abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26231629
courttv zijn dan wel geen MJfans, maar het zijn wel MJhaters
alles pro-MJ wordt verwijderd, en bij een kritische post naar de prosecution zeggen ze "we've already discussed that in another thread" of "link?"
kutforum

+ als je een evenwichtiger beeld wilt hebben van de zaak dan bij Courttv, moet je naar www.mjisguilty.com/forum surfen

[ Bericht 30% gewijzigd door DrDentz op 14-04-2005 20:59:57 ]
  donderdag 14 april 2005 @ 21:27:21 #252
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_26232746
Klopt, en zo'n ueberstinkhoer, DaraDMH denkt dat ze die toko runt.
Ben al een paar keer gebanned daar wegens afzeiken van die zielige misbruikte wijven die nu alles en iedereen met een penis op voorhand schuldig vinden
Haters everywhere but I don't really care.
pi_26232927
banned + pruned ben ik
  donderdag 14 april 2005 @ 22:49:18 #254
28167 matthijst
pi_26235269
pruned? is dat, IP-ban?
  donderdag 14 april 2005 @ 23:11:18 #255
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_26235941
Ik ben niet gebanned maar die Dara heeft me zo op m'n zenuwen gewerkt dat ik er maar niet meer post. Ik lees het nog wel regelmatig daar, maar eigenlijk irriteer ik me alleen maar aan het gedrag van die 'quilty's' daar. Bij elke anti-MJ opmerking is het 'oh, you're such a valuable asset to this forum' 'thank you so much, a for all the innocent children out there'

Alsof ze het alleenrecht hebben om sympathie voor kinderen te hebben, en MJ verdedigers geen enkele compassie voor kinderen hebben.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  donderdag 14 april 2005 @ 23:50:08 #256
28167 matthijst
pi_26237131
Hey bedankt! van die bloemen moet ik spontaan kotsen
pi_26238940
quote:
Op donderdag 14 april 2005 23:11 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Bij elke anti-MJ opmerking is het 'oh, you're such a valuable asset to this forum' 'thank you so much, a for all the innocent children out there'
Dat is idd irritant, maar op zich zijn de rechtbankverslagen wel interessant (en de meningen worden in een apart topic gegeven) dus kun je je daartoe beperken voor info.
quote:
Alsof ze het alleenrecht hebben om sympathie voor kinderen te hebben, en MJ verdedigers geen enkele compassie voor kinderen hebben.
Ze zijn er idd over het algemeen niet vriendelijk tegenover MJ-fans, maar dat komt omdat veel MJ-fans er komen trollen en soms zo massaal dat het hele forum wordt dichtgesmeten.

De meningen van de mensen daar interesseren me ook niet echt, maar voor wie op de hoogte wil blijven van de rechtszaak is het sticky topic bovenaan interessant denk ik.
Transcripts zijn te lezen op MJJforum (zo'n 2 dagen na bewuste dag) voor wie daar een paar uur voor wil gaan zitten.

Wat denk jij eigenlijk Brave_Sir_Robin over het verloop van dit proces, vind je dat het eerlijk verloopt, hoe staat ijo MJ ervoor momenteel?
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  vrijdag 15 april 2005 @ 09:29:57 #258
28167 matthijst
pi_26241271
Ben BSR niet, maar denk dat hij er sinds de getuigenis van de moeder weer aardig voor staat, dat mens schijnt echt vreemd te zijn. Gisteren bij de reenactments lieten ze haar head-licking getuigenis zien: ik dacht altijd dat ze bedoelden dat Jackson het jochie aan zijn wang (of ander vleesgedeelte) zat te likken, maar nee: hij likte zijn haar. De moeder deed vervolgens voor hoe hij dat deed (stel je een kat voor die melk drinkt). En dat scheen Jackson dus een tijdje te hebben zitten doen.

Dan kan je wat mij betreft de grootste pedo op aarde zijn, maar iemands haar likken?
Zou bijna denken dat iedereen een of andere standaard afkeer heeft van haar in zijn mond, maar ja, Michael Jackson kickt er schijnbaar op
pi_26243760
quote:
Op donderdag 14 april 2005 23:11 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

Hmmm.. het kan ook zijn dat ze denken dat MJ fans blind zijn voor de mogelijke waarheid.

Ik begrijp dat het moeilijk te vatten is dat iemand waarvan je fan bent zoiets uitvreet..
Ik kan het me ook voorstellen dat het voor vrouwen die misbruikt zijn heel erg moeilijk is om van de FANs te horen: hij heeft het niet gedaan.. be

Natuurlijk kan je dan proberen om die getuigen onderuit te halen en o, o, o wat zijn ze onbetrouwbaar..
Je zegt dan wel dat er 6, 7 of 8 mensen zijn die de boel zitten te flessen en die dus willens en wetens er voor gaan zorgen dat MJ voor 20 jaar de bak in draait.

Moeder Chandler wint hier niks mee.. Zoonlief heeft geld ontvangen als het niet waar is? waarom zou je dan nog een belastende verklaring afleggen?

Nogmaals: ik geloof niet dat een jongen van dertien die kankerpatient is, zoiets verzint.
Mensen zijn daar veel te bijgelovig voor.. Doodsangst..
De angst dat het terugkomt...
Je onbezorgde leventje (dat je hoort te hebben als 13 jarige jongen) is weg...
Ook dat van de moeder.. (want het kan een rare vrouw zijn.. maar als je kind zo ziek is.. ben je echt heel erg bang..)
Ja.. je wordt dan een heilige.. je gaat nadenken over het leven.. en dan laat je niet een man 20 jaar " onschuldig" de bak indraaien.

En nu is er dus een probleem want er is weinig bewijslast..
Behalve wat verklaringen.

Hoe denk je dat dat bij kinderen is, die misbruikt worden?
We weten allemaal dat dat veel gebeurt.
vaders, priesters, leraren, trainers.. noem maar op..
mannen die hun " macht" misbruiken..

Wat voor bewijs denk je dat daar voor is?
Het is alleen maar "geweldig" als er eens "echt" bewijs is...
Mazzel als een man zo gek is geweest om "veel" kinderen te misbruiken..
Dan heb je in iedergeval meerdere verklaringen...
Wat denk je dat de omgeving denkt als zoiets uitkomt?
" o, dat dachten we al ? "
dat zijn mensen waarvan je het je niet kan voorstellen..

Heus ik kan het me voorstellen dat het moeilijk is om te geloven.
En wie weet heb ik het wel mis.. Ik sta er voor open..

Maar om nou te beweren dat je voor 100% zeker weet dat hij onschuldig is..
sorry maar dan steek je wel erg je kop in het zand..
pi_26244979
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 11:28 schreef cpcpb het volgende:
Moeder Chandler wint hier niks mee.. Zoonlief heeft geld ontvangen als het niet waar is? waarom zou je dan nog een belastende verklaring afleggen?
Ben je in de VS niet verplicht om te getuigen als je wordt opgeroepen door de rechtbank?
quote:
Nogmaals: ik geloof niet dat een jongen van dertien die kankerpatient is, zoiets verzint.
De angst dat het terugkomt...
Je onbezorgde leventje (dat je hoort te hebben als 13 jarige jongen) is weg...
Ook dat van de moeder.. (want het kan een rare vrouw zijn.. maar als je kind zo ziek is.. ben je echt heel erg bang..)
Natuurlijk heeft die jongen dat niet verzonnen, dat heeft die moeder allemaal voorgekookt. Moeders kunnen een erg grote invloed hebben op het leven van hun kinderen. Die vrouw had bovendien al een psychiatrisch verleden ver voordat Gavins ziekte zich openbaarde.
quote:
Ja.. je wordt dan een heilige.. je gaat nadenken over het leven.. en dan laat je niet een man 20 jaar " onschuldig" de bak indraaien.
Volgens mij zie je de wereld (op dit punt) door een iets te roze bril.
  vrijdag 15 april 2005 @ 12:53:56 #261
28167 matthijst
pi_26245812
quote:
Die ma is opgeroepen en echt belastend was het niet; "ja, Michael heeft 60x bij mijn zoon geslapen". En dus? Schijnbaar dacht je dat er niks aan de hand was, anders had je hem na de eerste keer al gecastreerd.
quote:
Sure.
quote:
Uhuh. Dat brave jochie had er anders geen moeite mee te claimen dat Masada $300 van hem had gejat.
quote:
Wat voor bewijs denk je dat daar voor is?
Liefst iets meer dan: "het gebeurde twee keer, maar kan ook vaker zijn." en "oh ja, die keer was ik even vergeten, het is dus 3x"... Of het broertje: "hij zat met zijn hand in zijn pyamabroek --> Hij zat in zijn onderbroek --> hij had geen onderbroek aan". Of de moeder: "hij likte zijn haren"
quote:
Maar om nou te beweren dat je voor 100% zeker weet dat hij onschuldig is..
Dat zou ik niet durven beweren. Ik denk dat hij in dit geval 100% onschuldig is, wegens belabberde tijdlijn en onbetrouwbare getuigen. Misschien dat '93 en het priesterjochie wel gebeurd zijn, maar daarvoor staat hij nu niet terecht.

Overigens: een getuige die zegt dat hij Jackson een jochie aan zijn tepels zag likken en pijpen?
En dan 10 jaar lang niks van zeggen????

Of de getuige die zei dat hij Jackson aan het jochie zag likken, maar vervolgens zegt dat hij van zijn uitgever een beetje sappige verhalen moest maken????

Of de getuige die zegt dat hij Culkin in zijn broek zat terwijl hij hem optilde om een spelletje te spelen????
--> ooit een kind van acht opgetild? Zijn al vrij zwaar, knappe jongen die dat met 1 hand doet om met zijn andere in zijn onderbroek te gaan grabbelen.
Ook geinig dat Culkin zélf zegt dat er nooit wat gebeurd is. Maar ja, hij liegt natuurlijk....

De moeder van de aanklager geeft toe uitkeringsfraude en meineed te hebben gepleegd. Het is bekend dat ze haar kinderen al eerder heeft gebruikt om geld te verdienen (Gavin door bij kranten zielige verhalen op te hangen en beide koters om $152.000 van JC Penneys op te strijken).

Wie steekt er dan zjin kop in het zand?

Nogmaals: in deze zaak.
pi_26251915
vind het alleen raar dat de ouders altijd zo laat ermee komen de vader van jordy chandler zei iets van "ik deed de deur van de kamer open en zag dat michael jackson aan de snikkel van mn zoontje zat! maar ik deed niks, omdat ik dacht dat de politie me toch niet zou geloven..." hmm
hij deed gewoon de deur weer dicht ofzo en liet de pedo bij het kind zitten
en de moeder van deze Gavin zei "ik dacht dat ik droomde! daarom deed ik niks" en dat van die lange witte tong snap ik ook niet, heeft MJ een kameleon tong? gaat die ook heel snel in en uit
pi_26256207
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 16:59 schreef DrDentz het volgende:
vind het alleen raar dat de ouders altijd zo laat ermee komen de vader van jordy chandler zei iets van "ik deed de deur van de kamer open en zag dat michael jackson aan de snikkel van mn zoontje zat! maar ik deed niks, omdat ik dacht dat de politie me toch niet zou geloven..." hmm
hij deed gewoon de deur weer dicht ofzo en liet de pedo bij het kind zitten
Hij deed niks.. of hij belde niet de politie? Dat lijken me twee verschillende zaken..

Hoewel ik het zelf niet zou doen kan ik me voorstellen dat iemand denkt..

"de politie zal mij toch niet geloven... "
Je gelooft toch zelf je ogen niet als je zoiets ziet..
pi_26257257
dan ram je MJ toch je huis uit ipv hem bij je kind in de kamer te laten zitten
pi_26264780
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 12:53 schreef matthijst het volgende:

Of de getuige die zegt dat hij Culkin in zijn broek zat terwijl hij hem optilde om een spelletje te spelen????
--> ooit een kind van acht opgetild? Zijn al vrij zwaar, knappe jongen die dat met 1 hand doet om met zijn andere in zijn onderbroek te gaan grabbelen.
Ook geinig dat Culkin zélf zegt dat er nooit wat gebeurd is. Maar ja, hij liegt natuurlijk....
Onder ede heeft een getuige verklaard dat Culkin misbruikt zou zijn door MJ, dat lijkt me niet iets waar Culkin op zit te wachten qua carriere (bekend staan als MJ-slachtoffer), bovendien zou MJ een hele goede vriend van hem zijn (geweest).
Dus waarom verschijnt Culkin niet ten tonele om te vertellen (onder ede) dat er niets gebeurd is, voor zichzelf om niet als MJ-slachtoffer te boek te staan en om zijn goede vriend te hulp te schieten?
Dat bevreemd me nogal.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  zaterdag 16 april 2005 @ 10:34:40 #266
28167 matthijst
pi_26266030
Gisteren mooi met de reenactments, judge Curtis, vond het al vreemd dat niemand aangifte had gedaan, maar mooiste: "my personal pet peeve, whatever happened to punchin him in the face?"

Rikki; usually people don't kill child molesters....

"No, not kill them, punch them in the face"

En zo is het maar net; 't is niet alsof Jackson Mike Tyson is, zo'n iel ventje schop je door zijn hele Neverland heen
pi_26278645
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 10:34 schreef matthijst het volgende:
Gisteren mooi met de reenactments, judge Curtis, vond het al vreemd dat niemand aangifte had gedaan, maar mooiste: "my personal pet peeve, whatever happened to punchin him in the face?"

Rikki; usually people don't kill child molesters....

"No, not kill them, punch them in the face"

En zo is het maar net; 't is niet alsof Jackson Mike Tyson is, zo'n iel ventje schop je door zijn hele Neverland heen
Jongens sorry... maar dat is makkelijk lullen vanaf de bank achter je pc
Artiesten hebben invloed, macht.. mensen kijken daar torenhoog tegenop..
(waarschijnlijk zijn dat de types die hun kinderen bij MJ in het bed laten slapen..)
en niet iedereen is daar tegen opgewassen.

Ik denk dat ik hem ook persoonlijk levend gevild zou hebben maar ja.. dat blijft makkelijk lullen vanaf hier..
pi_26278674
SANTA MARIA - De familie van de 13-jarige jongen die Michael Jackson beschuldigt van seksueel misbruik, is niet van plan een civiele procedure te beginnen om de zanger geld afhandig te maken. Dat heeft de moeder van de jongen vrijdag gezegd in de rechtbank in Santa Maria.

Michael bij zijn aankomst vrijdag bij de rechtbank.
Foto: EPA

De advocaten van de zelfbenoemde 'King of Pop' proberen de moeder af te schilderen als een geldwolf, die het op het kapitaal van hun cliënt gemunt heeft. Zij zeiden vrijdag dat de vrouw haar zoon opdracht heeft gegeven een aanklacht in te dienen, na een ontmoeting met een advocaat die twaalf jaar geleden een schikking van 20 miljoen dollar bij de popster had losgepeuterd.

De moeder liet echter weten dat zij niet geïnteresseerd is in een schadeclaim tegen Jackson. "Ik wil alleen gerechtigheid", zei ze. Jacksons advocaat Thomas Mesereau had haar eerder een "professionele klaagster" genoemd.

De vrouw gaf na enige aarzeling toe dat ze in 2000 een warenhuis heeft aangeklaagd nadat het personeel haar en haar kinderen had beschuldigd van winkeldiefstal. De bewakers zouden haar seksueel hebben lastiggevallen. Ze ontving 152.000 dollar na een schikking.

bron telegraaf
pi_26279574
hmm, ik heb dan wel zelf geen kinderen dus misschien heb ik een vertekend beeld, maar als ik een zoontje zou hebben en ik zou zien dat een vent hem zou betasten in zn eigen kamer, dan doe je toch niet de deur weer dicht en omdat je denkt dat "de politie je toch niet geloofd." Ook al is het een bekende zanger, als het Frans Bauer was was het nog niet ok. Niet dat MJ hierdoor onschuldig is, maar het is gewoon vaag, volgens mij wilden die ouders lang van te voren al een situatie creeren waarin ze geld zou kunnen eisen
het kan ook zijn dat MJ de gewoon de ouders omkoopt om de kinderen te mogen misbruiken, zulke zieke dingen gebeuren

maar vooralsnog denk ik gewoon dat MJ onschuldig is natuurlijk
  zaterdag 16 april 2005 @ 20:09:41 #270
28167 matthijst
pi_26279599
Sure. Als Jackson hier veroordeeld wordt gaat ze heus wel voor het grote geld. En anders haar zoontje wel.
pi_26280710
maar eh.. dr dentz..

Is dat zo? Hij is gewoon weggelopen en heeft de deur weer dichtgetrokken?

Misschien realiseerde hij zich pas achteraf wat er gaande was?

Ik weet het ook niet hoor.. echt niet..
pi_26281017
nou ik had het ook maar gelezen op het internet dus of het waar is, weet ik veel
quote:
But as the book tells it, one night the father would learn what a mistake he'd made. As the boy and the famous guest slept, Chandler says the boy's father opened the bedroom door to check on everyone. He saw his son, not on his own bunk, but in Jackson's bed. The star's hand was resting on the boy’s crotch on the outside of the covers.
*knip*
But despite that, the boy's father didn't go to police because he says he feared it would subject his son to the worldwide publicity that would surely follow.
Mankiewicz: “I just find it hard to understand how when your son admits to you, yeah this guy has been molesting me, and whether his name is Michael Jackson or Michael Jones why the next call you make isn't to the police saying I have evidence of a crime.”
Chandler: ‘Well, the boy's mother is going to deny it, Michael's going to deny it. Nobody is going to believe me.”
het gaat wel over de vorige zaak, die afgekocht is
  zaterdag 16 april 2005 @ 21:13:38 #273
6941 APK
Factual, I think.
pi_26281097
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 21:10 schreef DrDentz het volgende:
het gaat wel over de vorige zaak, die afgekocht is
Makes you think, huh?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_26281257
tsja

ik vind het ook sneu dat hij dat doet hoor, met kinderen slapen, aanklagers afkopen, etc
straks is het ineens wel waar en heb ik hier op fok een beetje een pedo zitten verdedigen
toch hoop ik ergens dat dit niet waar is en vanaf NU reageer ik niet meer in deze topic, ik vind mn eigen posts smerig, beetje met kinderen slapen en afkopen goedpraten enzo
pi_26281820
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 19:36 schreef cpcpb het volgende:
SANTA MARIA - De familie van de 13-jarige jongen die Michael Jackson beschuldigt van seksueel misbruik, is niet van plan een civiele procedure te beginnen om de zanger geld afhandig te maken. Dat heeft de moeder van de jongen vrijdag gezegd in de rechtbank in Santa Maria.
Het zou ook niet erg slim zijn om dat op dit moment toe te geven. Je moet de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is.
  zaterdag 16 april 2005 @ 22:39:13 #276
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_26283480
ze zijn elkaar aardig waard
pi_26289604
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 21:18 schreef DrDentz het volgende:
tsja

ik vind het ook sneu dat hij dat doet hoor, met kinderen slapen, aanklagers afkopen, etc
straks is het ineens wel waar en heb ik hier op fok een beetje een pedo zitten verdedigen
toch hoop ik ergens dat dit niet waar is en vanaf NU reageer ik niet meer in deze topic, ik vind mn eigen posts smerig, beetje met kinderen slapen en afkopen goedpraten enzo
Nou dat vind ik jammer hoor..
Ik lees net zo goed uit jou posts dat je het NIET weet en dat je het je AFVRAAGD ..
Dus ik zou gewoon " gezellig" mee blijven doen...
  zondag 17 april 2005 @ 11:48:52 #278
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_26291943
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 01:15 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Wat denk jij eigenlijk Brave_Sir_Robin over het verloop van dit proces, vind je dat het eerlijk verloopt, hoe staat ijo MJ ervoor momenteel?
Ik denk dat MJ er qua vrijspraak nog goed voorstaat. Het enige dat tot nu toe is gedaan is zoveel mogelijk modder gooien naar Jackson in de hoop dat er iets blijft hangen. De getuigen hebben vrijwel allemaal een schemerige achtergrond die vaak met geld te maken heeft.

En dat zijn dan nog de getuigen die bij Jackson een patroon van kindermishandeling moesten aantonen. Niet eens getuigen uit de huidige zaak. Want de huidige aanklager en zijn familie hebben er bij hun getuigenis één groot zooitje van gemaakt. Het kidnapping verhaal is zo ongeloofwaardig als de pest als je bedenkt dat de moeder vaak genoetg de kans heeft gehad om weg te gaan uit Neverland en weg te blijven, maar altijd keerde ze weer terug van haar shoppingtrips. Ook had ze vaak genoeg de politie kunnen bellen, maar ja 'die zouden haar toch niet geloven' (waar hebben we dat eerder gehoord). Maar ondertussen belde ze wel naar haar advocaat...

En wat zeer belastend voor de moeder was is dat ze heeft toegegeven in een eerdere zaak onder ede te hebben gelogen! Goh, net zoals haar twee zoontjes. De hele Arvizo familie heeft eigenlijk heel weinig geloofwaardigheid en daar rust de verdediging van MJ dan ook zwaar op. En volgens mij lukt ze dat aardig goed.

Zoals het er nu voorstaat kan ik me niet voorstellen dat hij schuldig word bevonden en dan heeft de verdediging hun zaak nog niet eens mogen beginnen want zo gauw Sneddon klaar is met al zijn getuigen oproepen, zal Mesereau mogen beginnen met getuigen oproepen die naar verwacht Jackson zullen verdedigen.

Ik hoop dat dat je vraag een beetje beantwoord.
pi_26309543
Ze hoeven hem niet aan te klagen voor geld, ze kunnen al genoeg verdienen met een boek of via de roddelpers.

Ben meerdere malen binnen geweest en er is totaal geen eerlijke berichtgeving. Michael Jackson is echt onschuldig, die 'getuigen' logen zo erg, het droop er echt van af. De pers kreunde als ze weer moesten luisteren naar het saaie van de advocaat van Jackson, ze lachten om Jackson en ze renden naar buiten na een 'pittige' uitspraak van een 'getuigen. De enige objectieve is Roger Friendman. Die heeft door, al langer dan vandaag, hoe de vork in de steel zit.
pi_26349685
quote:
Ms Arvizo has proved a damaging witness to the Jackson camp, refusing to be intimidated by increasingly bitter exchanges with Mr Mesereau.

At one point she said she feared her children would be spirited away from the defendant's Neverland ranch in a hot air balloon.
Af en toe krijg ik de indruk dat ze in haar eigen hersenspinsels is gaan geloven.
  woensdag 20 april 2005 @ 01:06:59 #281
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_26364712
Ik zeg schuldig !
Feyenoord!!! * Barça
pi_26368302
Based on...?
pi_26368565
pff ik denk dat niemand dat ergens op kan baseren.
het blijven woorden.
we waren er niet bij..
je hoort verhalen en je baseert je oordeel op je eigen inzicht..

lijkt me..
  woensdag 20 april 2005 @ 15:22:59 #284
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_26376461
Ik ben in juni drie weken in California. Zou de zaak dan in een beslissende fase zitten?
pi_26384490
wat me toch enorm opvalt is het verschil tussen de verslagen van de rechtbank die ik hier lees (moeder gavin maakte zich volslagen belachelijk) en die ik bijvoorbeeld bij rtl boulevard hoorde en op diverse engelse nieuwssites lees..
Vrouw kwam heel rustig en normaal over en de jury heeft zeer aandachtig zitten luisteren en knikken..

apart..
pi_26386539
quote:
Op woensdag 20 april 2005 20:24 schreef cpcpb het volgende:
wat me toch enorm opvalt is het verschil tussen de verslagen van de rechtbank die ik hier lees (moeder gavin maakte zich volslagen belachelijk) en die ik bijvoorbeeld bij rtl boulevard hoorde en op diverse engelse nieuwssites lees..
Vrouw kwam heel rustig en normaal over en de jury heeft zeer aandachtig zitten luisteren en knikken..

apart..
RTL Boulevard moet je niet al te serieus nemen. Zelfs John Williams zie je wit wegtrekken als Albert weer eens onzin loopt uit te kramen, met de onvermijdelijke punchline aan het eind. Ik had van Albert toch een iets genuanceerdere verslaggeving verwacht.
pi_26388118
De verdediging begint volgende week, het zou kunnen dat het eindigt in juni, die kans zit erin.
Las dat ze Culkin willen dagen als hij niet uit zichzelf wil getuigen. Verwacht dat hij alles zal ontkennen.
Ik denk dat Michael na deze hele rechtzaak precies weet wie zijn vrienden zijn en wie niet. Denk dat het er bar weinig zijn, heeft hij dat ook eens op een rijtje. Dit schreef Friedman in zijn laatste stuk:

It seems odd that his daily supporters are strangers — his fans from all over the world.
  woensdag 20 april 2005 @ 23:05:56 #288
6941 APK
Factual, I think.
pi_26389726
quote:
Op woensdag 20 april 2005 20:24 schreef cpcpb het volgende:

apart..
De meeste updates hier komen van posters die 's nachts in MJ pyjamaatjes slapen.
pi_26390832
quote:
Op woensdag 20 april 2005 23:05 schreef APK het volgende:

[..]

De meeste updates hier komen van posters die 's nachts in MJ pyjamaatjes slapen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_26391223
Die documentaire op sbs6 gezien vanavond? Zag je hoe hij tijdens dat interview naar dat jochie keek, tijdens die vragen over dat samen slapen? Ik zie hem ergens nog wel voor aan, dat hij niks met de kinderen gedaan heeft.. maar vroeg of ze bij hem wilden slapen omdat hij 's nachts bang is
Delivered without an information leaflet
  donderdag 21 april 2005 @ 00:22:21 #291
28167 matthijst
pi_26392362
quote:
Op woensdag 20 april 2005 21:31 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

RTL Boulevard moet je niet al te serieus nemen. Zelfs John Williams zie je wit wegtrekken als Albert weer eens onzin loopt uit te kramen, met de onvermijdelijke punchline aan het eind. Ik had van Albert toch een iets genuanceerdere verslaggeving verwacht.
Schitterend ja, die kop van Williams als het over Michael Jackson gaat. Bij de E! reenactments zitten 4 gasten bij: judge Curtis (gespreksleider), Rikki Kliemann (erg pro prosecution), Shawn Chapman Holley (pro defense) en Howard Weitzman (oud advocaat van Jackson in '93)...

Dat Shawn en Howard de moeder wacky vonden is geen verrassing. judge verklaarde dat hij normaal gesproken altijd golf speelde, maar dit weekend thuis was gebleven om de transcripts van de moeder te lezen: ongelooflijk wazig verhaal schijnt het te zijn!
Rikki verklaarde na de transcripts gelezen te hebben dat ze er van geschrokken was! Dat het nog wel eens zo zou kunnen zijn dat Jackson inderdaad gewoon onschuldig is...

Albert verlinden volgt die hele zaak niet

Kom op: ze zouden van Neverland worden ontvoerd in een hete lucht ballon
Vandaag vertelde de moeder dat je bij de JC Penneys case onzedelijk was betast, dat haar borsten uit haar trui hingen en dat haar zoontje haar borsten weer in d'r shit/BH moest stoppen

Waar is Albert Verlinden als je hem nodig hebt

"she said my breasts were outside my bra and because --- I was handcuffed, the boys got my breasts, put them in side my bra, and buttoned me up... "
  donderdag 21 april 2005 @ 00:29:03 #292
6941 APK
Factual, I think.
pi_26392522
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:22 schreef matthijst het volgende:

Kom op: ze zouden van Neverland worden ontvoerd in een hete lucht ballon
Een man die zichzelf met 'The king of pop' wil laten aanspreken en een achterlijk groot standbeeld van zichzelf door de Thames laat varen is tot alles in staat.
pi_26392826
De één probeert de ander te overtuigen hier. Zolang er geen bewijzen zijn is Michael Jackson onschuldig. Oud medewerkers die dubbel failliet zijn, bijstand trekken, aanklaag- ziek zijn en liegen spelen in deze zaak geen rol. Keiharde bewijzen wil ik zien.
En btw; waar is Jordan Chandler???
  donderdag 21 april 2005 @ 00:51:08 #294
6941 APK
Factual, I think.
pi_26392987
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:43 schreef MJboard het volgende:
Zolang er geen bewijzen zijn is Michael Jackson onschuldig.
Een goed gevulde portemonnee wil nog wel eens helpen om bewijzen af te kopen en kandidaten in het openbaar zwart te maken dmv een smear campaign.
pi_26392989
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:43 schreef MJboard het volgende:
De één probeert de ander te overtuigen hier. Zolang er geen bewijzen zijn is Michael Jackson onschuldig. Oud medewerkers die dubbel failliet zijn, bijstand trekken, aanklaag- ziek zijn en liegen spelen in deze zaak geen rol. Keiharde bewijzen wil ik zien.
Daar ben ik het mee eens. Hij is onschuldig tot het tegengestelde is bewezen.
pi_26393071
Zo slecht dat jij over MJ denkt, zo slecht denk ik over die 'getuigen'.
Ik heb het die moeder 2 weken geleden horen zeggen (op een bandje, tegen een MJ advocaat) in de rechtzaal. Ik heb het opgeschreven; MIchael is like a father to my children. He protects us, he loves my children like a father, he is family to me. We were at the back of the line and he took us to the front. He said: you may not matter to others, but you matter to me, you matter to me.
De stiefvader zat erbij toen het bandje werd opgenomen, leuk als dat wordt gezegd over iemand anders. En de stiefvader zat in het getuigenbankje toen het werd afgespeeld. Nou, het zweet stond hem in z'n bilnaad, hij geloofde er zelf ook niks van.
pi_26395592
er zijn " vaders" die hun kinderen misbruiken
pi_26396007
quote:
Op donderdag 21 april 2005 06:38 schreef cpcpb het volgende:
er zijn " vaders" die hun kinderen misbruiken
en er zijn kinderen die hun "vader" onterecht van misbruik beschuldigen
pi_26396307
Wat er gezegd is op die tape, was vlak ná het Bashir interview. De advocaten van MJ roken al onraad en wilden dit alvast op tape hebben.
Als je het zelf had gehoord zou je het zeker overtuigend vinden, de pers draaide met hun ogen terwijl ze over het algemeen tegen MJ zijn. Dit was gewoon te erg...

Als het nodig is zal MJ zijn kinderen laten getuigen. Als Sneddon denkt dat hij de zaak kan winnen dmv een 'huilend kind', dan zal Jackson ze eens een poepie laten ruiken!
  donderdag 21 april 2005 @ 12:15:31 #300
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_26400258
Ik denk eerder dat Mesereau dat zal moeten doen. Ik verwacht nooit dat MJ zelf bijvoorbeeld zal gaan getuigen. Lijkt me ook niet verstandig want hij heeft er nogal een handje van om uitspraken te doen die verkeerd vallen bij het publiek...

En zijn kinderen zijn als getuige volgens mij ook waardeloos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')