abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 maart 2005 @ 01:06:38 #51
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_25557434
Ach, die schoonmoeders zijn allemaal één pot nat.
...dass wir fliegen.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 01:08:37 #52
6941 APK
Factual, I think.
pi_25557450
Shit, I forgot my mantra.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_25557475
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 01:04 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ja, wat is het nou? Gekozen door zijn schoonmoeder of jouw schoonmoeder? .
Shit, ik hoopte maar dat het niemand behalve Ryan op zou vallen. Het staat altijd zo knullig als je drie uur later verbeteringen aanbrengt. Maar het is mijn eigen moeder die de boel boycot.
Wie laat haar dochter nu op een zondag trouwen. .
pi_25557500
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 01:06 schreef OllieA het volgende:

[..]

Doe es een link naar dat forum? Ik ben echt een enorme fan van niet-middelbare leeftijd meiden, die nog geen last van opvliegers hebben. Vooral wanneer die niet-middelbare leeftijd meiden, die nog geen last van opvliegers hebben, mensen fun in life toewensen.
Niet-middelbare leeftijd meiden, ik lust er wel pap van. Ze kunnen me midden in de nacht wakker maken voor niet-middelbare leeftijd meiden, die geilen op Woody Allen films. Kortom: linkje!
http://www.mediawatchers.nl/forum/viewtopic.php\?p=745974#745974

Ach en Ollie, hou ons eens op de hoogte?
pi_25557507
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 01:11 schreef Stali. het volgende:

[..]

Shit, ik hoopte maar dat het niemand behalve Ryan op zou vallen. Het staat altijd zo knullig als je drie uur later verbeteringen aanbrengt. Maar het is mijn eigen moeder die de boel boycot.
Dadelijk krijgen jullie ook nog kado's van de Xenos van haar.

Als dat gebeurt, moet je zeker even een gesprekje met haar beginnen, Stali. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  vrijdag 18 maart 2005 @ 01:16:27 #56
6941 APK
Factual, I think.
pi_25557523
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 01:14 schreef Stali. het volgende:

quote:
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Heb ik ook een ban?
pi_25557535
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 01:16 schreef APK het volgende:

[..]

[..]

Heb ik ook een ban?
Neuh, dat lijkt maar zo.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 01:17:30 #58
6941 APK
Factual, I think.
pi_25557536
Oh, er staan nog een aantal dingen boven.
pi_25557557
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 23:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waarom de liefde aan kettingen leggen?
Daar krijg je nog een serieus antwoord op. Dit is immers geen slowchat topic aangaande de techniek van het squirten. Niet dat ik daarover geen niet-slowchat topic zou kunnen onderhouden, maar dit uiteraard terzijde.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 18-03-2005 01:33:04 ]
I´m back.
pi_25557575
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 00:53 schreef DiscoInferno het volgende:

[..]

Ryan, jammer dat je iedereen zo over 1 kam scheert wat MW betreft.
Wat ik al eerder zei, ieder forum heeft zijn charmes en regels en die heb je gewoon te respecteren en zeg zelf, wat jij schreef, kon gewoon niet daar, MW was en is daar niet de plaats voor. Als je dat niet inziet, dan heeft, gezien je leeftijd, je geestelijke ontwikkeling stilgestaan dus doe daar wat aan.

Voor de rest wenst deze niet-middelbare leeftijd meid, die nog geen last van opvliegers heeft, je een goed leven toe, een leven, ik hoop, zonder al te veel seksuele frustraties (je schijnt daar nog al last van te hebben dus ik raad je aan veel Woody Allen films te kijken: "In al zijn films zie je dezelfde motieven terugkomen: seksuele frustraties, midlife-crises, hoofdpersonages die vrouwen en psychiaters verslinden, die door het leven stuntelen en nooit eens geluk lijken te hebben (omdat ze niet gelukkig zijn met zichzelf"....doet me aan jou denken).
Ryan, have fun in life
PS: en niet lurken op MW he, probeer het los te raken, na je ban nog altijd over MW hebben , niet best jongen
Wat begrijp je nou niet aan het woord 'retorisch', ik heb het nb nog wel uitgelegd...
I´m back.
pi_25557593
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 01:11 schreef Stali. het volgende:

[..]

Wie laat haar moeder nu alleen met haar aanstaande echtgenoot tussen 3 en 4 uur in de nacht???
I´m back.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 01:25:45 #62
6941 APK
Factual, I think.
pi_25557623
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 01:23 schreef Ryan3 het volgende:

Wie laat haar moeder nu alleen met haar aanstaande echtgenoot tussen 3 en 4 uur in de nacht???
Is het wat, die moeder?
pi_25557634
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 01:25 schreef APK het volgende:

[..]

Is het wat, die moeder?
Jij denkt er over na mijn schoonvader te worden???
I´m back.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 01:30:20 #64
6941 APK
Factual, I think.
pi_25557655
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 01:27 schreef Ryan3 het volgende:

Jij denkt er over na mijn schoonvader te worden???
Neuh, ik ga ook voor jonger en ben inmiddels ook voorzien.
Helaas heb ik haar schoonmoeder nog niet ontmoet, de reis en de prijs van een waterbuffel gingen boven mijn mentale budget.
pi_25557687
Hé Ryan ik dacht dat je een verstandige vent was, maar je bent er nu dus toch ingetrapt. Wel onder huwelijkse voorwaarden toch hè?
pi_25558438
Huwelijken met schoonouders, hoe mooi
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_25559076
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 01:14 schreef Stali. het volgende:

[..]

HEE! Hij is ineens verwijderd (ofzo, iig niet meer vindbaar).

Anyway, is wel weer vermakelijk topic. Heb um gebookmarkt. *pakt popcorn*
pi_25601316
feli .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_25628359
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 19:34 schreef Ryan3 het volgende:
Deze topic zal, in de traditie van Corfu en Lila Pauze, het relaas zijn van hoe we wel of niet in het huwelijk zullen treden.
Ik zit natuurlijk weer op het puntje van mijn stoel.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_25633925
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 07:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
Uhmm, ja....
Wat zijn de argumenten om dit in TTK te plaatsen??
Theater Grande, het allerbeste argument!

pi_25633988
quote:
Op maandag 21 maart 2005 09:17 schreef RaisinGirl het volgende:

[..]

Ik zit natuurlijk weer op het puntje van mijn stoel.
Waarom? 't is maar een duffe trouwerij, hoor.

en een schreeuw om aandacht
pi_25650177
Mm, het is wel leuk dat zoveel mensen, al dan niet hatelijk, menen te moeten reageren in deze topic, ook al is het op dag 415 of zo alvorens Stali en ik (wel of niet) in het huwelijk treden voor mij niet geheel en al duidelijk waarom mensen hun relatie willen verzilveren middels een vergunning van staatwege. Relaties zijn een kwestie van ups en downs; het ene moment up en het andere moment... down, zoals nu. En met de staat heeft een anarcho-liberaal zoals ik in psychologische zin ben sowieso niets te maken. Ik bedoel, ben vandaag een nieuw zogenaamd "saver pasje" gaan halen bij die zelfde staat, ten einde rotzooi te kunnen dumpen, om er vervolgens achter te komen dat het dumpen van rotzooi maar liefst zo'n 300% duurder is geworden het afgelopen jaar in onze gemeente. 300%!!! Over de kloof tussen burger en politiek gesproken. Als jij je oude droogmachine, een stofzuiger en een oud bijzettafeltje, benevens een aantal oude planken kwijt wilt dan komt de burgemeester himself bij jou nog een poot uitdraaien, dan wel een rib uit je lijf snijden, dus wat heeft de staat nu te maken met de 'liefde van mijn leven', laat staan de consumptie van die liefde??? Liefde wordt iedere dag veroverd of verloren en teruggewonnen of weer verloren, of niet. Hoogtepunten, om nu maar eens geen Francescaanse platitudes meer te vermijden, worden ingehaald door dieptepunten. En andersom. . (Stomme kutsmiley!).
I´m back.
pi_25650277
Hmm. Voordat je ging trouwen was je toch minder cynisch hoor, Ryan. .
pi_25650519
quote:
Op maandag 21 maart 2005 23:54 schreef beeer het volgende:
Hmm. Voordat je ging trouwen was je toch minder cynisch hoor, Ryan. .
Het is allemaal te herleiden tot het besef in hetzelfde universum te - bestaan - als Francesca, vermoed ik...
I´m back.
pi_25653039
quote:
Op maandag 21 maart 2005 23:50 schreef Ryan3 het volgende:
Mm, het is wel leuk dat zoveel mensen, al dan niet hatelijk, menen te moeten reageren in deze topic, ook al is het op dag 415 of zo alvorens Stali en ik (wel of niet) in het huwelijk treden voor mij niet geheel en al duidelijk waarom mensen hun relatie willen verzilveren middels een vergunning van staatwege. Relaties zijn een kwestie van ups en downs; het ene moment up en het andere moment... down, zoals nu. En met de staat heeft een anarcho-liberaal zoals ik in psychologische zin ben sowieso niets te maken. Ik bedoel, ben vandaag een nieuw zogenaamd "saver pasje" gaan halen bij die zelfde staat, ten einde rotzooi te kunnen dumpen, om er vervolgens achter te komen dat het dumpen van rotzooi maar liefst zo'n 300% duurder is geworden het afgelopen jaar in onze gemeente. 300%!!! Over de kloof tussen burger en politiek gesproken. Als jij je oude droogmachine, een stofzuiger en een oud bijzettafeltje, benevens een aantal oude planken kwijt wilt dan komt de burgemeester himself bij jou nog een poot uitdraaien, dan wel een rib uit je lijf snijden, dus wat heeft de staat nu te maken met de 'liefde van mijn leven', laat staan de consumptie van die liefde??? Liefde wordt iedere dag veroverd of verloren en teruggewonnen of weer verloren, of niet. Hoogtepunten, om nu maar eens geen Francescaanse platitudes meer te vermijden, worden ingehaald door dieptepunten. En andersom. . (Stomme kutsmiley!).
Zo zie je maar weer, als het erop aankomt, reageren mannen minstens zo emotioneel.

...vooral als ze in hun portemonnee geraakt worden...hoeveel kost een zondagse trouwerij eigenlijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')