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:18 schreef timbob het volgende:
is het ook mogenlijk om oude puzzels opnieuw te spelen? om wat te oefenen zegmaar
quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[Today's puzzle completed 4 minutes, 12 seconds]
Hé!
Waarom ben ik hier zo slecht in?.
Valt wel mee tochquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:53 schreef N-E-R-D het volgende:
[Today's puzzle completed 18 minutes, 3 seconds]![]()
[Today's puzzle completed 6 minutes, 58 seconds]quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:18 schreef timbob het volgende:
[..]
Whoohoo!
[Today's puzzle completed 2 minutes, 55 seconds]
progressie!
is het ook mogenlijk om oude puzzels opnieuw te spelen? om wat te oefenen zegmaar
Als je één keer per seconde klikt moet het in 24 seconden te doen zijn.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
[Today's puzzle completed 3 minutes, 0 seconds]
Ik snap niet hoe mensen dit binnen de minuut kunnen...
Alleen al al die hokjes aanvinken kost mij meer dan een minuut,.
Niet dat ik weet. Ik heb alleen dit online-variant topique aangemaakt.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:52 schreef Frank79 het volgende:
Is er ook een topic met scores over de te downloaden variant??
De score werkt anders; je scoort wel door snel sets aan te wijzen. Op www.tatset.com kun je de versie downloaden. Erg verslavend, erger nog dan de online-variant.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:01 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ik heb alleen dit online-variant topique aangemaakt.
Maar werkt die downloadbare variant hetzelfde als de online versie? Dan kan het er natuurlijk bij in dit topique
je kunt de oplossing van gisteren bekijken op de site. Erg leerzaamquote:Op woensdag 13 april 2005 11:32 schreef Molluck het volgende:
ik ben het de laatste dagen aan het proberen, maar ik kan er meestal maar 3 of 4 vinden
Vind je het heel erg als ik dat niet kan geloven?quote:Op woensdag 13 april 2005 16:09 schreef Frank79 het volgende:
[Today's puzzle completed 18 seconds]
het kan, als je alles meteen ziet en snel kan aanklikken, of als je de oplossing al weetquote:Op woensdag 13 april 2005 17:06 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik dat niet kan geloven?![]()
Als je de oplossing al weet is het niet de bedoeling dat je die tijd hier neer gaat zetten natuurlijk...quote:Op woensdag 13 april 2005 17:08 schreef omearos het volgende:
[..]
het kan, als je alles meteen ziet en snel kan aanklikken, of als je de oplossing al weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |