Hm, ik heb juist het omgekeerde, word vaak of door de meeste mensen (lees: vooral mannen) gezien als zo'n meisje meisje en zo word ik dus ook vaak behandeld. Gaan ze mijn rug aaien enzo
![]()
Maarja, boeiuh aan de ene kant. En wat is stoer? Ik kan er dan wel uitzien als een meisje meisje, maar ik prefereer liever een potje voetbal ipv borduren, etc etc. En de mensen met de grootste bek zijn soms te schijterig om een bestelling bij de pizzeria te doen of iets dergelijks.
En ach, bij mij is het waarschijnlijk juist zo dat: 'what you see, is not what you get'.
En wat iemand dan wel krijgt, dat ligt helemaal aan wat ik wil, zin in heb, etc. En boeit ook niet.
Mijn innerlijk strookt waarschijnlijk niet echt met mijn uiterlijk. Maar is dat mijn probleem nee, ik vind het wel grappig
![]()
. Laat ze maar gissen, als ik ben vissen.
Zo ben ik lief/aanhankelijk etc als ik dat zo voel en zo schop ik je onderuit of behandel je als stront als ik dat zo voel. It's a simpel. Maar over het algemeen ben ik ook weer niet zo erg
![]()
, het ligt er maar aan. En waaraan dat gaat niemand een worst aan. Ik blijf liever wie ik ben, mezelf, met al mijn lievigheid en soms met al mijn ondeugende streken. En dan nog.. stop mezelf niet in een hokje, doen andere al genoeg, hou me liever bezig met gewoon oprecht zijn jegens mezelf. Zo hoef ik me niet te gedragen naar een hokje, en kan ik mooi in al mijn facetten groeien.
Ciao
* dikke roggelt neerkwakt
goed ben ik wel erin, mensen op het verkeerde pad brengen, gaat automatisch
, hoef waarschijnlijk niet zo nodig het één of het andere te zijn, wat een gedoe, mezelf zijn is al hilarisch genoeg somsEn trouwens dat gezeik altijd over hoe een meisje moet zijn.
Nee, dat komt lekker zelfstandig over. Vind het voor een jongen ook juist een groot compliment als ik hem niet helemaal kan plaatsen, als ie maar redelijk zichzelf is. Nepzooi vaak. Btw, wat moet je er anders mee dan?