Ik ken Groningen qua uitgaan helemaal niet, maar ik vertrouw daarvoor op de Noorderlingen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:40 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja!En daarna de Drie in of zo
. Ikke aanwezig
.
* ReCreative meldt zich
Afgesproken! Ik heb ook enige jaren ervaring, maar ik doe me liever gewoon voor als goddeloze heiden.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:36 schreef Mobious het volgende:
Ik wil me wel voordoen als gelovige. Ik heb zo'n achttien jaar ervaring...
Zelfs niet naar rude?quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:38 schreef Alicey het volgende:
Ik ook wel, maar dat is weer niet die-hard genoeg.. Ik wil ook best wel radicale standpunten innemen, maar de vorige keer is er niet eens met stoelen en tafels gegooid.
Ik ben heel goed in radicale standpunten èn in toneelspelen, dus ik wil best de gereformeerde uithangen hoorquote:Op donderdag 17 maart 2005 09:38 schreef Alicey het volgende:
Ik ook wel, maar dat is weer niet die-hard genoeg.. Ik wil ook best wel radicale standpunten innemen, maar de vorige keer is er niet eens met stoelen en tafels gegooid.
Maar wie weet een volgende keer beter.quote:
Nee, ik doe alleen soms alsof, maar met dat donkerblond wat er onder zit wordt dat natuurlijk niets.quote:Jij bent niet intelligent en ruimdenkend?
Gezellie!quote:Als ik kan, kom ik zeker!
Ik weet eigenlijk niet precies wat ik ben, ik doe wel gewoon alsof ik mezelf ben.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Afgesproken! Ik heb ook enige jaren ervaring, maar ik doe me liever gewoon voor als goddeloze heiden.
Vind je het wat? Ik kwam er niet door. Heb het bij pagina 150 opgegeven.quote:
quote:"Selecte Fok!kers", Lupje?
Soms vind ik het ook wel leuk om gewoon een radicaal standpunt te verdedigen voor de fun.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:41 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in radicale standpunten èn in toneelspelen, dus ik wil best de gereformeerde uithangen hoor. Of ik met meubilair ga gooien hangt af van de gezelligheid
.
Ik moest door de eerste 50 pagina's heen bijten -en stevig wennen aan de extreem erudiete stijl- maar daarna liep het wel. Hoewel het me niet echt bij de keel grijpt, zeg maar.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vind je het wat? Ik kwam er niet door. Heb het bij pagina 150 opgegeven.
We zouden nog eens samen naar Nico ter Linden gaanquote:![]()
![]()
Ik tot voor kort ook niet! Maar ik beschik over een geweldige informantquote:Op donderdag 17 maart 2005 09:40 schreef Alicey het volgende:
Ik ken Groningen qua uitgaan helemaal niet, maar ik vertrouw daarvoor op de Noorderlingen.
Misschien kunnen we een Lagerhuisdebat organiseren waarin de deelnemers een standpunt krijgen toegewezen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:43 schreef Alicey het volgende:
Soms vind ik het ook wel leuk om gewoon een radicaal standpunt te verdedigen voor de fun.
Hm, nou, ik weet niet of ik er nog eens een poging op ga wagen. Ben nu voor school van alles aan het lezen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:45 schreef Doffy het volgende:
Ik moest door de eerste 50 pagina's heen bijten -en stevig wennen aan de extreem erudiete stijl- maar daarna liep het wel. Hoewel het me niet echt bij de keel grijpt, zeg maar.
Heel graag! Maar ja, die man spreekt bijna nooit meer... Maar anders wil ik best een keer een privémeet met je houden als ik weer eens naar Amsterdam kom hoor. Wat dacht je van een filmpje pakken? Ik wil zo graag eens naar Tuschinski!quote:We zouden nog eens samen naar Nico ter Linden gaan
Zo forceer je het weer.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een Lagerhuisdebat organiseren waarin de deelnemers een standpunt krijgen toegewezen.
Staat op mijn verlanglijstjequote:Op donderdag 17 maart 2005 09:38 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
* Doffy is het nu aan het lezen![]()
"Selecte Fok!kers", Lupje?
Da's ook weer waar. Ik heb eens een lessenserie gemaakt gebaseerd op dat idee, vandaar dat het bij me opkwam. Het is heel goed voor leerlingen om een standpunt te verdedigen waar ze het zelf niet mee eens zijn, omdat ze dan de nodige afstand hebben en zich volledig kunnen concentreren op de argumentatie. Ook het verdedigen van absurde stellingen kan erg leuk zijn.quote:
Dat laatste vind ik dan zelf vooral. Ook wel door het gebruik van argumenten die net niet kloppen. Het is dan altijd leuk om anderen hun hersenen te horen kraken om van "je hoort dat er iets niet klopt" te komen tot wat er dan niet klopt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's ook weer waar. Ik heb eens een lessenserie gemaakt gebaseerd op dat idee, vandaar dat het bij me opkwam. Het is heel goed voor leerlingen om een standpunt te verdedigen waar ze het zelf niet mee eens zijn, omdat ze dan de nodige afstand hebben en zich volledig kunnen concentreren op de argumentatie. Ook het verdedigen van absurde stellingen kan erg leuk zijn.
Het verzinnen van dat soort stellingen is ook erg leuk!quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:01 schreef Alicey het volgende:
Dat laatste vind ik dan zelf vooral.
Ja, dat is een speelse manier om ze te leren wat drogredenen zijn en hoe je ze kunt herkennen.quote:Ook wel door het gebruik van argumenten die net niet kloppen. Het is dan altijd leuk om anderen hun hersenen te horen kraken om van "je hoort dat er iets niet klopt" te komen tot wat er dan niet klopt.
Maar het kraakt dan wel.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het verzinnen van dat soort stellingen is ook erg leuk!
Zou voor veel mensen ook niet misstaan.quote:[..]
Ja, dat is een speelse manier om ze te leren wat drogredenen zijn en hoe je ze kunt herkennen.
Ik kwam ooit een topic tegen hier op Fok waarin iemand een poging deed tot een cursus argumenteren, maar ik geloof dat 90% van de Fokkers zijn/haar adviezen niet ter harte heeft genomen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:10 schreef Alicey het volgende:
Zou voor veel mensen ook niet misstaan.
speknek heeft er wel eens een mooi topic over geopend..quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kwam ooit een topic tegen hier op Fok waarin iemand een poging deed tot een cursus argumenteren, maar ik geloof dat 90% van de Fokkers zijn/haar adviezen niet ter harte heeft genomen.
Lijkt me heel mooi!quote:Ideetje voor nog een FAQ? FAQ drogredenen en argumentatietechnieken? Ik heb daar een leuk boek over, dus misschien kan ik daar een soort samenvatting van maken. Past wel bij de F van WFL. Wij leerden die dingen althans bij filosofie. Dat alles uiteraard na het voltooien van de FAQ atheïsme.
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kwam ooit een topic tegen hier op Fok waarin iemand een poging deed tot een cursus argumenteren, maar ik geloof dat 90% van de Fokkers zijn/haar adviezen niet ter harte heeft genomen.
Ideetje voor nog een FAQ? FAQ drogredenen en argumentatietechnieken? Ik heb daar een leuk boek over, dus misschien kan ik daar een soort samenvatting van maken. Past wel bij de F van WFL. Wij leerden die dingen althans bij filosofie. Dat alles uiteraard na het voltooien van de FAQ atheïsme.
Het zou inderdaad lullig zijn als er drogredeneringen worden gebruikt in die FAQ.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan![]()
Ik wil best helpen ofzo, maar ben niet zo'n kei. En zo'n FAQ moet wel geweldig worden natuurlijk!
Nou, er moeten natuurlijk wel pakkende voorbeelden verzonnen worden. Misschien kunnen we daar DeVijfdeKolonne voor uitnodigen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:21 schreef Alicey het volgende:
Het zou inderdaad lullig zijn als er drogredeneringen worden gebruikt in die FAQ.
Linkje naar zijn post history ofzo.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, er moeten natuurlijk wel pakkende voorbeelden verzonnen worden. Misschien kunnen we daar De VijfdeKolonne voor uitnodigen.
Ben net wakker, dus je moet niet zo schreeuwen ejquote:Op donderdag 17 maart 2005 09:04 schreef Alicey het volgende:
HAUSHOFER !!!!!!!! HAUSHOFER !!!!!!!!!!
Zie bovenstaande post.
Ben je nooit in Tusch geweest?quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heel graag! Maar ja, die man spreekt bijna nooit meer... Maar anders wil ik best een keer een privémeet met je houden als ik weer eens naar Amsterdam kom hoor. Wat dacht je van een filmpje pakken? Ik wil zo graag eens naar Tuschinski!
Sorryquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:28 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ben net wakker, dus je moet niet zo schreeuwen ej
Het maakt mij niet zoveel uit.. Maar als het nog zo lang duurt, dan is er wel een redelijke kans dat er nog een meet tussendoor komt.quote:Het experiment loopt van juni tot september. Dus dat lijkt mij genoeg keus. Maar kweet niet wat de rest wil/kan/hoopt....
Ik had dat met de Irak-oorlog. Van die linkse rakkertjes treiterenquote:Op donderdag 17 maart 2005 09:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Soms vind ik het ook wel leuk om gewoon een radicaal standpunt te verdedigen voor de fun.
Dat heb ik ook.. Ik heb het ook helemaal niet zo op politieke debatten eigenlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:31 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik had dat met de Irak-oorlog. Van die linkse rakkertjes treiteren. Jammer dat ik zo verdraaid weinig van politiek afweet, anders had ik nog harder kunnen etteren.
Toch niet altijd? Op de meet(s) ga je toch niet lief zijn?quote:Maar verder ben ik meestal wel lief.
Voor jouw wil ik best wel eventjes met krukken smijten.quote:Toch niet altijd? Op de meet(s) ga je toch niet lief zijn?
Is dat indicatief voor het gemiddelde niveau in jouw familie?quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:43 schreef Haushofer het volgende:
Een neef van mij was ooit es zo dronken in de 3 gezusters, dat ie de uitgang niet meer kon vinden. En toen ging ie maar met krukken gooien. Werd ie binnen no time naar buiten geleid. Alleen wel aan de verkeerde kant.
Zo ruw hoeft het nou ook weer niet meteen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:43 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Voor jouw wil ik best wel eventjes met krukken smijten.
quote:Een neef van mij was ooit es zo dronken in de 3 gezusters, dat ie de uitgang niet meer kon vinden. En toen ging ie maar met krukken gooien. Werd ie binnen no time naar buiten geleid. Alleen wel aan de verkeerde kant.
Nouja, misschien is Haus wel de uitschieter.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:45 schreef Doffy het volgende:
[..]
Is dat indicatief voor het gemiddelde niveau in jouw familie?
Nee.quote:
Okee, doen we! Ik heb het volgende trimester (begint over drie weken) maar één middag per week college (quote:Nou daar kunnen we dan wel eens wat aan doen, hoor!![]()
Afgaande op de definities die daar gehanteerd worden zou ik een meisje-meisje zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh ja, in dat topic heb ik laatst ook zitten rondlezen. Ik ben een 'stoerder meisje'. Of, zoals iemand het laatst formuleerde, een dudette.
Tegen sommige mensen zeur ik heel veel, soms is zeuren ook best leuk.quote:Nee, ik zeur niet vaak. Anderen vinden bij mijn weten niet dat ik zeur.
Ik zie zowel mannen als vrouwen die zeuren.quote:Ik vind wèl dat anderen zeuren (ja, vooral vrouwen, ja!).
Dat heb ik ook wel. Ik ben erg onafhankelijk, zelfs afstandelijk misschien zelfs. Aan de andere kant is dat ook min of meer noodzaak geweest, en zou ik het toch soms best prettig vinden als ik voor sommige dingen niet alleen stond..quote:Ik ben wel 'stoer'. Erg onafhankelijk, soms vrij mannelijk. Niet qua uiterlijk trouwens, al heb ik wel vrij kort haar (maar laat het op dit moment weer groeien).
Ik kan het meestal ook wel goed vinden tussen de mannen.quote:Ik ben graag 'one of the guys'.
Ach, ik zeur ook wel eens, maar niet over van die typische vrouwendingen. Voor mij geen ellenlange gesprekken over emoties enzo.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:55 schreef Alicey het volgende:
Tegen sommige mensen zeur ik heel veel, soms is zeuren ook best leuk.Het wordt niet vaak gezegd dat ik zeur, dus misschien valt ook dat wel mee.
Ja, sommige mannen kunnen er ook wat van, maar toch zijn vrouwen de onbetwiste zeurkampioenen.quote:Ik zie zowel mannen als vrouwen die zeuren.
Ja, ik ook wel een beetje geloof ik. Ik denk dat ik vrij kil kan overkomen.quote:Dat heb ik ook wel. Ik ben erg onafhankelijk, zelfs afstandelijk misschien zelfs.
Ik vraag niet gauw hulp ergens bij. Van m'n moeder misschien, maar verder eigenlijk niet. Als het om praktische dingen gaat, ben ik van het type: "Laat mij dat nou maar doen, want ik kan het tòch veel beter".quote:Aan de andere kant is dat ook min of meer noodzaak geweest, en zou ik het toch soms best prettig vinden als ik voor sommige dingen niet alleen stond..
Nou, als het echt van die wijvengesprekken worden, dan houd ik het meestal gauw voor gezien...quote:Ik kan het meestal ook wel goed vinden tussen de mannen.Hoewel ik ook met de meeste vrouwen prima overweg kan.. Als ze gaan zeuren dan doe ik gewoon mee.
Het ligt er bij mij maar net aan, ik kan ook daar over zeuren.quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ach, ik zeur ook wel eens, maar niet over van die typische vrouwendingen. Voor mij geen ellenlange gesprekken over emoties enzo.
True.quote:Ja, sommige mannen kunnen er ook wat van, maar toch zijn vrouwen de onbetwiste zeurkampioenen.
Heb ik ook (Ice Queenquote:Ja, ik ook wel een beetje geloof ik. Ik denk dat ik vrij kil kan overkomen.
He bah, dat laatste heb ik ook al.quote:Ik vraag niet gauw hulp ergens bij. Van m'n moeder misschien, maar verder eigenlijk niet. Als het om praktische dingen gaat, ben ik van het type: "Laat mij dat nou maar doen, want ik kan het tòch veel beter".
Dat heb ik dan weer absoluut niet.. Mijn laatste IKEA-ervaring is ook op een drama uitgelopen.quote:Ik ben ook goed in klussen enzo, vind dat leuk om te doen. Lekker klooien.
Wat vind jij echt wijvengesprekken?quote:Nou, als het echt van die wijvengesprekken worden, dan houd ik het meestal gauw voor gezien...
quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:43 schreef Haushofer het volgende:
Een neef van mij was ooit es zo dronken in de 3 gezusters, dat ie de uitgang niet meer kon vinden. En toen ging ie maar met krukken gooien. Werd ie binnen no time naar buiten geleid. Alleen wel aan de verkeerde kant.
Dan kom ik wel alleen naarde Driequote:Op donderdag 17 maart 2005 09:40 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja!En daarna de Drie in of zo
. Ikke aanwezig
.
* ReCreative meldt zich
Haha! Ik heb laatst eigenhandig een tweepersoons hoogslaper inelkaar gezet die volgens de gebruiksaanwijzing door twee personen in elkaar gezet moest worden.quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:37 schreef Alicey het volgende:
Dat heb ik dan weer absoluut niet.. Mijn laatste IKEA-ervaring is ook op een drama uitgelopen.
Tja... Dat het de hele tijd gaat over winkelen ofzo.quote:Wat vind jij echt wijvengesprekken?
Dan ben jij beter bedeeld met die vaardigheden denk ik.quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Haha! Ik heb laatst eigenhandig een tweepersoons hoogslaper inelkaar gezet die volgens de gebruiksaanwijzing door twee personen in elkaar gezet moest worden.
Hmm, hmm.quote:Tja... Dat het de hele tijd gaat over winkelen ofzo.
Bij IKEA is het company-policy om de klanten te onderschatten, denk ik. Dat zorgt ervoor dat de klant zich weer beter voeltquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Haha! Ik heb laatst eigenhandig een tweepersoons hoogslaper inelkaar gezet die volgens de gebruiksaanwijzing door twee personen in elkaar gezet moest worden.
Ik ben eens op een heel fout homosongfestivalfeestje (scrabble?) geweestquote:Tja... Dat het de hele tijd gaat over winkelen ofzo.
Nou ja, eigenlijk hadden wij het zostraks ook over winkelen. Maar ik bedoel meer het soort gesprekken dat gaat over de hemelse geneugten van het winkelen. Ik houd helemaal niet van winkelen. Ik ga alleen maar naar de winkel als ik iets wil kopen, en dat wil ik dan het liefst zo snel mogelijk doen. Ik word depressief van lang winkelen en niets vinden.quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:45 schreef Alicey het volgende:
Hmm, hmm.Nouja, ook daarin participeer ik soms wel.
Wordt daar het onderscheid duidelijk tussen 'homo' en 'nicht'?quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:47 schreef Doffy het volgende:
Ik ben eens op een heel fout homosongfestivalfeestje (scrabble?) geweestDat was dus net zo'n sfeertje. Heel eh... apart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |