abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 april 2005 @ 07:58:17 #201
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_26015883
Nope, het is OM vs. MJ.

Laatste getuige wordt Jacksons probleem: een 24-jarige pastoor die getuigt dat hij door Jackson betast is...

Enige hoop is nog dat hij katholiek is en zijn eigen handelingen met die van Jackson verwart

Wel vaag dat hij het zich pas later herinnerde en inzag dat Jackson hem niet gewoon aan het kietelen was :/
En natuurlijk dat hij er $2.000.000 voor heeft gekregen,
Haters everywhere but I don't really care.
pi_26020909
lijkt me logisch dat als je met MJ tikkertje speelt dattie in je kruis grijpt en 'auw!' zegt.. hij doet het ook altijd bij zichzelf, zoiets moet je door de vingers zien
pi_26023412
quote:
Op woensdag 6 april 2005 12:51 schreef DrDentz het volgende:
lijkt me logisch dat als je met MJ tikkertje speelt dattie in je kruis grijpt en 'auw!' zegt.. hij doet het ook altijd bij zichzelf, zoiets moet je door de vingers zien
pi_26024161
Ik vind het niet vaag dat iemand zich later pas realiseert dat het om een sexuele handeling gaat en niet om gewoon kietelen.
Dit vind ik omdat ik dat zelf heb meegemaakt. Als meisje van 10 a 11 jaar zat de vader van een vriendin ook aan mij onder het mom "beetje stoeien". Als wij gingen zwemmen gooide hij ons altijd omhoog het water in, en dan pakte hij mij altijd vlak bij mijn vagina en billen beet. Als kind sta je daar niet bij stil, ik vond het geen fijn gevoel, en dacht ook wel dat er iets niet goed was. Later ben ik gaan beseffen wat een viezerik het eigelijk was.

Zijn dochter heeft hem later ook aangeklaagd voor sexueel misbruik, ik heb met mijn verhaal ook nog voor haar getuigd.
pi_26025369
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:53 schreef prinsesje1976 het volgende:
Ik vind het niet vaag dat iemand zich later pas realiseert dat het om een sexuele handeling gaat en niet om gewoon kietelen.
Dit vind ik omdat ik dat zelf heb meegemaakt. Als meisje van 10 a 11 jaar zat de vader van een vriendin ook aan mij onder het mom "beetje stoeien". Als wij gingen zwemmen gooide hij ons altijd omhoog het water in, en dan pakte hij mij altijd vlak bij mijn vagina en billen beet. Als kind sta je daar niet bij stil, ik vond het geen fijn gevoel, en dacht ook wel dat er iets niet goed was. Later ben ik gaan beseffen wat een viezerik het eigelijk was.

Zijn dochter heeft hem later ook aangeklaagd voor sexueel misbruik, ik heb met mijn verhaal ook nog voor haar getuigd.
Vreselijk...
pi_26028032
Mijn vriend is vandaag binnen de rechtzaak geweest en het is 'People VS Michael Jackson'. Het is niet waar, zoals de pers weleens constateert, dat er geen fans zijn want het grootste gedeelte zit binnen. Er is elke ochtend een loterij, om 6 uur in de ochtend, en dan kan je om 7.30 naar binnen. Je mag niks aanhebben, voor of tegen de zaak, en je mag alleen maar reageren op MJ als hij op jou reageert.

De jongen werd ondervraagd en had op heel veel vragen het antwoord 'I don't remember'. Ook heeft de advocaat het transcript van 1993 heel vaak moeten laten zien omdat zowel de moeder als de zoon iets anders zei dan in 1993.

Vandaag is er geen rechtzaak dag, donderdag en vrijdag gaan ze weer verder.
  woensdag 6 april 2005 @ 18:38:41 #207
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_26029873
Het is inderdaad wel verdacht dat hij zich nog precies allerlei details van meer dan 15 jaar terug kan herinneren maar als hem word gevraagd naar een ondervraging van eind vorig jaar waarin hij conflicterende opmerking plaatste dan weet hij daar opeens niets van...

Het is in ieder geval wel de meest belastende getuige tot nu toe, ben benieuwd wat de jury ervan maakt...
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  woensdag 6 april 2005 @ 18:44:25 #208
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_26029991
Lees net van een interessante ontwikkeling dat leden van de jury met elkaar gepraat zouden hebben over de zaak, om preciezer te zijn de 24-jarige getuige die claimt door Jackson te zijn betast. Praten over de zaak met andere juryleden is verboden in het Amerikaanse rechtssysteem.
quote:
ACKSON CASE ROCKED: JURORS LAUGH, MOCK PROSECUTION WITNESSES

Jurors in the Michael Jackson case were overheard during a break in the trial mocking a 24-year old witness who claimed he was molested by Michael Jackson when he was 7 and 9-years old, sources claim.

Specifically, a Juror was overheard by two reporters saying, "Oh boo-hooo, Michael Jackson tickled me" That statement was followed by laughter from other Jurors.

Reporter Bob Tur claims the comment was also heard by a bailiff.

Court officials are investigating.

Jurors 8 and 9 have been observed laughing during the latest witness testimony, frequently cupping their mouths and talking during testimony.
http://drudgereport.com/
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_26030128
Deze zaak kan nu echt alle kanten opgaan. Ze vertelden op het nieuws dat deze zaak wel maanden kan gaan duren.
  woensdag 6 april 2005 @ 19:20:48 #210
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_26030738
quote:
'Jackson douchte met jongen'

Een voormalige huishoudster van Michael Jackson heeft gezegd dat ze de zanger heeft zien douchen met een jongen. Ze vertelde dat ze een keer de badkamer van de zanger binnen kwam en door een gordijn van stoom de jongen met hem in de douche zag staan. De huishoudster verklaarde dit woensdag voor de rechtbank in het Californische Santa Maria.

"Ik kwam de slaapkamer binnen en dacht eerst dat ze in het bad aan het spelen waren. Ik keek stiekem de badkamer binnen en zag ze samen onder de douche." De huishoudster, die vijf jaar in dienst was bij Jackson, vertelde dat de kleding van de twee op de grond in de badkamer lagen. Ze verliet snel de badkamer, omdat ze dacht dat Jackson boos op haar zou worden als hij haar zag.

Na veelvuldig te zijn ondervraagd over de stoom, verklaarde de vrouw dat ze zeker was dat het 'Mr. Jackson en het kind' waren die ze door de stoom heen gezien had. De aanklagers willen met de verklaring van de vrouw aantonen dat Jackson's gedrag een patroon van misbruik en ongepaste handelingen vertoond.

In bed

De vrouw verklaarde verder dat ze de jongen, die ze 'een jaar of acht' schatte, ook een keer met Jackson in bed had gezien. Jackson en de jongen keken televisie en waren naakt vanaf hun middel. Ze kon niet zien of de twee onder de dekens wel gekleed waren. Volgens de huishoudster kwamen er vaker mensen televisie kijken in de slaapkamer van de zanger.

Acteur Macaulay Culkin zou, volgens de huishoudster, ook een aantal keer de ranch hebben bezocht en tijdens zijn bezoek enige tijd in de slaapkamer zijn geweest. De verdediging reageerde hierop met een verklaring van Culkin, waarin hij aangeeft nooit door Jackson te zijn betast of misbruikt. Een vertegenwoordiger van Culkin liet weten dat de acteur niet betrokken zal zijn bij de rechtszaak.

De zoon van de voormalig huishoudster, inmiddels 24 jaar oud, trad maandag op als getuige in het proces tegen de van seksueel misbruik van een 13-jarige jongen verdachte Jackson. De zoon verklaarde dat Jackson hem aan het begin van de jaren '90 in een tijdsspanne van een paar jaar drie keer in het kruis had getast.

De zoon kreeg in 1994 2,4 miljoen dollar van Jackson. De raadsman van Jackson, die ook bij die schikking was betrokken, vertelde dinsdag dat de deal geen schuldbekentenis van de zanger inhield en ten doel had de goede naam van de popzanger te beschermen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_26039229
quote:
Op zondag 3 april 2005 15:10 schreef Taurus het volgende:

Zelf zegt ie dat ie vroeger nooit kon spelen met vriendjes en dat ie dat nu in haalt. Dan is 't logischer dat ie vriendjes heeft, dan vriendinnetjes..
Vriendjes/vriendinnetjes , de vent is bijna 50.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_26040021
quote:
Op woensdag 6 april 2005 19:20 schreef static het volgende:

[..]
En weer een voormalig speelkameraadje van MJ, de man die zegt van alle kinderen te houden, maar steevast enkel jongetjes van 12/13 (of jonger) uitnodigt voor privé pyjamaparties en wat dies meer zij.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 7 april 2005 @ 08:38:45 #213
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_26040137
Mooi verhaal: ja, ik hoorde stemmen, zag stoom en twee schimmen, het was Jackson met Wade Robson (Britney's dansinstructeur). Even later zag ze Jackson met haar zoontje op zijn knie en zei tegen haar zoontje dat dat hij daar weg moest gaan.

En deed ze wat met deze info; douchen met kinderen, ongemakkelijk gevoel bij Jackson met haar zoontje?
Nope, ze ging vrolijk verder met haar schoonmaakklusjes.

Aha, nou dan heeft de DA er zeker een zaak van gemaakt?
Nope, hoewel ze destijds 9 jongetjes uitvoerig hebben ondervraagd is er niks bruikbaars uitgekomen. En da's het zieke van deze zaak: door de 1108 ruling kunnen ze oude "zaken" gebruiken. Maar dit zijn helemaal geen zaken, aangezien de DA niet voldoende had om op door te gaan.
Douchen met kinderen is geen misdrijf. Vreemd is het wel, maar geen misdrijf.
Slapen met kinderen is geen misdrijf. Vreemd is het wel, maar geen misdrijf.

Het zou nog wel eens zo kunnen zijn dat Jackson wordt veroordeeld omdat hij in '93 - '94 volgens een huishoudster met een jongetje heeft gedouchet, of met Culkin heeft geslapen, terwijl het huidige slachtoffer misschien wel een zwetsverhaal ophangt....

Schitterend die Amerikanen...
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 7 april 2005 @ 12:28:07 #214
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_26044908
Zouden die juryleden nog vervangen kunnen worden als ze zich ongepast hebben uitgelaten over een getuige of zitten ze sowieso tot het einde?
pi_26045215
quote:
Op donderdag 7 april 2005 02:41 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Vriendjes/vriendinnetjes , de vent is bijna 50.
Ja, en gek. Of om het even netjes te zeggen; wereldvreemd. Je hoort mij toch ook niet zeggen dat 't allemaal zo normaal is? Maar wat wel zo is; is dat het in de tegenwoordige maatschappij niet meer kan om als oudere man met kleine kinderen te spelen. Dat is gewoon niet meer verantwoord. En misschien ligt dat besef bij deze meneer Jackson niet zo duidelijk in 't vizier..
pi_26045692
quote:
Lead Defence attorney Thomas Mesereau cross-examined Jason Francia yesterday about his claims that he was molested by Michael Jackson fifteen years ago.

Mesereau concentrated on interviews given to investigators between 1993 and 2004, and implied that the investigators were pushing for him to say that he was molested although he initially denied the claims. "It was only after you were pushed real hard by the sheriffs that you began to say anything like that," Mesereau said. Francia claimed he could not remember, which would become a frequent answer during his cross-examination, much like when the Arvizo children were cross-examined at the start of the trial.

A segment from an interview Francia had with investigators was read out by Mesereau to refresh the witnesses' memory, "They made me come up with a lot more stuff. They kept pushing. I wanted to hit them in the head." Again, Francia claimed he could not remember, according to the Associated Press. The witness was still unable to remember when Mesereau showed him the transcript of the interview, "Do you remember anything you said in that interview?" the attorney asked, "No," Francia replied.
Lekkere ondervragingsmethodes hebben die sheriffs... als zelfs een slachtoffer al zo behandeld wordt.
  donderdag 7 april 2005 @ 20:55:41 #217
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_26056506
quote:
'Jackson had orale seks met jongetje'.

Een voormalige bewaker van Neverland, de ranch van Michael Jackson, heeft in de rechtbank gezegd dat hij ruim tien jaar geleden heeft gezien dat de popster orale seks had met een jongen van 9 of 10 jaar.

Penis in mond
Ralph Chacon werkte toen 's nachts op Neverland. Hij vertelde de jury dat hij had gezien hoe Jackson 'de penis van de kleine jongen in zijn mond stopte' terwijl de twee naakt bij de douche stonden.

Miljoenen
De ouders van de jongen spanden in 1993 een civiele procedure tegen de zanger aan. Zonder schuld te bekennen, trof Jackson met hen een schikking en betaalde hij hun miljoenen dollars.

Neiging
De 46-jarige Jackson staat terecht voor seksueel misbruik van een andere jongen op zijn ranch. Chacon is een van de getuigen die de aanklagers hebben opgeroepen om aan te tonen dat seksueel misbruik van kinderen een neiging is van Jackson.

Getuigenis
Deze getuigenis is volgens nieuwszender CNN de eerste die gaat over seksueel contact dat verder gaat dan liefkozingen en masturbatie.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 7 april 2005 @ 21:14:39 #218
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_26056934
Chacon was verwikkeld in een proces met MJ, m.n. zijn ontslag, Chacon mag samen met 4 andere 1 mio$ gerechtskosten ophoesten,
wat wel opvalt, alle betrokkenen zijn schimmige en wazige figuren, MJ op kop
pi_26064259
Ben vandaag binnen geweest, heel bijzonder. De twee getuigen wisten alle antwoorden klakkeloos op de vragen van de aanklagers maar op de vragen van de verdediging hadden ze geen antwoorden. 'I can't recall' of 'I believe so'.
De 2e getuige heeft bekend onder ede dat ze in 1993 heeft gelogen onder ede. Het wordt een zaak met een vervelende bijsmaak maar Michael gaat hem wel winnen, die advocaat van hem is geweldig. Die 1e getuige heeft zoveel rechtzaken in zijn leven gehad, niet normaal!
En ja, de juryleden kunnen eruit worden gezet. Er zitten ook wat extra getuigen bij voor het geval dat er iemand uitmoet of overlijdt. Er zitten namelijk ook wat oudjes tussen
  vrijdag 8 april 2005 @ 10:29:03 #220
63302 rockstah
New World Disorder
pi_26066817
Ze zouden die ouders van die kinderen aan moeten klagen. Je laat je kind toch niet bij hem in bed slapen?
  vrijdag 8 april 2005 @ 10:31:45 #221
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_26066859
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 10:29 schreef rockstah het volgende:
Ze zouden die ouders van die kinderen aan moeten klagen. Je laat je kind toch niet bij hem in bed slapen?
Dat moet eerst en daarna kan je hem aanklagen voor geld. Snap dat dan.
pi_26072089
quote:
Op donderdag 7 april 2005 20:55 schreef static het volgende:

[..]
Het ziet er niet goed uit voor Micheal
pi_26072213
en die gast deed toen niks, toen jacko aan de plasser van het jongetje ging sabbelen
wat ben je dan voor iemand, iig medeverantwoordelijk
"ik stond erbij en ik keek ernaar"
pi_26072253
Je weet niet hoe MJ is... mensen praten altijd!
en als er echt bewijs is dan zie ik het en dan pas geloof ik het.
Je moet niet alles geloven wat mensen zeggen
  vrijdag 8 april 2005 @ 14:23:28 #225
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_26072282
Als zelfs Samir A. wordt vrijgesproken..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')