abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 maart 2005 @ 01:06:38 #51
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_25557434
Ach, die schoonmoeders zijn allemaal één pot nat.
...dass wir fliegen.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 01:08:37 #52
6941 APK
Factual, I think.
pi_25557450
Shit, I forgot my mantra.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_25557475
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 01:04 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ja, wat is het nou? Gekozen door zijn schoonmoeder of jouw schoonmoeder? .
Shit, ik hoopte maar dat het niemand behalve Ryan op zou vallen. Het staat altijd zo knullig als je drie uur later verbeteringen aanbrengt. Maar het is mijn eigen moeder die de boel boycot.
Wie laat haar dochter nu op een zondag trouwen. .
pi_25557500
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 01:06 schreef OllieA het volgende:

[..]

Doe es een link naar dat forum? Ik ben echt een enorme fan van niet-middelbare leeftijd meiden, die nog geen last van opvliegers hebben. Vooral wanneer die niet-middelbare leeftijd meiden, die nog geen last van opvliegers hebben, mensen fun in life toewensen.
Niet-middelbare leeftijd meiden, ik lust er wel pap van. Ze kunnen me midden in de nacht wakker maken voor niet-middelbare leeftijd meiden, die geilen op Woody Allen films. Kortom: linkje!
http://www.mediawatchers.nl/forum/viewtopic.php\?p=745974#745974

Ach en Ollie, hou ons eens op de hoogte?
pi_25557507
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 01:11 schreef Stali. het volgende:

[..]

Shit, ik hoopte maar dat het niemand behalve Ryan op zou vallen. Het staat altijd zo knullig als je drie uur later verbeteringen aanbrengt. Maar het is mijn eigen moeder die de boel boycot.
Dadelijk krijgen jullie ook nog kado's van de Xenos van haar.

Als dat gebeurt, moet je zeker even een gesprekje met haar beginnen, Stali. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  vrijdag 18 maart 2005 @ 01:16:27 #56
6941 APK
Factual, I think.
pi_25557523
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 01:14 schreef Stali. het volgende:

quote:
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Heb ik ook een ban?
pi_25557535
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 01:16 schreef APK het volgende:

[..]

[..]

Heb ik ook een ban?
Neuh, dat lijkt maar zo.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 01:17:30 #58
6941 APK
Factual, I think.
pi_25557536
Oh, er staan nog een aantal dingen boven.
pi_25557557
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 23:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waarom de liefde aan kettingen leggen?
Daar krijg je nog een serieus antwoord op. Dit is immers geen slowchat topic aangaande de techniek van het squirten. Niet dat ik daarover geen niet-slowchat topic zou kunnen onderhouden, maar dit uiteraard terzijde.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 18-03-2005 01:33:04 ]
I´m back.
pi_25557575
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 00:53 schreef DiscoInferno het volgende:

[..]

Ryan, jammer dat je iedereen zo over 1 kam scheert wat MW betreft.
Wat ik al eerder zei, ieder forum heeft zijn charmes en regels en die heb je gewoon te respecteren en zeg zelf, wat jij schreef, kon gewoon niet daar, MW was en is daar niet de plaats voor. Als je dat niet inziet, dan heeft, gezien je leeftijd, je geestelijke ontwikkeling stilgestaan dus doe daar wat aan.

Voor de rest wenst deze niet-middelbare leeftijd meid, die nog geen last van opvliegers heeft, je een goed leven toe, een leven, ik hoop, zonder al te veel seksuele frustraties (je schijnt daar nog al last van te hebben dus ik raad je aan veel Woody Allen films te kijken: "In al zijn films zie je dezelfde motieven terugkomen: seksuele frustraties, midlife-crises, hoofdpersonages die vrouwen en psychiaters verslinden, die door het leven stuntelen en nooit eens geluk lijken te hebben (omdat ze niet gelukkig zijn met zichzelf"....doet me aan jou denken).
Ryan, have fun in life
PS: en niet lurken op MW he, probeer het los te raken, na je ban nog altijd over MW hebben , niet best jongen
Wat begrijp je nou niet aan het woord 'retorisch', ik heb het nb nog wel uitgelegd...
I´m back.
pi_25557593
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 01:11 schreef Stali. het volgende:

[..]

Wie laat haar moeder nu alleen met haar aanstaande echtgenoot tussen 3 en 4 uur in de nacht???
I´m back.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 01:25:45 #62
6941 APK
Factual, I think.
pi_25557623
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 01:23 schreef Ryan3 het volgende:

Wie laat haar moeder nu alleen met haar aanstaande echtgenoot tussen 3 en 4 uur in de nacht???
Is het wat, die moeder?
pi_25557634
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 01:25 schreef APK het volgende:

[..]

Is het wat, die moeder?
Jij denkt er over na mijn schoonvader te worden???
I´m back.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 01:30:20 #64
6941 APK
Factual, I think.
pi_25557655
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 01:27 schreef Ryan3 het volgende:

Jij denkt er over na mijn schoonvader te worden???
Neuh, ik ga ook voor jonger en ben inmiddels ook voorzien.
Helaas heb ik haar schoonmoeder nog niet ontmoet, de reis en de prijs van een waterbuffel gingen boven mijn mentale budget.
pi_25557687
Hé Ryan ik dacht dat je een verstandige vent was, maar je bent er nu dus toch ingetrapt. Wel onder huwelijkse voorwaarden toch hè?
pi_25558438
Huwelijken met schoonouders, hoe mooi
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_25559076
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 01:14 schreef Stali. het volgende:

[..]

HEE! Hij is ineens verwijderd (ofzo, iig niet meer vindbaar).

Anyway, is wel weer vermakelijk topic. Heb um gebookmarkt. *pakt popcorn*
pi_25601316
feli .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_25628359
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 19:34 schreef Ryan3 het volgende:
Deze topic zal, in de traditie van Corfu en Lila Pauze, het relaas zijn van hoe we wel of niet in het huwelijk zullen treden.
Ik zit natuurlijk weer op het puntje van mijn stoel.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_25633925
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 07:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
Uhmm, ja....
Wat zijn de argumenten om dit in TTK te plaatsen??
Theater Grande, het allerbeste argument!

pi_25633988
quote:
Op maandag 21 maart 2005 09:17 schreef RaisinGirl het volgende:

[..]

Ik zit natuurlijk weer op het puntje van mijn stoel.
Waarom? 't is maar een duffe trouwerij, hoor.

en een schreeuw om aandacht
pi_25650177
Mm, het is wel leuk dat zoveel mensen, al dan niet hatelijk, menen te moeten reageren in deze topic, ook al is het op dag 415 of zo alvorens Stali en ik (wel of niet) in het huwelijk treden voor mij niet geheel en al duidelijk waarom mensen hun relatie willen verzilveren middels een vergunning van staatwege. Relaties zijn een kwestie van ups en downs; het ene moment up en het andere moment... down, zoals nu. En met de staat heeft een anarcho-liberaal zoals ik in psychologische zin ben sowieso niets te maken. Ik bedoel, ben vandaag een nieuw zogenaamd "saver pasje" gaan halen bij die zelfde staat, ten einde rotzooi te kunnen dumpen, om er vervolgens achter te komen dat het dumpen van rotzooi maar liefst zo'n 300% duurder is geworden het afgelopen jaar in onze gemeente. 300%!!! Over de kloof tussen burger en politiek gesproken. Als jij je oude droogmachine, een stofzuiger en een oud bijzettafeltje, benevens een aantal oude planken kwijt wilt dan komt de burgemeester himself bij jou nog een poot uitdraaien, dan wel een rib uit je lijf snijden, dus wat heeft de staat nu te maken met de 'liefde van mijn leven', laat staan de consumptie van die liefde??? Liefde wordt iedere dag veroverd of verloren en teruggewonnen of weer verloren, of niet. Hoogtepunten, om nu maar eens geen Francescaanse platitudes meer te vermijden, worden ingehaald door dieptepunten. En andersom. . (Stomme kutsmiley!).
I´m back.
pi_25650277
Hmm. Voordat je ging trouwen was je toch minder cynisch hoor, Ryan. .
pi_25650519
quote:
Op maandag 21 maart 2005 23:54 schreef beeer het volgende:
Hmm. Voordat je ging trouwen was je toch minder cynisch hoor, Ryan. .
Het is allemaal te herleiden tot het besef in hetzelfde universum te - bestaan - als Francesca, vermoed ik...
I´m back.
pi_25653039
quote:
Op maandag 21 maart 2005 23:50 schreef Ryan3 het volgende:
Mm, het is wel leuk dat zoveel mensen, al dan niet hatelijk, menen te moeten reageren in deze topic, ook al is het op dag 415 of zo alvorens Stali en ik (wel of niet) in het huwelijk treden voor mij niet geheel en al duidelijk waarom mensen hun relatie willen verzilveren middels een vergunning van staatwege. Relaties zijn een kwestie van ups en downs; het ene moment up en het andere moment... down, zoals nu. En met de staat heeft een anarcho-liberaal zoals ik in psychologische zin ben sowieso niets te maken. Ik bedoel, ben vandaag een nieuw zogenaamd "saver pasje" gaan halen bij die zelfde staat, ten einde rotzooi te kunnen dumpen, om er vervolgens achter te komen dat het dumpen van rotzooi maar liefst zo'n 300% duurder is geworden het afgelopen jaar in onze gemeente. 300%!!! Over de kloof tussen burger en politiek gesproken. Als jij je oude droogmachine, een stofzuiger en een oud bijzettafeltje, benevens een aantal oude planken kwijt wilt dan komt de burgemeester himself bij jou nog een poot uitdraaien, dan wel een rib uit je lijf snijden, dus wat heeft de staat nu te maken met de 'liefde van mijn leven', laat staan de consumptie van die liefde??? Liefde wordt iedere dag veroverd of verloren en teruggewonnen of weer verloren, of niet. Hoogtepunten, om nu maar eens geen Francescaanse platitudes meer te vermijden, worden ingehaald door dieptepunten. En andersom. . (Stomme kutsmiley!).
Zo zie je maar weer, als het erop aankomt, reageren mannen minstens zo emotioneel.

...vooral als ze in hun portemonnee geraakt worden...hoeveel kost een zondagse trouwerij eigenlijk?
pi_25653042
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 00:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is allemaal te herleiden tot het besef in hetzelfde universum te - bestaan - als Francesca, vermoed ik...
Heb ik zoveel invloed op je?
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:52:24 #77
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25678736
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 22:33 schreef Ryan3 het volgende:
Op 7 mei 2006, een datum handpicked door mijn toekomstige schoonmoeder waarmee ik zaterdag jl. doorzakte, treden Stali en ik in het huwelijk. Niet een ideetje van mij, mind you, ik zit btw in mijn blote kont, maar van Stali. Ik ben de eerste vogel in een heeeeeeeele lange rij waarmee ze uiteindelijk in het huwelijk wil treden. Ik heb dus nog ruim een jaar om aan het idee te wennen, en hierbij mijn terzijdes te plaatsen, en mijn familie op de hoogte te stellen, zal ik maar zeggen. Het aftellen is dus sedert jl. zaterdag begonnen. Lees hier over het wel en wee van ons tot die datum...
Een dag na de moord op Fortuyn, een symbolisch afscheid van het ongedwongen vrije leven?
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_25696123
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:52 schreef sjun het volgende:

[..]

Een dag na de moord op Fortuyn, een symbolisch afscheid van het ongedwongen vrije leven?
Nou, sjuuun, jij je zin, ze hoeft niet zo nodig en ze wil niet meer. Eerlijk gezegd zijn trouwerijen ook wat kostspelig, om in jouw jargon te blijven. Inmense hoeveelheid bitterballen moet je er doorheen jagen. Ik zou het leuker vinden dat er een soort sociale verzekering voor komt oid, voor trouwen. Dus dat je naast WW, RWW, AOW, WAO, AWBZ, RWW etc. ook nog een premie betaalt voor AHW: algemene huwelijkswet, zodat je gratis kunt trouwen als je eenmaal in de netten verstrikt raakt van een jonge dame, die de helft van de tijd zonder broekje rondloopt, niet waar??? Heb jij toch ook? Ik heb btw nu ook geen broek aan hoor. Mijn lul hangt er wat slapjes bij, want daarnet hebben we geprobeerd om te copuleren (zeg maar neuken) in de vrije matuur. We hadden wat van die fakkels aangestoken om de prille lente muggen af te vangen, maar op het moment supreme, Stali was zo nat als de spreekwoordelijke 7 palingen in een potje snot, weigerde mijn 43-jaar oude slurfje dienst. Kan gebeuren vent, als je een 11 jaar en zoveel maanden jongere, immer hete dame uitkiest als je toekomstige gade. Dit alles even los van het kostspelige argument natuurlijk hè, dat begrijp je wel... Dit alles uiteraard in het nette en even goede vrienden...
I´m back.
pi_25696515
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Heb jij toch ook?
Nee, Ryan, dit heeft Sjun evenals Bee(e)r niet maar dat leg ik morgen even uit. .
pi_25696848
tvp
I´m back.
pi_25696916
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 23:16 schreef Ryan3 het volgende:
tvp
Good for you! .
pi_25698198
Oeps, net in mijn blote kont nog even uit geweest met Ollie. Voordeel als je buiten woont: je kunt je verstrooidheid ruim baan geven. Ik zie dat mensen in hartje Amsterdam uit verstrooidheid niet zo gauw doen. Allemaal Marokkanen die je er snel op wijzen dat je geen broek draagt natuurlijk, dit terwijl het in de Islam cultuur bon ton is om bijv. een broek aan te doen. Niet dat ze je er direct voor omver rijden hoor, maar toch... Anyway, Stali is reeds gaan pitten, ik zit nog wat na te anti-chambreren. Leuke is dat Stali op dit moment niet meer met me wil trouwen en ik daarnet in mijn blote kont (met wisselende erectie) op mijn knieën heb gezeten om haar ten huwelijk te vragen, tevergeefs. We hebben iig nog 413 dagen of zo, dus ben benieuwd wat er uit de bus komt. Ipv trouwen voel ik er eigenlijk meer voor om te emigreren naar Nieuw-Zeeland trouwens. Niet het trouwen met je liefde van je leven, maar je vestigen in een ander, het liefst niet-Europees, land was altijd mijn (adolescente) droom geweest. Overigens denk ik niet dat een huwelijk per se je vrijheid beknopt, zoals enige scribenten in deze topic tot uitdrukking brachten. Een huwelijk kan je vrijheid juist vergroten, omdat je met z'n tweeën aan je gezamenlijke idealen werkt. Stel bijv. dat je een mooi vrijstaand huisje ambieert aan de zoom van een bos (hebben we al): welnu, met zijn tweeën heb je die ambitie sneller vervuld dan alleen. Om maar te zwijgen over de postmateriële ambities die je beiden koestert. Twee is meer dan alleen. Daarbij komt dat je heerlijk iedere dag aan een sappige kutje kunt likken (en zij aan een staafmixer van vlees kan sabbelen) of dat je je ballen ritmisch kunt laten heen en weer gaan op de kont van je partner, mocht je dat willen, ook niet geheel onbelangrijk. Engels spreken we allebei voldoende, dus waarom niet???
I´m back.
  donderdag 24 maart 2005 @ 00:19:04 #83
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_25698253
En waarom zou je zonder te trouwen niet aan gezamenlijke idealen kunnen werken?
...dass wir fliegen.
pi_25698311
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 00:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
En waarom zou je zonder te trouwen niet aan gezamenlijke idealen kunnen werken?
Goeie opmerking. Denk even na, heeft wrs. met rechten te maken. Maar goed, daar kun je bij mijn schoonmoeder weer een samenlevingscontract over afsluiten. Ben er even niet uit dus. Misschien dat zo'n huwelijkscontract daarbij de intentie uitspreekt serieus te zijn in het najagen van de gezamenlijke idealen oid...
I´m back.
  donderdag 24 maart 2005 @ 01:02:57 #85
6941 APK
Factual, I think.
pi_25699193
Emigreren lijkt mij op zich een goed idee.
pi_25709305
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 01:33 schreef beeer het volgende:
Hé Ryan ik dacht dat je een verstandige vent was, maar je bent er nu dus toch ingetrapt. Wel onder huwelijkse voorwaarden toch hè?
Er zijn gelukkig al wat stekeligheden in dit topic, want dat is eigenlijk veel leuker dan unanieme felicitaties lezen. .
Maar sinds wanneer bedienen mannen elkaar van goed advies? Dat doen ze nooit.

De gemiddelde reeds getrouwde man met vrouw, kinderen en een hond zal de andere man die zijn huwelijk aankondigt zeggen 'leuk, dat moet je doen'. Zonder hierbij te vertellen dat de man een weg inslaat die bijzonder veel moeilijke momenten kent. En hij heeft zelf ook geen advies van een andere man gehad, dus jouw voorgenomen huwelijk inclusief de valkuilen worden zijn heimelijk genoegen. Maar de reeds getrouwde man is niet ongelukkig.

De gelukkig getrouwde man op leeftijd geeft helemaal geen raad, omdat hij het druk heeft zijn eigen zegeningen te tellen maar reageert hartelijk en hoopt dat het jou net zo goed zal vergaan.

Maar nu de man die een andere man spontaan en ongevraagd van advies bedient.
Het zijn meestal vrijgezelle mannen en je kunt ze het best vergelijken met een barfly die erop aandringt dat je vooral nog een biertje neemt en zegt dat je niet ongezellig moet doen wanneer je weigert. Hij lijkt op de gemiddelde reeds getrouwde man zoals hierboven beschreven en die je vertelt je wat je moet doen maar met het verschil dat hij helemaal niet wilt dat jij trouwt want hij is zelf ongelukkig getrouwd.

En dan is er nog de vrijgezelle man die de man advies geeft zodra zijn voorgenomen huwelijk van de baan lijkt. En dat advies is niets anders dan een vreugdekreet! Zij zijn de mannen, de bikkels en deze stoero's hebben geen 'wijven' nodig, welnee, deze mannen gaan bier drinken in de kroeg. Weg met die klotewijven en ze nemen flink in want er gaat immers niets boven het vrijgezelle leven. Later op de avond zien ze twee jonge vrouwen aan de bar zitten. Door de hoeveelheden bier worden deze vrouwen steeds mooier en met de inname van een nog grotere hoeveelheid bier lijken deze vrouwen ook steeds meer binnen het bereik van de mannen, de bikkels en de stoero's. De kersvers en nu ontdooide vrijgezel heeft deze eerste avond veel te bewijzen t.a.v. zijn makkers. Maanden hebben zijn gabbers niets van hem gehoord want hij zat natuurlijk zogenaamd onder de plak. Hij belooft ze oprechte trouw en hij zal wel even bewijzen dat hij zo'n mooi wijf wel eventjes pakken zal. Hij vraagt of ze hier vaker komen en biedt de jonge vrouwen wat te drinken aan. Hij hangt nonchalant met zijn ene arm aan de bar, met de andere drukt hij zijn fluitje aan de borst en voelt de priemende blikken van zijn makkers in de rug. Hij lijkt te scoren en tapt wat mopjes, vertelt wat hij doet en vooral.... hij praat over zichzelf.
Dat praten over gevoelens gaat nu eenmaal beter met vrouwen, nietwaar mannen?

Zo'n drie kwartier later slaat de drank in bij onze dappere vrijgezel en dan komt bij de vrouwen zijn hoge woord eruit. Hij mist zijn ex. En dan geven niet zijn makkers maar juist die twee vrouwen hem de goede raad om lekker naar huis te gaan, zijn roes uit te slapen om dan morgen fris bij zijn toekomstige vrouwtje langs te gaan om het goed te maken. Ze benadrukken om het vooral niet nu te doen.

Afijn, mannen en goede raad.... verstandige vent en ongedwongen vrijheid en meer blabla...

Geloof me, mannen doen niets zonder eigenbelang, laat staan trouwen. De reden dat ik dit schrijf is omdat er in dit topic de onderhuids hatelijke opmerkingen juist gemaakt werden door onze vrijgezellen op Fok!. .
pi_25711126
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 16:18 schreef Stali. het volgende:
Maar sinds wanneer bedienen mannen elkaar van goed advies? Dat doen ze nooit.
Oké, laat ik Ryan eens wat goeie raad geven.

Een huwelijk is een juridische verbintenis die vooral financiële gevolgen heeft. Dat kan nuttig zijn, of niet. Dat moet je uitrekenen. Daarnaast kan een huwelijk van belang zijn voor de kinderen in een relatie. De juridische kant daarvan kan je uitzoeken. De emotionele kant zit in het hoofd van het kind. Als een huwelijk voor een kind betekent: "Deze papa blijft," kan dat heel belangrijk zijn.

Een relatie is een emotionele verbintenis. Daar moet je 'even bij blijven', anders komt het niet goed. Je zou bijvoorbeeld samen 'oud' kunnen willen worden. Aan te bevelen, wat mij betreft, maar dat moet iedereen natuurlijk voor zichzelf weten. Ik bijvoorbeeld ben zo monogaam als de pest, maar niet iedereen voelt zich daar prettig bij.

Het idee: "Mijn vrouw/man/partner is een mooi boek, maar ik heb het uit," betekent dat iemand een oppervlakkige lezer is.

Ten slotte: als je trouwdag (in terugblik) de mooiste dag van le leven is, dan heb je iets verkeerd gedaan.

Imho, dit, natuurlijk.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_25712068
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 17:24 schreef OllieA het volgende:

[..]

Oké, laat ik Ryan eens wat goeie raad geven.

Een huwelijk is een juridische verbintenis die vooral financiële gevolgen heeft. Dat kan nuttig zijn, of niet. Dat moet je uitrekenen. Daarnaast kan een huwelijk van belang zijn voor de kinderen in een relatie. De juridische kant daarvan kan je uitzoeken. De emotionele kant zit in het hoofd van het kind. Als een huwelijk voor een kind betekent: "Deze papa blijft," kan dat heel belangrijk zijn.

Een relatie is een emotionele verbintenis. Daar moet je 'even bij blijven', anders komt het niet goed. Je zou bijvoorbeeld samen 'oud' kunnen willen worden. Aan te bevelen, wat mij betreft, maar dat moet iedereen natuurlijk voor zichzelf weten. Ik bijvoorbeeld ben zo monogaam als de pest, maar niet iedereen voelt zich daar prettig bij.

Het idee: "Mijn vrouw/man/partner is een mooi boek, maar ik heb het uit," betekent dat iemand een oppervlakkige lezer is.

Ten slotte: als je trouwdag (in terugblik) de mooiste dag van le leven is, dan heb je iets verkeerd gedaan.

Imho, dit, natuurlijk.
Maar bij de 'gelukkig getrouwde man op zekere leeftijd' had ik iig wel jou in gedachten. .

Toch vraag ik me af of een huwelijk belangrijk is voor het kuiken ( inderdaad mijn kuiken) wel is ze stapelgek op Ryan en is hij in de afgelopen zeven maanden meer een vader voor haar dan haar biologische vader ooit is geweest. Deze belde naar idee van mij op haar verjaardag. Het vreemde is dat ze twee keer vertelde dat ze Ryan papa noemde en dat hij dit leuk vindt terwijl in werkelijkheid noemt ze hem helemaal geen papa maar gewoon bij zijn voornaam. Het was dus net alsof ze toestemming vroeg voor haar gevoelens naar Ryan toe. Het was erg belangrijk voor haar want ze herhaalde het maar liefst twee keer. Na dit telefoongesprek verbeterde het wel haar afzetgedrag ten opzichte van mij. Ze is erg boos op me geweest en niet omdat ze haar vader mist maar wel omdat we op een gegeven moment uit haar oude omgeving zijn weggegaan en nog twee verhuizingen voor de boeg hadden. Wanneer ze nu over haar vader praat dan gaat het overduidelijk om haar oude woonplaats dit komt ook omdat ze nooit een band met haar biologische vader heeft opgebouwd. Hij was zogezegd druk met eigen dingen zeg maar. Ze is gelukkig erg blij met Ryan en ik geloof niet dat ze met haar net vijf jaren waarde hecht aan het idee huwelijk.

De reden dat ik trouwen een leuk idee vond en laat ik niet kinderachtig zijn, nog steeds vind, is omdat er geen reden is waarom we zouden moeten trouwen anders dan uit een goed gevoel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stali. op 24-03-2005 19:01:20 ]
pi_25714951
Het is trouwens deze topic, Stali..

Zeg Ollie, kunnen wij niet trouwen?

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2005 20:12:30 ]
  donderdag 24 maart 2005 @ 23:03:20 #90
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25719694
hoe meer je hier leest, hoe meer je een reden vindt om af en toe wat problemen weg te willen drinken
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  donderdag 24 maart 2005 @ 23:06:40 #91
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_25719775
Ik begin het meer redenen te zien om nooooit te trouwen
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  donderdag 24 maart 2005 @ 23:09:51 #92
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25719870
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 23:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik begin het meer redenen te zien om nooooit te trouwen
was bevestiging niet meer iets voor vrouwen? Vraag het voor de zekerheid maar aan Stali
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  donderdag 24 maart 2005 @ 23:17:32 #93
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_25720096
Geen idee wat waar voor is, maar begin wel te geloven dat trouwen niks voor mij is...
Iig trouwen met Stali niet
trouwen met Ryan trouwens ook niet..:{
pi_25724692
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 23:17 schreef Automatic_Rock het volgende:

Iig trouwen met Stali niet
Mm, komt me voor dat je het wel overwogen hebt.
I´m back.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 09:15:46 #95
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_25724975
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 08:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mm, komt me voor dat je het wel overwogen hebt.
Kan het me zo niet herinneren...., maar misschien kortstondig...
Wat denk je, zal ik het moeten heroverwegen???
  vrijdag 25 maart 2005 @ 14:21:26 #96
85889 lucida
équilibre
pi_25732217
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 00:27 schreef Ryan3 het volgende:

Ik ben van de post-hippie-generatie (zoals luuucida zeg maar), mensen die zich afzetten tegen die hippie-generatie, en mijn neus staat eerlijk gezegd niet zo naar trouwen. .
Zeg spijtoptant van de verlichting zit jij soms om een getuige verlegen? Ik heb zover ik kan beoordelen helemaal niets met jou gemeen. Stali kan ik nog wel pruimen - zij is dan ook wat jeugdiger dan jij - maar de meatball attitude die aan jou kleeft werp ik verre van mij. Typisch trouwens dat jij je zaakjes door jouw schoonmoeder in spe laat regelen. Dat zegt wel iets over wie bij jullie de broek aan heeft. Ik zou zulke zaken vooral zelf regelen en bemoeienissen van welke (schoon) familie dan ook netjes maar gedecideerd buiten de deur houden. Straks komen ze ook nog getuigen hoe jij en stali de huwelijksnacht percipiëren!...
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_25743803
Ook maar weer eens reageren. Heb ik al een tijdje niet gedaan. Dit lijkt me wel een leuke quote om mee te biginnen...
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 16:18 schreef Stali. het volgende:[..]
En dan is er nog de vrijgezelle man die de man advies geeft zodra zijn voorgenomen huwelijk van de baan lijkt. En dat advies is niets anders dan een vreugdekreet! Zij zijn de mannen, de bikkels en deze stoero's hebben geen 'wijven' nodig, welnee, deze mannen gaan bier drinken in de kroeg. Weg met die klotewijven en ze nemen flink in want er gaat immers niets boven het vrijgezelle leven.
Gedeeltelijk mee eens. Ik ben niet iemand die het huwelijk nodig heeft om erkenning te krijgen. Sterker nog: ik heb het huwelijk altijd verafschuwd. Het is voor mij niets meer en niets minder dan een handig hulpmiddel om een hoop problemen te voorkomen. Zoals bijvoorbeeld een eventuele 'ongeboren vrucht' te erkennen. Dat zou voor mij een reden zijn om te trouwen. Voor de rest niks.

Ik heb wel degelijk een vrouw nodig. Ik merk keer op keer dat ik dat mis. Niet dat ik ongelukkig ben. Integendeel. Maar ik zou het wel leuk vinden om dat met iemand te kunnen delen. En aangezien ik hetero ben, is een vrouw voor mij de aangeweze persoon.

Vervolgens dit stukje:
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 17:59 schreef Stali. het volgende:[..]
Toch vraag ik me af of een huwelijk belangrijk is voor het kuiken ( inderdaad mijn kuiken) wel is ze stapelgek op Ryan en is hij in de afgelopen zeven maanden meer een vader voor haar dan haar biologische vader ooit is geweest. Deze belde naar idee van mij op haar verjaardag. Het vreemde is dat ze twee keer vertelde dat ze Ryan papa noemde en dat hij dit leuk vindt terwijl in werkelijkheid noemt ze hem helemaal geen papa maar gewoon bij zijn voornaam. Het was dus net alsof ze toestemming vroeg voor haar gevoelens naar Ryan toe. Het was erg belangrijk voor haar want ze herhaalde het maar liefst twee keer. Na dit telefoongesprek verbeterde het wel haar afzetgedrag ten opzichte van mij. Ze is erg boos op me geweest en niet omdat ze haar vader mist maar wel omdat we op een gegeven moment uit haar oude omgeving zijn weggegaan en nog twee verhuizingen voor de boeg hadden. Wanneer ze nu over haar vader praat dan gaat het overduidelijk om haar oude woonplaats dit komt ook omdat ze nooit een band met haar biologische vader heeft opgebouwd. Hij was zogezegd druk met eigen dingen zeg maar. Ze is gelukkig erg blij met Ryan en ik geloof niet dat ze met haar net vijf jaren waarde hecht aan het idee huwelijk.
Vind ik een erg mooi stukje. Dit betekent voor mij dat je kuiken ryan heeft aanvaart als de nieuwe man in haar leven. Vaderfiguur als je dat wilt. Ik kan me nog herinneren dat ze elke man die ze tegen kwam papa noemde. Ik vind het ook mooi van ryan. Dat hij zich niet opdringt als haar vader, maar meer als een vriend. De nieuwe partner van haar moeder. Maar NIET als haar vader. Zou ook onzin zijn, aangezien ze al een vader heeft.

Ik begrijp overigens dat haar vader op zoek is naar haar (en jou). Dus ik vraag me af (eerlijk, don't shoot the messenger) of je daar niet eens antwoord aan moet geven.
pi_25744156
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:50 schreef meester_b het volgende:

Ik begrijp overigens dat haar vader op zoek is naar haar (en jou). Dus ik vraag me af (eerlijk, don't shoot the messenger) of je daar niet eens antwoord aan moet geven.
Bertus, ik reageer alleen even hierop. Zoals je kunt begrijpen komen deze twee zinnen erg hard aan.
Dit vind ik zo ernorm klote, hij heeft jou dus ook gemaild en dat vind ik heel erg naar.
Ik heb niet kunnen vermoeden dat hij zover gaat om dit zelfs te doen.

Afijn, Bertus, wij zijn een behoorlijke tijd erg goede vrienden geweest en jij weet zelf ook waarom dat is misgegaan. Ik wil je van harte de volledige wisseling toesturen zodat jij ook een beter beeld krijgt hoe het precies zit.

Ik zou dit graag met je delen ook omdat ik uit dit bericht van jou toch een beetje begrijp dat je aan mijn kant staat, of het in ieder geval goed bedoelt.
pi_25744347
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 22:01 schreef Stali. het volgende:

[..]

Bertus, ik reageer alleen even hierop. Zoals je kunt begrijpen komen deze twee zinnen erg hard aan.
Dit vind ik zo ernorm klote, hij heeft jou dus ook gemaild en dat vind ik heel erg naar.
Ik heb niet kunnen vermoeden dat hij zover gaat om dit zelfs te doen.

Afijn, Bertus, wij zijn een behoorlijke tijd erg goede vrienden geweest en jij weet zelf ook waarom dat is misgegaan. Ik wil je van harte de volledige wisseling toesturen zodat jij ook een beter beeld krijgt hoe het precies zit.

Ik zou dit graag met je delen ook omdat ik uit dit bericht van jou toch een beetje begrijp dat je aan mijn kant staat, of het in ieder geval goed bedoelt.
Nee, heeft ie niet gedaan. Maar ik krijg allerlei signalen van mensen waarmee jij in het verleden ook contact hebt gehad. En daar maak ik me dan toch weer zorgen over.

We hebben dan wel al een tijd geen contact meer gehad, maar je staat me toch te na om je zomaar te vergeten. En nee, ik weet ook niet precies waar het mis is gegaan. Als je mijn mailadres nog hebt, ben je welkom om weer contact op te nemen. Zo niet, dan moeten we iets anders verzinnen. Maar ik wil het verhaal nu ook van de andere kant horen...
pi_25744476
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 22:07 schreef meester_b het volgende:

[..]

Nee, heeft ie niet gedaan. Maar ik krijg allerlei signalen van mensen waarmee jij in het verleden ook contact hebt gehad. En daar maak ik me dan toch weer zorgen over.

We hebben dan wel al een tijd geen contact meer gehad, maar je staat me toch te na om je zomaar te vergeten. En nee, ik weet ook niet precies waar het mis is gegaan. Als je mijn mailadres nog hebt, ben je welkom om weer contact op te nemen. Zo niet, dan moeten we iets anders verzinnen. Maar ik wil het verhaal nu ook van de andere kant horen...
Daar ben ik blij om, en jij weet ook hoe het gelopen is, juist omdat jij me daar een aantal jaar terug hebt helpen weg te komen met de verhuizing.

Bertus, ik heb je e-mailadres niet meer maar stuur even een mailtje naar callas399@hotmail.com.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')