je kunt de oplossing van gisteren bekijken op de site. Erg leerzaamquote:Op woensdag 13 april 2005 11:32 schreef Molluck het volgende:
ik ben het de laatste dagen aan het proberen, maar ik kan er meestal maar 3 of 4 vinden
Vind je het heel erg als ik dat niet kan geloven?quote:Op woensdag 13 april 2005 16:09 schreef Frank79 het volgende:
[Today's puzzle completed 18 seconds]
het kan, als je alles meteen ziet en snel kan aanklikken, of als je de oplossing al weetquote:Op woensdag 13 april 2005 17:06 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik dat niet kan geloven?![]()
Als je de oplossing al weet is het niet de bedoeling dat je die tijd hier neer gaat zetten natuurlijk...quote:Op woensdag 13 april 2005 17:08 schreef omearos het volgende:
[..]
het kan, als je alles meteen ziet en snel kan aanklikken, of als je de oplossing al weet
Ik geef toe, vandaag deed ik hem met zijn tweetjes! Niet helemaal eerlijk nee... Morgen doe ik het weer alleen!quote:Op woensdag 13 april 2005 17:13 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Als je de oplossing al weet is het niet de bedoeling dat je die tijd hier neer gaat zetten natuurlijk...
En als je zo snel bent dat je de sets heel snel ziet, en dan ook nog eens tenminste 1 keer per seconde klikt ben je nog altijd 24 seconden bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |