Will do...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:11 schreef Stali. het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om, en jij weet ook hoe het gelopen is, juist omdat jij me daar een aantal jaar terug hebt helpen weg te komen met de verhuizing.
Bertus, ik heb je e-mailadres niet meer maar stuur even een mailtje naar xxx
Uiteindelijk is het simpel hè. Thanx anyway.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:30 schreef APK het volgende:
Dank voor de uitleg Ryan, ik was even het spoor bijster in dit familiedrama.![]()
Ryan en APK?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:43 schreef Harry_Sack het volgende:
Volgens mij passen jullie prima bij/op/in elkaar
Komop, een beetje creativiteit.. Je wilt toch geen staande oratie van Ryan?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:48 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ryan en APK?
Bij mij gaat er maar een halve hand in hoor..
Ikk wel!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:51 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Komop, een beetje creativiteit.. Je wilt toch geen staande oratie van Ryan?![]()
Okee, ik zal de waterpas er eens bijpakkenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:00 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ikk wel!.
He maar ik ga hier niet in de slowchat he.
Bizar is dit topic wel aan het worden. Gewoon raar omdat het nu zo persoonlijk wordt. Kutzooi.
Nou ja, droom lekker Sack..
Ja, Harry droomt er nu dus van dat hij zijn hele knuist tot aan zijn pols toe in de schaamdelen van zijn object d'amour laat glijden, en passant bedenkend hoe het in de toekomst zal gaan met de off spring in die vorige relatie van dat object der liefde. Leuk zoiets. Get real. This guy zit nog op de universiteit hè. Schooljongen nog. Wie weet hoe het gaat bij hem. Misschien wel net zo als bij luuucida of sjuuuun.quote:
Kom op zeg, we gaan toch geen jaloezieen uitwisselen he? Ik weet geeneens hoe Stali er uitziet ..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, Harry droomt er nu dus van dat hij zijn hele knuist tot aan zijn pols toe in de schaamdelen van zijn object d'amour laat glijden, en passant bedenkend hoe het in de toekomst zal gaan met de off spring in die vorige relatie van dat object der liefde. Leuk zoiets. Get real. This guy zit nog op de universiteit hè. Schooljongen nog. Wie weet hoe het gaat bij hem. Misschien wel net zo als bij luuucida of sjuuuun..
Heb je akl eens je knuist in iemand ingebracht. Je doet het nu voorkomen alsof dat bij jou routine is...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:10 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Kom op zeg, we gaan toch geen jaloezieen uitwisselen he? Ik weet geeneens hoe Stali er uitziet ..
En het blijft jouw bitch hoor
ik kan niet zeggen dat ik die behoefte al gehad heb nee. Is dat de moeite van het proberen waard of is het beter om dat pas te proberen als al het andere niet lukt?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb je akl eens je knuist in iemand ingebracht. Je doet het nu voorkomen alsof dat bij jou routine is...
Zeg, ga jij eens even zo vrolijk de hond uitlaten want jij doet alsof het voor jou routine is om slechts vier vingers binnen te brengen. En dit is absoluut NIET zo. Hork!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb je akl eens je knuist in iemand ingebracht. Je doet het nu voorkomen alsof dat bij jou routine is...
Zo is dat, hoor je het eens van een ander, Ryanquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:17 schreef Stali. het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens even zo vrolijk de hond uitlaten want jij doet alsof het voor jou routine is om slechts vier vingers binnen te brengen. En dit is absoluut NIET zo. Hork!.
Afijn, AR mag dan reeds op één oor liggen, ik lig dat nog even niet he? Open dan lekker in SEX een topic..
Hij is nu even de hond uitlaten. *grijns*.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:12 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ik kan niet zeggen dat ik die behoefte al gehad heb nee. Is dat de moeite van het proberen waard of is het beter om dat pas te proberen als al het andere niet lukt?
Grappig is dat, ik heb er ook gewoon ook helemaal een beeld bijquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:18 schreef Stali. het volgende:
[..]
Hij is nu even de hond uitlaten. *grijns*.
Grote mond & groot hart.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:21 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Grappig is dat, ik heb er ook gewoon ook helemaal een beeld bij![]()
rare jongens, die Zeeuwen..
Is er geen vertier genoeg?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Sorry dat ik stoor hoor, maar kan het gesprek weer een beetje terug naar TTK niveau
Zover mogenlijk iig
'quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:32 schreef Stali. het volgende:
[..]
Grote mond & groot hart.
CU, Sack..
[..]
Is er geen vertier genoeg?.
Voor mij iets teveel zelfs. Maar leuk je nog wakker te zien en nee, AR dit gaat niet verzanden in slowchat.. Ik wens je alvast een welterusten zonder heroverwegingen.
.
Is dit TTV??quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:32 schreef Stali. het volgende:
[..]
Grote mond & groot hart.
CU, Sack..
[..]
Is er geen vertier genoeg?.
3118 views op 138 posts...
Voor mij iets teveel zelfs. Maar leuk je nog wakker te zien en nee, AR dit gaat niet verzanden in slowchat.. Ik wens je alvast een welterusten zonder heroverwegingen.
.
Zeg, we gaan niet slowchatten he?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Is dit TTV??
Theater, Taal en Vertier???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |