Nou dat vind ik jammer hoor..quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:18 schreef DrDentz het volgende:
tsja![]()
ik vind het ook sneu dat hij dat doet hoor, met kinderen slapen, aanklagers afkopen, etc
straks is het ineens wel waar en heb ik hier op fok een beetje een pedo zitten verdedigen![]()
toch hoop ik ergens dat dit niet waar is en vanaf NU reageer ik niet meer in deze topic, ik vind mn eigen posts smerig, beetje met kinderen slapen en afkopen goedpraten enzo
Ik denk dat MJ er qua vrijspraak nog goed voorstaat. Het enige dat tot nu toe is gedaan is zoveel mogelijk modder gooien naar Jackson in de hoop dat er iets blijft hangen. De getuigen hebben vrijwel allemaal een schemerige achtergrond die vaak met geld te maken heeft.quote:Op vrijdag 15 april 2005 01:15 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Wat denk jij eigenlijk Brave_Sir_Robin over het verloop van dit proces, vind je dat het eerlijk verloopt, hoe staat ijo MJ ervoor momenteel?
Af en toe krijg ik de indruk dat ze in haar eigen hersenspinsels is gaan geloven.quote:Ms Arvizo has proved a damaging witness to the Jackson camp, refusing to be intimidated by increasingly bitter exchanges with Mr Mesereau.
At one point she said she feared her children would be spirited away from the defendant's Neverland ranch in a hot air balloon.
RTL Boulevard moet je niet al te serieus nemen. Zelfs John Williams zie je wit wegtrekken als Albert weer eens onzin loopt uit te kramen, met de onvermijdelijke punchline aan het eind. Ik had van Albert toch een iets genuanceerdere verslaggeving verwacht.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:24 schreef cpcpb het volgende:
wat me toch enorm opvalt is het verschil tussen de verslagen van de rechtbank die ik hier lees (moeder gavin maakte zich volslagen belachelijk) en die ik bijvoorbeeld bij rtl boulevard hoorde en op diverse engelse nieuwssites lees..
Vrouw kwam heel rustig en normaal over en de jury heeft zeer aandachtig zitten luisteren en knikken..
apart..
De meeste updates hier komen van posters die 's nachts in MJ pyjamaatjes slapen.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:24 schreef cpcpb het volgende:
wat me toch enorm opvalt is het verschil tussen de verslagen van de rechtbank die ik hier lees (moeder gavin maakte zich volslagen belachelijk) en die ik bijvoorbeeld bij rtl boulevard hoorde en op diverse engelse nieuwssites lees..
Vrouw kwam heel rustig en normaal over en de jury heeft zeer aandachtig zitten luisteren en knikken..
apart..
quote:Op woensdag 20 april 2005 23:05 schreef APK het volgende:
[..]
De meeste updates hier komen van posters die 's nachts in MJ pyjamaatjes slapen.![]()
Schitterend ja, die kop van Williams als het over Michael Jackson gaat. Bij de E! reenactments zitten 4 gasten bij: judge Curtis (gespreksleider), Rikki Kliemann (erg pro prosecution), Shawn Chapman Holley (pro defense) en Howard Weitzman (oud advocaat van Jackson in '93)...quote:Op woensdag 20 april 2005 21:31 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
RTL Boulevard moet je niet al te serieus nemen. Zelfs John Williams zie je wit wegtrekken als Albert weer eens onzin loopt uit te kramen, met de onvermijdelijke punchline aan het eind. Ik had van Albert toch een iets genuanceerdere verslaggeving verwacht.
Een man die zichzelf met 'The king of pop' wil laten aanspreken en een achterlijk groot standbeeld van zichzelf door de Thames laat varen is tot alles in staat.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:22 schreef matthijst het volgende:
Kom op: ze zouden van Neverland worden ontvoerd in een hete lucht ballon![]()
Een goed gevulde portemonnee wil nog wel eens helpen om bewijzen af te kopen en kandidaten in het openbaar zwart te maken dmv een smear campaign.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:43 schreef MJboard het volgende:
Zolang er geen bewijzen zijn is Michael Jackson onschuldig.
Daar ben ik het mee eens. Hij is onschuldig tot het tegengestelde is bewezen.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:43 schreef MJboard het volgende:
De één probeert de ander te overtuigen hier. Zolang er geen bewijzen zijn is Michael Jackson onschuldig. Oud medewerkers die dubbel failliet zijn, bijstand trekken, aanklaag- ziek zijn en liegen spelen in deze zaak geen rol. Keiharde bewijzen wil ik zien.
en er zijn kinderen die hun "vader" onterecht van misbruik beschuldigenquote:Op donderdag 21 april 2005 06:38 schreef cpcpb het volgende:
er zijn " vaders" die hun kinderen misbruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |