Will do...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:11 schreef Stali. het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om, en jij weet ook hoe het gelopen is, juist omdat jij me daar een aantal jaar terug hebt helpen weg te komen met de verhuizing.
Bertus, ik heb je e-mailadres niet meer maar stuur even een mailtje naar xxx
Uiteindelijk is het simpel hè. Thanx anyway.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:30 schreef APK het volgende:
Dank voor de uitleg Ryan, ik was even het spoor bijster in dit familiedrama.![]()
Ryan en APK?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:43 schreef Harry_Sack het volgende:
Volgens mij passen jullie prima bij/op/in elkaar
Komop, een beetje creativiteit.. Je wilt toch geen staande oratie van Ryan?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:48 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ryan en APK?
Bij mij gaat er maar een halve hand in hoor..
Ikk wel!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:51 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Komop, een beetje creativiteit.. Je wilt toch geen staande oratie van Ryan?![]()
Okee, ik zal de waterpas er eens bijpakkenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:00 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ikk wel!.
He maar ik ga hier niet in de slowchat he.
Bizar is dit topic wel aan het worden. Gewoon raar omdat het nu zo persoonlijk wordt. Kutzooi.
Nou ja, droom lekker Sack..
Ja, Harry droomt er nu dus van dat hij zijn hele knuist tot aan zijn pols toe in de schaamdelen van zijn object d'amour laat glijden, en passant bedenkend hoe het in de toekomst zal gaan met de off spring in die vorige relatie van dat object der liefde. Leuk zoiets. Get real. This guy zit nog op de universiteit hè. Schooljongen nog. Wie weet hoe het gaat bij hem. Misschien wel net zo als bij luuucida of sjuuuun.quote:
Kom op zeg, we gaan toch geen jaloezieen uitwisselen he? Ik weet geeneens hoe Stali er uitziet ..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, Harry droomt er nu dus van dat hij zijn hele knuist tot aan zijn pols toe in de schaamdelen van zijn object d'amour laat glijden, en passant bedenkend hoe het in de toekomst zal gaan met de off spring in die vorige relatie van dat object der liefde. Leuk zoiets. Get real. This guy zit nog op de universiteit hè. Schooljongen nog. Wie weet hoe het gaat bij hem. Misschien wel net zo als bij luuucida of sjuuuun..
Heb je akl eens je knuist in iemand ingebracht. Je doet het nu voorkomen alsof dat bij jou routine is...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:10 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Kom op zeg, we gaan toch geen jaloezieen uitwisselen he? Ik weet geeneens hoe Stali er uitziet ..
En het blijft jouw bitch hoor
ik kan niet zeggen dat ik die behoefte al gehad heb nee. Is dat de moeite van het proberen waard of is het beter om dat pas te proberen als al het andere niet lukt?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb je akl eens je knuist in iemand ingebracht. Je doet het nu voorkomen alsof dat bij jou routine is...
Zeg, ga jij eens even zo vrolijk de hond uitlaten want jij doet alsof het voor jou routine is om slechts vier vingers binnen te brengen. En dit is absoluut NIET zo. Hork!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb je akl eens je knuist in iemand ingebracht. Je doet het nu voorkomen alsof dat bij jou routine is...
Zo is dat, hoor je het eens van een ander, Ryanquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:17 schreef Stali. het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens even zo vrolijk de hond uitlaten want jij doet alsof het voor jou routine is om slechts vier vingers binnen te brengen. En dit is absoluut NIET zo. Hork!.
Afijn, AR mag dan reeds op één oor liggen, ik lig dat nog even niet he? Open dan lekker in SEX een topic..
Hij is nu even de hond uitlaten. *grijns*.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:12 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ik kan niet zeggen dat ik die behoefte al gehad heb nee. Is dat de moeite van het proberen waard of is het beter om dat pas te proberen als al het andere niet lukt?
Grappig is dat, ik heb er ook gewoon ook helemaal een beeld bijquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:18 schreef Stali. het volgende:
[..]
Hij is nu even de hond uitlaten. *grijns*.
Grote mond & groot hart.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:21 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Grappig is dat, ik heb er ook gewoon ook helemaal een beeld bij![]()
rare jongens, die Zeeuwen..
Is er geen vertier genoeg?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Sorry dat ik stoor hoor, maar kan het gesprek weer een beetje terug naar TTK niveau
Zover mogenlijk iig
'quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:32 schreef Stali. het volgende:
[..]
Grote mond & groot hart.
CU, Sack..
[..]
Is er geen vertier genoeg?.
Voor mij iets teveel zelfs. Maar leuk je nog wakker te zien en nee, AR dit gaat niet verzanden in slowchat.. Ik wens je alvast een welterusten zonder heroverwegingen.
.
Is dit TTV??quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:32 schreef Stali. het volgende:
[..]
Grote mond & groot hart.
CU, Sack..
[..]
Is er geen vertier genoeg?.
3118 views op 138 posts...
Voor mij iets teveel zelfs. Maar leuk je nog wakker te zien en nee, AR dit gaat niet verzanden in slowchat.. Ik wens je alvast een welterusten zonder heroverwegingen.
.
Zeg, we gaan niet slowchatten he?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Is dit TTV??
Theater, Taal en Vertier???
Precies, de enige die er echt baat bij heeft, is de hondquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:54 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vraag me alleen af wat dit te maken heeft met ons aanstaande huwelijk, maar goed.
Ik houd het op theater. Voor taal en kunst / vertier is het te zwak, niet meer subsidie-waardig. Maar ik hoop hier nog veel te mogen genieten alvorens ik begin.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Is dit TTV??
Theater, Taal en Vertier???
Theater is uiteraard de ziel van het menselijke bestaan, zeepjes zwevend in het bad dat we met zijn allen (ook luuucida) zijn...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:00 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik houd het op theater. Voor taal en kunst / vertier is het te zwak, niet meer subsidie-waardig. Maar ik hoop hier nog veel te mogen genieten alvorens ik begin.
De twee ruyters van de Holocaustontkenning hebben we al in dit in eerste aanleg vrij ludieke topic gehad, dus wijdt vooral even uit over wetenschapsgeschiedenis zou ik zo zeggen. Echter dit topic gaat over vuisten die door glibberige kutjes gaan en opperste staten van opgewondenheid, iets wat Holocaustontkenners in de meest basale vorm niet erkennen als Leitmotiv in de geschiedenis. Natuurlijk krijgen ze wel een orgasme bij het vooruitzicht dat Joden vergast worden, maar wat heb je daar concreet aan in een universum waarin, no doubt, zelfs president Bush daar op tegen is??? Kortom een huwelijk zoals geconsumeerd zal worden in deze topic tussen Stali en mij, t.w. Ryan3, zal toch een gebeurtenis zijn om de filosofische wenkbrauwen bij te fronzen. Niet waar? Waar is KP trouwens all these times???quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:12 schreef Yosomite het volgende:
Het zou een mooie nieuwe vorm van internet zijn, interactief theater. Veelbelovend, vernieuwend, experimenteel: een uitdaging. De krenten in het badschuim.
Ik blijf bij mijn standpunt dat Stali beter is te pruimen dan de wat zurige pruim Ryan3...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:49 schreef Ryan3 het volgende:
Kut, nu hebben we gisternacht toch ruzie gehad zeg. Weet alleen niet meer zo goed waarover, begon over iets met een user op Fok!. Er zijn uiteraard wel hade noten gekraakt.
Ik ben bepaald niet in de stemming en ben die onnozele hatelijkheden van jou ten opzichte van Ryan meer dan zat en heb liever dat je je vervelende gezeik beperkt tot POL/NWS. Lucida, ga in ieder geval niet in deze topic gallen. Bij voorbaat mijn hartelijke dank.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:52 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn standpunt dat Stali beter is te pruimen dan de wat zurige pruim Ryan3...![]()
Beste Stali het spijt me ontzettend dat ik jou geduld al te zeer op de proef heb gesteld. Ik dacht oprecht dat jij de humor van mijn reactie wel zou inzien. Nou daar heb ik me dan kennelijk in vergist.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:01 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik ben bepaald niet in de stemming en ben die onnozele hatelijkheden van jou ten opzichte van Ryan meer dan zat en heb liever dat je je vervelende gezeik beperkt tot POL/NWS. Lucida, ga in ieder geval niet in deze topic gallen. Bij voorbaat mijn hartelijke dank.
De groeten.
Toen ik je vergeleek met Bin Laden had ik je goed tuk hè.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:44 schreef lucida het volgende:
[..]
Beste Stali het spijt me ontzettend dat ik jou geduld al te zeer op de proef heb gesteld. Ik dacht oprecht dat jij de humor van mijn reactie wel zou inzien. Nou daar heb ik me dan kennelijk in vergist.
Toch is er iets wat me aan jouw ergernis bevreemdt. Hoe komt het dat je aantoonbaar minder in je wieken geschoten bent als Ryan3 het nodig vindt mij in verschillende topics op te voeren - vaak ook nog in topics waar ik zelf niet eens post?
Is het voor jou en je wederhelft dan werkelijk zo moeilijk te begrijpen dat actie reactie oproept? Kijk ooit heb ik n.a.v. mijn topic "vrijheid van meningsuiting een farce?!" - een topic dat door uw snoekelbeertje werd aangegrepen om mij als Hitler weg te zetten - mezelf voorgenomen Ryan3 waar nodig kritisch te volgen. Altijd met de bedoeling hem tot een inhoudelijke discussie te bewegen.
Je zult mij echter zelden of nooit een verwijzing zien maken naar Ryan3 in topics als hij er zelf niet in post,; omdat ik het nou eenmaal niet zo hoog op heb met zijn tamelijk strak ingekapselde denkbeelden en omdat ik ook geen verborgen bewondering koester voor 's mans digitale imago.
Om te voorkomen dat jij je onnodig gaat ergeren is het misschien een idee om daar ook eens wat gerichter op te letten.
Had ik je al laten weten blij voor je te zijn dat je binnenkort in het huwelijk gaat treden? Hoe dan ook wens ik oprecht dat het voor jullie samen een heugelijke en feestelijke dag mag worden. Ik hoop dat je beseft dat de wederwaardigheden op Fok daar in feite geheel buiten staan.
Groeten Lucida
Ik ben niet beschikbaar voor adoptie, als je dat maar weetquote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:49 schreef Ryan3 het volgende:
Kut, nu hebben we gisternacht toch ruzie gehad zeg. Weet alleen niet meer zo goed waarover, begon over iets met een user op Fok!. Er zijn uiteraard wel hade noten gekraakt.
Nee, ging niet over jou - hoewel we wel toevallig gesproken hadden over adoptie (maar daar weten we nu het antwoord dus op) - maar over 1 of andere nieuwe mod op R&P.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:21 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik ben niet beschikbaar voor adoptie, als je dat maar weet
O, daar hadden jullie ook al een uitgesproken mening over. Grappig.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ging niet over jou - hoewel we wel toevallig gesproken hadden over adoptie (maar daar weten we nu het antwoord dus op) - maar over 1 of andere nieuwe mod op R&P.
Lucida,quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:44 schreef lucida het volgende:
[..]
Beste Stali het spijt me ontzettend dat ik jou geduld al te zeer op de proef heb gesteld. Ik dacht oprecht dat jij de humor van mijn reactie wel zou inzien. Nou daar heb ik me dan kennelijk in vergist.
Toch is er iets wat me aan jouw ergernis bevreemdt. Hoe komt het dat je aantoonbaar minder in je wieken geschoten bent als Ryan3 het nodig vindt mij in verschillende topics op te voeren - vaak ook nog in topics waar ik zelf niet eens post?
Is het voor jou en je wederhelft dan werkelijk zo moeilijk te begrijpen dat actie reactie oproept? Kijk ooit heb ik n.a.v. mijn topic "vrijheid van meningsuiting een farce?!" - een topic dat door uw snoekelbeertje werd aangegrepen om mij als Hitler weg te zetten - mezelf voorgenomen Ryan3 waar nodig kritisch te volgen. Altijd met de bedoeling hem tot een inhoudelijke discussie te bewegen.
Je zult mij echter zelden of nooit een verwijzing zien maken naar Ryan3 in topics als hij er zelf niet in post,; omdat ik het nou eenmaal niet zo hoog op heb met zijn tamelijk strak ingekapselde denkbeelden en omdat ik ook geen verborgen bewondering koester voor 's mans digitale imago.
Om te voorkomen dat jij je onnodig gaat ergeren is het misschien een idee om daar ook eens wat gerichter op te letten.
Had ik je al laten weten blij voor je te zijn dat je binnenkort in het huwelijk gaat treden? Hoe dan ook wens ik oprecht dat het voor jullie samen een heugelijke en feestelijke dag mag worden. Ik hoop dat je beseft dat de wederwaardigheden op Fok daar in feite geheel buiten staan.
Groeten Lucida
+2 Verstandig.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:54 schreef Ryan3 het volgende:
Anyway Stali is even weg
Naast het feit dat het niet aan de orde is, begrijp ik niet waar jij vandaan haalt dat Ryan zijn eigen zaakjes niet regelt en niet opgewassen zou zijn tegen bemoeizuchtige schoonouders. Maar goed bij aankondiging van een voorgenomen huwelijk beginnen veel mensen over een zogenaamd algemeen diepgewortelde schoonmoederhaat. De schoonmoeders hebben zelfs symbolisch een eigen zetel gekregen, de Echinocactus en kwekers doen nog altijd flink hun best om deze stekelige plant van poten en een rugleuning te voorzien. De schoonmoederstoel. Toch wel een stoel waar "boze stiefmoeders" uit de sprookjes van Grimm en Andersen jaloers op zouden moeten zijn geweest.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:21 schreef lucida het volgende:
[..]
Typisch trouwens dat jij je zaakjes door jouw schoonmoeder in spe laat regelen. Dat zegt wel iets over wie bij jullie de broek aan heeft. Ik zou zulke zaken vooral zelf regelen en bemoeienissen van welke (schoon) familie dan ook netjes maar gedecideerd buiten de deur houden. Straks komen ze ook nog getuigen hoe jij en stali de huwelijksnacht percipiëren!...![]()
De datum is gezet maar zoals ik al eerder in deze topic vertelde, ik twijfel zo nu en dan.quote:
Ik schrok me een hoedje en dacht aan goede oude tijden..quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:40 schreef Stali. het volgende:
[..]
...... Het grappige is dat mijn vader elf jaar ouder is dan mijn moeder, zij is weer elf jaar ouder dan Ryan en deze is weer elf jaar ouder dan ik. Dit slaat een leuke brug tussen deze generaties....
quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:55 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik schrok me een hoedje en dacht aan goede oude tijden..
Wat is dat toch met het getal 11??
Je hebt het antwoord gevonden. Het is de brug over de generatiekloof.
Jij kent mij nog niet zo goed he?quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:10 schreef RaisinGirl het volgende:
Je moet natuurlijk ook nooit tegen de gemiddelde man zeggen (of op een forum schrijven) dat z'n moeder misschien niet zó'n leuke&lieve vrouw is. Tenminste, niet als je ruzie wil vermijden en volgend jaar wil trouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |