Heb het kaartspel al een aantal jarenquote:Op donderdag 31 maart 2005 09:16 schreef Frollo het volgende:
[Today's puzzle completed 1 minute, 53 seconds]
Het is me echt een raadsel hoe sommige mensen het onder de minuut kunnen
[Today's puzzle completed 6 minutes, 38 seconds]quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:22 schreef timbob het volgende:
[Today's puzzle completed 6 minutes, 51 seconds]
eerste keer dat ik dit doe
leuk spel
Whoohoo!quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:22 schreef timbob het volgende:
[..]
[Today's puzzle completed 6 minutes, 38 seconds]
wauw.. wat een verbetering
Nee, ik geloof het niet. Maar je kunt van die website wel een demo-versie van Set downloaden, waarmee je een beetje kunt oefenen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:18 schreef timbob het volgende:
is het ook mogenlijk om oude puzzels opnieuw te spelen? om wat te oefenen zegmaar
quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[Today's puzzle completed 4 minutes, 12 seconds]
Hé!
Waarom ben ik hier zo slecht in?.
Valt wel mee tochquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:53 schreef N-E-R-D het volgende:
[Today's puzzle completed 18 minutes, 3 seconds]![]()
[Today's puzzle completed 6 minutes, 58 seconds]quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:18 schreef timbob het volgende:
[..]
Whoohoo!
[Today's puzzle completed 2 minutes, 55 seconds]
progressie!
is het ook mogenlijk om oude puzzels opnieuw te spelen? om wat te oefenen zegmaar
Als je één keer per seconde klikt moet het in 24 seconden te doen zijn.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
[Today's puzzle completed 3 minutes, 0 seconds]
Ik snap niet hoe mensen dit binnen de minuut kunnen...
Alleen al al die hokjes aanvinken kost mij meer dan een minuut,.
Niet dat ik weet. Ik heb alleen dit online-variant topique aangemaakt.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:52 schreef Frank79 het volgende:
Is er ook een topic met scores over de te downloaden variant??
De score werkt anders; je scoort wel door snel sets aan te wijzen. Op www.tatset.com kun je de versie downloaden. Erg verslavend, erger nog dan de online-variant.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:01 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ik heb alleen dit online-variant topique aangemaakt.
Maar werkt die downloadbare variant hetzelfde als de online versie? Dan kan het er natuurlijk bij in dit topique
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |