abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25511597
Hoe komt het dat mannen altijd voor het meisje meisje vallen?

Ik ben zelf nl. meer van het stoere type! (beetje als Angelina Jolie) Ga vaak op stap, en ga tot het einde door. Doe wat ik wil. Zeur (bijna, ja blijf toch een vrouw) nooit. Kan mee ouwehoeren met de mannen. Laat de man zijn eigen gang gaan.
Vrienden zeggen ook altijd. Jij bent zo cool en relaxed. Maar ze zouden nooit iets met me kunnen hebben. En dat ligt niet aan mijn uiterlijk, want ik ben gewoon vrouwelijk. En echt niet lelijk.

Veel mannen vallen gewoon op meisjes meisjes. Het is net of ik de mannen af schrik als je te cool bent. Dan willen ze ineens alleen maar vriendschap. Hoe komt dit? Lijkt mij ideaal als je zo'n vriendin hebt!
  maandag 14 maart 2005 @ 08:22:58 #2
13250 Lod
Sapere aude!
pi_25511618
Al duizenden jaren fokken wij jullie op weerloosheid en hulpbehoevendheid zodat wij als ware witte ridders te paard jullie kunnen redden en beschermen.
En nu wil jij je daar aan onttrekken, tssss..

p.s. als je van jezelf al vind dat je cool bent dan ben je per definitie al niet cool.
GNU Terry Pratchett
pi_25511622
quote:
Op maandag 14 maart 2005 08:17 schreef TheOriginalSaar het volgende:

Het is net of ik de mannen af schrik als je te cool bent. Hoe komt dit?
Misschien vallen ze niet op meiden die zichzelf 'cool' vinden?
pi_25511643
Ik neem een wijf pas mee naar huis als ze me onder tafel gezopen en knock-out geslagen heeft .
I was an atheist until I realized I was God
pi_25511717
Doe mij maar liever de 'stoere' meiden hoor.

Alléén weet je van te voren niet of het echt een stoere meid is, of dat het zo'n onzeker & afhankelijk poppetje is met een 'stoer jasje' aan..
  maandag 14 maart 2005 @ 08:59:19 #6
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_25511727
* EviL_AleX kan meisjes meisjes NIET uitstaan...

Meteen zeiken over de simpelste of zelfs overbodige dingen, en overal hulp bij nodig...
BAH!

Doe mij dan maar de sterke zelfstandige versie.

PS:

Veel mannen kunnen niet tegen sterke meiden, want die maken hen onzeker over zichzelf. Bij een meisjes meisje voelen die zich dan HELEMAAL geweldig!

(Slappe figuren)
pi_25511755
manne wille gewoon een gezond en vruchtbaar vrouwtje (het liefst met mooie kont en goeie cupmaat )
www.ikstastrakvande.pep
Icons niet groter dan 100kb my ass.. bouw daaar een functie voor in dan snol
pi_25511794
T is onder mijn vrouwelijke kennissen inmiddels mode om de typische vrouwelijkheid en het daarbij behorende gedrag openlijk af te zweren en te veroordelen. Daarna gaan ze weer door met blaten over gescheurde nagels, make-up en "gewone goeie vrienden" die zo maar in 1 keer willen neuken.

Een vrouw is pas stoer als ze gaat zitten schijten terwijl ik me aan het scheren ben.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
  maandag 14 maart 2005 @ 09:31:20 #9
51849 nXn
Fueled By Bawls
pi_25511811
wij mannen vallen niet voor vrouwen met een hoger testosteron gehalte dan wijzelf
Zeg Maar Niets, Dan Klink Je Wel Zo Intelligent....
pi_25511823
hm... ik herken helemaal niet wat TS aangeeft.
Zelf heb ik ook meer mannelijke vrienden, maak meestal zelf ook wel een paar schuine grappen, heb het rustig met ze over Pr0n, enz.enz. maar een paar hebben ook zeker wel een zwak voor me. Dat weet ik omdat ze m'n ex al zijn, of gewoon omdat ze het aangegeven hebben.
And the druids turn to stone...
pi_25511852
Als een meiske goed in elkaar zit, waarom niet. Of ze nu relaxed is of gewoon verlegen en lief. Als het klikt dan klikt het
  maandag 14 maart 2005 @ 09:59:51 #12
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_25511906
Mijn meisje vloekt als een bootwerker, drinkt liters bier en rookt shag!

You just gotta love it!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_25511924
quote:
Lijkt mij ideaal als je zo'n vriendin hebt!
Het lijkt je ideaal om met jezelf te hebben (als je een man was geweest)?

Ik denk dat je daarmee je vraag waarom die mannen niets met je willen hebt beantwoord.

[ Bericht 1% gewijzigd door ItaloDancer op 14-03-2005 10:13:05 ]
pi_25512038
quote:
Op maandag 14 maart 2005 08:29 schreef kastanova het volgende:
Ik neem een wijf pas mee naar huis als ze me onder tafel gezopen en knock-out geslagen heeft .

Maar ze moeten er wel uitzien als meisjes meisjes

[ Bericht 3% gewijzigd door Evil_Jur op 14-03-2005 10:59:54 ]
pi_25512045
quote:
Hoe komt het dat mannen altijd voor het meisje meisje vallen?

Ik ben zelf nl. meer van het stoere type! (beetje als Angelina Jolie) Ga vaak op stap, en ga tot het einde door. Doe wat ik wil. Zeur (bijna, ja blijf toch een vrouw) nooit. Kan mee ouwehoeren met de mannen. Laat de man zijn eigen gang gaan.
Vrienden zeggen ook altijd. Jij bent zo cool en relaxed. Maar ze zouden nooit iets met me kunnen hebben. En dat ligt niet aan mijn uiterlijk, want ik ben gewoon vrouwelijk. En echt niet lelijk.

Veel mannen vallen gewoon op meisjes meisjes. Het is net of ik de mannen af schrik als je te cool bent. Dan willen ze ineens alleen maar vriendschap. Hoe komt dit? Lijkt mij ideaal als je zo'n vriendin hebt!
Ik zie vaak meisjes meisjes als neukmateriaal en stoere meisjes als relatiemateriaal. Voor de langere duur gaat me dat gemiep een flink end irriteren. De aantrekkingskracht die stoere meisjes op me hebben is constanter en van langere duur dan de korte uiterlijke aantrekkingskracht van sommige meisjes meisjes.

Ik wil een meisje van emotioneel gewapend beton, uiterlijk beeldschoon en zonder lichamelijke en geestelijke gebreken.

* geweten Tranceptor : 'Zie je het voor je ? Goed blijven kijken dan'

[ Bericht 3% gewijzigd door Tranceptor op 14-03-2005 10:54:02 ]
pi_25512095
Hm, ik heb juist het omgekeerde, word vaak of door de meeste mensen (lees: vooral mannen) gezien als zo'n meisje meisje en zo word ik dus ook vaak behandeld. Gaan ze mijn rug aaien enzo

Maarja, boeiuh aan de ene kant. En wat is stoer? Ik kan er dan wel uitzien als een meisje meisje, maar ik prefereer liever een potje voetbal ipv borduren, etc etc. En de mensen met de grootste bek zijn soms te schijterig om een bestelling bij de pizzeria te doen of iets dergelijks.

En ach, bij mij is het waarschijnlijk juist zo dat: 'what you see, is not what you get'.
En wat iemand dan wel krijgt, dat ligt helemaal aan wat ik wil, zin in heb, etc. En boeit ook niet.
Mijn innerlijk strookt waarschijnlijk niet echt met mijn uiterlijk. Maar is dat mijn probleem nee, ik vind het wel grappig . Laat ze maar gissen, als ik ben vissen.

Zo ben ik lief/aanhankelijk etc als ik dat zo voel en zo schop ik je onderuit of behandel je als stront als ik dat zo voel. It's a simpel. Maar over het algemeen ben ik ook weer niet zo erg , het ligt er maar aan. En waaraan dat gaat niemand een worst aan. Ik blijf liever wie ik ben, mezelf, met al mijn lievigheid en soms met al mijn ondeugende streken. En dan nog.. stop mezelf niet in een hokje, doen andere al genoeg, hou me liever bezig met gewoon oprecht zijn jegens mezelf. Zo hoef ik me niet te gedragen naar een hokje, en kan ik mooi in al mijn facetten groeien.

Ciao

* dikke roggelt neerkwakt

goed ben ik wel erin, mensen op het verkeerde pad brengen, gaat automatisch , hoef waarschijnlijk niet zo nodig het één of het andere te zijn, wat een gedoe, mezelf zijn is al hilarisch genoeg soms

En trouwens dat gezeik altijd over hoe een meisje moet zijn.
Nee, dat komt lekker zelfstandig over. Vind het voor een jongen ook juist een groot compliment als ik hem niet helemaal kan plaatsen, als ie maar redelijk zichzelf is. Nepzooi vaak. Btw, wat moet je er anders mee dan?

maandag 14 maart 2005 @ 11:39:09 #17
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_25512125
quote:
Op maandag 14 maart 2005 08:24 schreef Bass-Miss het volgende:

Misschien vallen ze niet op meiden die zichzelf 'cool' vinden?
Inderdaad, dat dacht ik ook al.

Vind dat ook vaak een beetje irritant, die meiden die zo overdreven benadrukken dat ze cool en relaxed en tof zijn en dat ze andere vrouwen allemaal maar mieperds vinden.

'Ik kan echt veeeeeeel beter met mannen opschieten, vrouwen zeiken allemaal zo.'

Ja hoor, jij bent de enige niet-zeikende coole meid op de wereld. Uh-huh.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_25512214
Heb deze discussie laatst gevoerd, omdat ik merk dat ik onzeker word van het feit dat ik een ietwat "stoerder" meisje ben. Let's face it: een meisje dat computerspelletjes speelt, je ass kickt met tafelvoetbal, vloekt & open over sex praat is niet bepaald het ideaalbeeld. Ik zie er (vind ikzelf) een B-tje popperig uit, jong gezicht, zachte stem, etc., voer voor macho's (denk ik...), maar op het moment dat ik een gesprek aanga raken mannen afgeschrikt omdat ik niet aan hun verwachtingen voldoe. & hierdoor word ik weer onzeker... Ik ben nou ook weer geen manwijf, mijn autorijkunsten laten wensen over, ben a-sportief & af & toe iets doodanalyseren vind ik leuk. Het is best wel een onbesproken iets, de rol die meisjes wordt toegeschoven, terwijl er genoeg meisjes zijn die geen "feeling" voor meisje-meisje hebben.
"There was never a genius without a tincture of madness"
Aristoteles
pi_25512230
Ik hou van de meisjes meisjes, die zich gedragen als stoere meisjes....
Doe eens wild ....
pi_25512234
Ts,volgens mij vind jij jezelf wel een beetje te 'cool'
pi_25512260
Trouwens dit meisje meisje heeft haar eigen neukmateriaal, daar waar zgn stoere meiden zonder zitten of er een topic over openen. En wat betreft relaties, ik heb 6 jaar een relatie gehad in een periode dat ik zowat niet meisjes meisjeser kon zijn. Dus die stelling zal ik ook even teniet doen. Dus ach.

Zal even een nieuwe stelling deponeren hier:

'Bad girls just see one side, good girls see it all' en

'Bad girls have just one thing, goodgirls have it all'

Zo, en nu heb ik het lieve, vrouwelijke volk wel weer genoeg verdedigd. Volgens mij ben ik de raarste vrouwelijke feministe op de aardbol . Want die tuinbroekengeneratie though, my ass.

Goodgirls are the best!
Met of zonder biertje in de hand en lief of stoer gezichtje erbij, dat maken wij nog wel uit.

Dus sorry mannen, face it, we rule
  maandag 14 maart 2005 @ 12:29:31 #22
105263 Litso
Interlectueel.
pi_25512271
Stoere meisjes kunnen wel leuk zijn, maar ze moeten niet té stoer zijn... ik ben zelf redelijk een watje dus dan sla je ook zo'n modderfiguur
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_25513182
quote:
Op maandag 14 maart 2005 12:29 schreef Litso het volgende:
Stoere meisjes kunnen wel leuk zijn, maar ze moeten niet té stoer zijn... ik ben zelf redelijk een watje dus dan sla je ook zo'n modderfiguur
Stoere meisjes zijn stoer voor zichzelf. Stoere meisjes die zich inhouden omdat anders hun vriendje een watje is (en daardoor gezichtsverlies lijdt) weten dat ze in een aflopende relatie zitten.
pi_25513417
quote:

Zeur (bijna, ja blijf toch een vrouw) nooit.
Oeh. Je moest eens weten hoe hoog je markwaarde wel niet is. Niet-zeurende vrouwen zijn heeeeeel zeldzaam.

Afgezien daarvan: als je denkt dat mannen alleen maar op 'meisjesmeisjes' vallen, dan moet je hoognodig kennismaken met een ander soort mannen. Mijn eerste gok zou zijn om eens wat natuurkundestudenten te sampelen (maar dan wel natuurkundestudenten die zich bezighouden met experimenteel werk, geen theoreten, omdat de laatste soort niet bekend staat om z'n sociaalheid, terwijl experimentelen --doordat ze moeten knokken om dezelfde meetapparatuur-- sociaal vaak wat beter uit de verf komen). Karateka's en/of programmeurs die meer dan 5 programmeertalen kennen zijn ook goed.
  maandag 14 maart 2005 @ 22:11:17 #25
105263 Litso
Interlectueel.
pi_25513481
quote:
Op maandag 14 maart 2005 21:59 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Stoere meisjes zijn stoer voor zichzelf. Stoere meisjes die zich inhouden omdat anders hun vriendje een watje is (en daardoor gezichtsverlies lijdt) weten dat ze in een aflopende relatie zitten.
Ik zeg ook niet dat ze dan niet stoer moeten doen voor mij. Ik bedoel dat ik dan gewoon geen relatie met ze zou beginnen
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')